FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällähän vaihtu tyyli lennosta kokonaan.Vitosta silmään vaan,pitkä suora edessä.
kehutaan nykyään kun vasta kaikki oli perseestä mitä paula tekee ja millanen sen kroppa on :D

Lepositeisiin? Aika kovat psykoosit kaverilla.
Oon,ollu,ahisti.Ei sopinu mulle ainakaan.
Mutta niinhän täällä haukuttiin artoa ketjun alkumatkalla,kun se otti drinkin ja toisen heti seuraavana päivänä että pilaa kaiken ja koko matkan juomalla joka päivä :D Mutta se Artosta,ei kaiveta enää niitä alun sekopäitä esille kun ketju alkaa meneen kivempaan suuntaan paulaa kohti.

Ei täälä oo mikään muu perseestä ku sinä.
Kato,anssin grindaaja kaveriki soittamassa heti suuta.
Se on niin helppo huudella nimimerkin takaa ku livenä on niinkö mykkä paskalla.

Itse en edes viitsi sanoa mikä sinä olet etten syyllisty samaan tyhmyyteen kuin sinä joka päivä anssin ketjussa.
Yleensä teitä nettipullistelijoita ja suun soittajia ei kukaan osaa yhdistää livenä samaan ihmiseen.Ei edes oma äiti usko miten se netissä käyttäytyy ku kirkossa on aina ollu niin kiltti :D

Viimeksi muokattu:
Kato,anssin grindaaja kaveriki soittamassa heti suuta.
Se on niin helppo huudella nimimerkin takaa ku livenä on niinkö mykkä paskalla.

Itse en edes viitsi sanoa mikä sinä olet etten syyllisty samaan tyhmyyteen kuin sinä joka päivä anssin ketjussa.
ERRATUM: Beetalaumasta puuttui SlaikkaG. Tämä yhteiskunnan kognitiviinen tukipilari, joka onnistuu laittamaan yhteen lauseeseen lukuisia kielioppivirhettä. :)

Hehe kyllä guru muuten osaakin osua nappiin!

Oon,ollu,ahisti.Ei sopinu mulle ainakaan.
Mutta niinhän täällä haukuttiin artoa ketjun alkumatkalla,kun se otti drinkin ja toisen heti seuraavana päivänä että pilaa kaiken ja koko matkan juomalla joka päivä :D Mutta se Artosta,ei kaiveta enää niitä alun sekopäitä esille kun ketju alkaa meneen kivempaan suuntaan paulaa kohti.
Niinkun tota mitä helvettiä sä yrität tässä mulle kertoa kun en saa mitään selvää. :D

Suomen ylivoimaisesti kovimpaan fysiikkaan. Kahdessa vuodessa.
Sitten katsellaan mihin se maailmalla riittää. Näyttäisi kyllä riittävän. Huikea.
Takareidet, pakara ja pitkä torso lagaavat hänen fysiikassa, lisäksi esiintyminen ei ole ihan terävintä huippua, taas ei hymy ironnut tai ei ainakaan yhessäkään kuvassa näkynyt hymyä, toisin kuin kilpakumppaneilla. Jotenkin utuinen ja väsyneen näköinen oli kroppa. Yltiöpäinen treenimäärä ja unen vähyys saattaa eskaloitua kisatilanteessa ja siten kunto ei ole terävä, vaikka salilla onkin ns. kivinen.

Vois olla WPD sopivampi sarja, tosin lihasmassaa pitäisi hankkia etekin em. paikkoihin ja kauttaltaan lisää sarjan vaihdon myötä.

Kyllä mielestäni samassa kisassa kisannut ja neljänneksi sijoittunut @rejeesanen on kaikinpuolin edellä fysiikassa ja esiintymisessä Paulaa, hänellä rakenne on hieno ja tämä oli hänen ensimmäinen ammattilaiskisansa. Joten itse pidän häntä ehkä kovimpana Suomalaisena IFBB Prona tällä hetkellä Figuressa. Hänellä myöskin nopea nousu huipulle, parissa vuodessa.

Tulevissa kisoissa Paulalla saattaa riittää hikisesti tsäänssit finaalin porteille, sit kun siellä on maailman huiput vierellä, ni kyyti on kylmää. Vedän toki sanat takaisin, mikäli olen väärässä.

Positiivista se että fysiikka oli kehittynyt harppauksen, myös stailaus oli parempi kuin viime kisakaudella.

Jäädään seuraamaan miten kisaputki etenee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom