Tässä kyllä hyvät vertailukuvat. Heterovaistoni sanoo, että vaan toisen kuvan nainen saisi minut syttymään.Mua itseä ei kiinnosta roinaako vai onko roinaamatta, ei ole varsinaisesti kiellettyä kyseisessä liitossa. Mutta nyt puhutaan kuitenkin 21 vuotiaasta naisesta ja muutokset, mitä on tehty VUODESSA on todella merkittäviä, eikä pelkästään fysiikan osalta ja keskustelu siitä, onko tahti välttämättä tarpeellinen on mun mielestä ihan aiheellista.
Tossa havainnollistava kuva viitaten "en mä huomaa mitään muuta eroa sen kasvoissa, kun rasvan vähemisen" kommentteihin.katso liitettä 234044
Tarkkasilmäinen voi pienen eron havaita muussakin, kun pään asennossa. Siitä oon kyl saamaa mieltä, että on kohtuutonta sanoa Paulaa miehen näköiseksi, kaunis nainen hän on ja toivottavasti on sitä myös jatkossa.
Mutta missä kohtaa on hyväksyttävää mainita fysiikka- ja kauneuskilpailussa kisaavan naisen kasvonpiirteistä, vai onko koskaan?katso liitettä 234046
Taputellaan vaan selkään "hienoo kehitystä, just noin", niinkö?
Toi jälkimmäinen kuva on ääriesimerkki, en viittaa sillä Paulan ulkonäköön.
Eikö tuo naisten laji ole missä kilpailee, niin ei kait se kovin pahasti aiheen sivuun mene jos myös kasvojen piirteitä arvostellaan? En ole sääntöihin tutustunut niin en tiedä vaikuttaako arvosteluun jos kaksi naista samanlaisella kropalla mutta toisella miehiset kasvot?
Olikin näköjään edellisillä viesteissä käsitelty asiaa..
Viimeksi muokattu: