jto
AMMATTILAINEN
Lähinnä kommenttina tuohon valmennusten etiikkaan... 33v alkaa olemaan tätä touhua takana. Mulla on irtisanomisaika kummaltakin puolelta nolla viikkoa eli samantien saa jättäytyä pois, jos semmonen tilanne tulee, enkä kaipaa edes perusteluja. Onhan näitäkin joskus, opiskelijat kausittain tai muuten äkillisiä isoja remppajuttuja jne, kuten vesivahinko eräälle kk sitten. En vois kuvitellakaan painostavani ketään sellasessa tilanteessa maksamaan treeneistä. Mulla kuitenkin jengi pysyy vuosia mukana, joten jotain sekin kertoo. Vanhimmat asiakassuhteet yli 10v.
Ohjelmia päivitän neljän viikon pätkissä, mutta nekin on aina modattavissa lyhyellä varoitusajalla. Kaikki valmennus lähtee aina valmennettavan lähtökohdista ja tavoitteista, eikä se voi olla sanelupolitiikkaa. Ihmisten kanssahan tässä töitä tehdään. Mä teen kaiken käsityönä ilman valmispohjia tai algoritmeja. Hitaampaa varmasti, mutta tykkään ite, että on laadukkaampaa sillai.
Ohjelmia päivitän neljän viikon pätkissä, mutta nekin on aina modattavissa lyhyellä varoitusajalla. Kaikki valmennus lähtee aina valmennettavan lähtökohdista ja tavoitteista, eikä se voi olla sanelupolitiikkaa. Ihmisten kanssahan tässä töitä tehdään. Mä teen kaiken käsityönä ilman valmispohjia tai algoritmeja. Hitaampaa varmasti, mutta tykkään ite, että on laadukkaampaa sillai.
Viimeksi muokattu: