2h kävelylenkki jokapäivä ei riitä ja hädintuskin ylläpitää peruskuntoa? Se on sellanen 12-15km normaalilla kävelytahdilla.. lähemmäs 100km viikkoon.. mitä vittua nyt taas
. Ei ihme että suomesta ei kukaan pääse savolaista lähellekään.
Ei riitä,tuo koiran kans 2 tuntia kävely ei ole liikuntaa,Se ei ole mitään.
lisää sen lisäksi aamuun ja iltaan 1- 1½ tuntia tehokasta lenkkiä.Viis kertaa viikossa.,mieluiten kuus.
Heräät yöllä 04 koiraa kusettaan,se on 30min,sitten perään omalle "rasvanpoltto" lenkille 1-1½ tuntia ku ei vittu riitä mikään eikä rasva pala ku pitää syödä paljon että kehittyy...
Sitten aamupala 6.30 helvetin rumban jälkeen keskellä yötä.
Sit töissä 07-15.00,sen perään koiran kans lenkki 30min klo 15.30-->
Salille klo 18-19.30 + matkat, ja ei saatana pala rasva ku pt löi ruokaa niin paljon syötäväksi, niin "rasvanpolttolenkki" 1½ tuntia päin vittua kohdassa eli kaks tuntia salin jälkeen ku ei muulon ehi..voishan sitä tietenki herätä 03 käveleen pitemään lenkin aamulla....?
Sitten syömään,ei vitu...kello on 22.30 jo,ainii,se koiralenkki vielä mikä ei ole mitään kuulemma eli ulos vielä klo 23.00 se vie 30min,ei ole kuulemma liikuntaa vaan ihan tyhjän kans,....helvetin kyytiä nukkumaan 23.30,kello soi 4½ tunnin päästä ja sitten on uus hieno päivä taas eessä eli aamulenkille klo 04,ei riitä koirakävely.
Miksi saatana mulla on koira?
Millon minä elän ja näen muita ihmisiä ku pitää kävellä koko ajan että rasva palaa ,alkaen keskellä yötä jatkuen myöhään yöhön..
Miten saatana se savolainen,suomalainen bodauksen ferrari johon verrattuna muut suomalaiset bodarit,jiipeetä lukuunottamatta,ovat vaan ralliautoja,ei kävelly ollenkaan vaan lepäs kokoajan ja minä marssin ko muukalaislegioonassa... MIKSI!!!????
Tämmöstä paskaa se elämä sitten on.Kävele,marssi hikipäässä oikeen sydämmesi pohjasta että saat syödä enemmän.
Eikä ole melkosen idiootti pt joka tuomosta tekee asiakkaalle?