FIGURE PRO Paula Ranta

Mä en ole ainakaan teidän muiden liiviin uinut, omat vankat mielipiteet löytyy ja sellaisethan meillä jokaisella on.
Ne mielipiteesi ovat jo tulleet selväksi. Sulla on jäänyt levy päälle. Vaihda jo välillä ketjua mihin kirjoitat. Tuota dissausta ei jaksa enää kukaan kuunnella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä se kisaraportti 😂 Tuossahan toistelet vain kuinka paska hän on kaikessa. Ei mitään uutta. Toki sinulla on mielipiteesi, mutta älä kutsu tuota kisaraportiksi. Parempi kun sen tekee ihan kuka tahansa muu. Ps. Mistä tiedät ettei kroppa ota enää treeniä vastaan ? Söi samat ruuat ? Entä sitten ? Etköhän tuota itsekin syö ne samat murot joka aamu. Hyvä myös kun muistutit myös Arton alkoholi ongelmasta 👌
Ne mielipiteesi ovat jo tulleet selväksi. Sulla on jäänyt levy päälle. Vaihda jo välillä ketjua mihin kirjoitat. Tuota dissausta ei jaksa enää kukaan kuunnella.
Mitä dissaamista tuossaki nyt taas olevinaan oli. Sinä se tänne tulit riehumaan ja haukkumaan muita. Jos joku on Kuopiossa niin käykää lyömässä retatoria korville.
 
Mitä dissaamista tuossaki nyt taas olevinaan oli. Sinä se tänne tulit riehumaan ja haukkumaan muita. Jos joku on Kuopiossa niin käykää lyömässä retatoria korville.
Ai mitä dissaamista 😂😂
- Yltiöpäinen rääkki näkyy kehossa. ( oma oletus)
- Keho ei tottele systeemejä ( mitkähän systeemit? oma oletus taas )
- Söi samat ruuat ( Miten liittyy kisoihin )
- Arto joi bisseä ( Niin entä sitten? 🙄 Liittyy hirveästi kisoihin )

Ainoa asia viestissä oli että kunto oli hieman nesteinen. Kaikki muu samaa haukkumista.
Sinustakin alkaa @Nero Rennelo tulla pelottavasti yhtä tyhmä kuin murresta. Huomaa että nuoleskelet vain häntä.
 
Tää on kyllä viihdyttävä ketju. Itteäni ei kiinnosta pätkääkään paulan sekoilut ja yörallit mutta siitä huolimatta palaan useampaan kertaan viikossa lukemaan tätä mahti ketjua missä ollaan antamassa jo turpakäräjiä internetin välityksellä.

On se hyvä että herrasmiehillä on ylimäärästä aikaa notkua täällä yömyöhät tappelemassa ni saadaan me loiset kikatella täällä takarivissä.
 
Ai mitä dissaamista 😂😂
- Yltiöpäinen rääkki näkyy kehossa. ( oma oletus)
- Keho ei tottele systeemejä ( mitkähän systeemit? oma oletus taas )
- Söi samat ruuat ( Miten liittyy kisoihin )
- Arto joi bisseä ( Niin entä sitten? 🙄 Liittyy hirveästi kisoihin )

Ainoa asia viestissä oli että kunto oli hieman nesteinen. Kaikki muu samaa haukkumista.
Sinustakin alkaa @Nero Rennelo tulla pelottavasti yhtä tyhmä kuin murresta. Huomaa että nuoleskelet vain häntä.
Mielipiteinä minä ne luin ja ihan asiallisesti esitettyinä, ja osan kanssa olen samaa mieltäkin. Jos näkee kuvasta että kunto on sitä ja tätä niin ei se ole silloin pelkkä oman mielikuvituksen tuottama oletus. Sinä se oletat että täällä keksitään juttuja ihan omasta päästä, harvoin täällä on mitään oletuksia esitettynä faktana vaan siellä on mutuja ja muttia tai ihan vaan mielipiteitä. Siinäkin oli nyt vaan oulunmurteen havainnot, tykkäsitpä tai et.

Kai se sitten on nuoleskelua jos räyhäämisen sijaan luen kommentit kuin normaali ihminen ja reagoi niihin kuin normaali ihminen, sen sijaan että olisin sijaisloukkaantuja ja purkaisin pahan mielen vielä kolmanteen osapuoleen. Jos koen tarpeelliseksi todeta että olen erimieltä niin tekisin sen edes jotenkin säädyllisesti.


Tulee vain itse lyömään. Tervetuloa.
👂🙋‍♂️


Tää on kyllä viihdyttävä ketju. Itteäni ei kiinnosta pätkääkään paulan sekoilut ja yörallit mutta siitä huolimatta palaan useampaan kertaan viikossa lukemaan tätä mahti ketjua missä ollaan antamassa jo turpakäräjiä internetin välityksellä.

On se hyvä että herrasmiehillä on ylimäärästä aikaa notkua täällä yömyöhät tappelemassa ni saadaan me loiset kikatella täällä takarivissä.
Välillä sitä miettii että mitä helvettiä minä olen taas tekemässä. Pitäisi itsellekin olla pakkikselle tiettyihin osioihin aikalukko. Oma ÄÖ alkaa kärsiä.
 
Ne mielipiteesi ovat jo tulleet selväksi. Sulla on jäänyt levy päälle. Vaihda jo välillä ketjua mihin kirjoitat. Tuota dissausta ei jaksa enää kukaan kuunnella.
Pitäskö sulla vaihtaa levyä ja ketjua. Pitäisi varmaan järjestäää äänestys, kumman juttuja jaksaa "kuunnella". Sun, vai Oulunmurren.

Yltiöpäinen rääkki näkyy kehossa.( oma oletus)
analyysi, miksi tulos oli se mitä oli, oletus, mutta kyllä oletaminen on ihan sallittua, jos kuvien perusteella anlysoidaan

- Keho ei tottele systeemejä ( mitkähän systeemit? oma oletus taas )

No varmaan ne käytetyt systeemit, jotka johtivat tulokseen (murren mielestä ilmeisesti huonompi kunto, kuin edellisissä kisoissa)

- Söi samat ruuat ( Miten liittyy kisoihin )


Jotain voi kiinnostaa, millä ruokavalioilla mennään kisoissa. Syödäänkö eri tavoilla, vai miten.

- Arto joi bisseä ( Niin entä sitten? 🙄 Liittyy hirveästi kisoihin )

Sivuhuomio ihan yleisestä fiiliksestä, mitä touhutaan kisamatkoilla ja mitkä fiilikset. (Itse katsoin Paulan tarinat ainoastaan tuon takia, eli Raportti toi taas lisää näkyvyyttä Paulalle)

Mitä asiaa nuista ei olisi saanut kertoa ja miksei?
 
Ne mielipiteesi ovat jo tulleet selväksi. Sulla on jäänyt levy päälle. Vaihda jo välillä ketjua mihin kirjoitat. Tuota dissausta ei jaksa enää kukaan kuunnella.
Sä ainakin jaksat siellä sykkiä mun jutuille, ihan sun kiusaks jatkan samaan malliin. Kalakukkomiehellä menee noin pahasti ihon alle tän ketjun jutut, ni pysy poissa täältä, siihen et pysty. Oot Paula Ranta-addikti.
 
Sä ainakin jaksat siellä sykkiä mun jutuille, ihan sun kiusaks jatkan samaan malliin. Kalakukkomiehellä menee noin pahasti ihon alle tän ketjun jutut, ni pysy poissa täältä, siihen et pysty. Oot Paula Ranta-addikti.
Jatka toki. Niin minäkin 👌 Et sä pysty lopettamaan Paulan dissausta. Odotan mielenkiinnolla tuletko löytämään koskaan uutta haukuttavaa kun tämä ketju hiipuu. Oma veikkaus on että katoat kuin pieru saharaan. Ei sulla ole taitoa keskustella normaalisti tai antaa positiivista palautetta kenellekään.
 
Tää on kyllä viihdyttävä ketju. Itteäni ei kiinnosta pätkääkään paulan sekoilut ja yörallit mutta siitä huolimatta palaan useampaan kertaan viikossa lukemaan tätä mahti ketjua missä ollaan antamassa jo turpakäräjiä internetin välityksellä.

On se hyvä että herrasmiehillä on ylimäärästä aikaa notkua täällä yömyöhät tappelemassa ni saadaan me loiset kikatella täällä takarivissä.
Totta. Ketju on hyvää viihdettä. Mutta mistä Paulan sekoiluista puhut ? Eihän hän ole tehnyt yhtään mitään. Ainoa sekoilu on tämän ketjun ihmisillä. Ymmärrän kyllä että ketjua lukemalla saa totaalisen virheellisen kuvan koko asiasta. Paula on saanut idiootin maineen tekemättä itse mitään väärään. Kiitos oulunmurren.
 
Paljonkin ja monessa ketjussa. Niissä ketjuissa ei ole oulunmurren tyyppisiä apinoita joilla on pakkomielle lytätä joku. Ihan fiksua keskustelua muissa ketjuissa. Oothan tuota itsekin kuin eri henkilö muissa ketjuissa.
Eikö sinulla ole ihan samalla tavalla pakkomielle vängätä ihan periaatteen vuoksi kaikessa vastaan, vaikka et itse seuraa koko henkilöä? Eli vänkäät myös ihan asiallisia kommentteja/mielipiteitä vastaan, vaikka sinulla ei ole mitään käsitystä edes, mistä puhutaan kun et Paulan instaa edes seuraa.
 
Eikö sinulla ole ihan samalla tavalla pakkomielle vängätä ihan periaatteen vuoksi kaikessa vastaan, vaikka et itse seuraa koko henkilöä? Eli vänkäät myös ihan asiallisia kommentteja/mielipiteitä vastaan, vaikka sinulla ei ole mitään käsitystä edes, mistä puhutaan kun et Paulan instaa edes seuraa.
Onko vänkäämistä jos oikoo oletuksia jotka lauotaan totuuksina ? Ei siihen instaa tarvita jos osaa käyttää aivojaan. Kerroin jo että älkää lukeko sitä instaa kuin raamattua. Porukka väittää ihan naurettavia asioita täällä. Koska insta.
 
Nämä asiat on kerrottu jo 27 kertaa. Saman henkilön toimesta. Tuskin on kenellekään jäänyt epäselväksi että oulunmurrea vituttaa Paulan elämä. Viimeistään tiistaina tulee taas itkemään miten perseestä Paulan asiat ovat.
En minä ainakaan ole saanut kuvaa että kukaan Paulan tekemisistä menettää yöunensa, sinua tuntuu kuitenkin joku häiritsevän ihan suunnattomasti.
Paljonkin ja monessa ketjussa. Niissä ketjuissa ei ole oulunmurren tyyppisiä apinoita joilla on pakkomielle lytätä joku. Ihan fiksua keskustelua muissa ketjuissa. Oothan tuota itsekin kuin eri henkilö muissa ketjuissa.
Mutta miksi pitää täällä sitten perseillä. Ihan samalla tavalla kirjoitan joka paikkaan niin en tiedä menikö nyt nimimerkit sekaisin. Jos naljailen niin ei sillä ole silti tarkoitus loukata enkä ketään hauku suoraan, sinun ja Miken kohdalla se ampiaispesän tökkiminen nyt vaan on hauskaa kun reaktio on aina sama.
Onko vänkäämistä jos oikoo oletuksia jotka lauotaan totuuksina ?
Et sinä mitään oikomassa ole, rähiset vaan huviksesi ja kerjäät ongelmia.

Mutta turhaan kai jankkaan, kai tää angstivaihe menee ohi.

Tämä ketju on vuoden kulttuuriteko.
Korona vei muut kulttuurihuvit niin tässä ollaan, ihmisen luontaisessa ympäristössä, haastamassa riitaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom