FIGURE PRO Paula Ranta

Sattu tylsä hetki, niin kävin yliksellä katsomass Paulan lankaaa, sieltä lainaus

"
Mä siis tunnen niitä samoja tyyppejä joilla predator keulii, ja tiputeltujen vihjeiden perusteella olen aika varma henkilöllisyydestä.

Predator ajaa ysisatasella Saabilla, joka on kuorrutettu "sponsori"tarroilla, vähän niinkuin joku viisivuotias olisi koristellut sen auton. Hän ohjaa kansalaisopistossa mummoille salilla kuntopiirityylistä settiä, siis sellaisille ihmisille jotka ei muuten salille ikimaailmassa menisi, mutta kun samalla saa juoruta Pirkon kanssa niin uskaltaa mennä. Ilmeisesti se, että Pirkko ja Terttu pitää predatoria saliguruna, nostaa itsetunnon valkoritarointiin riittävälle tasolle"

Toivottavasti totta, ois hauskaa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sattu tylsä hetki, niin kävin yliksellä katsomass Paulan lankaaa, sieltä lainaus

"
Mä siis tunnen niitä samoja tyyppejä joilla predator keulii, ja tiputeltujen vihjeiden perusteella olen aika varma henkilöllisyydestä.

Predator ajaa ysisatasella Saabilla, joka on kuorrutettu "sponsori"tarroilla, vähän niinkuin joku viisivuotias olisi koristellut sen auton. Hän ohjaa kansalaisopistossa mummoille salilla kuntopiirityylistä settiä, siis sellaisille ihmisille jotka ei muuten salille ikimaailmassa menisi, mutta kun samalla saa juoruta Pirkon kanssa niin uskaltaa mennä. Ilmeisesti se, että Pirkko ja Terttu pitää predatoria saliguruna, nostaa itsetunnon valkoritarointiin riittävälle tasolle"

Toivottavasti totta, ois hauskaa!
Kohta @Predatori väittää että minä olen kirjoittanut ton sinne, vaikka en edes kirjoittele kyseilelle sivustolle.

Sopisi kyllä toi teksti hänen henkilöprofiiliin, minkö kuvan hupiukosta täällä saa.

Onko totta vai oletusta?
 
Sattu tylsä hetki, niin kävin yliksellä katsomass Paulan lankaaa, sieltä lainaus

"
Mä siis tunnen niitä samoja tyyppejä joilla predator keulii, ja tiputeltujen vihjeiden perusteella olen aika varma henkilöllisyydestä.

Predator ajaa ysisatasella Saabilla, joka on kuorrutettu "sponsori"tarroilla, vähän niinkuin joku viisivuotias olisi koristellut sen auton. Hän ohjaa kansalaisopistossa mummoille salilla kuntopiirityylistä settiä, siis sellaisille ihmisille jotka ei muuten salille ikimaailmassa menisi, mutta kun samalla saa juoruta Pirkon kanssa niin uskaltaa mennä. Ilmeisesti se, että Pirkko ja Terttu pitää predatoria saliguruna, nostaa itsetunnon valkoritarointiin riittävälle tasolle"

Toivottavasti totta, ois hauskaa!
Kyllä tuo saabbi ainakin pitää paikkansa, muusta en osaa sanoa.
 
Sattu tylsä hetki, niin kävin yliksellä katsomass Paulan lankaaa, sieltä lainaus

"
Mä siis tunnen niitä samoja tyyppejä joilla predator keulii, ja tiputeltujen vihjeiden perusteella olen aika varma henkilöllisyydestä.

Predator ajaa ysisatasella Saabilla, joka on kuorrutettu "sponsori"tarroilla, vähän niinkuin joku viisivuotias olisi koristellut sen auton. Hän ohjaa kansalaisopistossa mummoille salilla kuntopiirityylistä settiä, siis sellaisille ihmisille jotka ei muuten salille ikimaailmassa menisi, mutta kun samalla saa juoruta Pirkon kanssa niin uskaltaa mennä. Ilmeisesti se, että Pirkko ja Terttu pitää predatoria saliguruna, nostaa itsetunnon valkoritarointiin riittävälle tasolle"

Toivottavasti totta, ois hauskaa!
Kohta @Predatori väittää että minä olen kirjoittanut ton sinne, vaikka en edes kirjoittele kyseilelle sivustolle.

Sopisi kyllä toi teksti hänen henkilöprofiiliin, minkö kuvan hupiukosta täällä saa.

Onko totta vai oletusta?
No ihme jos ei joku paikallinen jo tunnista. Muutenkin palstalla mies on kuin lukisi kirjaa ja voi jo päässä muodostaa hahmon.
 
Sano kilpa bodari joka selviää urasta naarmuitta ? Kaikki he antavat terveytensä lajille. Sama koskee muitakin fyysisiä urheilulajeja. Ihme saivartelua yhtä urheilijaa kohtaan.
Muilla noissa kekkereissä ei ole ? Kuuluu lajiin valitettavasti.
Ylikunto voi tulla kenellä tahansa kovaa treenaavalle. Löytyy tuhansia lenkkeilijöitäkin jotka juoksevat aamusta iltaan ja painavat 47kg. En ymmärrä miksi tässäkin nostetaan vain Paula tikun nokkaan. Mutta ei se tuosta vain tule. Ei hänen treeni määrät ole mitään super poikkeuksellisia joita ei kukaan muu tee. Ihme oletus että ilman lepopäiviä tai kevyitä viikkoja tulee automaattisesti ylikunto. Moni näistä kirjoittelijoista ei ole koskaan edes kokeillut treenata oikeasti paljon. Itse olen treenannut pisimmillään puoli vuotta ilman lepopäivää. Parhaimmillaan 12 treeniä viikkoon. Kevyitä viikkoja ei 15 vuoteen. Ylikunnosta ei merkkiäkään. Ja tämä natuna. Kannattaa kokeilla joskus rajojaan niin avartuu näkemys kuinka paljon voi treenata. Ei se palautumiskyky kehity jos ottaa aina ne samat 4 treeniä viikkoon eikä edes yritä totuttaa kroppaa suurempaan määrään. Lisäksi kun ei ole päivätöitä palautuminen on ihan eri tasoa kuin työssä käyvillä.
 
Ylikunto voi tulla kenellä tahansa kovaa treenaavalle. Löytyy tuhansia lenkkeilijöitäkin jotka juoksevat aamusta iltaan ja painavat 47kg. En ymmärrä miksi tässäkin nostetaan vain Paula tikun nokkaan. Mutta ei se tuosta vain tule. Ei hänen treeni määrät ole mitään super poikkeuksellisia joita ei kukaan muu tee. Ihme oletus että ilman lepopäiviä tai kevyitä viikkoja tulee automaattisesti ylikunto.
Kyllä noi treenimäärät naispuoleiselle figurekisaajalle on järjettömät, tiedän yhden toisen vastaavan tapauksen, siinä kyllä eräs sairaalassakin ollut anoreetikko veti kolme punttitreeniä päivässä, muita en tiedä että noin päättömästi treenaisi.

Monta sinä siellä Kuopijossa tiedät jotka yltää samaan treenimäärään viikossa fitnesslajeissa?

Ja sit vielä se lepopäivien ja jopa lepoviikkojen puute, moni on vasta kantapäänkautta oppinut levon merkityksen, joskus se voi olla myöhäistä eikä siitä enään palaudu ennalleen kun kynttilä on poltettu molemmista päistä.
 
. En ole itsekään syönyt jouluruokia sitten ysärin lapsuuden jälkeen. Kalalle olen allerginen, kinkusta en tykkää ja muista en välitä.
Hetkinen. ”Ysärin lapsuuden” ja mainitsit jossain olevasi lähes viiskymppinen, vai olenko ymmärtänyt väärin? Omien laskujeni mukaan olet jotain 35 hujakoilla. Hieman ohi topicin tämä.
 
Eipä ole nyt jouluna näkynyt Shamaania, eikä Paulakaan ole valitellut miksi joutuu yksin reenaamaan. Alkaako valmennussuhde rakoilla?
Ehkä tää on jo vähän kaukaa haettua.
Kyllä noi treenimäärät naispuoleiselle figurekisaajalle on järjettömät, tiedän yhden toisen vastaavan tapauksen, siinä kyllä eräs sairaalassakin ollut anoreetikko veti kolme punttitreeniä päivässä, muita en tiedä että noin päättömästi treenaisi.

Monta sinä siellä Kuopijossa tiedät jotka yltää samaan treenimäärään viikossa fitnesslajeissa?

Ja sit vielä se lepopäivien ja jopa lepoviikkojen puute, moni on vasta kantapäänkautta oppinut levon merkityksen, joskus se voi olla myöhäistä eikä siitä enään palaudu ennalleen kun kynttilä on poltettu molemmista päistä.
Ei ne määrät (tehty työ = volyymi*kuorma) ja intensiteetti kuitenkaan kummosia taida olla jos yhdessä treenissä ei paljoa tehdä, eikä mitään erikoistekniikkakikkailuakaan ole näkynyt. Bodareilla on tapana laittaa niitä jänniä suorituksia someen mutta Paulalta ne on lähinnä hauiskääntöjä ja vipareita niin kyllähän tommosta voi oikeissa olosuhteissa tehdä pitkäänkin. Tämä nyt ihan vaan IG:n antien perusteella.

Piti ihan käydä Paulan stooreja vilkasemassa ja hän on ihan oikeassa että tämä jouluruokakeskustelu on melkonen rimanalitus ja olisi melkosta paskaa edes iltalehden kommenteissa.

Hetkinen. ”Ysärin lapsuuden” ja mainitsit jossain olevasi lähes viiskymppinen, vai olenko ymmärtänyt väärin? Omien laskujeni mukaan olet jotain 35 hujakoilla. Hieman ohi topicin tämä.
Taisi Oulunmurre olla ~viisikymppinen eikä Predatori.
 
Tässähän ei mitään yllättävää tullut ilmi, mutta kun katsoo kokonaiskuvaa niin onhan toi syömispolitiikka oudoksuttavaa ja pakkomielteistä. Joka päivä tyrkätään Instagramiin samat herkkupuuro ja sörsselikuvat, odoksuttavaa myös että samat klipit voisi laittaa vuodeksi pyörimään repeatina.
Ymmärrätkö että teet itse ihan samoin ? Aamusta iltaan vahdit Paulaa ja avaudut tänne miten kaikki on perseestä. Paula sentään treenaa ja syö terveellisesti. Sinä et. Sun levyn voisi pistää soimaan maapallon eliniän ajaksi. Toitotat samaa huttua viikoista ja kuukausista toiseen.
Eipä ole nyt jouluna näkynyt Shamaania, eikä Paulakaan ole valitellut miksi joutuu yksin reenaamaan. Alkaako valmennussuhde rakoilla?
Eikö ihminen saa viettää joulua ? Jätkät kaivaa salaliittoteorioita joka asiasta.
Hetkinen. ”Ysärin lapsuuden” ja mainitsit jossain olevasi lähes viiskymppinen, vai olenko ymmärtänyt väärin? Omien laskujeni mukaan olet jotain 35 hujakoilla. Hieman ohi topicin tämä.
En ole missään väittänyt olevani lähes 5 kymppinen. Lapsuus voi olla 5 vuotiaan tai 15 vuotiaan näkökulmasta katsottu. Joten päättelysi ei osu mihinkään.
 
Hän ohjaa kansalaisopistossa mummoille salilla kuntopiirityylistä settiä, siis sellaisille ihmisille jotka ei muuten salille ikimaailmassa menisi,
Onko liikunnan ohjaus ikäihmisille mielestäsi ( tai muiden naureksijoiden) haista paska naurettavaa hommaa ? Voisitko hieman perustella millä tapaa se työ ei olisi yhtä arvokasta kuin joku muu työ ? Olisiko parempi jos ikääntyvät jätettäisi omilleen ja naurettaisi jos haluavat pitää lihaskunnostaan huolta ? Onko oma työsi niin vitun tärkeää että on vara nauraa muun alan työntekijöillä ? Olet sairas ihminen
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ymmärrätkö että teet itse ihan samoin ? Aamusta iltaan vahdit Paulaa ja avaudut tänne miten kaikki on perseestä. Paula sentään treenaa ja syö terveellisesti. Sinä et. Sun levyn voisi pistää soimaan maapallon eliniän ajaksi. Toitotat samaa huttua viikoista ja kuukausista toiseen.
Mä palaan uuden vuoden aattona asiaan, katotaan miten hyvää keskustelua saatte keskenään aikaiseksi, joten jatkakaa.

Heippa!
 
Onko liikunnan ohjaus ikäihmisille mielestäsi ( tai muiden naureksijoiden) haista paska naurettavaa hommaa ? Voisitko hieman perustella millä tapaa se työ ei olisi yhtä arvokasta kuin joku muu työ ? Olisiko parempi jos ikääntyvät jätettäisi omilleen ja naurettaisi jos haluavat pitää lihaskunnostaan huolta ? Onko oma työsi niin vitun tärkeää että on vara nauraa muun alan työntekijöillä ? Olet sairas ihminen
Joo, just se oli se kohta, mikä tossa huvitti...

Ei tarroitettu saab tai muu. Ylipäätään teidän kränät kiinnosta, mutta toi oli hauska kuvaelma, ihan kummelisketsin matskut.
 
Joo, just se oli se kohta, mikä tossa huvitti...

Ei tarroitettu saab tai muu. Ylipäätään teidän kränät kiinnosta, mutta toi oli hauska kuvaelma, ihan kummelisketsin matskut.
Näyttää huvittavan kun vaivauduit asian tänne ilmoittamaan. Autosta saa olla mitä mieltä haluaa. Ei ole salaisuus. Kuten ei työnikään. Olenhan sen jo foorumilla useaan kertaan maininnut. Osa tykkää vanhoista klassikko autoista ja osa uusista munanjatkeista tai ompelukoneista. Teslat vai mitä ne on. Saanko arvata ajat jollain vuoden vanhalla bemarilla tai skodalla ja koet olevasi muiden yläpuolella kun massia löytyy. Ammattina insinööri.
 
Mä palaan uuden vuoden aattona asiaan, katotaan miten hyvää keskustelua saatte keskenään aikaiseksi, joten jatkakaa.

Heippa!
Muistahan vahtia tarkasti kuinka Paula viettää uudenvuoden väärin 👍 Ei varmaan osta tähtisädetikkuja tai syö munkkeja. Ei ehkä katso puoliltaöin ilotulitustakaan koska haluaa nukkua. Ihan väärin eletty !! Kyllä se pitäisi vetää umpijurrit ja mässäillä munkeilla sekä ampua raketteja koko yö. Se on oikein eletty.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom