Odotan Pedatorin vastausta sijoituksesta. Tais nukahtaa kesken rageemisen.Ei olis Kannatanu laittaa noin heikolle sijoituksille, tuo on taas sitä paulan haukkumista vittuilua. T. Predator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odotan Pedatorin vastausta sijoituksesta. Tais nukahtaa kesken rageemisen.Ei olis Kannatanu laittaa noin heikolle sijoituksille, tuo on taas sitä paulan haukkumista vittuilua. T. Predator
Oli tässäkin ketjussa. Kehuinkin vielä.Onko tästä mainitusta Paulasta missään yhtään kuvaa?
Onko tästä mainitusta Paulasta missään yhtään kuvaa? Asia alkoi kiinnostaa, kun ketjussa vaikutetaan puitavan, ainakin ohuelti, pääosin muita asioita.
Ensimmäinen asiallinen viesti murrelta ketjussa. Miksi vittuilisin. Empä veikkaa itse mitään kun en tiedä kilpailun tasoa tai osallistujamäärää.Ei olis Kannatanu laittaa noin heikolle sijoituksille, tuo on taas sitä paulan haukkumista vittuilua. T. Predator
Kyllä se varmaan jotain on joltain pois oltava sitten ainakin.Sano sinä viisaampana mikä voi vituttaa jos joku tahkoaa tulosta
Kyllä me eri laitoksessa ollaan. Minä Niuvassa ja murre oulun B mielisairaalassa.Anteeksi jo näin etukäteen. mutta olisi melkoisen hauskaa kun oulunmurre ja predatori olisikin sama jakautuneesta persoonallisuudesta kärsivä henkilö joka kirjoittelee juttujaan jostain laitoksesta?
Oulunmurre voisi laittaa kuvia ja kisajuttuja. Hänhän niitä eniten seuraa. Minä en ole edes instassa.
Höpöhöpö. Te luette instaa kuin raamattua ja lisäätte omia oletuksia joukkoon. Näin niissä ei ole enää mitään totuuspohjaa. Tämähän tässä on ongelma ollut. Käyttäkää maalaisjärkeä älkääkö ottako joka sanomista tosissaan. Pahimpana esimerkkinä kun Paula mainosti valmennustaan iskulauseella "voit saavuttaa mitä vain". Tottakai te nussitte pilkkua ja aloitte vängätä ettei mitenkään voi saada ihan mitä tahansa. Kuten siivet selkään. Samoin väititte että Paula valmentaa asiakkaitaan TÄYSIN samanlailla kuin itse treenaa. Instasta tehty oletus. Tyhmempikin tietää ettei hän niin tee käytännössä. Ja tämähän todettiinkin faktoilla vääräksi. Varmaan uskotte että Jeesuskin elää jos Paula niin vitsillä heittää. Käyttäkää omia aivojanne välillä.No mutta! Siis olet täällä kumoamassa faktoinesi esim. minun viestejä jotka itse pohjaan nimenomaan siihen mitä Paula lataa instaan - ja sitten kerrot ettet edes ole koko instassa :D hahah, aina vain paranee!
Ja Oulunmurre on näistä se täysjärkinen puoli.Anteeksi jo näin etukäteen. mutta olisi melkoisen hauskaa kun oulunmurre ja predatori olisikin sama jakautuneesta persoonallisuudesta kärsivä henkilö joka kirjoittelee juttujaan jostain laitoksesta?
Mä en ole ainakaan teidän muiden liiviin uinut, omat vankat mielipiteet löytyy ja sellaisethan meillä jokaisella on.Ja Oulunmurre on näistä se täysjärkinen puoli.
Missä se kisaraportti Tuossahan toistelet vain kuinka paska hän on kaikessa. Ei mitään uutta. Toki sinulla on mielipiteesi, mutta älä kutsu tuota kisaraportiksi. Parempi kun sen tekee ihan kuka tahansa muu. Ps. Mistä tiedät ettei kroppa ota enää treeniä vastaan ? Söi samat ruuat ? Entä sitten ? Etköhän tuota itsekin syö ne samat murot joka aamu. Hyvä myös kun muistutit myös Arton alkoholi ongelmastaNopea raportti kisavideon perusteella.
Ei taaskaan hymyillyt kertaakaan lavalla, luulis ammattilaistasolla olevan kunnossa tuo puoli.
Kunto oli ehkä hieman nesteinen ja sileä, alkaa näkymään yltiöpäinen rääkki kehossa, ei enään tottele systeemejä. Lisäksi yöunet jää tosi vähälle, tunnin parin unilla se lavakunto ei ole paras mahdollinen.
Taas samat ruoat kisan jälkeen, ravintolassa Arto vetää bisseä ja ravintolaruokaa, tää yks taas omaa herkkumössöään, ompa outo.
Nyt kannattais ottaa happea ja huilata kunnolla, ei mitään kisoja seuraavaan vuoteen. Turha sinne on viedä fysiikkaa mikä on väsyneempi kisa kisalta.
Luulen että seuraavat kisat lyödään lukkoon heti kun sellaiset löytyy kisakalenterista.
Alkaako oleen natumaksimit saavutettu vai vieläkö treenimäärä lisääntyy ja kalorit nousee 5000.