FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tästä mainitusta Paulasta missään yhtään kuvaa? Asia alkoi kiinnostaa, kun ketjussa vaikutetaan puitavan, ainakin ohuelti, pääosin muita asioita.
 
Näköjään Espanjassa taas vähä venyny aikataulut, rekisteröinti ollu neljä tuntii myöhässä. Paulalla menny unirytmit täysin sekaisin. Sanoi 12 aikaa yöllä että yleensä herää parin tunnin päästä jo. Vaikuttaako tämmönen kuntoon jo sitten? Kun aamulla ysin aikaan kisat. En tiedä
 
Ei olis Kannatanu laittaa noin heikolle sijoituksille, tuo on taas sitä paulan haukkumista vittuilua. T. Predator
Ensimmäinen asiallinen viesti murrelta ketjussa. Miksi vittuilisin. Empä veikkaa itse mitään kun en tiedä kilpailun tasoa tai osallistujamäärää.
 
Anteeksi jo näin etukäteen. mutta olisi melkoisen hauskaa kun oulunmurre ja predatori olisikin sama jakautuneesta persoonallisuudesta kärsivä henkilö joka kirjoittelee juttujaan jostain laitoksesta?


Tsemppiä molemmille taistelijoille(y) teette arvokasta työtä. Jompikumpi voisi pistää tänne luettelon Paulan kisoista sekä sijoituksista niin me joilla ei ole aikaa ympärivuorokautiseen päivystykseen pysyisimme kärryillä.
 
No mutta! Siis olet täällä kumoamassa faktoinesi esim. minun viestejä jotka itse pohjaan nimenomaan siihen mitä Paula lataa instaan - ja sitten kerrot ettet edes ole koko instassa :D hahah, aina vain paranee!
Höpöhöpö. Te luette instaa kuin raamattua ja lisäätte omia oletuksia joukkoon. Näin niissä ei ole enää mitään totuuspohjaa. Tämähän tässä on ongelma ollut. Käyttäkää maalaisjärkeä älkääkö ottako joka sanomista tosissaan. Pahimpana esimerkkinä kun Paula mainosti valmennustaan iskulauseella "voit saavuttaa mitä vain". Tottakai te nussitte pilkkua ja aloitte vängätä ettei mitenkään voi saada ihan mitä tahansa. Kuten siivet selkään. Samoin väititte että Paula valmentaa asiakkaitaan TÄYSIN samanlailla kuin itse treenaa. Instasta tehty oletus. Tyhmempikin tietää ettei hän niin tee käytännössä. Ja tämähän todettiinkin faktoilla vääräksi. Varmaan uskotte että Jeesuskin elää jos Paula niin vitsillä heittää. Käyttäkää omia aivojanne välillä.
 
Nopea raportti kisavideon perusteella.

Ei taaskaan hymyillyt kertaakaan lavalla, luulis ammattilaistasolla olevan kunnossa tuo puoli.

Kunto oli ehkä hieman nesteinen ja sileä, alkaa näkymään yltiöpäinen rääkki kehossa, ei enään tottele systeemejä. Lisäksi yöunet jää tosi vähälle, tunnin parin unilla se lavakunto ei ole paras mahdollinen.

Taas samat ruoat kisan jälkeen, ravintolassa Arto vetää bisseä ja ravintolaruokaa, tää yks taas omaa herkkumössöään, ompa outo.

Nyt kannattais ottaa happea ja huilata kunnolla, ei mitään kisoja seuraavaan vuoteen. Turha sinne on viedä fysiikkaa mikä on väsyneempi kisa kisalta.

Luulen että seuraavat kisat lyödään lukkoon heti kun sellaiset löytyy kisakalenterista.

Alkaako oleen natumaksimit saavutettu vai vieläkö treenimäärä lisääntyy ja kalorit nousee 5000.
 
Jäi mieleen, että edellisten Romanian kisojen jälkeen jäätiin odottamaan tuomaripalautetta, jotta tiedettäisiin missä on parannettavaa. En tiedä saiko Paula tuomareilta ikinä sitä toivomaansa palautetta, koska itse en ainakaan sitä stooreista bongannut, tosin en ihan kaikkia porinoita ole katsonut. Nyt päivän kisojen jälkeen taas toivottiin samaa palautetta. Se nyt ainakin on selvää, että jos pyyntö on esim. kehittää jotain lihasryhmää, niin ei sitä muutamassa viikossa seuraaviin pro-kisoihin kehitetä.

Toinen juttu mikä on tullut jo pariin otteeseen erikoisena ajatuksenjuoksuna stooreissa on se, kun ihmetellään miten tuomarilinja on niin vaihtelevaa ja joku kilpasisko on voinut sijoittua yhdessä kisassa hyvin ja toisessa huonosti. No niinhän Paulakin on tehnyt, eikä siinä ole mitään outoa. Eri kisoissa on eri lineuppi ja lisäksi jokaisen kisaajan kuntokin vaihtelee. Olen käsittänyt, että kondiksen saaminen kisapäivälle parhaaksi mahdolliseksi voi olla hyvinkin haastavaa saati sitten niin, että sen pystyisi tekemään kisasta toiseen. Ei se ole mikään tae, että yhdessä kisassa menestyttyään menestyy myös parin viikon päästä seuraavissa.
 
Nopea raportti kisavideon perusteella.

Ei taaskaan hymyillyt kertaakaan lavalla, luulis ammattilaistasolla olevan kunnossa tuo puoli.

Kunto oli ehkä hieman nesteinen ja sileä, alkaa näkymään yltiöpäinen rääkki kehossa, ei enään tottele systeemejä. Lisäksi yöunet jää tosi vähälle, tunnin parin unilla se lavakunto ei ole paras mahdollinen.

Taas samat ruoat kisan jälkeen, ravintolassa Arto vetää bisseä ja ravintolaruokaa, tää yks taas omaa herkkumössöään, ompa outo.

Nyt kannattais ottaa happea ja huilata kunnolla, ei mitään kisoja seuraavaan vuoteen. Turha sinne on viedä fysiikkaa mikä on väsyneempi kisa kisalta.

Luulen että seuraavat kisat lyödään lukkoon heti kun sellaiset löytyy kisakalenterista.

Alkaako oleen natumaksimit saavutettu vai vieläkö treenimäärä lisääntyy ja kalorit nousee 5000.
Missä se kisaraportti 😂 Tuossahan toistelet vain kuinka paska hän on kaikessa. Ei mitään uutta. Toki sinulla on mielipiteesi, mutta älä kutsu tuota kisaraportiksi. Parempi kun sen tekee ihan kuka tahansa muu. Ps. Mistä tiedät ettei kroppa ota enää treeniä vastaan ? Söi samat ruuat ? Entä sitten ? Etköhän tuota itsekin syö ne samat murot joka aamu. Hyvä myös kun muistutit myös Arton alkoholi ongelmasta 👌
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom