FIGURE PRO Paula Ranta

Esimerkiksi. Minä teen ruuan vaimo "maksaa" ruuan pesemällä pyykit.
Vaimo vie lapset kouluun ja minä "maksan" hänelle käyttämällä koirat.
Minä vaihdan renkaat ja pesen auton ja vaimo "maksaa" siivoamalla kodin.
Mielestäni asioiden ja palveluiden maksaminen vasta palveluksilla on hyvin normaalia parisuhteissa.

Yhdessäkään näistä kohdista et kertonut että toinen maksaa (sinä tai vaimo) ns. perseellä. Paulan suhteen kyllä olet useamman kerran käyttänyt moista ilmaisua vähintään epäsuorasti, vaikket ehkä suoraan noilla sanoilla.

Omalla kohdallasi et. Pientä epäkohtaa havaittavissa?

EDIT: tai ainakin joku käytti tuon tyylistä ilmaisua, eikä kovinkaan hienovaraisesti vihjaillen. En nyt rupea selaamaan koko keskustelua läpi..
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitin ihan yleisellä tasolla nimeämättä ketään, aika helpolla sen prokortin nykyään saa ja moniko Suomalainen on siellä voittoja nappaillut? Ennen kortin sai overall-voittajat, nykyään ei sellaista vaatimusta ole ja se näkyy kilpailijoiden tasossa. Ennen piti pärjätä Suomessa ennen ku prokortti napsahti postilaatikkoon.

Se oli ennen, mutta maailma on muuttunut. Onko sillä mitään merkitystä mitä kautta pro-kortti on saatu? Jos säännöt sallii, vaikka liittoja vaihtamalla, ei se ole kiellettyä. Järkevä kisaaja ajattelee omaa uraansa, miten voi parhaiten päästä eteenpäin, eikä hirttäydy kiinni johonkin yhteen kisaan, kuten sm-kisaan. Taso on toki kirjavampaa, mutta myös kilpailijoitakin on enemmän. Eivät kovimmat kisaajat ole kadonneet minnekään, vaan rinnalle on tullut laajempi kirjo eri tasoisia kilpailijoita. Bodauksen taso laski myös silloin, kun natusarjat tulivat, mutta miksi siitäkään pitäisi valittaa, jos osa porukasta haluaa kisata natuna ja pitää ihanteenaan vähemmän brutaalia bodya? Kaikkilla on omat intressit ja preferenssit. Jokainen varmasti löytää itselleen sopivimman kanavan.
 
Patrik Lainehan on yksi suosituimpia ja seuratuimpia NHL-kiekkoilijoita Suomessa. Ei sitä vihaa ku korkeintaan torniolaiset Puljujärven fanit
Luepa iltalehden kommentti osiot. Laineen jutuissa ylivoimaisesti eniten viestejä. 90 % lyttäämistä. Sitten on nämä Ahot ja Rantaset jotka ovat vielä parempia kiekkoilijoita, mutta kommentteja kourallinen. Ketään ei kiinnosta. Pelaajina liian "tavallisia" niin ei voi vittuilla.
 
Kuinkahan monta viikkoa ja sivua sitten on viimeksi tuollaist spekuloitu? Ja sinä se jaksat nostaa nuo spekulaatiot aina uudestaan pinnalle, kun alkavat jo unohtua. Ettet vain yritä tahallaai ylläpitää negatiivista keskustelua
Sekö mitätöi teon kun siitä on pari viikkoa aikaa ? Aika erikoinen keskustelu jos vain uusimmat viestit saa ottaa huomioon. Äläpä yritä lakaista maton alle sanottuja asioita. Pitää olla miestä ottamaan vastuu sanomisistaan.
 
En jaksa selata, mutta ellen täysin väärin muista, niin tämä spekulaatio oli ekan 10 sivun aikana. Sen jälkeen saalistaja taitaa olla ainoa joka asian nostaa esille.
Te yritätte unohtaa sen koska kommentti on teitä vastaan. Lainailettehan te minunkin kyykkytulosta joka ketjuun vaikka alkuperäisestä keskustelusta on ainakin vuosi. Ei keskusteluja noin käydä. Mitä on sanottu se pysyy. Valitan. Väitettä perseen myymisestä ei ole anteeksikaan pyydetty. Miksi se pitäisi unohtaa tai mitätöidä.
 
Te yritätte unohtaa sen koska kommentti on teitä vastaan. Lainailettehan te minunkin kyykkytulosta joka ketjuun vaikka alkuperäisestä keskustelusta on ainakin vuosi. Ei keskusteluja noin käydä. Mitä on sanottu se pysyy. Valitan. Väitettä perseen myymisestä ei ole anteeksikaan pyydetty. Miksi se pitäisi unohtaa tai mitätöidä.
Yrittäisit jo ymmärtää, että täällä ei ole mitään yhtenäistä Paula-vastaista joukkoa, jonka tarkoituksena on lytätä kaikki Paulan tekeminen. Yksittäisen keskustelijan spekulointi Paulan perseen myymisestä ei liity muihin keskustelijoihin mitenkään. Sinä nostat tätä kokoajan esille ja otat sen esiin sellaisten käyttäjien kommenteissa, jotka eivät ole näin väittäneet. Mihin oikein pyrit tällä?
 
Haluatko anteeksipyynnön vai miksi se pitää nostaa taas esille? Muut on jo tainneet päästä yli. Toisekseen jos pakkista aletaan vertaamaan iltalehden kommentteihin tai ylilautaan niin meikä lähtee täältä helvettiin.
Mikä keskustelu se sellainen on jossa aiemmat sanomiset pyyhitään pois ? Päätänkö minäkin mitä te saatte nostaa uudelleen esille ? Ei me missään Venäjällä asuta jossa Putin määrää mitä saa puhua 🤦‍♂️
 
Yrittäisit jo ymmärtää, että täällä ei ole mitään yhtenäistä Paula-vastaista joukkoa, jonka tarkoituksena on lytätä kaikki Paulan tekeminen. Yksittäisen keskustelijan spekulointi Paulan perseen myymisestä ei liity muihin keskustelijoihin mitenkään. Sinä nostat tätä kokoajan esille ja otat sen esiin sellaisten käyttäjien kommenteissa, jotka eivät ole näin väittäneet. Mihin oikein pyrit tällä?
Jos täällä ei ole Paula vastaista joukkoa miksi sitten häntä haukutaan kokoajan ? Montako positiivista asiaa tai kommentoijaa löydät ? Nyt menee jo yli jos ilkeät väittää ettei tarkoitus ole lytätä Paulan tekemisiä. Jokainen yksittäinen kommentti on osa keskustelua. Miten minun kyykky tulokseni liittyvät melkein joka ketjuun ? Samanlailla otatte sen kortin aina esiin kun ette keksi järkevämpää kirjoitettavaa. Äijät menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja alatte määräämään mitä minä saan kirjoittaa tai lainata 😂
 
Mikä keskustelu se sellainen on jossa aiemmat sanomiset pyyhitään pois ? Päätänkö minäkin mitä te saatte nostaa uudelleen esille ? Ei me missään Venäjällä asuta jossa Putin määrää mitä saa puhua 🤦‍♂️
Järkevä keskustelu että unohdetaan sellaiset sekoilut. En ymmärrä mitä tästä kukaan hyötyy että ryvet nyt niissä kommenteissa kun ei edes liity sinuun toisin kuin paska kyykkysi. Siinä on sulle päivätyö kun alat moderoimaan koko palstan asiattomia kommentteja.
 
Jos täällä ei ole Paula vastaista joukkoa miksi sitten häntä haukutaan kokoajan ? Montako positiivista asiaa tai kommentoijaa löydät ? Nyt menee jo yli jos ilkeät väittää ettei tarkoitus ole lytätä Paulan tekemisiä. Jokainen yksittäinen kommentti on osa keskustelua. Miten minun kyykky tulokseni liittyvät melkein joka ketjuun ? Samanlailla otatte sen kortin aina esiin kun ette keksi järkevämpää kirjoitettavaa. Äijät menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja alatte määräämään mitä minä saan kirjoittaa tai lainata 😂

Edelleenkään en ole vastuussa siitä, mitä muut keskustelijat täällä kirjoittelevat. En ole liittoutunut kenenkään kanssa, jonkun kanssa saatan olla täällä jostain asiasta samaa mieltä, toisessa ketjussa voidaan taas olla ihan täysin eri linjoilla. Eli jos vastaat johonkin MINUN kirjoittamaan kommenttiin, niin lainaa siinä MINUN tekstejä äläkä vedä siihen jonkun toisen "paulamyypersettä"-spekulaatioita mukaan.

En esimerkiksi ole ottanut mitään kantaa sinun kyykkytuloksiin, en edes tiedä niitä, eivätkä ne kyllä kiinnostakaan. Enkä ole tullut määräämään sitäkään, mistä saat kirjoittaa. Silti sanot tuossa, että kuulun johonkin joukkoon, joka menee henkilökohtaisuuksiin ja määräilee mitä sinä saat kirjoittaa?
 
Jos täällä ei ole Paula vastaista joukkoa miksi sitten häntä haukutaan kokoajan ? Montako positiivista asiaa tai kommentoijaa löydät ? Nyt menee jo yli jos ilkeät väittää ettei tarkoitus ole lytätä Paulan tekemisiä. Jokainen yksittäinen kommentti on osa keskustelua. Miten minun kyykky tulokseni liittyvät melkein joka ketjuun ? Samanlailla otatte sen kortin aina esiin kun ette keksi järkevämpää kirjoitettavaa. Äijät menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja alatte määräämään mitä minä saan kirjoittaa tai lainata 😂
Arvostelulaji kyseessä, joten krittiikkiä saa antaa. Itse hän jakaa elämänsä tähtihetket Instagramissa julkisesti ja silloin se aiheuttaa keskustelua, niin se on muidenkin sometähtien kohdalla.

Sulla on alle 300kg kyykky, joten sillä ei saa edes viittausoikeutta.
 
Arvostelulaji kyseessä, joten krittiikkiä saa antaa. Itse hän jakaa elämänsä tähtihetket Instagramissa julkisesti ja silloin se aiheuttaa keskustelua, niin se on muidenkin sometähtien kohdalla.

Sulla on alle 300kg kyykky, joten sillä ei saa edes viittausoikeutta.

Kritiikki arvostelulajissa on hitusen eri asia kuin huoraksi vihjaaminen. Osalle tuokin on ok, 'koska itsehän toi itsensä julki somessa'.
Ja varsinkin kun ei tarvita kuin pari viikkoa ja parikymmentä sivua 'keskustelua' lisää, että eihän koko huoraksi leimaamista ole enää edes tapahtunut.
 
Kritiikki arvostelulajissa on hitusen eri asia kuin huoraksi vihjaaminen. Osalle tuokin on ok, 'koska itsehän toi itsensä julki somessa'.
Ja varsinkin kun ei tarvita kuin pari viikkoa ja parikymmentä sivua 'keskustelua' lisää, että eihän koko huoraksi leimaamista ole enää edes tapahtunut.
Mä en ota kantaa muiden kirjoitteluihin, itse en ole huoraksi ketään nimitellyt. Eikä se ole edes huoraamista mikäli oma ukko vetää treenejä, sehän on aivan loistava etu kilpakumppaneihin nähden. Aika harvinaista Suomessa moinen.
 
Jos täällä ei ole Paula vastaista joukkoa miksi sitten häntä haukutaan kokoajan ? Montako positiivista asiaa tai kommentoijaa löydät ? Nyt menee jo yli jos ilkeät väittää ettei tarkoitus ole lytätä Paulan tekemisiä. Jokainen yksittäinen kommentti on osa keskustelua.

Itse ainakin lukeudun niihin positiivisiin komentoijiin/puolustajiin , vaikka sinä oletkin jotenkin päässäsi kääntänyt asian niin että olisin pahin haukkuja.
Missään kohtaa en ole negatiivista sanonut Paulan treeneistä, ruokailuista, valmennuksesta, fysiikasta tai tuloksista.
Ainoastaan kehunut panostusta jonka neiti on kehityksen eteen tehnyt.

Mutta jotenkin ihmeessä sinä olet kääntänyt sen että epäilin että Paula tuskin valmennustaan rahalla maksaa huoraksi haukkumiseksi, vaikka nuo asiat ei mielestäni mitenkään liity toisiinsa, tai ole mitenkään negatiivinen asia.
 
Se oli ennen, mutta maailma on muuttunut. Onko sillä mitään merkitystä mitä kautta pro-kortti on saatu? Jos säännöt sallii, vaikka liittoja vaihtamalla, ei se ole kiellettyä. Järkevä kisaaja ajattelee omaa uraansa, miten voi parhaiten päästä eteenpäin, eikä hirttäydy kiinni johonkin yhteen kisaan, kuten sm-kisaan. Taso on toki kirjavampaa, mutta myös kilpailijoitakin on enemmän. Eivät kovimmat kisaajat ole kadonneet minnekään, vaan rinnalle on tullut laajempi kirjo eri tasoisia kilpailijoita. Bodauksen taso laski myös silloin, kun natusarjat tulivat, mutta miksi siitäkään pitäisi valittaa, jos osa porukasta haluaa kisata natuna ja pitää ihanteenaan vähemmän brutaalia bodya? Kaikkilla on omat intressit ja preferenssit. Jokainen varmasti löytää itselleen sopivimman kanavan.
No eihän sillä ole merkitystä, jos pro-kortin ei oleta heijastelevan oikein millään tavalla kisamenestystä ja mahdollisuuksia menestyä niissä köykäisemmänkään tason kansainvälisissä pro-kisoissa. Nyt sen kortin saa olemalla ihan hyvässä kunnossa ja valitsemalla sopivan karsintakisan missä taso ei turhan korkeaksi nouse. Kisaajille toki pro-status on merkittävä, sillä se mahdollistaa sitten oletettavasti paremmat sponsorit ja vähintään riittävästi lisää valmennettavia eli jonkunlaista tiliä voi bodaamalla tehdä vaikka kisamenestystä ei tulisikaan. Tietysti kisaajalle varmasti hieno fiilis olla vihdoin pro ja moni siitä on varmasti pitkään haaveillutkin että pääsee kisaamaan kovia kilpailijoita vastaan ulkomaille. Lähdetään tekemään sitä omaa parasta ja katsotaan mihin se riittää. Ei kai siinäkään tietysti pahaa ole kun järjestelmä tämän mahdollistaa. Jos nyt realistisesti ajatellaan niin vaikkapa näillä meidän nykyisillä pro-kilpailijoilla (miehillä) tietysti Sihvosta lukuun ottamatta ei ole oikein minkäänlaisia mahdollisuuksia pro-kisoissa hyvin sijoittua jos niiden taso ei ole jostain syystä sellaista kuin niissä karsintakisoissa mistä se kortti on melko helposti saatu. Ja joo, tottakai se vaatii helvetisti työtä ja uhrauksia että sinne edes noista pro-korteista kilvoittelemaan pääsee. Se ei vaan välttämättä tarkoita, että menestymismahdollisuuksia pro-kisoissa juurikaan olisi sitten lopulta kun sen kortin saaminen ei takaa että taso on lähelläkään sitä mitä menestykseen tarvittaisiin.
 
Järkevä keskustelu että unohdetaan sellaiset sekoilut. En ymmärrä mitä tästä kukaan hyötyy että ryvet nyt niissä kommenteissa kun ei edes liity sinuun toisin kuin paska kyykkysi. Siinä on sulle päivätyö kun alat moderoimaan koko palstan asiattomia kommentteja.
Sinuna en puhuisi järkevästä keskustelusta mitään. Olet ensimmäisenä menossa henkilökohtaisuuksiin. Et voi vaatia muita olemaan asiallisia jos et itsekään siihen kykene. Älä leiki jeesusta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom