FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletuksia, liiottelua ja keksittyjä juttuja, väittää mies oletettu joka ei edes seuraa Paula Rantaa Instagramissa. Taitaa Pedatori olla Oulusta ja Paulan lähipiiriä sittenkin, kun tietää noin hyvin meidän oletukset ja kirjoittelut vääriksi. Ilmankos noin hanakasti hyökää meitä keskustelijoita vastaan. Oletko itsekkin alkoholisti, kun sinusta on normaalia ostaa pullo viinaa heti aamusta lentokentältä ja tinttaa puolet siitä naamaan ennen lentoa? Ai niin, ei sitä myyty coutsille kun kello oli niin vähän.
 
Oletuksia, liiottelua ja keksittyjä juttuja, väittää mies oletettu joka ei edes seuraa Paula Rantaa Instagramissa. Taitaa Pedatori olla Oulusta ja Paulan lähipiiriä sittenkin, kun tietää noin hyvin meidän oletukset ja kirjoittelut vääriksi. Ilmankos noin hanakasti hyökää meitä keskustelijoita vastaan. Oletko itsekkin alkoholisti, kun sinusta on normaalia ostaa pullo viinaa heti aamusta lentokentältä ja tinttaa puolet siitä naamaan ennen lentoa? Ai niin, ei sitä myyty coutsille kun kello oli niin vähän.
Sinun ( ja muiden vinkujien) väitteitä jotka teitte instan perusteella.
- Paulan valmennus on täysin samaa kuin hänen omat treenit. Kaikille.
- Koutsi naukkaili viskiä instassa. Normisti salille aamulla. Eli häiritsee Paulan kisoja örveltelyllä ja on alkoholi ongelmainen.
- Paula myy persettä
- ynnä muut
Moniko noista "instan faktoista" piti paikkaansa ? Sun jorinasi ovat niin naurettavia ettei niihin edes tarvitse instaa tajutakakseen että paskapuhetta.
Ps. Vaikka koutsi vetäisi koko kisamatkan viinaa, sekö tarkoittaa että hän on alkkis ? Teet oletuksen yhden päivän perusteella ihmisen koko vuoden alkoholinkäytöstä. Ryyppääkö hän monena päivänä vuodessa ? Jos et tiedä älä oleta. Ja siellä alkossa voi käydä myös AAMULLA. Sekö tekee alkoholistin jos ostaa juomansa väärään aikaan vuorokaudesta 😂 Entäpä jos ihminen on illat töissä eikä voi käydä alkossa kuin aamulla ? Oikeasti mene hoitoon jos on noin pakkomielle haukkua muut ihmiset.
 
@Oulunmurre ja väitit myös että Paulan kroppa on sekaisin liian kovan treenin takia. Perusteluina instan kisakuva jossa oli hiukan nesteinen. Sulla on aika hyvä kristallipallo kun pystyt analysoimaan noin tarkasti mikä on Paulan elimistön tila. Älä arvaile ja lauo niitä faktoina. Minäkään en tee niin. Sun on pakko olla akka kun on noin kova nais viha. Ei kukaan mies käyttäydy noin naista kohtaan.
 
Voe voe, joku taitaa olla pipi päästään. Vajaaälyiselle ei saisi nauraa mutta meneehän tämä kieltämättä viihteestä.


Itse aiheesta sen verran että (minun mielipiteeni) kyllä pitkä offi olisi varmaan paikallaan ja kahden salitreenin sijaan vaikka yksi salitreeni ja toinen poseerausta, viimeistäänkin kisaprepin aikana. Noin nopeasti kun pro-lavoille joutuu(pääsee, joutuu...) niin homma on paljon vaativampaa. Ainakin pitäisi olla, nykyään taitaa olla pro-amatööri jo oma väliaskeleensa ja sitten vasta ammattilaiset. Mallia vaikka Nick Walkerista joka on jo muutaman pro-kisan jälkeen niin ammattilainen lavalla kun vaan voi olla. Tietysti toivon Paulalle vaan ja ainoastaan menestystä, suomi kartalle ja torilla tavataan ja sitä rataa.
 
@Oulunmurre ja väitit myös että Paulan kroppa on sekaisin liian kovan treenin takia. Perusteluina instan kisakuva jossa oli hiukan nesteinen. Sulla on aika hyvä kristallipallo kun pystyt analysoimaan noin tarkasti mikä on Paulan elimistön tila. Älä arvaile ja lauo niitä faktoina. Minäkään en tee niin. Sun on pakko olla akka kun on noin kova nais viha. Ei kukaan mies käyttäydy noin naista kohtaan.
Eipä kenenkään keho kauhean fressissä kunnossa voi olla tommosen pitkän dieetin ja usean kisan jälkeen ilman mitään lepojaksoja, sanoohan sen järkikin, paitsi sinun kohdalla. Kyllä noissa lajeissa liiallinen tekeminen alkaa näkyä sitten lavakunnossa, lepopäivät, kahden-kolmen tunnin yöunet, alhaiset rasvat, noi kun eskaloituu niin lopputulos ei ole hyvä.

Mulla ei ole naisvihaa, mutta arvostelulaji kyseessä ja sillon pitää myös kritiikki kestää, myös sinunlaisesi fanipojan.

Laske vähän kierroksia, sullakin on oletuksena kortisolit tapissa kun noin vauhkoat siellä, syö välillä kalakukkoa, mee Niiralan monttuun kattomaan KalPan taaperrusta ja ota chillisti.
 
Voe voe, joku taitaa olla pipi päästään. Vajaaälyiselle ei saisi nauraa mutta meneehän tämä kieltämättä viihteestä.


Itse aiheesta sen verran että (minun mielipiteeni) kyllä pitkä offi olisi varmaan paikallaan ja kahden salitreenin sijaan vaikka yksi salitreeni ja toinen poseerausta, viimeistäänkin kisaprepin aikana. Noin nopeasti kun pro-lavoille joutuu(pääsee, joutuu...) niin homma on paljon vaativampaa. Ainakin pitäisi olla, nykyään taitaa olla pro-amatööri jo oma väliaskeleensa ja sitten vasta ammattilaiset. Mallia vaikka Nick Walkerista joka on jo muutaman pro-kisan jälkeen niin ammattilainen lavalla kun vaan voi olla. Tietysti toivon Paulalle vaan ja ainoastaan menestystä, suomi kartalle ja torilla tavataan ja sitä rataa.
Sitä hymyilyä voisi harjoitella vaikka noihin Ig-storeihin, tulisi sitten luonnostaan lavallakin. Poseerauksia pitäisi myös offilla harjoitella, mutta suoraan kun hypätään jokkiskisoista Formularadalle niin eihän se tekeminen sillä tasolla heti ole. Treniä, treeniä, treeniä lisää vaan.
 
Voe voe, joku taitaa olla pipi päästään. Vajaaälyiselle ei saisi nauraa mutta meneehän tämä kieltämättä viihteestä.


Itse aiheesta sen verran että (minun mielipiteeni) kyllä pitkä offi olisi varmaan paikallaan ja kahden salitreenin sijaan vaikka yksi salitreeni ja toinen poseerausta, viimeistäänkin kisaprepin aikana. Noin nopeasti kun pro-lavoille joutuu(pääsee, joutuu...) niin homma on paljon vaativampaa. Ainakin pitäisi olla, nykyään taitaa olla pro-amatööri jo oma väliaskeleensa ja sitten vasta ammattilaiset. Mallia vaikka Nick Walkerista joka on jo muutaman pro-kisan jälkeen niin ammattilainen lavalla kun vaan voi olla. Tietysti toivon Paulalle vaan ja ainoastaan menestystä, suomi kartalle ja torilla tavataan ja sitä rataa.
Harmi vain kun sinun mielipiteesi ei paina yhtään mitään Paulan uralla. Jotenkin sellainen "oletus" että urheilija tietä itse parhaiten mikä metodi hänelle sopii. Ei kukaan ventovieras tule sinullekaan huutelemaan että treenaat ihan väärin. Sangen huvittavaa kun tavis salia harrastava alkaa neuvomaan kilpa urheilijaa. Minä en ilkeisi. Kannattaisi vakavasti harkita valmentajan uraa jos on varaa heitellä ammatti urheilijoille neuvoja. Vieläpä sellaisille joita et tunne millään tapaa. Sam kun minä vinkuisin kuinka Eddie Hallin kannattaa treenata. On ok neuvoa aloittelijoita, mutta ei pitäisi tunkea nokkaa ammattilaisten asioihin.
 
Eipä kenenkään keho kauhean fressissä kunnossa voi olla tommosen pitkän dieetin ja usean kisan jälkeen ilman mitään lepojaksoja, sanoohan sen järkikin, paitsi sinun kohdalla. Kyllä noissa lajeissa liiallinen tekeminen alkaa näkyä sitten lavakunnossa, lepopäivät, kahden-kolmen tunnin yöunet, alhaiset rasvat, noi kun eskaloituu niin lopputulos ei ole hyvä
Edelleen millonka se Paulan alamäki alkaa ? Olet puolivuotta siitä huudellut. Se että oli viime kisassa nesteinen ( kuten muutkin) ei tarkoita että kroppa on liian treenin takia tiltissä. Monetko kisat olet itse käynyt kun öyhötät tietäväsi ssiat paremmin kuin itse kilpailijat ? Menehän katsomaan vaikki Kekin kiekko matsia että rauhotut. Todennäköisesti haukut sielläkin joukkueen ihan paskaksi. Valmentajakin on juoppo kun joi red bullia.
 
Edelleen millonka se Paulan alamäki alkaa ? Olet puolivuotta siitä huudellut. Se että oli viime kisassa nesteinen ( kuten muutkin) ei tarkoita että kroppa on liian treenin takia tiltissä. Monetko kisat olet itse käynyt kun öyhötät tietäväsi ssiat paremmin kuin itse kilpailijat ? Menehän katsomaan vaikki Kekin kiekko matsia että rauhotut. Todennäköisesti haukut sielläkin joukkueen ihan paskaksi. Valmentajakin on juoppo kun joi red bullia.
Olen noin kolme kuukautta ollut Pakkotoiston Foorumilla, joten älä heitä stetsonista noita sun lukemia.

Fitnesskilpailijat ei välttämättä tiedä mistään mitään ilman että Shamaani neuvoo vierellä kädestä pitäen miten asiat tehdään. Olen kiekkofani ja käyn Raksilassa katsomassa Kärppien pelejä useamman kuukaudessa. Siellä ei koutsit konjakkihöyryissä valmentele. Se on ammattiurheilua se.
 
Harmi vain kun sinun mielipiteesi ei paina yhtään mitään Paulan uralla. Jotenkin sellainen "oletus" että urheilija tietä itse parhaiten mikä metodi hänelle sopii. Ei kukaan ventovieras tule sinullekaan huutelemaan että treenaat ihan väärin. Sangen huvittavaa kun tavis salia harrastava alkaa neuvomaan kilpa urheilijaa. Minä en ilkeisi. Kannattaisi vakavasti harkita valmentajan uraa jos on varaa heitellä ammatti urheilijoille neuvoja. Vieläpä sellaisille joita et tunne millään tapaa. Sam kun minä vinkuisin kuinka Eddie Hallin kannattaa treenata. On ok neuvoa aloittelijoita, mutta ei pitäisi tunkea nokkaa ammattilaisten asioihin.
Katsos vaan kyllä langan moderaattorilla oli vieläkin jotain sanottavaa vaikka ihan varta vasten lihavoin että minun mielipide. Eikä sillä tosiaan mitään merkitystä varmasti olekaan, mutta keskustelufoorumin pointti kai olisi, noh, keskustella.

Sanoin sinua vajakiksi ja silti mieluumin puolustat Paulaa ja agendaasi 😁 En vieläkään ymmärrä miten tämä on sinulle niin arka asia että sinulle tuntemattoman henkilön langassa pohdiskellaan mitä ehkä kannattaisi tehdä. Kukaan ei öyhötä ja vingu että tekisi itse paremmin, mutta kateellisten huuteluksihan se on käännetty alusta asti.
 
Monta kertaa kun tätä ketjua lukee nii tekee mieli aina kirjoittaa jotain, mutta aina tulee ajateltua että tuuleen huuteluksi menee eikä kommentti tuota mitään.

Nyt kuitenkin tekee mieli sanoa että oulunmurre on kyllä muuttanut provosoivan tyylinsä hyvinkin rakentavaksi ja asialliseksi. (y)
Sen sijaan en kyllä minäkään enää saa kiinni tästä predatorin punaisesta langasta. Mielipiteitä saa tuoda esiin ja jopa suotavaa kun foorumilla kerta ollaan. Ei mitään ylilyöntejä kuitenkaan ole nyt ollut.
 
Monta kertaa kun tätä ketjua lukee nii tekee mieli aina kirjoittaa jotain, mutta aina tulee ajateltua että tuuleen huuteluksi menee eikä kommentti tuota mitään.

Nyt kuitenkin tekee mieli sanoa että oulunmurre on kyllä muuttanut provosoivan tyylinsä hyvinkin rakentavaksi ja asialliseksi. (y)
Sen sijaan en kyllä minäkään enää saa kiinni tästä predatorin punaisesta langasta. Mielipiteitä saa tuoda esiin ja jopa suotavaa kun foorumilla kerta ollaan. Ei mitään ylilyöntejä kuitenkaan ole nyt ollut.
Kirjoita vaan Morkku, tänne kaivataan asiallista pohdiskelua keskenään kinaamisen sijaan. Ja olisi kiva että tänne kirjoittaisi muutkin palstan tyypit, oli se sitten krittiikkiä tai kehuja.
 
Monta kertaa kun tätä ketjua lukee nii tekee mieli aina kirjoittaa jotain, mutta aina tulee ajateltua että tuuleen huuteluksi menee eikä kommentti tuota mitään.

Nyt kuitenkin tekee mieli sanoa että oulunmurre on kyllä muuttanut provosoivan tyylinsä hyvinkin rakentavaksi ja asialliseksi. (y)
Sen sijaan en kyllä minäkään enää saa kiinni tästä predatorin punaisesta langasta. Mielipiteitä saa tuoda esiin ja jopa suotavaa kun foorumilla kerta ollaan. Ei mitään ylilyöntejä kuitenkaan ole nyt ollut.
Minusta Oulunmurre ei missään välissä edes laukonut varsinaisen loukkaavia kommentteja, provosoivia kyllä.
Ja mitä tulee tähän, että otti kantaa olisiko kroppa vähän piipussa kovan kisarupeaman jälkeen, niin kenen tahansa muun ketjussa se olisi ollut aiheellinen huomio. Tässä ketjussa se herätti närkästystä tietyssä ihmisessä jälleen.

Sama ihminen joka sanoi ettei pidä mennä henkilökohtaisuuksiin haukkui kaikki, jotka ovat eri mieltä apinoiksi. Ei voi kuin ihmetellä
 
Minusta Oulunmurre ei missään välissä edes laukonut varsinaisen loukkaavia kommentteja, provosoivia kyllä.
Ja mitä tulee tähän, että otti kantaa olisiko kroppa vähän piipussa kovan kisarupeaman jälkeen, niin kenen tahansa muun ketjussa se olisi ollut aiheellinen huomio. Tässä ketjussa se herätti närkästystä tietyssä ihmisessä jälleen.

Sama ihminen joka sanoi ettei pidä mennä henkilökohtaisuuksiin haukkui kaikki, jotka ovat eri mieltä apinoiksi. Ei voi kuin ihmetellä
En mä ketään loukata halua, mutta toi touhu herättää tunteita ja Paula Ranta on yleinen puheeaihe monellakin salilla, jopa Oulun ulkopuolella mitä muualta kuulen kavereiltani aiheeseen liittyen.

Tommonen poikkeuksellinen pakkomielteinen omistautuminen ei monesti kauas kanna, toki odotan että mielipiteeni todistetaan vääräksi, sitten nostan käden pystyyn virheen merkiksi.

Meitä on nyt useampi apina täällä, keksisi nyt Pedatori vähän parempaa, ainakin jokaiselle ihan vaikka henkilökohtainen nimi, ettei mene sekaisin kuka apina meistä millonkin kommentoi väärin.
 
Saattaa olla täällä ensimmäinen ketju laatuaan, jossa urheilijalla on noin kova puolestapuhuja ilman että edes tarvii sellaista värvätä. 😅 ja että vielä kaikki keskustelu mitä puidaan on vääränlaista / negaamista / haukkumista. Josko vilkaiset noita muita lankoja niin huomaat että kyllä niissäkin välillä on käyty melkoista sanasotaa. Ei ole uutta ja kuuluu pelin henkeen. Tervetuloa keskustelufoorumille 🤝

Edit: vilkaisin ja jos Predatori on vuodesta 2018 täällä kirjoitellut pitäisi kyllä em. asia olla hyvin tiedossa. Alan jo epäillä että tästä maksetaan hänelle 🤔

Mutta, ainakin joku pitää Paulan puolia kun vielä ei hän itse ole tänne aukaissut asiaa sen isommin. Ainakaan omalla nimellään. Sitä odotellessa….. 🙏🏻
 
Viimeksi muokattu:
Ei taija paulaa kiinnostaa muutanan ihmisolijon läyhääminen tippaakaan.hän keskittyy vaan omaan elämää kuten meijän kaikkien pitäisi tehä.

Omaan elämään keskittyminen tarkoittaa itselleni ainakin myös säännöllisen epäsäännöllisesti viihdearvoa tuottavien asioiden katselua ja sitä tämä ketju totta totisesti on 🍿

Mitenhän muuten on, onko kisoja vielä tälle vuodelle vai tuleeko paussia? Ainakin valmentaja tunnisti poseeraukseen liittyvät puutteet - jospa näihin tulisi seuraaviin muutosta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom