Hyvinhän se paulalla meni, vaikka selvästi liian löysässä kunnossa oli. Viides sija on hyvä. Onnea Paulalle.
Nonii kahen viikon päästä ollaan jo kolmen parhaan joukosa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvinhän se paulalla meni, vaikka selvästi liian löysässä kunnossa oli. Viides sija on hyvä. Onnea Paulalle.
Näin minäki veikkaan.Nonii kahen viikon päästä ollaan jo kolmen parhaan joukosa!
Kyllä mie sanon et Ei tuo meno kyllä tervettä ole. Kävin katsomassa ig profiilia ja melkeinpä pahaa teki. Joistain kuvista näkee että syömishäiriö kyllä ollut, tämä vain jatkumoa sille, eri muodossa. Surullista. Eikai kenenkään kroppa kestä tuollaista, vai kestääkö?
No nyt oli ouluntiinalla oli taas pontevaa pohdiskeluaKyllä mie sanon et Ei tuo meno kyllä tervettä ole. Kävin katsomassa ig profiilia ja melkeinpä pahaa teki. Joistain kuvista näkee että syömishäiriö kyllä ollut, tämä vain jatkumoa sille, eri muodossa. Surullista. Eikai kenenkään kroppa kestä tuollaista, vai kestääkö?
Kyllä minä olen ihanmini, enkä murre. Erikoista hommaa kun tänne ei saa kirjoittakaan
Vai niin..No samapa tuo mulle. Ei tämä kyllä Paula Rantaan mitenkään liity.Et tietenkään! Eihän se edes käynyt kenelläkään mielessä!
Ihanmini, oulunmurre, nöpönuuka... On kyllä niin kivasti yhteen stemmaavat nimimerkit.
Vai niin..No samapa tuo mulle. Ei tämä kyllä Paula Rantaan mitenkään liity.
Mitä hittoa? Onko tuo mielestäsi asiallista?No painu vittuun siitä sitten jauhamasta offtopicia.
Kestää, se tässä suurinta osaa vituttaakin kun itse eivät kykene, sitten keksitään kaikkia katkeria paskajuttuja että oma laiska tekeminen olis oikeutettua. Turpa kii ja salille siitä.Kyllä mie sanon et Ei tuo meno kyllä tervettä ole. Kävin katsomassa ig profiilia ja melkeinpä pahaa teki. Joistain kuvista näkee että syömishäiriö kyllä ollut, tämä vain jatkumoa sille, eri muodossa. Surullista. Eikai kenenkään kroppa kestä tuollaista, vai kestääkö?
Kestää mutta kauanko? Vähän veikkaan huonosti tässä käy jos missään välissä ei kaasua edes höllätä kunnolla ( kemia), no jokainen tyylillään. Kovaa tulosta tekee sitä ei voi kieltää, kunhan nyt vaan ei mennä perse edellä puuhun.Kestää, se tässä suurinta osaa vituttaakin kun itse eivät kykene, sitten keksitään kaikkia katkeria paskajuttuja että oma laiska tekeminen olis oikeutettua. Turpa kii ja salille siitä.
Mitä välii, tuskin Paula nyt enää aikoo mummona lavalla keikkua.Kestää mutta kauanko?
Tuot itse oma-aloitteisesti nimimerkin esiin (off-topiccina), kyseinen henkilö kirjoittaa vastineen, ja sitten käsket painua vittuun jauhamasta off-topiccia.No painu vittuun siitä sitten jauhamasta offtopicia.
Tuot itse oma-aloitteisesti nimimerkin esiin (off-topiccina), kyseinen henkilö kirjoittaa vastineen, ja sitten käsket painua vittuun jauhamasta off-topiccia.
Ahdistaako sulla jokin?
Itse Paulasta, kisalookki oli harpannut kovasti eteenpäin. Paljon parempi imo myös fysiikkakin, propsit vaan sinne