Deleted member 133729
Se kuuluu naisten arkeen. Ei nyt ihan kaikkien mutta monen.Joo, niin kÀyttÀÀ eikÀ niitÀ tunnista esim. salilla samoiksi ihmisiksi, niin paljon ne filtterit muokkaa ihmistÀ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se kuuluu naisten arkeen. Ei nyt ihan kaikkien mutta monen.Joo, niin kÀyttÀÀ eikÀ niitÀ tunnista esim. salilla samoiksi ihmisiksi, niin paljon ne filtterit muokkaa ihmistÀ.
Joo se on just niin. Ja sit muille, "Get over it".Se kuuluu naisten arkeen. Ei nyt ihan kaikkien mutta monen.
Sinun ( ja muiden vinkujien) vÀitteitÀ jotka teitte instan perusteella.Oletuksia, liiottelua ja keksittyjÀ juttuja, vÀittÀÀ mies oletettu joka ei edes seuraa Paula Rantaa Instagramissa. Taitaa Pedatori olla Oulusta ja Paulan lÀhipiiriÀ sittenkin, kun tietÀÀ noin hyvin meidÀn oletukset ja kirjoittelut vÀÀriksi. Ilmankos noin hanakasti hyökÀÀ meitÀ keskustelijoita vastaan. Oletko itsekkin alkoholisti, kun sinusta on normaalia ostaa pullo viinaa heti aamusta lentokentÀltÀ ja tinttaa puolet siitÀ naamaan ennen lentoa? Ai niin, ei sitÀ myyty coutsille kun kello oli niin vÀhÀn.
EipĂ€ kenenkÀÀn keho kauhean fressissĂ€ kunnossa voi olla tommosen pitkĂ€n dieetin ja usean kisan jĂ€lkeen ilman mitÀÀn lepojaksoja, sanoohan sen jĂ€rkikin, paitsi sinun kohdalla. KyllĂ€ noissa lajeissa liiallinen tekeminen alkaa nĂ€kyĂ€ sitten lavakunnossa, lepopĂ€ivĂ€t, kahden-kolmen tunnin yöunet, alhaiset rasvat, noi kun eskaloituu niin lopputulos ei ole hyvĂ€.@Oulunmurre ja vĂ€itit myös ettĂ€ Paulan kroppa on sekaisin liian kovan treenin takia. Perusteluina instan kisakuva jossa oli hiukan nesteinen. Sulla on aika hyvĂ€ kristallipallo kun pystyt analysoimaan noin tarkasti mikĂ€ on Paulan elimistön tila. ĂlĂ€ arvaile ja lauo niitĂ€ faktoina. MinĂ€kÀÀn en tee niin. Sun on pakko olla akka kun on noin kova nais viha. Ei kukaan mies kĂ€yttĂ€ydy noin naista kohtaan.
SitÀ hymyilyÀ voisi harjoitella vaikka noihin Ig-storeihin, tulisi sitten luonnostaan lavallakin. Poseerauksia pitÀisi myös offilla harjoitella, mutta suoraan kun hypÀtÀÀn jokkiskisoista Formularadalle niin eihÀn se tekeminen sillÀ tasolla heti ole. TreniÀ, treeniÀ, treeniÀ lisÀÀ vaan.Voe voe, joku taitaa olla pipi pÀÀstÀÀn. VajaaÀlyiselle ei saisi nauraa mutta meneehÀn tÀmÀ kieltÀmÀttÀ viihteestÀ.
Itse aiheesta sen verran ettÀ (minun mielipiteeni) kyllÀ pitkÀ offi olisi varmaan paikallaan ja kahden salitreenin sijaan vaikka yksi salitreeni ja toinen poseerausta, viimeistÀÀnkin kisaprepin aikana. Noin nopeasti kun pro-lavoille joutuu(pÀÀsee, joutuu...) niin homma on paljon vaativampaa. Ainakin pitÀisi olla, nykyÀÀn taitaa olla pro-amatööri jo oma vÀliaskeleensa ja sitten vasta ammattilaiset. Mallia vaikka Nick Walkerista joka on jo muutaman pro-kisan jÀlkeen niin ammattilainen lavalla kun vaan voi olla. Tietysti toivon Paulalle vaan ja ainoastaan menestystÀ, suomi kartalle ja torilla tavataan ja sitÀ rataa.
Harmi vain kun sinun mielipiteesi ei paina yhtÀÀn mitÀÀn Paulan uralla. Jotenkin sellainen "oletus" ettÀ urheilija tietÀ itse parhaiten mikÀ metodi hÀnelle sopii. Ei kukaan ventovieras tule sinullekaan huutelemaan ettÀ treenaat ihan vÀÀrin. Sangen huvittavaa kun tavis salia harrastava alkaa neuvomaan kilpa urheilijaa. MinÀ en ilkeisi. Kannattaisi vakavasti harkita valmentajan uraa jos on varaa heitellÀ ammatti urheilijoille neuvoja. VielÀpÀ sellaisille joita et tunne millÀÀn tapaa. Sam kun minÀ vinkuisin kuinka Eddie Hallin kannattaa treenata. On ok neuvoa aloittelijoita, mutta ei pitÀisi tunkea nokkaa ammattilaisten asioihin.Voe voe, joku taitaa olla pipi pÀÀstÀÀn. VajaaÀlyiselle ei saisi nauraa mutta meneehÀn tÀmÀ kieltÀmÀttÀ viihteestÀ.
Itse aiheesta sen verran ettÀ (minun mielipiteeni) kyllÀ pitkÀ offi olisi varmaan paikallaan ja kahden salitreenin sijaan vaikka yksi salitreeni ja toinen poseerausta, viimeistÀÀnkin kisaprepin aikana. Noin nopeasti kun pro-lavoille joutuu(pÀÀsee, joutuu...) niin homma on paljon vaativampaa. Ainakin pitÀisi olla, nykyÀÀn taitaa olla pro-amatööri jo oma vÀliaskeleensa ja sitten vasta ammattilaiset. Mallia vaikka Nick Walkerista joka on jo muutaman pro-kisan jÀlkeen niin ammattilainen lavalla kun vaan voi olla. Tietysti toivon Paulalle vaan ja ainoastaan menestystÀ, suomi kartalle ja torilla tavataan ja sitÀ rataa.
Edelleen millonka se Paulan alamÀki alkaa ? Olet puolivuotta siitÀ huudellut. Se ettÀ oli viime kisassa nesteinen ( kuten muutkin) ei tarkoita ettÀ kroppa on liian treenin takia tiltissÀ. Monetko kisat olet itse kÀynyt kun öyhötÀt tietÀvÀsi ssiat paremmin kuin itse kilpailijat ? MenehÀn katsomaan vaikki Kekin kiekko matsia ettÀ rauhotut. TodennÀköisesti haukut siellÀkin joukkueen ihan paskaksi. Valmentajakin on juoppo kun joi red bullia.EipÀ kenenkÀÀn keho kauhean fressissÀ kunnossa voi olla tommosen pitkÀn dieetin ja usean kisan jÀlkeen ilman mitÀÀn lepojaksoja, sanoohan sen jÀrkikin, paitsi sinun kohdalla. KyllÀ noissa lajeissa liiallinen tekeminen alkaa nÀkyÀ sitten lavakunnossa, lepopÀivÀt, kahden-kolmen tunnin yöunet, alhaiset rasvat, noi kun eskaloituu niin lopputulos ei ole hyvÀ
Olen noin kolme kuukautta ollut Pakkotoiston Foorumilla, joten ÀlÀ heitÀ stetsonista noita sun lukemia.Edelleen millonka se Paulan alamÀki alkaa ? Olet puolivuotta siitÀ huudellut. Se ettÀ oli viime kisassa nesteinen ( kuten muutkin) ei tarkoita ettÀ kroppa on liian treenin takia tiltissÀ. Monetko kisat olet itse kÀynyt kun öyhötÀt tietÀvÀsi ssiat paremmin kuin itse kilpailijat ? MenehÀn katsomaan vaikki Kekin kiekko matsia ettÀ rauhotut. TodennÀköisesti haukut siellÀkin joukkueen ihan paskaksi. Valmentajakin on juoppo kun joi red bullia.
Katsos vaan kyllÀ langan moderaattorilla oli vielÀkin jotain sanottavaa vaikka ihan varta vasten lihavoin ettÀ minun mielipide. EikÀ sillÀ tosiaan mitÀÀn merkitystÀ varmasti olekaan, mutta keskustelufoorumin pointti kai olisi, noh, keskustella.Harmi vain kun sinun mielipiteesi ei paina yhtÀÀn mitÀÀn Paulan uralla. Jotenkin sellainen "oletus" ettÀ urheilija tietÀ itse parhaiten mikÀ metodi hÀnelle sopii. Ei kukaan ventovieras tule sinullekaan huutelemaan ettÀ treenaat ihan vÀÀrin. Sangen huvittavaa kun tavis salia harrastava alkaa neuvomaan kilpa urheilijaa. MinÀ en ilkeisi. Kannattaisi vakavasti harkita valmentajan uraa jos on varaa heitellÀ ammatti urheilijoille neuvoja. VielÀpÀ sellaisille joita et tunne millÀÀn tapaa. Sam kun minÀ vinkuisin kuinka Eddie Hallin kannattaa treenata. On ok neuvoa aloittelijoita, mutta ei pitÀisi tunkea nokkaa ammattilaisten asioihin.
Kirjoita vaan Morkku, tÀnne kaivataan asiallista pohdiskelua keskenÀÀn kinaamisen sijaan. Ja olisi kiva ettÀ tÀnne kirjoittaisi muutkin palstan tyypit, oli se sitten krittiikkiÀ tai kehuja.Monta kertaa kun tÀtÀ ketjua lukee nii tekee mieli aina kirjoittaa jotain, mutta aina tulee ajateltua ettÀ tuuleen huuteluksi menee eikÀ kommentti tuota mitÀÀn.
Nyt kuitenkin tekee mieli sanoa ettÀ oulunmurre on kyllÀ muuttanut provosoivan tyylinsÀ hyvinkin rakentavaksi ja asialliseksi.
Sen sijaan en kyllÀ minÀkÀÀn enÀÀ saa kiinni tÀstÀ predatorin punaisesta langasta. MielipiteitÀ saa tuoda esiin ja jopa suotavaa kun foorumilla kerta ollaan. Ei mitÀÀn ylilyöntejÀ kuitenkaan ole nyt ollut.
Minusta Oulunmurre ei missÀÀn vÀlissÀ edes laukonut varsinaisen loukkaavia kommentteja, provosoivia kyllÀ.Monta kertaa kun tÀtÀ ketjua lukee nii tekee mieli aina kirjoittaa jotain, mutta aina tulee ajateltua ettÀ tuuleen huuteluksi menee eikÀ kommentti tuota mitÀÀn.
Nyt kuitenkin tekee mieli sanoa ettÀ oulunmurre on kyllÀ muuttanut provosoivan tyylinsÀ hyvinkin rakentavaksi ja asialliseksi.
Sen sijaan en kyllÀ minÀkÀÀn enÀÀ saa kiinni tÀstÀ predatorin punaisesta langasta. MielipiteitÀ saa tuoda esiin ja jopa suotavaa kun foorumilla kerta ollaan. Ei mitÀÀn ylilyöntejÀ kuitenkaan ole nyt ollut.
En mÀ ketÀÀn loukata halua, mutta toi touhu herÀttÀÀ tunteita ja Paula Ranta on yleinen puheeaihe monellakin salilla, jopa Oulun ulkopuolella mitÀ muualta kuulen kavereiltani aiheeseen liittyen.Minusta Oulunmurre ei missÀÀn vÀlissÀ edes laukonut varsinaisen loukkaavia kommentteja, provosoivia kyllÀ.
Ja mitÀ tulee tÀhÀn, ettÀ otti kantaa olisiko kroppa vÀhÀn piipussa kovan kisarupeaman jÀlkeen, niin kenen tahansa muun ketjussa se olisi ollut aiheellinen huomio. TÀssÀ ketjussa se herÀtti nÀrkÀstystÀ tietyssÀ ihmisessÀ jÀlleen.
Sama ihminen joka sanoi ettei pidÀ mennÀ henkilökohtaisuuksiin haukkui kaikki, jotka ovat eri mieltÀ apinoiksi. Ei voi kuin ihmetellÀ
Ei taija paulaa kiinnostaa muutanan ihmisolijon lÀyhÀÀminen tippaakaan.hÀn keskittyy vaan omaan elÀmÀÀ kuten meijÀn kaikkien pitÀisi tehÀ.