FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä itse tuot tähän keskusteluun ? Sinustahan tämä sota alkoi. Varmaan puolivuotta olet itkenyt miten väärin Paula elää. Sanomasi on jo selvä. Etkö oikeasti osaa puhua kenestäkään muusta ihmisestä tai aiheesta ? Makepetteri voisi harkita roinaa kun näyttää olevan hermo niin kireällä. Sinulle suosittelisin liikunnan aloittamista. Tuo lorvailu ja Paulan instan päivystys on mennyt yli sun kohdalla
Täällä ei paljon keskustelua olisi ellen olisi omia mielipiteitäni tuonut julki, eihän täällä suurinosa ollut edes kuullut koko Paulasta. Eli olen tuonut paljon ja aikalailla faktaa.
 
Juuri tälläisten mielipiteiden takia vihervasemmisto jyllää ja valtiolla menee päin persettä.
Mutta avaapas tätä nyt hieman, ja mielellään ihan itsenäiseen ajatteluun pyrkivänä yksilönä, kaikki politiikan ääriviivat unohtaen. Miksi lause "jokainen ihminen mielipiteineen on yhtä arvokas" on perseestä? Ja mun mielestä kyllä on arvostettavaa että ihminen yrittää kehittää asemaansa työmarkkinoilla, teenhän itsekin näin, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että oma ja lasteni elämänlaatu näin kohenee. Vaan melko pöyristyttävää olisi ajatella, että ihmisen mielipiteellä ja jopa hänellä itsellään olisi jotenkin vähemmän arvoa, riippuen hänen työstään tahi työttömyydestään. Toivottavasti ymmärsin viestisi jotenkin väärin, koska en halua uskoa että näin kukaan tänä Herran vuotena 2021 ajattelisi. Ahdistaa ajatuskin.
 
Pakkiksella ketjussa kuin ketjussa päädytään nykyään jossain vaiheessa haukkumaan vihervasemmistoa, valtamediaa jne. Tietysti tämä johtuu siitä, että bodaus ei ole laji vaan elämäntapa, joten kaikki vaikuttaa lihasten kasvamiseen.

Kun Paula Ranta saa näin paljon vääntöä aikaan, olisiko jo aika avata Pappa Luukkosellekin oma ketjunsa?
 
Mutta avaapas tätä nyt hieman, ja mielellään ihan itsenäiseen ajatteluun pyrkivänä yksilönä, kaikki politiikan ääriviivat unohtaen. Miksi lause "jokainen ihminen mielipiteineen on yhtä arvokas" on perseestä? Ja mun mielestä kyllä on arvostettavaa että ihminen yrittää kehittää asemaansa työmarkkinoilla, teenhän itsekin näin, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että oma ja lasteni elämänlaatu näin kohenee. Vaan melko pöyristyttävää olisi ajatella, että ihmisen mielipiteellä ja jopa hänellä itsellään olisi jotenkin vähemmän arvoa, riippuen hänen työstään tahi työttömyydestään. Toivottavasti ymmärsin viestisi jotenkin väärin, koska en halua uskoa että näin kukaan tänä Herran vuotena 2021 ajattelisi. Ahdistaa ajatuskin.

En tarkoita että työttömän mielipide olisi jotenkin vähempi arvoinen kuin työtätekevän ihmisen.

Enkä missään vaiheessa sanonut että ajatus siitä että kaikkien ihmisten mielipide on yhtä tärkeä olisi perseestä.
Toki käytännössä kaikkien ihmisten mielipide ei ole yhtä tärkeä/merkittävä.


Se mikä tässä vihervasemmistolaisessa tavassa ajatella on vaarallista on se että töiden tekemistä ei arvosteta lainkaan, vaan kuvitellaan että rahaa vaan loputtomasti tulee jostakin ilman että sen eteen tarvitsee tehdä mitään.
 
En tarkoita että työttömän mielipide olisi jotenkin vähempi arvoinen kuin työtätekevän ihmisen.

Enkä missään vaiheessa sanonut että ajatus siitä että kaikkien ihmisten mielipide on yhtä tärkeä olisi perseestä.
Toki käytännössä kaikkien ihmisten mielipide ei ole yhtä tärkeä/merkittävä.


Se mikä tässä vihervasemmistolaisessa tavassa ajatella on vaarallista on se että töiden tekemistä ei arvosteta lainkaan, vaan kuvitellaan että rahaa vaan loputtomasti tulee jostakin ilman että sen eteen tarvitsee tehdä mitään.
Mutta eihän Darkpriestin viestin sisältö liittynyt mitenkään töiden arvostamiseen ?
 
En tarkoita että työttömän mielipide olisi jotenkin vähempi arvoinen kuin työtätekevän ihmisen.

Enkä missään vaiheessa sanonut että ajatus siitä että kaikkien ihmisten mielipide on yhtä tärkeä olisi perseestä.
Toki käytännössä kaikkien ihmisten mielipide ei ole yhtä tärkeä/merkittävä.


Se mikä tässä vihervasemmistolaisessa tavassa ajatella on vaarallista on se että töiden tekemistä ei arvosteta lainkaan, vaan kuvitellaan että rahaa vaan loputtomasti tulee jostakin ilman että sen eteen tarvitsee tehdä mitään.
Ensinnäkin työttömän tulonsiirrot valtiolta ovat luokkaa, juuri juuri riittävät elämiseen. En jaksa uskoa, että kovinkaan moni vapaaehtoisesti työttömänä oleilee. Toisekseen tuo on mun, täysin politiikan ulkopuolinen mielipide. Viimeksi kun äänestin vaaleissa, oli valintani Kokoomuksen edustaja, vaikka sillä nyt ei totisesti tämän aiheen kanssa mitään tekemistä olekaan. Kannustettavaa työntekeminen on, koska sillä helpottaa omaa olemistaan ja elämistään, mutta huonompaa ihmistä se ei kenestäkään tee jos valinnoistaan riippuen jostain syystä työttömäksi on jäänyt.
 
Ensinnäkin työttömän tulonsiirrot valtiolta ovat luokkaa, juuri juuri riittävät elämiseen. En jaksa uskoa, että kovinkaan moni vapaaehtoisesti työttömänä oleilee. Toisekseen tuo on mun, täysin politiikan ulkopuolinen mielipide. Viimeksi kun äänestin vaaleissa, oli valintani Kokoomuksen edustaja, vaikka sillä nyt ei totisesti tämän aiheen kanssa mitään tekemistä olekaan. Kannustettavaa työntekeminen on, koska sillä helpottaa omaa olemistaan ja elämistään, mutta huonompaa ihmistä se ei kenestäkään tee jos valinnoistaan riippuen jostain syystä työttömäksi on jäänyt.

Muualla Suomessa vapaa ehtoisesti työttömiä todennäköisesti on hyvin vähän, siellä ongelma ei ole se että ihmiset eivät haluaisi tehdä töitä vaan se että niitä töitä ei yksinkertaisesti ole.

Pääkaunki seudulla puolestaan ongelma ei ole se että töitä ei olisi vaan se että ihmiset oikeasti ovat mieluummin työttömänä kuin että tekisivät töitä.
Ja siksi juuri täällä vihervasemmistoa muuta suomea selvästi enemmän äänestetäänkin.

Ja kyllä se että omasta halusta elää mieluummin toisten laskuun eikä itse halua oman elämänsä eteen mitään tehdä mielestäni tekee heistä ainakin yhteiskunnan kannalta huonompia ihmisiä.

Se taas että joku on tilanteen pakosta työtön ei hänestä tietenkään huonompaa tee.
 
Muualla Suomessa vapaa ehtoisesti työttömiä todennäköisesti on hyvin vähän, siellä ongelma ei ole se että ihmiset eivät haluaisi tehdä töitä vaan se että niitä töitä ei yksinkertaisesti ole.

Pääkaunki seudulla puolestaan ongelma ei ole se että töitä ei olisi vaan se että ihmiset oikeasti ovat mieluummin työttömänä kuin että tekisivät töitä.
Ja siksi juuri täällä vihervasemmistoa muuta suomea selvästi enemmän äänestetäänkin.

Ja kyllä se että omasta halusta elää mieluummin toisten laskuun eikä itse halua oman elämänsä eteen mitään tehdä mielestäni tekee heistä ainakin yhteiskunnan kannalta huonompia ihmisiä.

Se taas että joku on tilanteen pakosta työtön ei hänestä tietenkään huonompaa tee.

Väitän nyt vastaan ja sanon, etteivät työttömät duunarit jne. ole pk-seudulla suurin vihervasemmistoa äänestävä ryhmä. Käsitykseni mukaan heitä äänestävät eniten korkeasti koulutetut naiset (ainakin vihreitä). Mitä itse kaupungin salilla ihmisten kanssa olen jutellut, kantasuomalaisissa Kelan pitkäaikaisedunsaajissa on paljon perussuomalaisille myötämielisiä.

Tämä on puhtaasti mutuilua, eli voin olla pahasti väärässäkin.
 
Mutta avaapas tätä nyt hieman, ja mielellään ihan itsenäiseen ajatteluun pyrkivänä yksilönä, kaikki politiikan ääriviivat unohtaen. Miksi lause "jokainen ihminen mielipiteineen on yhtä arvokas" on perseestä? Ja mun mielestä kyllä on arvostettavaa että ihminen yrittää kehittää asemaansa työmarkkinoilla, teenhän itsekin näin, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että oma ja lasteni elämänlaatu näin kohenee. Vaan melko pöyristyttävää olisi ajatella, että ihmisen mielipiteellä ja jopa hänellä itsellään olisi jotenkin vähemmän arvoa, riippuen hänen työstään tahi työttömyydestään. Toivottavasti ymmärsin viestisi jotenkin väärin, koska en halua uskoa että näin kukaan tänä Herran vuotena 2021 ajattelisi. Ahdistaa ajatuskin.
No en itse ainakaan arvosta jonkun työttömän rapajuopon mielipidettä laisinkaan
 
Väitän nyt vastaan ja sanon, etteivät työttömät duunarit jne. ole pk-seudulla suurin vihervasemmistoa äänestävä ryhmä. Käsitykseni mukaan heitä äänestävät eniten korkeasti koulutetut naiset (ainakin vihreitä). Mitä itse kaupungin salilla ihmisten kanssa olen jutellut, kantasuomalaisissa Kelan pitkäaikaisedunsaajissa on paljon perussuomalaisille myötämielisiä.

Tämä on puhtaasti mutuilua, eli voin olla pahasti väärässäkin.

Tuo ei ollut vastaväite, ja uskon että et ainakaan pahasti ole väärässä.
Veikkaan myös itse että kantasuomalaiset pitkäaikais työttömät pääasiassa äänestävät persuja jos ylipäätään äänestävät(veikkaan että iso osa ei edes äänestä).
 
Aika kova jano tolla Paulan valmentajalla Arto Rantakokolla, kisareissut menee aika kosteissa fiiliksissä. Fiksua kuvata toisen juopottelua ja samalla myydä terveysvalmennuksia. Oikein Healthy lifestyle.
 
Aika kova jano tolla Paulan valmentajalla Arto Rantakokolla, kisareissut menee aika kosteissa fiiliksissä. Fiksua kuvata toisen juopottelua ja samalla myydä terveysvalmennuksia. Oikein Healthy lifestyle.
Asiallista kritiikkiä. Toivotaan ettei tästäkin joku pahoita mieltään 🤞
 
Väitän nyt vastaan ja sanon, etteivät työttömät duunarit jne. ole pk-seudulla suurin vihervasemmistoa äänestävä ryhmä. Käsitykseni mukaan heitä äänestävät eniten korkeasti koulutetut naiset (ainakin vihreitä). Mitä itse kaupungin salilla ihmisten kanssa olen jutellut, kantasuomalaisissa Kelan pitkäaikaisedunsaajissa on paljon perussuomalaisille myötämielisiä.

Tämä on puhtaasti mutuilua, eli voin olla pahasti väärässäkin.
Voin vahvistaa tuon näkemyksen, ketkä vihreitä äänestävät!
 
Asiallista kritiikkiä. Toivotaan ettei tästäkin joku pahoita mieltään 🤞
On toi nyt aika merkille pantavaa ku koko ajan kisareissuilla valmentaja kisaajan vierellä vetää viinaa ja vielä ammattilaistasolla toimitaan. Ei kauhean terveeltä näytä toi valmentajan touhukaan, habituksesta puhumattakaan. 54-vuotiaan kannattaisi vähän terveellisemmin elää.
 
No eihän sillä ole merkitystä, jos pro-kortin ei oleta heijastelevan oikein millään tavalla kisamenestystä ja mahdollisuuksia menestyä niissä köykäisemmänkään tason kansainvälisissä pro-kisoissa. Nyt sen kortin saa olemalla ihan hyvässä kunnossa ja valitsemalla sopivan karsintakisan missä taso ei turhan korkeaksi nouse. Kisaajille toki pro-status on merkittävä, sillä se mahdollistaa sitten oletettavasti paremmat sponsorit ja vähintään riittävästi lisää valmennettavia eli jonkunlaista tiliä voi bodaamalla tehdä vaikka kisamenestystä ei tulisikaan. Tietysti kisaajalle varmasti hieno fiilis olla vihdoin pro ja moni siitä on varmasti pitkään haaveillutkin että pääsee kisaamaan kovia kilpailijoita vastaan ulkomaille. Lähdetään tekemään sitä omaa parasta ja katsotaan mihin se riittää. Ei kai siinäkään tietysti pahaa ole kun järjestelmä tämän mahdollistaa. Jos nyt realistisesti ajatellaan niin vaikkapa näillä meidän nykyisillä pro-kilpailijoilla (miehillä) tietysti Sihvosta lukuun ottamatta ei ole oikein minkäänlaisia mahdollisuuksia pro-kisoissa hyvin sijoittua jos niiden taso ei ole jostain syystä sellaista kuin niissä karsintakisoissa mistä se kortti on melko helposti saatu. Ja joo, tottakai se vaatii helvetisti työtä ja uhrauksia että sinne edes noista pro-korteista kilvoittelemaan pääsee. Se ei vaan välttämättä tarkoita, että menestymismahdollisuuksia pro-kisoissa juurikaan olisi sitten lopulta kun sen kortin saaminen ei takaa että taso on lähelläkään sitä mitä menestykseen tarvittaisiin.

Yleensä urheilussa kuitenkin nähdään, että urheilijan tulisi pyrkiä kisaamaan korkeimmalla mahdollisella tasolla, missä kykenee ja hakea kykyjensä rajoja.

Esim. jääkiekossa on parempi olla NHL:n neloskentän mies kuin SM-liigan pistepörssin voittaja. Eikä kukaan kiekkoilija jätä menemättä NHL:ään koska tiedostaisi, että luultavasti tulee jäämään siellä rivimieheksi.

Samoin yleisurheilijat pyrkivät kilpailemaan olympialaisiin, vaikka mitali saati voittaminen ei olisi realistista. Tavoite voi silloin olla vaikka alkukarsinnoista eteneminen ja se olympialaisten puolivälieräpaikka voi olla tällaisen urheilijan elämäntyön huipentuma ja paljon tärkeämpi kuin kymmenen perättäistä SM-voittoa.
 
Aika kova jano tolla Paulan valmentajalla Arto Rantakokolla, kisareissut menee aika kosteissa fiiliksissä. Fiksua kuvata toisen juopottelua ja samalla myydä terveysvalmennuksia. Oikein Healthy lifestyle.
No ei kauan mennyt kun murre keksi uuden itkun aiheen 😂 Valmentajako ei saa ottaa kuppia ? Kuuluuko valmennus paketteihin opas ryyppäämiseen vai mikäs TÄSSÄKIN on väärin. Entä jos hän syö pullan julkisella paikalla ? onko sekin huonoa mainosta ? Ja tiedän kohta olette joukolla huutelemassa että predatori taas vänkää. Siitä vain. Onhan tuo Murren negailu ihan älytöntä. Pitää kyllä hattua nostaa miten jaksat keksiä aina uutta ja uutta. Eikä edelleenkään yhtään positiivista tai neutraalia viestiä henkilöstä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom