FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hämeenlinnan kisassa varmaan 5 kilpailijaa, joten näen erittäin mahollisena olympiapaikan.

Lisäksi quoteen itseäni jo useiden viestien takaa: Tuomaritkin sanoneet, että liikaa massaa (erityisesti reidet), joten nyt poltellaan vähän soljakampaan muottiin. Katsotaan, saavatko toivottua muutosta aikaan, vai tuleeko psyykkisiä haasteita massan menetystä ajatellen.

Kyllä mie sanon et Ei tuo meno kyllä tervettä ole. Kävin katsomassa ig profiilia ja melkeinpä pahaa teki. Joistain kuvista näkee että syömishäiriö kyllä ollut, tämä vain jatkumoa sille, eri muodossa. Surullista. Eikai kenenkään kroppa kestä tuollaista, vai kestääkö?

Kyllä mie sanon et Ei tuo meno kyllä tervettä ole. Kävin katsomassa ig profiilia ja melkeinpä pahaa teki. Joistain kuvista näkee että syömishäiriö kyllä ollut, tämä vain jatkumoa sille, eri muodossa. Surullista. Eikai kenenkään kroppa kestä tuollaista, vai kestääkö?

Tervetuloa takaisin oulunmurre! Täällä Paulan ketjussa onkin ollut hiljaista.

Montakos nimimerkkiä sulla onkaan nyt tänne? Ihanmini, oulunmurre jne.

Viimeksi muokattu:
Hei kuulkaas, mie voin aivan rehellisesti kertoa että oon ihan uus tällä palstalla, joskus jotain kattellu mut tää edellinen^ oli mun elämäni ensimmäinen kommentti täällä, että kiitosta vaan😂

Kestää, se tässä suurinta osaa vituttaakin kun itse eivät kykene, sitten keksitään kaikkia katkeria paskajuttuja että oma laiska tekeminen olis oikeutettua. Turpa kii ja salille siitä.

Kestää, se tässä suurinta osaa vituttaakin kun itse eivät kykene, sitten keksitään kaikkia katkeria paskajuttuja että oma laiska tekeminen olis oikeutettua. Turpa kii ja salille siitä.
Kestää mutta kauanko? Vähän veikkaan huonosti tässä käy jos missään välissä ei kaasua edes höllätä kunnolla ( kemia), no jokainen tyylillään. Kovaa tulosta tekee sitä ei voi kieltää, kunhan nyt vaan ei mennä perse edellä puuhun.

Meikä tykkää tosta Paulan tekemisestä. Aluksi olin vähän että mitäs hemmettiä, massasta poikkeavat saa aina meteliä aikaan, niin hyvää kuin huonoa.

No painu vittuun siitä sitten jauhamasta offtopicia.
Tuot itse oma-aloitteisesti nimimerkin esiin (off-topiccina), kyseinen henkilö kirjoittaa vastineen, ja sitten käsket painua vittuun jauhamasta off-topiccia.

Ahdistaako sulla jokin?

Itse Paulasta, kisalookki oli harpannut kovasti eteenpäin. Paljon parempi imo myös fysiikkakin, propsit vaan sinne (y)

Tuot itse oma-aloitteisesti nimimerkin esiin (off-topiccina), kyseinen henkilö kirjoittaa vastineen, ja sitten käsket painua vittuun jauhamasta off-topiccia.

Ahdistaako sulla jokin?

Itse Paulasta, kisalookki oli harpannut kovasti eteenpäin. Paljon parempi imo myös fysiikkakin, propsit vaan sinne (y)

Niinpä tein, miksen olisi? Vaikka itse olen kirjoitellut tänne mitä Paulasta, niin kuitenkaan en ole sille asialle pyhittäänyt lukuisia nimimerkkejä, jotka ainoastaan kommentoivat tähän ketjuun. Kommentit mitä tämä suoltaa on vielä aivan selvää trollausta, palaa samaan asiaan kerta kerran jälkeen, nyt vain toisen nimimerkin takaa. Voi painua edelleenkin mun puolesta vittuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom