FIGURE PRO Paula Ranta

Lähinnä kommenttina tuohon valmennusten etiikkaan... 33v alkaa olemaan tätä touhua takana. Mulla on irtisanomisaika kummaltakin puolelta nolla viikkoa eli samantien saa jättäytyä pois, jos semmonen tilanne tulee, enkä kaipaa edes perusteluja. Onhan näitäkin joskus, opiskelijat kausittain tai muuten äkillisiä isoja remppajuttuja jne, kuten vesivahinko eräälle kk sitten. En vois kuvitellakaan painostavani ketään sellasessa tilanteessa maksamaan treeneistä. Mulla kuitenkin jengi pysyy vuosia mukana, joten jotain sekin kertoo. Vanhimmat asiakassuhteet yli 10v.

Ohjelmia päivitän neljän viikon pätkissä, mutta nekin on aina modattavissa lyhyellä varoitusajalla. Kaikki valmennus lähtee aina valmennettavan lähtökohdista ja tavoitteista, eikä se voi olla sanelupolitiikkaa. Ihmisten kanssahan tässä töitä tehdään. Mä teen kaiken käsityönä ilman valmispohjia tai algoritmeja. Hitaampaa varmasti, mutta tykkään ite, että on laadukkaampaa sillai.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähinnä kommenttina tuohon valmennusten etiikkaan... 33v alkaa olemaan tätä touhua takana. Mulla on irtisanomisaika kummaltakin puolelta nolla viikkoa eli samantien saa jättäytyä pois, jos semmonen tilanne tulee, enkä kaipaa edes perusteluja. Onhan näitäkin joskus, opiskelijat kausittain tai muuten äkillisiä isoja remppajuttuja jne, kuten vesivahinko eräälle kk sitten. En vois kuvitellakaan painostavani ketään sellasessa tilanteessa maksamaan treeneistä. Mulla kuitenkin jengi pysyy vuosia mukana, joten jotain sekin kertoo. Vanhimmat asiakassuhteet yli 10v.

Ohjelmia päivitän neljän viikon pätkissä, mutta nekin on aina modattavissa lyhyellä varoitusajalla. Kaikki valmennus lähtee aina valmennettavan lähtökohdista ja tavoitteista, eikä se voi olla sanelupolitiikkaa. Ihmisten kanssahan tässä töitä tehdään. Mä teen kaiken käsityönä ilman valmispohjia tai algoritmeja. Hitaampaa varmasti, mutta tykkään ite, että on laadukkaampaa sillai.

Varo vain ettet joudu Paulan instagramissa nyt syyniin! Yhdessä tarinassa valitteli kun ihmiset kritisoi sen toimia ja samalla nostavat itsensä jalustalle kehumalla ittiään!
 
Ai että TikTok on kiinalaisten vakoiluohjelma? Google auki ja lukemaan, siellä on aihetta käsitelty mielinmäärin. Itsehän olen sitä mieltä, että totalitaarinen valtio toimii juuri näin.

En käsitä että mitä pitäisi perustella?
Jos sulla on väite niin pitää sun osata perustella sitä omin sanoin ilman että käsket googlettamaan tai linkkaamaan jotain podcasteja.

Kysyin ihan normaalisti perustelemaan niin aikuisella ihmisellä lähes palaa hermot kun ei "jaksa" kirjoittaa vaikka kolmea lausetta jotka pitäisi aika lonkalta tulla väitteellesi.

En ole asiaa siis kieltänyt, haluan vain kuulla sinulta lisää 😁
 
@Heraiini No juu en mä Paulaa oo dissannutkaan, eikä henkilötasolle meneminen kuulu mun tapoihin. Lähinnä yhtenä esimerkkinä toin esiin tota omaa toimintamallia vaan.
 
@Heraiini No juu en mä Paulaa oo dissannutkaan, eikä henkilötasolle meneminen kuulu mun tapoihin. Lähinnä yhtenä esimerkkinä toin esiin tota omaa toimintamallia vaan.

Et olekaan, en sitä sanonutkaan. Paula vain yksi päivä instagram tarinoissa valitteli kun ihmiset muka nostaa itseään jalustalle ja kertovat kuinka he tekevät asiat oikein yms.

Niinkö se muka olisi väärin kertoa kuinka itse hoitavat asian. Paula vain otti tästä itte nokkiinsa ja koki varmaan jonain henkilökohtaisina hyökkäyksinä häntä vastaan.
 
Jos sulla on väite niin pitää sun osata perustella sitä omin sanoin ilman että käsket googlettamaan tai linkkaamaan jotain podcasteja.

Kysyin ihan normaalisti perustelemaan niin aikuisella ihmisellä lähes palaa hermot kun ei "jaksa" kirjoittaa vaikka kolmea lausetta jotka pitäisi aika lonkalta tulla väitteellesi.

En ole asiaa siis kieltänyt, haluan vain kuulla sinulta lisää 😁

Mikä kohta vaatii perustelua, täsmennä nyt? Se että Kiinan valtiolle läheistä sovellusta käytetään vakoiluun? Että vaikea todistaa?

Jos se kaakattaa kuin ankka, vaappuu kuin ankka niin mikä se on? Se on kiinalainen vakoilusovellus.

Ihmiset laiskistuu juurikin tän TikTokin takia tälläisiksi, pitäis kaikki tykittää siihen aikaan mitä TikTok tarjoaa. Mitään ei jakseta lukea loppuun ja jos jaksetaan, niin keskittyminen ei riitä siihen, että voisi ymmärtää lukemansa. En tee tästä sulle jotain TikTok videota jossa se käydään siihen tiettyyn sekunttimäärään läpi, mitä tarkoitan. Enkä edes omista TikTok tiliä.

Mää en tosiaan vaadi, että TikTok sukupolvella löytyy jotain kykyä katsoa yli tunnin kokonaisuutta. 10min on jo tiukassa.
 
Luulis olevan aikuiselle ihmiselle selvää, että Kiinan kaltaisessa yhteiskunnassa tuollaista sovellusta käytetään vakoiluun. Kiinan valtio nappaa sieltä tiedot, eikä siinä maassa kummemmin huudella mihin suuntaan käyttäjien tiedot liikkuu, jos valtio käskyttää.

Suorastaan lapsellista ajatella, että Kiina ei käyttäisi hyväksi tuollaista mahdollisuutta, kun sellainen tarjotaan heille.

Se että tuo kaikki kiistetään yllämainittujen tahojen toimesta, tuskin on mitenkään yllättävää.
 
Jatkanpa nyt vielä tuosta luonteenlaadusta kun tuntuu että porukalla on melko hyökkääväkin asenne Paulaa kohtaan. DISCLAIMER: en ole seurannut henkilöä muuten kuin tämän ketjun kautta, enkä tule seuraamankaan, seuraava on pohdiskelua narsismista ja häiriökäyttäytymisestä.

Paulalla on ilmeisesti syömishäiriötausta, jolta kehonrakennus hänet "pelasti". Itse en juurikaan jaksa uskoa tähän, luulen täältä luetun perusteella että häiriö on vaihtunut toiseen. Jos mennään sairaalasta melkein suoraan treenaamaan, pysytään vuoden ympäri lähes kisakireänä ja tehdään kaikki todella orjallisesti poikkeamatta missään olosuhteissa, voisin syömishäiriötaustan perusteella olettaa, että henkilölle tulee henkisesti todella huono olo mikäli suunnitelmasta poiketaan. Syömishäiriöön liittyy tottakai erinäiset itsetunto-ongelmat, joista reaktiot negatiiviseen palautteeseenkin kielivät. Väitän yhä, että narsismi on tästä naisesta kaukana, vaikka jollain lailla vahvan ja itsevarman kuvan hän pystyisikin antamaan. Senkin verran olen mielenhäiriöitä saanut seurata sivusta, että tiedän niiden olevan melko helppo pitää piilossa ihmisiltä, jotka eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä. Pakkomielteisyys on toki kehonrakentajan menestyksen kulmakiviä, mutta siinä, kuinka terveellä pohjalla pakkomielteisyys on, lienee paljonkin vaihtelua.

Voi toki olla, että olen aivan hakoteillä ja Paula valmentajineen on täysin tilanteen päällä ja tietää missä rajat menee.
 
Samanlailla nsa tietää kaiken jos käytät jotain ohjelmaa/sovellusta joiden sijainti on Yhdysvallat eli käytännössä 98% kaikesta liikenteestä
Juuri näin. Vaikea kuvitella, että ainoastaan Kiina keräisi sovellustietoja ja käyttäisi niitä haluamallaan tavalla. Se nyt on vaan hyvä keino lännelle yrittää saada Kiinan talouden nousua hillittyä, mustamaalaamalla milloin mitäkin tuotetta ja niiden riskejä. Nythän pelätään kiinalaisia sähköautoja, jotka vakoilee.
 
Juuri näin. Vaikea kuvitella, että ainoastaan Kiina keräisi sovellustietoja ja käyttäisi niitä haluamallaan tavalla. Se nyt on vaan hyvä keino lännelle yrittää saada Kiinan talouden nousua hillittyä, mustamaalaamalla milloin mitäkin tuotetta ja niiden riskejä. Nythän pelätään kiinalaisia sähköautoja, jotka vakoilee.

No jos täällä toimitaan härskisti, niin yksipuoluejärjestelmässä se härskiys on aivan toisella asteella.

TikTokia tuskin tarvitsee kummemmin mustamaalata ja siitähän tässä oli kyse.
 
Paulan sijoitukset eivät parantuneet myöskään Lontoossa eilen, ei asiaa kärkeen. Selkään pitäisi tuomareiden mukaan saada lisää kokoa/lihasta, näin Paula tuomareiden palautteen kertoi. Jälleen kerran kärjessä oli kolmantena Bullin valmentama Rejoice Godwin Rissanen, katsotaan saako hän vielä sen ensimmäisen sijan kaivettua, jostain kisasta ja siitä kutsun Olympiaan. Sillä hänessä on hurjasti potentiaalia.
 
Paulan sijoitukset eivät parantuneet myöskään Lontoossa eilen, ei asiaa kärkeen. Selkään pitäisi tuomareiden mukaan saada lisää kokoa/lihasta, näin Paula tuomareiden palautteen kertoi. Jälleen kerran kärjessä oli kolmantena Bullin valmentama Rejoice Godwin Rissanen, katsotaan saako hän vielä sen ensimmäisen sijan kaivettua, jostain kisasta ja siitä kutsun Olympiaan. Sillä hänessä on hurjasti potentiaalia.

Paulan pitäis hypätä Jarin leiriin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom