Ei ihan niin kovatasoiset, mutta ihan ok-tasoiset siltiOnko nyt jotkut piirimestaruuskisat vai mitkä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ihan niin kovatasoiset, mutta ihan ok-tasoiset siltiOnko nyt jotkut piirimestaruuskisat vai mitkä?
Katoin kuvia instagramista ja ihan törkeän nätti fysiikka! Oliko sitten liian "kova" tohon sarjaan?
Oisin odottanut 3 numeroa parempaa sijoitusta, mikähän syynä tuohon pudotukseen 7. sijalle?
Täällähän on vaihtu tyyli lennosta kokonaan.
kehutaan nykyään kun vasta kaikki oli perseestä mitä paula tekee ja millanen sen kroppa on :D
Oon,ollu,ahisti.Ei sopinu mulle ainakaan.Lepositeisiin? Aika kovat psykoosit kaverilla.
Kato,anssin grindaaja kaveriki soittamassa heti suuta.Ei täälä oo mikään muu perseestä ku sinä.
Kato,anssin grindaaja kaveriki soittamassa heti suuta.
Se on niin helppo huudella nimimerkin takaa ku livenä on niinkö mykkä paskalla.
Itse en edes viitsi sanoa mikä sinä olet etten syyllisty samaan tyhmyyteen kuin sinä joka päivä anssin ketjussa.
ERRATUM: Beetalaumasta puuttui SlaikkaG. Tämä yhteiskunnan kognitiviinen tukipilari, joka onnistuu laittamaan yhteen lauseeseen lukuisia kielioppivirhettä.
Niinkun tota mitä helvettiä sä yrität tässä mulle kertoa kun en saa mitään selvää. :DOon,ollu,ahisti.Ei sopinu mulle ainakaan.
Mutta niinhän täällä haukuttiin artoa ketjun alkumatkalla,kun se otti drinkin ja toisen heti seuraavana päivänä että pilaa kaiken ja koko matkan juomalla joka päivä :D Mutta se Artosta,ei kaiveta enää niitä alun sekopäitä esille kun ketju alkaa meneen kivempaan suuntaan paulaa kohti.
Tää Slaikka on joku 16v avohoitopotilas kun sen juttuja lukee.Niinkun tota mitä helvettiä sä yrität tässä mulle kertoa kun en saa mitään selvää. :D
Suomen ylivoimaisesti kovimpaan fysiikkaan. Kahdessa vuodessa.Tuomarien mukaan liian pehmeä ja nyt hinkataan porraskonetta kahta kauheammin. Jännä nähdä mihin tuo kolme treeniä päivässä lopulta johtaa...
Takareidet, pakara ja pitkä torso lagaavat hänen fysiikassa, lisäksi esiintyminen ei ole ihan terävintä huippua, taas ei hymy ironnut tai ei ainakaan yhessäkään kuvassa näkynyt hymyä, toisin kuin kilpakumppaneilla. Jotenkin utuinen ja väsyneen näköinen oli kroppa. Yltiöpäinen treenimäärä ja unen vähyys saattaa eskaloitua kisatilanteessa ja siten kunto ei ole terävä, vaikka salilla onkin ns. kivinen.Suomen ylivoimaisesti kovimpaan fysiikkaan. Kahdessa vuodessa.
Sitten katsellaan mihin se maailmalla riittää. Näyttäisi kyllä riittävän. Huikea.