FIGURE PRO Paula Ranta

Samoin naisilla saattaa ääni madaltua mutta miehillä harvemmin tai ei ainakaan niin dramaattisesti. Kai siinä joku raja on siis oltava, muuten olympia lavalla jokaisen leuka ois jäätävä puuliiteri (sori, törkeän syytöksen nyt taas tein). Androgeenit ihan nimensä mukaan vahvistaa miehelle ominaisia piirteitä niin yllärikö että synteettisille hormoneille altistaessa ne piirteet näkyy naisessakin.
Näin se varmasti on. Paljonko miehen pitäisi kiskoa Halotestinia ja testoa että leuka kasvaisi kuten suurimmalla osaa naisista :unsure:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä nyt itse lyöt aiheeseen (doping) negatiivisen leiman kun kenellekään ei ole aiheutettu haittaa eikä sääntöjä rikottu.

Perusteita oletuksille? Silmät auki.


Samoin naisilla saattaa ääni madaltua mutta miehillä harvemmin tai ei ainakaan niin dramaattisesti. Kai siinä joku raja on siis oltava, muuten olympia lavalla jokaisen leuka ois jäätävä puuliiteri (sori, törkeän syytöksen nyt taas tein). Androgeenit ihan nimensä mukaan vahvistaa miehelle ominaisia piirteitä niin yllärikö että synteettisille hormoneille altistaessa ne piirteet näkyy naisessakin.
Kyllähän HGH muuttaa luustoa, mutta kyllä sitä saanee kiskoa pro-annoksia että niin tapahtuu. Kohtuullisilla määrillä tuskin, jos ei käytä 20v putkeen. Lienee myös yksi tekijä kovilla naisbodareilla, mutta erityisesti miehillä, koska heillä ne pilvissä olevat androlevelit ei juuri kasvonpiirteitä muuta niin näkee mitä HGH tekee.
 
No näkeehän useista miehistäkin muutosta kasvoissa. Parikymppiset roinaajat saattavat näyttää 35 vuotiailta. En mä mielellään mitään esimerkkikuvia enempää lähde ettimään, mutta kyllä niitä muutoksia äijilläkin tulee.
Rasvaton lookki kasvoissa saa näyttämään vanhemmalta kun iho hieman valahtaa.
Katso kaikkia lihavahkoja naisia joilla on pyöreät kasvot niin nuoremmilta he näyttää kuin todella laihat joilla kasvoihin tulee ryppyjä.

Nestepöhöinen ~25v roinaaja ei näytä kyllä kasvoista yhtään vanhemmalta jos vielä jokusenkymmentä testofinniä myös löytyy
 
Tämhä ketjuhan se vaan paranee vanhetessaan. Tuosta kasvokuva parista sen verran että eri kuvakulmasta ja eri valaistuksessa niin saahan siitä omia juttujaan tukevan tarinan ja kun frenologian tohtorit pistää parastaan niin minkäs teet. Uutisten mukaan meillä on huutava pula lääkäreistä ja täällähän tuntuu olevan farmakologian tuntijoita niin paljon että ei muutakun lukemaan pääsykokeisiin.
 
Jokaikisestä kuvasta suunnilleen keväältä 2020 tai aiemmin on hyvin selvä ero verrattuna tuoreisiin kuviin ja videoihin. Tää on oikeesti joku isompi salaliitto ja meitä huijataan ihan huolella
 
En välttämättä itsekään usko hammaslääkärin vaikuttaneen asiaan, mutta mitkä aineet vaikuttaa aikuisen ihmisen esimerkiksi leukaluun kasvuun? Kasvuhormoni, IGF1 vai mikä? Kun jos katsoo miespuolisia kehonrakentajia, ei heillä leuat kasva vastaavasti. Juu, Savolaisella ja Cutlerilla komea hevosenkenkäleuka, mutta heillä ollut se jo nuorena kun valokuvia katsoo. Selänteellä komea leuka, vaikka onkin kiekkoilija, mutta niin on hänen pojallakin. Geenit? Monella kun on sellainen leuka luonnostaan. On myös pienileukaisia, parrattomia ja kimeä äänisiä mieskehonrakentajia ketkä onvat varmasti androgeenitasojen puolesta lähempänä Zeusta kuin Hulk Hogania. Tavallisen miehen, ehkä naisenkin en tiedä, leuka muuttuu vuosien saatossa kun valokuvia katsoo. Itselläkin vaikka en ole kasvuhormonia edes nähnyt ikinä. Mikä saa naisilla leuan tai naaman sitten muovautumaan asap? Vai johtuuko se rasvattomasta lookista että kallo paistaa läpi ja ihminen näyttää luolamieheltä? Osaatko sinä tai joku sanoa tähän jotain faktaa?

Y

Kyllä leuan kasvaminen (Lahden hyppyrimäki) (Make Savolainen) tyyliseksi johtuu pääosin HGH n ja mahdollisesti IGF:n käyttämisestä. GHRP pepparit myös tekevät saman efektin pitkässä juoksussa. Annosten ei trvitse olla mitään megalomaanisia kun muutosta tapahtuu, vuosi putkeen kolmea kansainvälistä yksikköä kasvista riittää saamaan selkeän muutoksen leukaperiin naiselle.

Ai miksi se on harvinaista? Se on todella kallista käyttää jo tolla miniannoksella ja sitä ei edes kaikki bodarit käytä, saati sitten naiset. Lisäksi tyhjiä tai vajaita arpoja suurinosa.

Muuten kasvojen maskuliinisoituminen johtuu AAS-käytöstä sekä miehillä että naisilla, mutta niillä ei ole luiden kasvamiseen merkittävää yhteyttä.

Tossa jonkun linkkaamassa vertailukuvassa ei kehon rasvamäärällä ole tekemistä leuan esiintulon kanssa, lähtökuva kuitenkin langanlaihana otettu ja rasvaton. En osaa sanoa millä muutos tapahtunut, jokainen saa tehdä omat johtopäätöksensä.
 
Kyllähän HGH muuttaa luustoa, mutta kyllä sitä saanee kiskoa pro-annoksia että niin tapahtuu. Kohtuullisilla määrillä tuskin, jos ei käytä 20v putkeen. Lienee myös yksi tekijä kovilla naisbodareilla, mutta erityisesti miehillä, koska heillä ne pilvissä olevat androlevelit ei juuri kasvonpiirteitä muuta niin näkee mitä HGH tekee.
Ei tartte pro-annoksia, toki isommilla annoksilla kasvaminen on dramaattisempaa. Vuos pari putkeen käyttöä niin naisilla sen yleensä huomaa, sitten etenkin kisakunnossa kun rasvat lähtee pois. Tämä tietysti hieman yksilöllistä.
 
Olenko jossain vaiheessa sanonut että Paula tai kuka tahansa muu olisi natu?

En missään kohtaa ottanut kantaa siihen onko joku käyttänyt doping aineita vai ei.

Otin kantaa siihen että miksi ihmistä pitää julkisesti syytellä asiasta josta itse syyttäjällä tai kellään muullakaan ei ole mitään todisteita.

Mitä iloa on huudella muista ihmisistä heille mahdollisesti negatiivisia asioita ilman että kyseisistä asioista on mitään todisteita.

Mikko on homo kattokaa nyt ihan homon näkönen, Matti on narkki, ja myy huumeita ihan varmaan on sillä on piikin jälkiä ja se pyörii epämääräsissä porukoissa, Pekka panee äitiään, tottakai se sitä panee kun on jo 30v asuu edelleen sen luona.
No mikko ei ollutkaan homo, mutta homofoobinen pomo antoi hänelle silti potkut kun yleisesti oltiin sitä mieltä että on.
Matti puolestaan ei käyttänyt tai myynyt huumeita, mutta kävi kuitenkin pari viikkoa istumassa tutkinta vankeudessa kun poliisia alkoi hänestä liikkuvat jutut kiinnostaa.
Pekan äidin mielen terveys ei lopulta sitten enää kestänyt hänestä pyöriviä huhuja ja hän päätyi itsemurhaan.

Kaikki esimerkit on täysin keksittyjä ja selvästi liioiteltuja, mutta pointti on se että niillä perättömillä syytöksillä voi olla myös seurauksia ko. Henkilön elämään, niin miksi niitä pitää täällä ja muulla faktana huudella?
Eli kumoat muiden väitteitä mutta et ole itse mitään mieltä. Selvää poliitikko ainesta. Jos sanon että Big Ramy roinaa. Syytinkö häntä jostain ? Kerroin faktan jonka tietää 100 % ihmisistä. Tuskimpa Ramykaan tulee vetämään minua turpaan kun "esitin perättömiä syytöksiä". Me molemmat ( kuten jokainen muukin) tiedetään ettei Paula ole natu. Mikä meidät erottaa? Sinulla ei ole munaa sanoa asiaa julkisesti. Kiertelet ja kaartelet ja vaadit todisteita. Minä hyväksyn tosiasiat enkä kyseenalaista niitä. Syyttely ja perättömien huhujen levittely ei liity asiaan mitenkään. Nuo esimerkkisi ovat perättömien huhujen levittelyjä. Kilpa bodarin roinan käytön ääneen sanominen ei ole perätön huhu. Se on fakta. Tiedät tasan tarkkaan sen itsekin. Haluat vain esittää Jeesusta.
 
Ei tartte pro-annoksia, toki isommilla annoksilla kasvaminen on dramaattisempaa. Vuos pari putkeen käyttöä niin naisilla sen yleensä huomaa, sitten etenkin kisakunnossa kun rasvat lähtee pois. Tämä tietysti hieman yksilöllistä.
Ihan uteliaisuudesta ; Mikä sun missio on ? Sä oot pari viestiä laittanut koskien kemiallista valmennusta mutta mikä on tavoite? Haluatko puhdistaa urheilun, varoittaa vaaroista tms? Nämä on ihan hyviä tavotteita mutta jos alat moraaliseksi majakaksi aikuiselle ihmiselle niin miten on oman moraalisi laita, onko tullut joskus ostettua epäkuranttia tavaraa vai miksi moinen kampanja ? Oletko ajatellut hakea töihin esim ADT ja kiertää esim kouluissa yläasteella, sieltä se valistus pitää alkaa teini iästä ...
 
Ihan uteliaisuudesta ; Mikä sun missio on ? Sä oot pari viestiä laittanut koskien kemiallista valmennusta mutta mikä on tavoite? Haluatko puhdistaa urheilun, varoittaa vaaroista tms? Nämä on ihan hyviä tavotteita mutta jos alat moraaliseksi majakaksi aikuiselle ihmiselle niin miten on oman moraalisi laita, onko tullut joskus ostettua epäkuranttia tavaraa vai miksi moinen kampanja ? Oletko ajatellut hakea töihin esim ADT ja kiertää esim kouluissa yläasteella, sieltä se valistus pitää alkaa teini iästä ...
Tässä viestissä minkä lainasit vastasin yleisellä tasolla henkilöiden kysymyksiin että mikä aiheuttaa leukaperien jykevöitymisen. Mun ei tartte moralisoida ketään käyttämisistä. Mä vaan kokemuksesta sanon mitä tiedän. Itse olen natu eikä ole edes isoa leukaa saati lihaksia, duunikin meni alta koronapandemian vuoksi.
 
Eli kumoat muiden väitteitä mutta et ole itse mitään mieltä. Selvää poliitikko ainesta. Jos sanon että Big Ramy roinaa. Syytinkö häntä jostain ? Kerroin faktan jonka tietää 100 % ihmisistä. Tuskimpa Ramykaan tulee vetämään minua turpaan kun "esitin perättömiä syytöksiä". Me molemmat ( kuten jokainen muukin) tiedetään ettei Paula ole natu. Mikä meidät erottaa? Sinulla ei ole munaa sanoa asiaa julkisesti. Kiertelet ja kaartelet ja vaadit todisteita. Minä hyväksyn tosiasiat enkä kyseenalaista niitä. Syyttely ja perättömien huhujen levittely ei liity asiaan mitenkään. Nuo esimerkkisi ovat perättömien huhujen levittelyjä. Kilpa bodarin roinan käytön ääneen sanominen ei ole perätön huhu. Se on fakta. Tiedät tasan tarkkaan sen itsekin. Haluat vain esittää Jeesusta.
Voe Mahoton Kuopijo ja Predaattori. Minäpä matkin nyt Jeesusta ja puhun vertauksilla, kokeillaan valkeneeko, käytetään legendaarista masturbaatio vertausta. Eli lähtökohtaisesti erittäin moni mies masturboi, kuitenkaan ei ole sopivaa ensikättelyn yhteydessä tiedustella kuinka usein ja miten. Eli intuitiosi on oikeassa mutta se ei oikeuta sinua mennä yksityiselämän intiimille alueelle. Eli kun puhut varmana jonkun henkilön lääkkeiden käytöstä, rikot sellaista kuin hyvät käytöstavat, varsinkin näin pienessä maassa jossa on pienet piirit, tuskin teet sitä vahingoittamismielessä mutta vahingossakin ja tietämättään voi aiheuttaa vahinkoa, sitä sanotaan toisen ihmisen huomiin ottamiseksi mutta se onkin sitten paljon pidempi tarina...
 
Tässä viestissä minkä lainasit vastasin yleisellä tasolla henkilöiden kysymyksiin että mikä aiheuttaa leukaperien jykevöitymisen. Mun ei tartte moralisoida ketään käyttämisistä. Mä vaan kokemuksesta sanon mitä tiedän. Itse olen natu eikä ole edes isoa leukaa saati lihaksia, duunikin meni alta koronapandemian vuoksi.
Osanotto duunin takia, ajat ovat kyllä harvinaisen paskat. Lähtökohtaisesti kun luiden epifyysiokohdat sulkeutuvat niitä ei saa millään auki eli se mikä usein laitetaan kasvun luumuutoksiin on rustoa ja pehmytkudosta, tämä yhdistettynä alhaiseen ravaprosenttiin ja nestekertymään voi muokata hieman piirteitä, joillain enemmän joillain ei lainkaan. Mutta se ei olekkaan pointtini vaan se että kun ollaan julkisella ja yleisellä foorumilla niinkuin tämän ko naisbodarin ketju niin tätähän oikeasti lukee myös potentiaaliset valmennettavat, asiakkaat ja sponsorit niin toivoisin tietysti sananvapautta rajoittamatta hieman siistimpää keskustelua kemian osalta kun ne ei ole vielä ihan laillisiakaan suomessa, hoks, polliisejakin bodaa. Anyway ,tsemppiä syksyyn ja treeneihin, kyllä tämän suon yli mennään...
 
Osanotto duunin takia, ajat ovat kyllä harvinaisen paskat. Lähtökohtaisesti kun luiden epifyysiokohdat sulkeutuvat niitä ei saa millään auki eli se mikä usein laitetaan kasvun luumuutoksiin on rustoa ja pehmytkudosta, tämä yhdistettynä alhaiseen ravaprosenttiin ja nestekertymään voi muokata hieman piirteitä, joillain enemmän joillain ei lainkaan. Mutta se ei olekkaan pointtini vaan se että kun ollaan julkisella ja yleisellä foorumilla niinkuin tämän ko naisbodarin ketju niin tätähän oikeasti lukee myös potentiaaliset valmennettavat, asiakkaat ja sponsorit niin toivoisin tietysti sananvapautta rajoittamatta hieman siistimpää keskustelua kemian osalta kun ne ei ole vielä ihan laillisiakaan suomessa, hoks, polliisejakin bodaa. Anyway ,tsemppiä syksyyn ja treeneihin, kyllä tämän suon yli mennään...
En ole väittänyt että ketjun henkilö käyttää kasvua, vastasin vaan noihin pariin viestiin missä kyseltiin mikä aiheuttaa mahdollisen kasvonpiirteiden muutoksen.

Rustoa ja pehmytkudosta, sinäpä sen mainitsit. Eli ne sitten taitaapi kasvaa, tietty treenatessa jännittää kasvojen lihaksia ja nekin muovaantuu jossain määrin.
 
Voe Mahoton Kuopijo ja Predaattori. Minäpä matkin nyt Jeesusta ja puhun vertauksilla, kokeillaan valkeneeko, käytetään legendaarista masturbaatio vertausta. Eli lähtökohtaisesti erittäin moni mies masturboi, kuitenkaan ei ole sopivaa ensikättelyn yhteydessä tiedustella kuinka usein ja miten. Eli intuitiosi on oikeassa mutta se ei oikeuta sinua mennä yksityiselämän intiimille alueelle. Eli kun puhut varmana jonkun henkilön lääkkeiden käytöstä, rikot sellaista kuin hyvät käytöstavat, varsinkin näin pienessä maassa jossa on pienet piirit, tuskin teet sitä vahingoittamismielessä mutta vahingossakin ja tietämättään voi aiheuttaa vahinkoa, sitä sanotaan toisen ihmisen huomiin ottamiseksi mutta se onkin sitten paljon pidempi tarina...
Miten netin keskustelupalsta liittyy ihmiseen tutustumiseen livenä henkilökohtaisesti ? Ei kukaan ole niin pässi että kysyy keneltäkään kasvokkain mitä roinaat ja runkkaatko usein. Enkä minä ole syyttänyt Paulaa tai ketään muutakaan mistään. Mulle roina on jees. Käytänhän itsekin. Taisit olla sinä joka väitit että Paula on natu. Eli levitit tarkoituksella väärää tietoa. Sitäkö ei ole kenelläkään oikeus korjata ? Sinä tässä aiheutat vahinkoa sanomillasi. Aloittelevat teinit saavat ihan väärän kuvan lajista jos horkasta hyssytellään ja kerrotaan satuja että jokainen on natu. En arvosta valehtelua minkään vertaa.
 
Juu, Googlesta löytyy mitä vaan. Mutta vaikka miehillä on se testoannos jo nuorestä lähtien, niin ne määrät mitä monet vetelee kymmeniä vuosia, ja silti ei leuka kasva. Se tässä mietitytti. Että onko kyseessä naaman kolkkoutuminen rasvan vähentyessä vai oikeasti luiden kasvaminen. Tai sitten testo ei miehillä kasvata leukaa, mutta naisilla kasvattaa?



Kasvuhormonilla se leuka kasvaa.


"Akromegalia (suomeksi myös jättikärkisyys) on sairaus, jossa elimistö tuottaa liian paljon somatotropiinia eli kasvuhormonia. Sairaus vaikuttaa eri ikäluokilla eri tavalla, sillä nuoret kasvavat nopeammin ja aikuisilla kämmenet eli kärkijäsenet kasvavat. Sairaus on harvinainen. Sairaus on yleisin keski-iässä. Akromegalian yleisin aiheuttaja on hyvänlaatuinen kasvuhormonia tuottava kasvain. Myös hypotalamuksessa tai aivoissa sijaitseva kasvain saattaa toimia aiheuttajana. Erittäin harvinaisissa tilanteissa akromegalia voi olla myös MEN1-oireyhtymän osa, joka tällöin johtuu yhden geenin mutaatiosta.


OireetMuokkaa

Akromegaliassa on hitaasti kehittyvät oireet, joita ovat nenän, kämmenten, leuan, otsan ja jalkaterien kasvu, ihon rasvoittuminen ja paksuuntuminen. Nuorilla kasvu kiihtyy, ja kaikilla ulkonäkö muuttuu, tosin erittäin hitaasti. Myös nivelsärky, päänsärky, kuorsaaminen, tavattoman kova hikoilu ja yölliset hengityskatkokset voivat olla taudin oireita. Diabetes saattaa kehittyä joillakin potilailla, ja sairauteen kuuluu myös verenpaineen nousu. Paksusuolikasvaimet voivat myös olla mahdollisia, jos sairaus on pitkään hoitamattomana."

Ellen ihan väärin muista niin lapsilla esimerkiksi Turnerin syndroomaa hoidetaan 0,26 IU annoksella kasvuhormonia per kilo elopainoa ja annoksia muistaakseni kolmesti viikossa vuosien ajan. Ulkomuistista em. luku 1990-luvulta niin voi olla vääräkin. Eli siinä on se syy miksi monilla kehonrakentajilla ei tule akromegalian oireita kun ei moisia määriä tai suurempia käytä kasvuhormonia. (syynä taas hinta taitaa olla siihen monilla)
 
Miten netin keskustelupalsta liittyy ihmiseen tutustumiseen livenä henkilökohtaisesti ? Ei kukaan ole niin pässi että kysyy keneltäkään kasvokkain mitä roinaat ja runkkaatko usein. Enkä minä ole syyttänyt Paulaa tai ketään muutakaan mistään. Mulle roina on jees. Käytänhän itsekin. Taisit olla sinä joka väitit että Paula on natu. Eli levitit tarkoituksella väärää tietoa. Sitäkö ei ole kenelläkään oikeus korjata ? Sinä tässä aiheutat vahinkoa sanomillasi. Aloittelevat teinit saavat ihan väärän kuvan lajista jos horkasta hyssytellään ja kerrotaan satuja että jokainen on natu. En arvosta valehtelua minkään vertaa.
En minä ota kantaa toisten käyttämiseen ,sinunkaan ,otan vain kantaa keskustelun yleiseen tasoon , täällä on erikseen D osasto minne lääkekeskustelut mielestäni kuuluvat, sinulla on oikeus levittää lääkkeiden ilosanomaa mutta mikset tekisi sitä oikeassa paikassa, avaa vaikka ihan oma ketju sinua kiinnostavista lääkkeistä tms.
 
Naisten kehonrakennus on yhä suuri tabu, myös body sivuilla. Koko hommaan yhtyy sitten sekoittajia omista tai kuvitelluista näkökulmistaan. Ja annetaan palaa yhden ihmisen kohdalla. En ole lukenut viestiketjua kaikkinensa läpi, mutta pari nimimerkkiä on vakavasti puutteessa.
Joku teini itkee että Mentula valehtelee, Sihvonen ei näytä terveeltä ja Paula maksaa luonnossa.
En muista kuka mutta sanat jäi mieleen; Kehonrakennuksella ja Alfa Romeolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa, sen on rakkautta!
 
Leuan kasvu on aika monesti kateellisten panettelua. Niin monesti saanut lukea miten Selänteen ja Saku Koivun leuka kasvoi "heti kun meni änäriin". Viimesimpänä Patrik Laineen leuan väitetään kasvaneen. Vaikka miten olen heidän kuvia katsellut en huomaa mitään eroa leuassa 🤷‍♂️ Taitaa olla kateus se mikä vääristää joidenkin silmät. Paulan treeni, lepo, valmennus ja ruokavalio on jo haukuttu ihan pystyyn. Nyt vuorossa leuka. Bongatkaahan vielä millä autolla ajaa niin haukutaan sekin. Koirakin on varmaan väärän rotuinen jos sellanen löytyy.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom