Sillä tota on mielenkiintosta seurata mitä käy kun syömishäiriöstä siirrytään hc bodaukseen.Edelleen, kuten aiemmin sanottu, jos anorektisesta touhusta siirrytään bodaukseen, ri yllätä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä tota on mielenkiintosta seurata mitä käy kun syömishäiriöstä siirrytään hc bodaukseen.Edelleen, kuten aiemmin sanottu, jos anorektisesta touhusta siirrytään bodaukseen, ri yllätä
Joo, saattais olla melko setti ajella sinne, menis pari päivää siinä ja näillä bensojen hinnalla moro. Siksi yleensä ajoitan kuvaukset muualla kun olen siellä päin tai vieras on täälläpäin, niin ei tartte kenenkään pelkästään siksi ajella.Olis myös hyvä formaatti jos Mike ajelis Ouluun kuvaamaan perfektionistin treeniä juttutuokion kera, mutta tulee kyllä videolle hintaa.
No ei perfektionismi nyt koske pelkkää koulua ja työtä. Ei missään nimessä.Hän kertoo videolla pyrkivänsä täydellisyyteen kaikessa. Mutta mulla on perfektionismista sellainen kuva, että se näkyisi työelämässä ja koulussa, opiskeluissakin. Hän ei kuitenkaan ole mitenkään korkeasti koulutettu.
Ehkä se sitten hänellä näkyy vain tuossa kehonmuokkauksessa
Mun mielestä vaikuttaa siltä että se miltä näyttää on kaikki kaikessa.Aikasemmin se kai oli niin kun on vaan hoikka niin kaikki on hyvin,nyt se on vaihtunut tuohon.Kyllä tuo jälkimmäinen on kuitenkin parempi noista kahdesta.Kuitenkin syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa.Hän kertoo videolla pyrkivänsä täydellisyyteen kaikessa. Mutta mulla on perfektionismista sellainen kuva, että se näkyisi työelämässä ja koulussa, opiskeluissakin. Hän ei kuitenkaan ole mitenkään korkeasti koulutettu.
Ehkä se sitten hänellä näkyy vain tuossa kehonmuokkauksessa
Ulkoisesti kyllä parempi, mutta sisäisesti molemmat tilat voi tehdä ihan yhtä pahaa damagea elimistölle, jos mukana on muutakin kuin se kaurapuuro...Mun mielestä vaikuttaa siltä että se miltä näyttää on kaikki kaikessa.Aikasemmin se kai oli niin kun on vaan hoikka niin kaikki on hyvin,nyt se on vaihtunut tuohon.Kyllä tuo jälkimmäinen on kuitenkin parempi noista kahdesta.Kuitenkin syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa.
Jos??? , Oisko paremminkin KUN mukana onUlkoisesti kyllä parempi, mutta sisäisesti molemmat tilat voi tehdä ihan yhtä pahaa damagea elimistölle, jos mukana on muutakin kuin se kaurapuuro...
Täällä päin on hyviä fribaratoja. Siinä olisi toinen syy ajella tänne, joten eikun suunnittelemaan matkaa!Miken pitää järjestää Pakkotoisto Oulu Special Tour. Paulan lisäksi samalla salilla treenaa esim. Kati Alander. Jurvansuun Antin salilla taas harjoittelee mm. Jarkko Kemppainen. Siinä olisi neljä kiinnostavaa hahmoa ja onhan siellä monta muutakin. No joo, onhan sinne myös hemmetin pitkä matka Helsingistä lähteä pelkkien bodarivideoiden takia, mutta jos sattuisi joskus tulemaan jokin muu syy ajella pohjoiseen.
Niin kauan kun henkilöt ei itse suoraan kerro, niin itellä on ollu tapana välttää väittämästä faktana asioita. Vaikka yleensä tuo 'kun' on aika selvä vaihtoehto tässä yhteydessä kun puhutaan kehonrakennuksesta ammattilaistasolla...Jos??? , Oisko paremminkin KUN mukana on
Mitäs niistä painoista? Oletan ainakin että kyykkää 200kg sarjaa, kun tekee hackiakin 300kg:lla.Mitäs tänne? Paula on muutaman päivän puinut asiaa ku joku kommentoi sen kyykky painoja, ei kuulemma kiinnosta muiden sanomiset, silti pari päivää niistä pahoittaa mielensä.
Miten luulette että tulevat kisat menee? Tietenkin parasta olisi kun sijoittuisi hyvin, mutta onko varauduttu siihen että tulee huono sija?
Mitäs niistä painoista? Oletan ainakin että kyykkää 200kg sarjaa, kun tekee hackiakin 300kg:lla.
Olmala oli kommentoinut että miksi Paula valehtelee sen voimatasoista ja että sillä kyykkytuloksella Paulalla olisi jo mm-titteli. Paulahan tästä ei tykännyt vaan homma lähti laukalle ja naureskeli tarinoissa kuinka kukaan ei tiedä mitään.
Mikä tämä kerrottu kyykkytulos sitten oli?Olmala oli kommentoinut että miksi Paula valehtelee sen voimatasoista ja että sillä kyykkytuloksella Paulalla olisi jo mm-titteli. Paulahan tästä ei tykännyt vaan homma lähti laukalle ja naureskeli tarinoissa kuinka kukaan ei tiedä mitään.
Mikä tämä kerrottu kyykkytulos sitten oli?