FIGURE PRO Paula Ranta

Ei liity bodaamiseen, mutta liittyy kovaa treenaaviin urheilijoihin. Oletteko seuranneet esim. hiihtäjien treenejä tai yleisurheilijoiden. Kyllä sielläkin aika kurinalaisesti mennään. Ja painetaan uskomattomia määriä harjoitteita.
Aika paljonkin ja siitä kokonais volyymista huipuilla on 85-90% helppoja harjoitteita. Pidetää lepojaksoja ja pienemmän volyymin jaksoja. Volyymia kasvatetaan perus tasosta kisoihin aika paljonkin. Volyymi ei ole korkealla ja kovaa kokoajan.
Ei edes ultra puolen kestävyys väellä.

Triathlonin puolelta esim tuosta on tuore tutkimus jossa todettiin, että enemmän treeniä alkaa sitten vaan haittaamaan tuloksia ja se nopein ryhmä ei ollut se eniten harjoitellut ryhmä. Treenin laadulla oli tutkinuksen mukaan suurempi merkitys.
Tuossa tehtiin ammattilaisille ja amatööreille omat tutkimuksensa ja havainto oli sama.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kyllä legendaarista settiä instassa. Itte tässä töissä yövuorossa valvonut ja katellut noita viimeisimpiä. Mahakipujen takia mennyt sairaalaan ennen puolta yötä ja diagnoosi sekä tujut lääkkeet saatu siinä aamukahden hujakoilla yhä sairaalan punkasta kuvattuna.

Niin, että mikä mahtoikaan olla se seuraava päivitys? No tietenkin herätys kotona neljän aikaan aamulla uuden päivän haasteisiin. Kai se on taas aamulla salilla sitten, vaikka unet on jääneet tuntiin tai pariin...

Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että tämä tyttö ei ymmärrä omaa parastaan, vaikka täällä moni onkin eri mieltä.
Mutta toisaalta, jos pitää kaikki kantapään kautta oppia, niin parempi oppia ennemmin kuin myöhemmin
 
Viime päivinä muutto, ei mitään muutosta treeniin ja ruokaan. Eilen ollut koko päivän huono olo, normaalisti silti kaksi treeniä. Viime yönä ambulanssilla sairaalaan ja aamulla muutaman tunnin unien jälkeen vyökyykkäämässä.

Saatte vapaasti olla edelleen sitä mieltä että hyvää, järkevää ja pitkäjänteistä tekemistä.
 
Voi olla että tuossa vaiheessa olisi valmentajankin tehtävä sanoa että nyt otetaan iisisti seuraava päivä, kun vatsa vetänyt tommoisen tiltin. Vaan ei niin ei…. Kovasti toivon onnea ja menestystä hänelle mutta pelkään pahoin että ei mene kauaa kun ollaan letkuissa kiinni pidemmän aikaa, kun kroppa sanoo seis.
 
Mitäs siel nyt sit on ollut? Olen vähän tumpelo tuon instagrammin kanssa. Toki mielenkiinnosta yritin etsiä vastausta, mutta en löytänyt.
 
Ja kukaan täällä jeesustelevista ei ole treenannut huonosti nukutun yön jälkeen ? Sekö on terveempää että painetaan päivä raksalla ja illalla suoli pitkällä mavettamaan ? Yrittäjää nyt ymmärtää että palautuminen on aivan eri tasolla kun ei käy töissä. Ja mitä lehti artikkeleihin tulee, niitä ei pidä uskoa kirjaimellisesti. Ainahan julkisuuteen liiotellaan asioita. Aika monta huipputason voimailijaa tunnen. Värikynää on paljon seassa. Varsinkaan syödyt kalorimäärät eivät ole niin kovat mitä kertovat julkisuuteen. Kuten treenien kovuutta ja määrää liioitellaan. Taatusti on Paulallakin kevyempiä treenejä. Niitä ei vaan ilmoitella someen.
 
Ja kukaan täällä jeesustelevista ei ole treenannut huonosti nukutun yön jälkeen ? Sekö on terveempää että painetaan päivä raksalla ja illalla suoli pitkällä mavettamaan ? Yrittäjää nyt ymmärtää että palautuminen on aivan eri tasolla kun ei käy töissä. Ja mitä lehti artikkeleihin tulee, niitä ei pidä uskoa kirjaimellisesti. Ainahan julkisuuteen liiotellaan asioita. Aika monta huipputason voimailijaa tunnen. Värikynää on paljon seassa. Varsinkaan syödyt kalorimäärät eivät ole niin kovat mitä kertovat julkisuuteen. Kuten treenien kovuutta ja määrää liioitellaan. Taatusti on Paulallakin kevyempiä treenejä. Niitä ei vaan ilmoitella someen.

Kun se Paula joka ikinen päivä kuvaa molemmat treeninsä sinne someen ja on ihan itse sanonut monta kertaa että ei pidä kevennyksiä eikä lepoja vaan treenaa 21 kertaa viikossa. 7 aerobista ja 14 salia.

Huonosti nukuttu yö on eri asia kuin se että vatsa menee niin tilttiin että vaatii ambulanssikyydin ja sairaalahoitoa. Ja kyllä hän sometti sieltä sairaalan sängystä yöllä ja sanoi itse aamulla ettei ole käytännössä nukkunut yhtään.

Mutta jos tämän haluaa väkisin vääntää vielä järkeväksi niin ihan vapaasti. On kyllä käsittämätöntä ettei tätä toimintaa voi kyseenalaistaa ilman että saa itse kuulla olevansa kateellinen ja/tai muniaan kaiveleva vässykkä.
 
Kun se Paula joka ikinen päivä kuvaa molemmat treeninsä sinne someen ja on ihan itse sanonut monta kertaa että ei pidä kevennyksiä eikä lepoja vaan treenaa 21 kertaa viikossa. 7 aerobista ja 14 salia.
Vastuu on lukijalle mitä uskoo. Niinhän hän sanoi ettei syö koskaan herkkujakaan. Mutta kappas vain on jo useasti syönyt. Saattaa myös olla että Paula tietää itse paremmin onko treenikunnossa 🤔 Vai tekö tiedätte paremmin toisen ihmisen olotilan somen perusteella ? Jos on pystynyt puntille lähtemään niin tuskinpa on kuoleman kielissä ollut. Ihme selvännäkijöitä täällä kun tietävät toisten asiat paremmin kuin hän itse.
 
Vastuu on lukijalle mitä uskoo. Niinhän hän sanoi ettei syö koskaan herkkujakaan. Mutta kappas vain on jo useasti syönyt. Saattaa myös olla että Paula tietää itse paremmin onko treenikunnossa 🤔 Vai tekö tiedätte paremmin toisen ihmisen olotilan somen perusteella ? Jos on pystynyt puntille lähtemään niin tuskinpa on kuoleman kielissä ollut. Ihme selvännäkijöitä täällä kun tietävät toisten asiat paremmin kuin hän itse.
Sinä olet kyllä aivan uskomaton luupää, kaikella rakkaudella.
 
Vastuu on lukijalle mitä uskoo. Niinhän hän sanoi ettei syö koskaan herkkujakaan. Mutta kappas vain on jo useasti syönyt. Saattaa myös olla että Paula tietää itse paremmin onko treenikunnossa 🤔 Vai tekö tiedätte paremmin toisen ihmisen olotilan somen perusteella ? Jos on pystynyt puntille lähtemään niin tuskinpa on kuoleman kielissä ollut. Ihme selvännäkijöitä täällä kun tietävät toisten asiat paremmin kuin hän itse.
Oot kaveri aivan pihalla. 🤣
 
Nyt on kyllä legendaarista settiä instassa. Itte tässä töissä yövuorossa valvonut ja katellut noita viimeisimpiä. Mahakipujen takia mennyt sairaalaan ennen puolta yötä ja diagnoosi sekä tujut lääkkeet saatu siinä aamukahden hujakoilla yhä sairaalan punkasta kuvattuna.

Niin, että mikä mahtoikaan olla se seuraava päivitys? No tietenkin herätys kotona neljän aikaan aamulla uuden päivän haasteisiin. Kai se on taas aamulla salilla sitten, vaikka unet on jääneet tuntiin tai pariin...

Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että tämä tyttö ei ymmärrä omaa parastaan, vaikka täällä moni onkin eri mieltä.
En oo kattonut mutta jos tuo pitää paikkaansa niin tuo ei treenaa kohta enää ollenkaan.Tuo on yhtä tervettä kun sen syömishäiriö oli.
 
Vastuu on lukijalle mitä uskoo. Niinhän hän sanoi ettei syö koskaan herkkujakaan. Mutta kappas vain on jo useasti syönyt. Saattaa myös olla että Paula tietää itse paremmin onko treenikunnossa 🤔 Vai tekö tiedätte paremmin toisen ihmisen olotilan somen perusteella ? Jos on pystynyt puntille lähtemään niin tuskinpa on kuoleman kielissä ollut. Ihme selvännäkijöitä täällä kun tietävät toisten asiat paremmin kuin hän itse.
On mulla nuoruudesta kokemuksia jolloin menin ihan romuksi kun en tajunnut huilata.Vaikuttaako tuo susta jotenkin tasapainoselta ihmiseltä joka ymmärtää ettei kynttilää kannata polttaa molemmista suunnista?
 
On mulla nuoruudesta kokemuksia jolloin menin ihan romuksi kun en tajunnut huilata.Vaikuttaako tuo susta jotenkin tasapainoselta ihmiseltä joka ymmärtää ettei kynttilää kannata polttaa molemmista suunnista?
En tee ihmisistä johtopäätöksiä instan perusteella. Kukaan muu ei tiedä omaa kondistaan paremmin kuin ihminen itse.
 
Huonosti nukuttu yö on eri asia kuin se että vatsa menee niin tilttiin että vaatii ambulanssikyydin ja sairaalahoitoa. Ja kyllä hän sometti sieltä sairaalan sängystä yöllä ja sanoi itse aamulla ettei ole käytännössä nukkunut yhtään.

Nyt tulee ihan totaallista offtopikkia, pahoittelut siitä.

Olen kuullut monen ihmisen valittelevan että on viettänyt yön/öitä sairaalassa osastolla eikä ole saanut siellä nukuttua (tämä on toki ihan ymmärrettävää vieras paikka, huono sänky, ääniä, stressiä omasta terveydestä jne.), mutta ongelmasta on silti täysin turhaa kärsiä.

Sanokaa asiasta hoito henkilökunnalle, he kyllä auttavat, olet sairaalassa, sieltä kyllä löytyy lääkkeet siihen että uni tulee ihan varmasti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom