FIGURE PRO Paula Ranta

Ihan totta hei, perustakaa nyt joku pippelimiekkailuketju jossa voitte virtuaalinussia toisianne mielin määrin.
Mä tunnen monta kenellä on yli 30 senttinen pippeli, levossa. Mun salillakin käy ainakin toistakymmentä sellaisen meisselin omaavaa.
Useasti mittaillaan suihkussa spinningtunnin jälkeen kun ollaan ensin poljettu takaperin tarpeeksi, mä olen sellanen pyöräilevä hullu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä tunnen monta kenellä on yli 30 senttinen pippeli, levossa. Mun salillakin käy ainakin toistakymmentä sellaisen meisselin omaavaa.
Useasti mittaillaan suihkussa spinningtunnin jälkeen kun ollaan ensin poljettu takaperin tarpeeksi, mä olen sellanen pyöräilevä hullu.
Olin joskus 10v sitten kesälomittajana kunnossapidossa, siel oli semmonen about keski ikäinen äijä, jonka oli pakko pistää aina paremmaks.
Joku kerto jonku hauskan tarinan, tai vaikka jostain hienosta autosta tai mitä vaan, niin se joka kerta pisti paremmaks. Ja se oli aina sen veli, isä tai muu, jolla oli isompi, hienompi, vahvempi, nopeampi. Aina.

Tulee joku mieleen

Kai täällä saa keskustella kuitenkin?
Kai täällä saa kertoa omatkin mielipiteet ? Heti ollaa kimpussa jos ei ole kaikesta samaa mieltä.
Luulisi että edes vähän sattuu, kun suuta leikattu. Mutta ilmeisen kova kipukynnys on.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Kaikille meille uteliaille, katselin Paulan ig storyt pikaisesti, niin suuta/poskea piteli leikkauksen jälkeen, ja puudutettu oli nähtävästi. Itselle tuli viisaudenhampaan poisto mieleen, mutta joku oli sitä kysynyt niin ei kuulemma ollut viisuri/lego hommia. Ja kyllä, oli jumpalla/aerobisella tänään.
Niin. Kuka oli taas oikeassa. Joku perus pikku leikkaus. Ja öyhökit olettivat jälleen kerran omiaan. Jotkut ne ei vain opi
Jos predis antaa luvan. Ei häiritä sitä nyt näin aamusta kuitenkaan, työttömän arki on rankkaa muutenkin, joutuu nukkuun puolille päivin ja kalsarit jalasa norkoileen kämpillä.
Katos oot herännyt näin aikaisin. Emäntä pakotti ikeaan ? Hyvä vain että saat jotain sisältöä arkeesi. Muista pyytää äitiltä viikkorahaa. Kyllä sä joskus vielä saat töitä ja omaa rahaa. Mutta noille treeneille kannattaisi tehdä ekana jotain. Et sä saa tuloksia näkemättä vaivaa. Kasvuhormonin hankkiminen ei tee työtä puolestasi 😉
Ihan varmasti tunnet. En epäile hetkeäkään. Mutta pysy omissa homostelu piireissäsi suntsukan kanssa. Teillä on sen alan hommat hallussa. Ei siinä ole mitään noloa !

Olin joskus 10v sitten kesälomittajana kunnossapidossa, siel oli semmonen about keski ikäinen äijä, jonka oli pakko pistää aina paremmaks.
Joku kerto jonku hauskan tarinan, tai vaikka jostain hienosta autosta tai mitä vaan, niin se joka kerta pisti paremmaks. Ja se oli aina sen veli, isä tai muu, jolla oli isompi, hienompi, vahvempi, nopeampi. Aina.

Tulee joku mieleen
Sullakaan ei ole kavereita ja tuttuja. Aika surullista. Teillä on vain oma pikku kuplanne eikä hajuakaan mitä ympärillä tapahtuu. Sitä se teettää kun ainoa harrastus on huppu päässä örinällä penkkaaminen.

Sullakaan ei ole kavereita ja tuttuja. Aika surullista. Teillä on vain oma pikku kuplanne eikä hajuakaan mitä ympärillä tapahtuu. Sitä se teettää kun ainoa harrastus on huppu päässä örinällä penkkaaminen.
Taidat sittenkin olla vaan taitava trolli.

Kai säkin sentään ymmärrät, että ei yhden henkilöm yksi veli tai isä voi kaikessa olla kaikkia parempi. Jossain asioissa varmasti, mutta jos jokaisen tarinan pistää aina paremmaksi, on kyseessä patologinen valehtelija tai muu henkinen ongelma.

Tulee joku mieleen

Heh meillä on tääl töissä yks turkista kotosin. Aivan sama meno

Oon nyt seuraillu tätä predatorin tarinaa eri ketjuissa. Mistä tässä on oikein kyse? Pitäiskö miehelle tehdä oma ketju tänne? "Predatori kommentoi" ja sinne sitten voisi laittaa juttuja, joihin haluttaisiin häneltä mielipide.
Tämä on uusi nimimerkki suntsun kehittämä piirileikki "Missä Jallu luuraa" 🙃🤔Meike kommentoi johonkin ketjuun jotakin. Suntsun tehtävä on löytää ne mahdollisimman pian ja heittää joku pikkunokkela vittuilu. Keskimäärin se löytää viestit seitsemässä minuutissa vuorokauden ajasta riippumatta. Tänään käy hitaalla kun äsken meni 12 min ! Suntsikka on työtön niin tämä hyvää viriketoimintaa hänelle.

Tämä on uusi nimimerkki suntsun kehittämä piirileikki "Missä Jallu luuraa" 🙃🤔Meike kommentoi johonkin ketjuun jotakin. Suntsun tehtävä on löytää ne mahdollisimman pian ja heittää joku pikkunokkela vittuilu. Keskimäärin se löytää viestit seitsemässä minuutissa vuorokauden ajasta riippumatta. Tänään käy hitaalla kun äsken meni 12 min ! Suntsikka on työtön niin tämä hyvää viriketoimintaa hänelle.

Okei, asia selvä 😃😃

Tuolta muuten löytyy lisää juttua yhdestä mun monista suomenmestari kavereista.

Tulee joku mieleen
Niitä ihmisiä kutsutaan ylittäjiksi. Ne haluaa aina ylittää toisen kertomuksen omallaan. 😂

Tuossa muuten juttua @makpek in poikamies vuosista.
"Harrastuksina suihkussa käynti ja käsipainoilla bodailu"

Ps. Jorma oli niin legenda että sai faceen omat fani sivut 🤣

Liitteet

• b6aBDigoA0gxYMaYvgmX.jpg
    b6aBDigoA0gxYMaYvgmX.jpg
    142,5 KB · Katsottu: 200
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niitä ihmisiä kutsutaan ylittäjiksi. Ne haluaa aina ylittää toisen kertomuksen omallaan. 😂
Ja se on ihan sama onko kyse positiivisesta kertomuksesta vai negatiivisesta.

Normaali ihminen: "Joo mulla murtu käsi lasketellessa aika pahasti"
Ylittäjä: "Mulla kerran meni koko käden luut ihan tomuksi ku vyöryin Everestin rinnettä 30min alas ihan täysillä ja korjausleikkaus vei viikon"

Ai tästä tulikin nyt Hauskat kuva vuodelta 2008 -ketju. Kyllä nauru raikaa.

Tuskin ollut mikään vaativa leikkaus, sillä hackia käyty tekemässä salilla :D

Ja se on ihan sama onko kyse positiivisesta kertomuksesta vai negatiivisesta.

Normaali ihminen: "Joo mulla murtu käsi lasketellessa aika pahasti"
Ylittäjä: "Mulla kerran meni koko käden luut ihan tomuksi ku vyöryin Everestin rinnettä 30min alas ihan täysillä ja korjausleikkaus vei viikon"
Varsinkin nuo negailijat ovat rasittavia. Positiiviset helpompi sivuuttaa vitsinä.

Kerran puhuttiin kuka syö vähän.

"Mulla on ollut työkavereina kuikeloita jotka eivät urheile. Osa ei syönyt koko työpäivän aikana mitään. "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom