FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sehän taisi olla naisilla tinderistä tyyliin joka kymmenes svaippi Ei ole mätsi. Käytännössä saa mätsejä rajattomasti jos ei ronkeloi. Jos asiassa pysytään niin lähtisin minäkin Paulan kanssa treffeille. Ei ole tullut bodareita treffattua niin kyllä kiinnostaisi.
Shamaani on varmaan erimieltä sun kans et pyytäisit Paulan treffeille, taitaapi olla Palulan kanssa kimpassa.

Nyt selvis sun myötämielinen kirjoittelu tässä ketjussa, sulla on ollut koira haudattuna.

Nyt vaan teet sen ig-profiilin ja laita dm Paulalle, Kuopion alfa vie meiltä kaikilta muilta zäänssit.
 
Shamaani on varmaan erimieltä sun kans et pyytäisit Paulan treffeille, taitaapi olla Palulan kanssa kimpassa.

Nyt selvis sun myötämielinen kirjoittelu tässä ketjussa, sulla on ollut koira haudattuna.

Nyt vaan teet sen ig-profiilin ja laita dm Paulalle, Kuopion alfa vie meiltä kaikilta muilta zäänssit.
Tämähän oli oletus jos Paula olisi sinkku. Ei minua muitten akat kiinnosta. En muuten varmasti ole ainoa joka lähtisi, sinkku Paulan kanssa treffeille ( tai panisi ). Nyt kättä pystyyn joka uskaltaa myöntää 🙋‍♂️
 
Tää on kyllä koominen ketju, katsoo tuota yllä olevaa keskusteluakin niin ihmetellä täytyy. Se varmaan on nuo joululomat saanu ylä-asteen pojat kierroksille?
 
Nyt kättä pystyyn joka uskaltaa myöntää 🙋‍♂️
🙋‍♂️ Oletuksella siis, että olisin itse sinkku, mutta ei nyt ainakaan vielä mitenkään pahan näköinen ole. Asia voinee olla eri muutaman vuoden päästä. Ketju varmaan silloinkin pystyssä ja samat vänkäämiset, niin päivittelen vastausta jos tarvitsee :ROFLMAO:
 
Tämä ketju on jo kokonaisuutena vähintään henkistä pahoinvointia herättävä.

Itseäni lainaten: Paulan elämässä on väärin niin kahvittelut, kaverit, treeni, parisuhde, pärstä, filtterit, doupit, nukkumiset, syömiset.

On haukuttu transun näköiseksi, on puhuttu halveeraavasti myös parisuhteen toisesta osapuolesta, ikäerosta, pukeutumisesta. Yleensä ottaen kaikesta minkä hän on oman elämänsä suhteen valinnut, eikä niiden valintojen noin pahasti pitäisi aikuisten miesten persettä kutittaa.

Ja tässä voidaan katsoa myös forumin moderoinnin suuntaan. Rima kommentoinnin tasolle on annettu, ja se ei ole ylhäällä; kohta on ylilautaa turha katsoa alaspäin. Päällepäsmärinä toimii forumin tietojen mukaan 49-vuotias mies, jonka ainoa anti forumille on kommentoida parikymppistä fitnesskisaajaa Paula Ranta. Suora lainaus: 'Saan kommentoida ja kritisoida asioita.'

Tämä ketju on kokonaisuutena esimerkki nuoren ihmisen nettikiusaamisesta. Siihen syyllistyneitä nimimerkkejä löytääkseen ei tarvitse kovin montaa sivua selata taaksepäin. Aikooko Pakkotoisto sallia tämän jatkuvan?
 
Tämähän oli oletus jos Paula olisi sinkku. Ei minua muitten akat kiinnosta. En muuten varmasti ole ainoa joka lähtisi, sinkku Paulan kanssa treffeille ( tai panisi ). Nyt kättä pystyyn joka uskaltaa myöntää 🙋‍♂️

Kyllä varmasti treffeille lähtisin jos molemmat olisi sinkkuja, mutta pari suhteeseen asti se tuskin johtaisi johtuen täysin erilaisesta päivä rytmistä= ei nähtäis toisiamme hereillä juuri koskaan.
 
Samapa tuo minulle mitä nuori nainen päättää omaan kehoonsa työntää, vaikka aivan järkyttävää nähdä miten niin lyhyessä ajassa on tullut niin paljon sivareita. Toivottavasti tiedostaa mitä oikeen tekee. Tolla menolla tulee ennen pitkään stoppi väistämättä…

Harva oman roinaamisensa myöntää julkisesti, mutta itselläni pistää eniten vihaksi tuo omien valmennusten ja dieettien myyminen ilman minkäänlaista koulutusta. Itsekin sanonut, että omakohtaisen kokemuksen pohjalta näitä tekee. Lihasmassa säilyy ja rasva palaa. Eipä taida kuulua lääkitykset valmennuksiin kumminkaan. Ei nykynuoret, jotka alottelee salillakäyntiä, ymmärrä mikä on Paulalla homman nimi. Nykyinen somemaailma on niin vääristynyt muutenkin. Jos pilaa oman terveyden niin toivottavasti ei sitä tee muille.
 
Samapa tuo minulle mitä nuori nainen päättää omaan kehoonsa työntää, vaikka aivan järkyttävää nähdä miten niin lyhyessä ajassa on tullut niin paljon sivareita. Toivottavasti tiedostaa mitä oikeen tekee. Tolla menolla tulee ennen pitkään stoppi väistämättä…

Harva oman roinaamisensa myöntää julkisesti, mutta itselläni pistää eniten vihaksi tuo omien valmennusten ja dieettien myyminen ilman minkäänlaista koulutusta. Itsekin sanonut, että omakohtaisen kokemuksen pohjalta näitä tekee. Lihasmassa säilyy ja rasva palaa. Eipä taida kuulua lääkitykset valmennuksiin kumminkaan. Ei nykynuoret, jotka alottelee salillakäyntiä, ymmärrä mikä on Paulalla homman nimi. Nykyinen somemaailma on niin vääristynyt muutenkin. Jos pilaa oman terveyden niin toivottavasti ei sitä tee muille.
Kuinkahan mones profiili tää rosteman on jo oulunmurteelta🤔🤔🤣🤣
 
Enkä itsekään ole tuonut mitään positiivista tähän enää pitkään aikaan, lähinnä passiivis-aggressiivista vittuilua. Joten heipat toviksi, pitää tehdä raincheck vaikka sivun 150 kohdalla sitten..
Et sä sit kauaa malttanu pysyä poissa täältä, näköjään tää keskustelu koukuttaa suakin jossain määrin.
 
Ja tässä voidaan katsoa myös forumin moderoinnin suuntaan. Rima kommentoinnin tasolle on annettu, ja se ei ole ylhäällä; kohta on ylilautaa turha katsoa alaspäin. Päällepäsmärinä toimii forumin tietojen mukaan 49-vuotias mies, jonka ainoa anti forumille on kommentoida parikymppistä fitnesskisaajaa Paula Ranta. Suora lainaus: 'Saan kommentoida ja kritisoida asioita.'
Olen sanonut että banaania saa lataa mikäli kirjoittelut menee överiksi, yksi ainoa viestini on poistettu kun mainitsin että Audissa on mennyt leima pitkäksi. Jos noin friikkiä elämää jakaa julkiseksi someen niin aiheuttaahan se tunteita ja mielipiteitä suuntaan jos toiseen, itse en ole keksinyt näitä juttuja mitä kirjoitan, kommentoin omalla näkemyksellä vaan Instagramista näkemääni jota olen jo puolitoistavuotta seurannut. En ole transuksi haukkunut tai muutenkaan yleistä tasoa syvempään analyysiin mennyt. Olen huolissani nuoren naisen toiminnasta mikä ei kyllä ole kauhean järkipohjalla missään muodossa, joku muu voi olla erimieltä kanssani ja se sallitaan. Itse en ole ketjua edes aloittanut, ketjun aloittaja on kadonnut kuin pieru saharaan muutaman kommentinsa jälkeen.

Mä täytän 50 ylihuomenna, kovat bileet tulossa.
 
Samapa tuo minulle mitä nuori nainen päättää omaan kehoonsa työntää, vaikka aivan järkyttävää nähdä miten niin lyhyessä ajassa on tullut niin paljon sivareita. Toivottavasti tiedostaa mitä oikeen tekee. Tolla menolla tulee ennen pitkään stoppi väistämättä…

Harva oman roinaamisensa myöntää julkisesti, mutta itselläni pistää eniten vihaksi tuo omien valmennusten ja dieettien myyminen ilman minkäänlaista koulutusta. Itsekin sanonut, että omakohtaisen kokemuksen pohjalta näitä tekee. Lihasmassa säilyy ja rasva palaa. Eipä taida kuulua lääkitykset valmennuksiin kumminkaan. Ei nykynuoret, jotka alottelee salillakäyntiä, ymmärrä mikä on Paulalla homman nimi. Nykyinen somemaailma on niin vääristynyt muutenkin. Jos pilaa oman terveyden niin toivottavasti ei sitä tee muille.
Minä taas en ymmärrä miten valmentajan roinaaminen liittyy asiakassuhteisiin. Erittäin moni kilpaileva ja roinaava urheilija tekee sivutyönä valmennuksia. Eivät he sano asiakkaille että otapa treniä ja testoa kyytipojaksi. Eikä se ole millään tapaa valmentajan vika jos asiakas ei tajua ettei moisia tuloksia voi saada natuna. Vaikka valmentaja itse roinaa, ei hän tee aloitteleville roinaajan treeni ohjelmia. Onnistuu kyllä taviksienkin valmennukset. Toiseksi, väitätkö että dieettien ja treeniohjelmien teko vaatii koulutuksia ja titteleitä ? On siitä etua ja saa paremmin asiakkaita, mutta ei todellakaan vaadi sitä. Tottakai ohjelmansa saa ostaa tittelit omaavalta "ammattilaiselta", mutta kouluttamaton asioista tietävä tekee samat ohjelmat triplasti halvemmalla. Ei se ole rakettitiedettä. Sinäkin osaat tehdä taviksille ruokavalion ja treeni ohjelman joka toimii varmasti. Enemmän minua huvittaa kun PT:n kirjekurssin käyneet markkinoivat itseään "kouluttautuneina" valmentajina.
 
Samapa tuo minulle mitä nuori nainen päättää omaan kehoonsa työntää, vaikka aivan järkyttävää nähdä miten niin lyhyessä ajassa on tullut niin paljon sivareita.
Mitkäs ne sivarit ovat ? Muut kuin maskuliinisemmat kasvojen piirteet ja matalampi ääni. Nehän tulevat kaikille tuolla tasolla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitkäs ne sivarit ovat ? Muut kuin maskuliinisemmat kasvojen piirteet ja matalampi ääni. Nehän tulevat kaikille tuolla tasolla.
Asiat voidaan myös tehdä fiksummin ja ainakin hidastaa näitä muutoksia. Paula tietysti menny kaasu pohjassa alusta asti eikä siinä nyt mitään väärää ole. Enemmän tietysti olisin huolissani sisäelimistä ku ulkosista muutoksista. Tolla tahdilla ei kyllä kauaa kroppa jaksa. Mut kaikilla mieltymyksensä mitkä on omat naisihanteet.
 
Minä taas en ymmärrä miten valmentajan roinaaminen liittyy asiakassuhteisiin. Erittäin moni kilpaileva ja roinaava urheilija tekee sivutyönä valmennuksia. Eivät he sano asiakkaille että otapa treniä ja testoa kyytipojaksi. Eikä se ole millään tapaa valmentajan vika jos asiakas ei tajua ettei moisia tuloksia voi saada natuna. Vaikka valmentaja itse roinaa, ei hän tee aloitteleville roinaajan treeni ohjelmia. Onnistuu kyllä taviksienkin valmennukset. Toiseksi, väitätkö että dieettien ja treeniohjelmien teko vaatii koulutuksia ja titteleitä ? On siitä etua ja saa paremmin asiakkaita, mutta ei todellakaan vaadi sitä. Tottakai ohjelmansa saa ostaa tittelit omaavalta "ammattilaiselta", mutta kouluttamaton asioista tietävä tekee samat ohjelmat triplasti halvemmalla. Ei se ole rakettitiedettä. Sinäkin osaat tehdä taviksille ruokavalion ja treeni ohjelman joka toimii varmasti. Enemmän minua huvittaa kun PT:n kirjekurssin käyneet markkinoivat itseään "kouluttautuneina" valmentajina.
Mee ihmeessä ostaa hänen valmennus. Kerro sit kaikille meille muilleki millanen oli ja paljo tuli tulosta. Turha spekuloida muuten.
 
Eiköhän tuo homma kierretä taas niin että "ammattiurheilijat" saa luvan kanssa käydä treenaamassa niinkuin viimeksikin.

Se ei koskenut kehonrakentajia tai muita fysiikkalajeja, koska niitä ei luokitella urheilijoiksi virallisesti vieläkään Suomessa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom