FIGURE PRO Paula Ranta

Kerran puhuttiin kuka syö vähän.

"Mulla on ollut työkavereina kuikeloita jotka eivät urheile. Osa ei syönyt koko työpäivän aikana mitään. "
Mun serkku syö vaan kerran kuussa, ei aina silloinkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran puhuttiin kuka syö vähän.

"Mulla on ollut työkavereina kuikeloita jotka eivät urheile. Osa ei syönyt koko työpäivän aikana mitään. "
Eikö olekin megaluokan ihme jos joku ei syö työpäivän aikana. Ei helevetti jätkä on ihan pihalla bodauksen ulkopuolisista elämästä 😂
"Minä syön 12 kertaa päivässä. Treenin aikanakin 2 kertaa. Kyllä kaikki muutkin tekevät silloin niin"

T. Suntsu, se " nähdään jouluna " poika
Se on todella vähän, riittää satanen kuussa ruokaan helposti.
Pelle on se joka ei syö viidelläsadalla päivässä. Kymppitonnia jos ei saa kuussa menemään pitää hävetä.

Täällähän ollaan kohta FullManninen tilassa, ainakin kierrokset on kuin Anssilla parhaimpina päivinä.
Mistähän se voisi johtua 🤔 Haluatko ostaa vokaalin vai katsoa peiliin ?
Tosin itsehän tätä halusit joten älä vingu 🖕 Sinähän olet omien sanojen mukaan voittaja koska jaksat perseillä pisimpään😂

Veikkauksia mitä Paula tekee seuraavaksi väärin ? Itse veikkaan ettei syö jouluna yhtään torttua. Sairasta käytöstä !
@Suntsu varmaan on paras vastaamaan tähänkin. Hänhän tietää parhaiten kuinka pitää elää 🤗

Vedä vähän henkeä, syö vaikka Partasen lihis.
Ootko kuumeessa ? Ei noin voiteta väittelyä. Sun pitää jatkaa niin kauan että muut nukahtavat. Kyllä sä sen ammattilaisena tiedät. Valitettavasti mun pitää käydä töissäkin ja treenaamassa. Eli saat "voittaa" tälläkin kertaa kun lähen kohta duuniin. Oot sä kova jätkä😍

Serkun kaverin vaimolla menee 45€ kuukaudessa ruokaan. Lisäksi sillä on 400 litran akvaario ja on käyny selkärangan vaihtoleikkauksessa ja meni seuraavana päivänä treenille kyykkäämään. Eikä syöny ollenkaan kipulääkkeitä!
Serkun pikkuserkun siskon miehen serkun sedän veljellä menee miinus 45 €/kk ruokaan. Eli kauppa maksaa hänelle. Lisäksi hänellä on 12 litran akvaario jossa hän asuu. Molemmat jalat irtosivat mave treenissä. Teki treenin loppuun. Jalat ovat vieläkin salilla. Ei oo jaksanut hakea. Kipulääkkeet syötti kipulääkkeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom