FIGURE PRO Paula Ranta

En nyt satavarmaksi sano, mutta Paulalla taisi olla syömishäiriö taustaa. Hieno homma toki että saanut sen ilmeisesti kuntoon.

Ainakin ne kuvat ennen vuotta 2020 kertovat karua kieltään, ei ole juurikaan kuin nahka pingotettuna luiden päälle.

MUTTA, on hienoa nähdä nykyinen tila, nuori nainen hyvin voivana ja uransa huipulle matkalla. Eli ongelmien yli voi päästä kunhan tahtotila on riittävä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän tänne kumpikaan teistä porttikieltoa ole saanut.. sanottu vain että lopettakaa se turha vänkääminen.
Näin minäkin tän tulkitsin?
Sitäpaitsi jos nyt asiallisen kommentin laittaa aiheesta niin tuskin siitä ongelmia tulee?

Tiedä sit mitä yksityisviestejä ovat saaneet. Jos ovat.

Sitä en tiennyt että nickin voi vaihtaa ja kuitenkin säilyttää viestihistorian!?

Tästähän se alkuperäinen eipäs juupas taisi alun saada. Syömishäiriöstä toisenlaiseen, tavallaann. Toki huomattavasti parempi nykyinen
Samaa mieltä.

Sitä en tiennyt että nickin voi vaihtaa ja kuitenkin säilyttää viestihistorian!?
Nickin vaihto suoritetaan moderaattorien avulla.

Mutta miksi vaihtaa? Hämmentää kanssakirjoittajia.

Vaihdoin toki muinoin itsekin, kun vanhan nimimerkkini sana "Necro" meni turhan monilla sekaisin sanan "negro" kanssa..

Nickin vaihto suoritetaan moderaattorien avulla.

Mutta miksi vaihtaa? Hämmentää kanssakirjoittajia.

Vaihdoin toki muinoin itsekin, kun vanhan nimimerkkini sana "Necro" meni turhan monilla sekaisin sanan "negro" kanssa..
Tarkemmin sanoen vaihdon voi tehdä itse mutta moden pitää hyväksyä se.
Pitää saada keskustella Paulasta vaikka sitten anoreksiasta, ilman että hyökätään kimppuun ja aletaan vänkäämään. Ihme homma jos jotaki sanoo niin tänne hyökitään, että mitään ei saa sanoa.
Pitää saada myös olla sitä mieltä että Paula tekee asiat oikein. Ihme homma jos ei kyseenalaista Paulan elämää heti hyökitään kimppuun syyttämään ritaroinnista 🙄

Pitää saada keskustella Paulasta vaikka sitten anoreksiasta, ilman että hyökätään kimppuun ja aletaan vänkäämään. Ihme homma jos jotaki sanoo niin tänne hyökitään, että mitään ei saa sanoa.
Niin tää mun kommentti ei liittynyt muuhun kuin siihen että ovatko herrat bannattu ketjusta vaiko vain "varoitettu". Itse veikkasin jälkimmäistä.

Pitää saada myös olla sitä mieltä että Paula tekee asiat oikein. Ihme homma jos ei kyseenalaista Paulan elämää heti hyökitään kimppuun syyttämään ritaroinnista 🙄

Sinähän et ole vielä ollut mitään mieltä Paulan tekemisistä, olet tullut keskusteluun siinä vaiheessa kun joku muu on jotain mieltä Paulasta. Silloin sinä liityt keskusteluun, haukut osan kusipäiksi, mulkuiksi bodareiksi, ylimielisiksi insinööreiksi ja mitä muuta? Sitten vänkäät asiasta vaikka jo kerran ilmoitit, että Paula ei kiinnosta vittuakaan, tykkäät vaan väittää vastaan.

Kaiken A ja O on kuitenkin se, miten sen oman mielipiteensä esittää. Tottakai asioista saa eri mieltä olla. Turhat provot ja piilovittuilut kun jättää myös pois. Mutta välillä kyllä huomannut että jotkut täällä oikein kyttää toisten kommentteja että pääsee vänkäämään, ja saman tien henkilökohtaisuuksiin..
Ja tämä viesti ei ollut erityisesti kenellekään yksittäiselle henkilölle.

Kaiken A ja O on kuitenkin se, miten sen oman mielipiteensä esittää. Tottakai asioista saa eri mieltä olla. Turhat provot ja piilovittuilut kun jättää myös pois. Mutta välillä kyllä huomannut että jotkut täällä oikein kyttää toisten kommentteja että pääsee vänkäämään, ja saman tien henkilökohtaisuuksiin..
Ja tämä viesti ei ollut erityisesti kenellekään yksittäiselle henkilölle.
Puhut asiaa. Kaikki kärjistyy muutaman saman nimimerkin provoihin. Esim suntsu ja uusimpana alien 666 kyttäävät ainoastaan minun viestejä. Erikoiset huvit. Suntsuhan myönsi asian että provoaa tahallaan. Muutama muu nimimerkki osasi kertoa että on toiminut ennenkin samoin myös muilla foorumeilla. Minä osaan sentään keskustella asioistakin ja vittuilen ainoastaan jos minulle vittuillaan. Ei mitään ongelmia jos vastapuoli osaa esittää asiansa kuten aikuiset ihmiset.

Suntsuhan myönsi asian että provoaa tahallaan.

Lainaahan se minun postaus tänne, tässä alhaalla on se sinun viesti missä kerrot että Paula ei kiinnosta sinua. Niinkö tuossa ylempänä sanoin, et osaa muuta kuin tulla paikalle soittamaan suuta sen soittamisen ilosta, keskustelun aihe sinua ei kiinnosta. Ihme paskahousu.

Minua ei kiinnosta bodaus ja fitness urheilu nykyään juuri yhtään. Eikä Paula. Taistelen lähinnä periaatteen takia.

Lainaahan se minun postaus tänne, tässä alhaalla on se sinun viesti missä kerrot että Paula ei kiinnosta sinua. Niinkö tuossa ylempänä sanoin, et osaa muuta kuin tulla paikalle soittamaan suuta sen soittamisen ilosta, keskustelun aihe sinua ei kiinnosta. Ihme paskahousu.
Ihan kuin tämä keskustelu olisi käyty aiemminkin. Annan taas sinun "voittaa" eli jauha keskenäsi paskaa. Olen myös antanut vaihtoehdoksi keskustella asiat yv viestein. Eipä paskahousulla ollut munaa siihenkään.
+ onpa tainnu predis/simo sanoa myös ettei edes seuraa Paulaa ja silti jaksaa väittää vastaan jos joku tulee sanomaan tänne jotain mitä Paula itse on sanonut instassa.
Harmi vain kun vedätte Paulan sanomisiin omat oletukset mukaan. Paisutatte asiat ihan paskapuheeksi. Se on tässä ongelmana. Olen korjannut aika helkkarin monta väitettä oikeiksi. Esim jos Paula sanoo nukkui 3 tuntia ja treenasi silti te väännätte asian niin että nukkuu joka yö kolme tuntia. Samoin teidän väittämä "kova aamu aerobinen" oli oikeasti kevyt 20 min stepperi treeni. Kuten jos Paula ei syö jouluna herkkuja hän on teidän mielestä syömishäiriöinen.

Olen korjannut aika helkkarin monta väitettä oikeiksi. Esim jos Paula sanoo nukkui 3 tuntia ja treenasi silti te väännätte asian niin että nukkuu joka yö kolme tuntia. Samoin teidän väittämä "kova aamu aerobinen" oli oikeasti kevyt 20 min stepperi treeni.

Älä jauha äijä paskaa! Mistä vitusta sää tiedät kun et edes seuraa Paulan instaa, näissä tiedoissa olet siinä varassa mitä muut tänne foorumille kirjoittelee ja sitten harhaisessa päässäsi ne pyörittelet jotenkin omaan kuvaasi sopivaksi. Paula sen saatanan satakertaa on instassa kertonut nuot sen aamuaerobisen mitat ja nyt väännät hänen sanomiset aivan toiseen muotoon. Mitähän sää oikeen yrität, pitäiskö sun vaikka laittaa viestiä Paulalle suoraan että "Et tee aamulla aerobista kun 20min ja nukut ihan saatanan pitkät unet joka yö, kalakukko kertoi minulle viime yönä"

Älä jauha äijä paskaa! Mistä vitusta sää tiedät kun et edes seuraa Paulan instaa, näissä tiedoissa olet siinä varassa mitä muut tänne foorumille kirjoittelee ja sitten harhaisessa päässäsi ne pyörittelet jotenkin omaan kuvaasi sopivaksi. Paula sen saatanan satakertaa on instassa kertonut nuot sen aamuaerobisen mitat ja nyt väännät hänen sanomiset aivan toiseen muotoon. Mitähän sää oikeen yrität, pitäiskö sun vaikka laittaa viestiä Paulalle suoraan että "Et tee aamulla aerobista kun 20min ja nukut ihan saatanan pitkät unet joka yö, kalakukko kertoi minulle viime yönä"
Uli uli uli. Jatka ihmeessä

Sitä ajattelinkin, kyllä sinä tänne kohta palaat vaikka nyt luikitkin häntä koipien välissä karkuun. Tulet sitten korjaamaan Paulan sanomisia.

Siisti tuo parta vaikka nyt iltapuhteina, saadaan sinusta vähä enemmän miehen näköinen.
Kuten sanoin sä et pysty lopettamaan. Kasvata parta että näytät mieheltä. Tarjosin myös välien selvittelyä kahden kesken yv viestein. Menikö paska housuun.

Kuten sanoin sä et pysty lopettamaan. Kasvata parta että näytät mieheltä. Tarjosin myös välien selvittelyä kahden kesken yv viestein. Menikö paska housuun.
Kai sä kuitenki ymmärrät tilanteen huvittavuuden. Muut on nähneet asiat paulan omin sanoin instasta ja kertoneet tänne ja sä taas vänkäät siihen vastaan. Also, sulla piti olla kalenteri täys viikonlopulle työhommia

Nyt sitten saatana oikeesti, karhunvatukka ja simppa, painukaa kummatkin helvettiin tästä ketjusta sotkemasta hyvän kisaajan kuulumisia. Hommatkaa huone itellenne ja muhinoikaa siellä sen minkä haluutte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom