FIGURE PRO Paula Ranta

Ootko kuumeessa ? Ei noin voiteta väittelyä. Sun pitää jatkaa niin kauan että muut nukahtavat. Kyllä sä sen ammattilaisena tiedät. Valitettavasti mun pitää käydä töissäkin ja treenaamassa. Eli saat "voittaa" tälläkin kertaa kun lähen kohta duuniin. Oot sä kova jätkä😍
Ootko saanu oikeita töitä? Ei enää mummo jumppaa? Onnea veli!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paula valmistautuu täydellä tohinalla Vegasin reissuun, ostetaan matkalle keittolevyä ja muuta. Aidosti pitkästä aikaa mielenkiintoisin tapahtuma skenessä kun Paula lähtee tuonne Ameriiikkaan.

Mitä täälä pakkisraati veikkaa sijoitukseksi, selviääkö top-6?

Mitä täälä pakkisraati veikkaa sijoitukseksi, selviääkö top-6?
Isoissa ympyröissä lienee hyväksyttävämpää olla isompi ja kireämpi. Se on Pampsulle plussaa. Totta puhuen en edes tiedä mihin niistä lukuisista nykyisistä eri sarjoista osallistuu ja mitä niissä vaaditaan / etsitään?

Pyllyn rakenne lienee olevan sit miinusta? Vai onko se enempi poseeraus ongelma?
Pitäiskö sitä mahdollisesti täyttää jollain että top3 olis mahdollisuus?
Lienee naisten puolella vähintään yhtä yleistä kuin miesten puolella että heikkoja kohtia vähän parannellaan lääkärin pakeilla salin sijaan?

Isoissa ympyröissä lienee hyväksyttävämpää olla isompi ja kireämpi. Se on Pampsulle plussaa. Totta puhuen en edes tiedä mihin niistä lukuisista nykyisistä eri sarjoista osallistuu ja mitä niissä vaaditaan / etsitään?

Pyllyn rakenne lienee olevan sit miinusta? Vai onko se enempi poseeraus ongelma?
Pitäiskö sitä mahdollisesti täyttää jollain että top3 olis mahdollisuus?
Lienee naisten puolella vähintään yhtä yleistä kuin miesten puolella että heikkoja kohtia vähän parannellaan lääkärin pakeilla salin sijaan?

Paula on iso ja kireä kyllä, ehkä se peppu on vähä heikkokohta, mutta varmaan poseeraamalla sais paremmaksi. Nyt kannattaiskin käyttää ennen olympiaa paljon rahkeita poseeraukseen ja posettamalla piilottaan ne heikot kohdat. Mutta kyllä tästä vielä hyvä tulee! Varmaan pärjää hyvin tuolla.

Olen vähän laiska etsimään tietoa, mutta osaisiko joku nimenomaan Paulan sarjaa seuraava linkittää vaikka sen todennäköisimmän Top 3:n kilpailijoita tähän, että nähtäisiin vähän mitä on vastassa?

On se Paula vaan kova, olympialaisiin 22 vuotiaana! :puntti:

Instasta: "...she WON the pro show and is going to the Olympics at the age of 22"

Toimii nimellä simo.
@Mike eli tännekö saa tulla eri nimimerkillä takaisin vaikka sai juuri porttikiellon ketjuun ? Tuo Alien666 on karhunkaataja 🤦‍♂️ Pahoittelut viestistäni. Itse aion kunnioittaa porttikieltoani. Oli vain pakko huomauttaa asiasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika paljon näyttää olevan Paukun valmennettavilla herkkupäiviä, sitähän en tiedä vaatiiko kondis sitä, mutta ettei tässä nyt olisi sama kyseessä kun Arton syöttäminen herkuilla?

Artoa kyllä tiiviiseen tahtiin syötetään pullalla, ei kerkeä edes pyyhkiä entisiä munkkisokereita huulilta kun seuraavaa pullaa tuodaan nokan alle.

Eihän tänne kumpikaan teistä porttikieltoa ole saanut.. sanottu vain että lopettakaa se turha vänkääminen.
Itse ymmärsin että saatiin. Mike kirjoitti "ei enää tänne ketjuun kiitos". Ainakin oulunmurre sai ketjukohtaisia porttikieltoja. Mutta modetaattorit päättäköön. Teen kuten pyydetään.

Aika paljon näyttää olevan Paukun valmennettavilla herkkupäiviä, sitähän en tiedä vaatiiko kondis sitä, mutta ettei tässä nyt olisi sama kyseessä kun Arton syöttäminen herkuilla?

Artoa kyllä tiiviiseen tahtiin syötetään pullalla, ei kerkeä edes pyyhkiä entisiä munkkisokereita huulilta kun seuraavaa pullaa tuodaan nokan alle.
Eikö tämä ole esim anorektikoiden tapa. Syötetään muita ja itse ollaan nälissään. Paula toki syö, mutta jotain se tuntuu saavan tuosta pullien yms haistelusta ja kuolaamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom