FIGURE PRO Paula Ranta

No ei kauan mennyt kun murre keksi uuden itkun aiheen 😂 Valmentajako ei saa ottaa kuppia ? Kuuluuko valmennus paketteihin opas ryyppäämiseen vai mikäs TÄSSÄKIN on väärin.

Ottamatta nyt mitenkään kantaa tähän Artoon tai hänen juomiseen/juomattomuuteen kun siitä minulla ei ole mitään tietoa.

Mutta on tosiaan valitettan yleistä monissa "pikkulajeissa" (itsellä tietoa lähinnä keho lajeista ja kamppailu lajeista) on se että kisa reissuilla valmentaja/huoltaja/huoltajat vetää viinaa ihan huolella. Urheilija koittaa nukkua kun muu seurue tulee yöllä baarista kämpille mölyämään, urheilija saattaa itse joutua ajamaan kisapaikalle kun muusta seurueesta ei löydy selväpäistä kuskia jne.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottamatta nyt mitenkään kantaa tähän Artoon tai hänen juomiseen/juomattomuuteen kun siitä minulla ei ole mitään tietoa.

Mutta on tosiaan valitettan yleistä monissa "pikkulajeissa" (itsellä tietoa lähinnä keho lajeista ja kamppailu lajeista) on se että kisa reissuilla valmentaja/huoltaja/huoltajat vetää viinaa ihan huolella. Urheilija koittaa nukkua kun muu seurue tulee yöllä baarista kämpille mölyämään, urheilija saattaa itse joutua ajamaan kisapaikalle kun muusta seurueesta ei löydy selväpäistä kuskia jne.
Voin sanoa että ihan normaalia lajissa kuin lajissa että kisareissuilla ryypätään. Eikä suinkaan tarkoita että joku kärsii asiasta. Muuta kuin juonut henkilö krapulan muodossa. En käsitä miten murre saa tästäkin ongelman.
 
Mitä helvettiä sinä oikeasti vänkäät? Miksi olet yhtäkkiä noin kiukkuinen, mene vaikka miken kanssa heittämään fribaa.
Ei kauan mennyt kun eka apina löytyi. Ja tyhmempikin arvasi kuka se on. Mene oikeasti öyhöttämään johonkin muuhun ketjuun jos ei ole Paulan tekemisiin kommentoitavaa. Eikö sulla pässillä ole muuta tekemistä kuin kytätä mitä minä kirjoitan ?
 
En usko, että Paula kuvais someen Arton juomista jos se joku ongelma ois. Muijan kaa skrollataan ig:ssä Arton maistelu kohtiin ja whiskyn maisteluihin, parasta viihdettä Paulan ig:ssä. Paulan jutustelua ei tule katsottua kyl koskaan.
 
En usko, että Paula kuvais someen Arton juomista jos se joku ongelma ois. Muijan kaa skrollataan ig:ssä Arton maistelu kohtiin ja whiskyn maisteluihin, parasta viihdettä Paulan ig:ssä. Paulan jutustelua ei tule katsottua kyl koskaan.
No ei varmasti ole ongelma. Normi elämää. On kyllä niin keksimällä keksitty tämäkin dissaus mikä asiasta väännettiin.
 
Ei kauan mennyt kun eka apina löytyi. Ja tyhmempikin arvasi kuka se on. Mene oikeasti öyhöttämään johonkin muuhun ketjuun jos ei ole Paulan tekemisiin kommentoitavaa. Eikö sulla pässillä ole muuta tekemistä kuin kytätä mitä minä kirjoitan ?
😁 onks sulla oikeesti kaikki kunnossa. Et sinä yleesä tommonen vittupää ole niin ihmettelen vaan että mikä iski. Mitään asiatonta en ole (muistaakseni) tässä sinusta tai Paulasta sanonut ja silti pitää haukkua. Pahoittelen jos jostain loukkaannuit mutta lopeta nyt aikuinen ihminen tollanen räksyttäminen ja asioiden paisuttaminen.
 
😁 onks sulla oikeesti kaikki kunnossa. Et sinä yleesä tommonen vittupää ole niin ihmettelen vaan että mikä iski. Mitään asiatonta en ole (muistaakseni) tässä sinusta tai Paulasta sanonut ja silti pitää haukkua. Pahoittelen jos jostain loukkaannuit mutta lopeta nyt aikuinen ihminen tollanen räksyttäminen ja asioiden paisuttaminen.
Onko muistisi noin lyhyt ? Noin 7 min sitten vittuilit viimeksi kommenttiini. Eikä liittynyt mitenkään Paulaan tai ryypiskely aiheeseen. Jos ei ole ketjun aiheisiin kommentoitavaa voit olla hiljaa.
 
Onko muistisi noin lyhyt ? Noin 7 min sitten vittuilit viimeksi kommenttiini. Eikä liittynyt mitenkään Paulaan tai ryypiskely aiheeseen. Jos ei ole ketjun aiheisiin kommentoitavaa voit olla hiljaa.
Sekö on vittuilua että kysyin miksi vänkäät? Ihan oikea kysymys mutta sinähän se vaan räyhäät takaisin. Ja nytkö sinä saat päättää että kuka saa kirjoittaa ja mitä 😁
 
Onko muistisi noin lyhyt ? Noin 7 min sitten vittuilit viimeksi kommenttiini. Eikä liittynyt mitenkään Paulaan tai ryypiskely aiheeseen. Jos ei ole ketjun aiheisiin kommentoitavaa voit olla hiljaa.
Pitäiskö sun ottaa hetki happea ja vaikka hieroa vähän pippeliä josko se pussien tyhjennys auttais tohon jatkuvaan vauhkoamiseen. Kyl se Paula pärjää vaikka sä et olis tääl kellon ympäri sen puolesta ulisemassa
 
Mä en oikeastaan tiedä edes sen kummemmin kuka on Paula Ranta, tai seuraa lajia oikein enää muutenkaan, mutta miten voi yksi mimmi kerätä näin nopeasti silmäilemällä 77 sivua pääasiallisesti itkua, vittuilua ja vinkumista reilussa kolmessa kuukaudessa?
 
Mä en oikeastaan tiedä edes sen kummemmin kuka on Paula Ranta, tai seuraa lajia oikein enää muutenkaan, mutta miten voi yksi mimmi kerätä näin nopeasti silmäilemällä 77 sivua pääasiallisesti itkua, vittuilua ja vinkumista reilussa kolmessa kuukaudessa?
On se melkonen mimmi.
 
Mä en oikeastaan tiedä edes sen kummemmin kuka on Paula Ranta, tai seuraa lajia oikein enää muutenkaan, mutta miten voi yksi mimmi kerätä näin nopeasti silmäilemällä 77 sivua pääasiallisesti itkua, vittuilua ja vinkumista reilussa kolmessa kuukaudessa?
Heh. Samaa käynnyt täällä ihmettelemässä.:LOL:
 
No ei varmasti ole ongelma. Normi elämää. On kyllä niin keksimällä keksitty tämäkin dissaus mikä asiasta väännettiin.
No siihen ei keksijän lahjoja tarvita että itse toteaa kupin maistuvan Artolle tavallista enemmän. Sinähän siellä säestät kovaan ääneen kaikkea mitä tänne kommentoidaan. Haukut lisäksi Rennelöä apinaksi, taitaa mennä ihon alle aika pahasti ja alennut tommoseen. Sulla taitaa tulla joku megalomania päälle kun saavut tähän ketjuun vaahtoamaan.
 
Mä en oikeastaan tiedä edes sen kummemmin kuka on Paula Ranta, tai seuraa lajia oikein enää muutenkaan, mutta miten voi yksi mimmi kerätä näin nopeasti silmäilemällä 77 sivua pääasiallisesti itkua, vittuilua ja vinkumista reilussa kolmessa kuukaudessa?
Tiivistettynä : Mimmi joka on kehittynyt ja kehittyy todella hyvin, mutta siitä on tehty ongelma. Kuulema tekee kaiken kokoajan väärin. Treenaa ja syö väärin, päivittää instaa väärään aikaan ja uusimpana valmentajakin on juoppo. Sano sinä viisaampana mikä voi vituttaa jos joku tahkoaa tulosta 🤷‍♂️
 
No siihen ei keksijän lahjoja tarvita että itse toteaa kupin maistuvan Artolle tavallista enemmän.
Ja siitäkin piti tulla tänne itkemään ? Onko se sinulta pois jos joku maistelee kisareissulla viinaa. Pitäskö sinunkin vetää kännit niin keksisit elämällesi muutakin sisältöä kuin toisten elämän arvostelu.
 
Tää ketju on kyl yks väärinymmärtämisen ja mielensäpahoittamisen maailmanmestaruuskilpailu. Ei siinä, nää on mun mielestä keskustelufoorumien viihdyttävintä antia, mut ei tässä seuraajille oo kyl mitään laatua. Luulis, et siinä mielessä moderointi kiinnostais edes vähän. Olis aika luotaantyöntävää tulla fanina ettii tietoa kilpailijasta ja löytää 1500 postausta, joista valtaosa on aikuisten ihmisten egokeskeistä kiistelyä, jonka päämääränä on tuntea olevansa oikeassa asiassa, josta totuutta ei ole. Laaduton, mutta viihdyttävä ketju. 0/5 ja 5/5 samaan aikaan, varsinainen oksymoron.
 
Pitäiskö sun ottaa hetki happea ja vaikka hieroa vähän pippeliä josko se pussien tyhjennys auttais tohon jatkuvaan vauhkoamiseen. Kyl se Paula pärjää vaikka sä et olis tääl kellon ympäri sen puolesta ulisemassa
Mutta miten pärjää oulunmurre 🤔 Hänenhän pitää päivystää 24/7 Paulan tekemisiä. Ettei vahingossakaan mene mikään väärin tehty asia ohi. Sinä voitkin ottaa hänet peiton alle niin voitte yhdessä hieroa toistenne pippeleitä 🤗
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom