FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen sanonut että banaania saa lataa mikäli kirjoittelut menee överiksi, yksi ainoa viestini on poistettu kun mainitsin että Audissa on mennyt leima pitkäksi. Jos noin friikkiä elämää jakaa julkiseksi someen niin aiheuttaahan se tunteita ja mielipiteitä suuntaan jos toiseen, itse en ole keksinyt näitä juttuja mitä kirjoitan, kommentoin omalla näkemyksellä vaan Instagramista näkemääni jota olen jo puolitoistavuotta seurannut. En ole transuksi haukkunut tai muutenkaan yleistä tasoa syvempään analyysiin mennyt. Olen huolissani nuoren naisen toiminnasta mikä ei kyllä ole kauhean järkipohjalla missään muodossa, joku muu voi olla erimieltä kanssani ja se sallitaan. Itse en ole ketjua edes aloittanut, ketjun aloittaja on kadonnut kuin pieru saharaan muutaman kommentinsa jälkeen.

Mä täytän 50 ylihuomenna, kovat bileet tulossa.

Et ole ainoana, totta. Alleviivauduit turhan yksinäsi, siitä pahoittelut.

Homma näyttää kuitenkin mun silmiin tältä (esimerkki toisenlaisesta tilanteesta):
Henkilö postaa kuvan itsestään ja lapsestaan, vaikkapa syömässä jäätelöä, juomassa kahvia, alkaneen kesäloman kunniaksi. Kommentit kuvaan:
- Hei hyvät silarit
- Mä en hyväksy että äiti pukeutuu noin, eikö yhtään hävetä?
- Lapsellas on iso pää, onko kaikki varmasti ok?
- Eikö lapsella oo isää vai miksi se ei oo kuvassa? Olitko paska, jättikö se sut?

Ja sitä rataa. Kuvittele tuo, mutta levitettynä +100 sivulle forumitekstiä niin tilanne on tämä pakkiksen ketju. Mutta hei, sehän jakoi kuvan someen niin tämähän on käytännössä sallittua, eikö?

Jos forumin kanta on että tämä on ok, niin henkilökohtaisesti mulle riittää tänne kirjoittelu yleensäkin. Ei sen puoleen, tuskin tässä kumminkaan päin mitään suuria menetetään :giggle:
En tosin löytänyt äkkiseltään tapaa poistaa/deaktivoida profiilia, ehkä sen joutuu pyytämään erikseen.
 
Sehän on yleistä täällä että ei saa antaa edes asiallista kriitiikkiä/ olla eri mieltä mutta ne jotka ovat sitä mieltä toimivat usein samalla tavalla. Fiksu ihminen tietää missä raja menee, ainakin pitäisi tietää.
 
Mee ihmeessä ostaa hänen valmennus. Kerro sit kaikille meille muilleki millanen oli ja paljo tuli tulosta. Turha spekuloida muuten.
Sinähän tässä väitit että Paulan ohjelmat ovat perseestä ja vaarantavat jopa asiakkaan terveyden. Oletko ostanut valmennuksen kun voit tuollaista väittää ? Älä spekuloi kun et tiedä. Minun väitteeni perustuu ihmisten kertomuksiin joilla on ollut Paulan valmennus. Ihan normaaleja ovat olleet kuten muillakin. Ei ole syötetty horkkaa tai käsketty treenaaman tupla treenejä. Huomioitu asiakkaiden toiveet.
Enemmän tietysti olisin huolissani sisäelimistä ku ulkosista muutoksista.
Mutta kerroit lukuisista sivareista jotka ovat tulleet lyhyessä ajassa. Et silti osaa nimetä yhtään. Eli pelkkää arvailua. Paulan sisäelimien kuntoa et voi tietää.
 
Mutta kerroit lukuisista sivareista jotka ovat tulleet lyhyessä ajassa. Et silti osaa nimetä yhtään. Eli pelkkää arvailua. Paulan sisäelimien kuntoa et voi tietää.
Menepäs viimeinkin sinne perkeleen instarammiin, selaa silmäillen profiili läpi, muodosta päässäsi aikajana ja tule sitten sanomaan että täysin normaali ja terve meininki eikä ylimääräisiä riskejä ole otettu.

Ja tämä ei ole arvostelua vaan kehotus sinuakin perehtymään asiaan sen sijaan että ritaroit periaatteesta.
 
Toinen vaan veti neljä jumppaa viikossa ja nukkui aina kun mahdollista, toinen vetänyt överiksi ja 21 treeniä viikkoon, ei lepoa lainkaan ja yöllä herätään treenaamaan. Toivottavasti vaan ei historia toista itseään ja pasko sisuskaluja itteltään. Liiallinen työmoraali johtaa usein uupumukseen, kun homma vedetään yli, sieltä ei nousta välttämättä ikinä terveiden kirjoihin, menee fyysinen ja psyykkinen terveys aika tonttiin jos sinne itsensä ajaa. Luulis et @SUPERMASSA antais pikku tipsin siihen lepäämiseenkin, kun mentoroi Paulaa ja Shamaania, ei tekis pahaa ollenkaan.
Tietääkseni Paula nukkuu sen 8h vuorokaudessa, lepo siis varsin kunnossa. Se sun paasaama yöllinen treeni on lähinnä kevyttä liikettä kahdeksn tunnin levon jälkeen, joka tekisi meille kaikille hyvää. Siinä heräilee kroppa ja elimistö hyvin uuteen päivään. :) Säännöllinen unirytmi ja todella hyvä.
 
Tietääkseni Paula nukkuu sen 8h vuorokaudessa, lepo siis varsin kunnossa. Se sun paasaama yöllinen treeni on lähinnä kevyttä liikettä kahdeksn tunnin levon jälkeen, joka tekisi meille kaikille hyvää. Siinä heräilee kroppa ja elimistö hyvin uuteen päivään. :) Säännöllinen unirytmi ja todella hyvä.
Ei ainuttakaan lepopäivää tai lepoviikkoa 1,5 vuoteen, tissileikkauksesta heti suoraan jalkareeniä meni tekemään. Onko normaalia, ei. Ylikuormitusta ja turhaa touhaamista koko ajan. Koko ajan pitää olla liipandeessa.
 
Sinähän tässä väitit että Paulan ohjelmat ovat perseestä ja vaarantavat jopa asiakkaan terveyden. Oletko ostanut valmennuksen kun voit tuollaista väittää ? Älä spekuloi kun et tiedä. Minun väitteeni perustuu ihmisten kertomuksiin joilla on ollut Paulan valmennus. Ihan normaaleja ovat olleet kuten muillakin. Ei ole syötetty horkkaa tai käsketty treenaaman tupla treenejä. Huomioitu asiakkaiden toiveet.
Lueppa mun viesti uudelleen ja koita ymmärtää se myös.

Mutta kerroit lukuisista sivareista jotka ovat tulleet lyhyessä ajassa. Et silti osaa nimetä yhtään. Eli pelkkää arvailua. Paulan sisäelimien kuntoa et voi tietää.
Enkä haluukaan tietää sisäelinten kuntoa. Mutta kyllä mä naisena näen millasia sivareita hänelle on tullut ihan vain jo instan perusteella. Ja olen ottanu muutenkin erityisesti naisten roinaamiseen liittyvistä asioista hyvin paljon selvää. En koe kuitenkaan tarpeelliseks alkaa sulle tätä todistelemaan, kun tunnut tietävän kaikesta kaiken.
 
Ei ainuttakaan lepopäivää tai lepoviikkoa 1,5 vuoteen, tissileikkauksesta heti suoraan jalkareeniä meni tekemään. Onko normaalia, ei. Ylikuormitusta ja turhaa touhaamista koko ajan. Koko ajan pitää olla liipandeessa.
Puhut jatkuvasti ylikunnosta mutta missä se on ? Olisi jo tullut jos 1.5 vuotta treenannut "ihan väärin ja liikaa" kuten väität. Puhut myös jatkuvasta touhaamista mutta muut kertovat ettei tee treenin ulkopuolella mitään. Hiukka ristiriitaisia juttusi.
Tietääkseni Paula nukkuu sen 8h vuorokaudessa, lepo siis varsin kunnossa. Se sun paasaama yöllinen treeni on lähinnä kevyttä liikettä kahdeksn tunnin levon jälkeen, joka tekisi meille kaikille hyvää. Siinä heräilee kroppa ja elimistö hyvin uuteen päivään. :) Säännöllinen unirytmi ja todella hyvä.
Tämäpä juuri. Nukkuu varmasti enemmän kuin keskiverto ihmiset. Naurettavaa että 8 h uni ja kevyt aerobinen on myös väännetty negatiiviseksi. Taitaa olla nämä negailijat itse niin vätyksiä etteivät itse minkaanlaiseen Aerobisen.
Menepäs viimeinkin sinne perkeleen instarammiin, selaa silmäillen profiili läpi, muodosta päässäsi aikajana ja tule sitten sanomaan että täysin normaali ja terve meininki eikä ylimääräisiä riskejä ole otettu.

Ja tämä ei ole arvostelua vaan kehotus sinuakin perehtymään asiaan sen sijaan että ritaroit periaatteesta.
Arvaa yllätyinkö ettet sinäkään osaa mainita yhtään sivaria. Älä vouhota jos ei ole väitteillesi faktoja. Se että sivareita voi tulla JOSKUS, ei ole sama asia että niitä on tullut vitusti lyhyessä ajassa.
Lueppa mun viesti uudelleen ja koita ymmärtää se myös.


Enkä haluukaan tietää sisäelinten kuntoa. Mutta kyllä mä naisena näen millasia sivareita hänelle on tullut ihan vain jo instan perusteella. Ja olen ottanu muutenkin erityisesti naisten roinaamiseen liittyvistä asioista hyvin paljon selvää. En koe kuitenkaan tarpeelliseks alkaa sulle tätä todistelemaan, kun tunnut tietävän kaikesta kaiken.
Miksi et voi nimetä niitä sivareita ? Varmaan moni muukin haluaisi kuulla ne.
 
Puhut jatkuvasti ylikunnosta mutta missä se on ? Olisi jo tullut jos 1.5 vuotta treenannut "ihan väärin ja liikaa" kuten väität. Puhut myös jatkuvasta touhaamista mutta muut kertovat ettei tee treenin ulkopuolella mitään. Hiukka ristiriitaisia juttusi.
Tämäpä juuri. Nukkuu varmasti enemmän kuin keskiverto ihmiset. Naurettavaa että 8 h uni ja kevyt aerobinen on myös väännetty negatiiviseksi. Taitaa olla nämä negailijat itse niin vätyksiä etteivät itse minkaanlaiseen Aerobisen.
Arvaa yllätyinkö ettet sinäkään osaa mainita yhtään sivaria. Älä vouhota jos ei ole väitteillesi faktoja. Se että sivareita voi tulla JOSKUS, ei ole sama asia että niitä on tullut vitusti lyhyessä ajassa.
Miksi et voi nimetä niitä sivareita ? Varmaan moni muukin haluaisi kuulla ne.
No kattosit niitä helvetin kuvia vuoden-parin takaa niin ei tarvii minun selittää. On niitä kuitenkin päälle päin jo sen verran että ei ole päätöntä arvailua sanoa että hyvällä todennäköisyydellä on sisälläkin, jos ei nyt niin aikanaan. En ole selvännäkijä mutta ihme jos selviää urasta naarmutta.

Ja ei, en tuomitse tai arvostele kun en koko ihmistä edes tunne, kaikki saa tehdä mitä huvittaa ja se valinta on (toivottavasti) tietoisesti tehty.
 
Jos forumin kanta on että tämä on ok, niin henkilökohtaisesti mulle riittää tänne kirjoittelu yleensäkin. Ei sen puoleen, tuskin tässä kumminkaan päin mitään suuria menetetään :giggle:
En tosin löytänyt äkkiseltään tapaa poistaa/deaktivoida profiilia, ehkä sen joutuu pyytämään erikseen.

Eli keskustelu pitäis olla sulle mieleistä niin sillon ois ok?
 
Eikä välttämättä ole tarvekaan kavereiden kanssa hengailuun vaikka olisi aikaa. Minusta täysin normaalia että ihminen viihtyy yksin. Varsinkin jos näkee töissä tai harrastuksissa paljon ihmisiä. Vapaa ajan käyttää silloin mieluiten omaan aikaan. Itse ohjaan ryhmäliikuntaa jossa ollaan aina isossa lössissä. Myös vartijan työssä olin aina ruuhkaisissa kaupoissa työpäivät. Työpäivän jälkeen ei voinut vähempää kiinnostaa tavata lisää ihmisiä. Tuttavista löytyy myös lukemattomia jotka eivät harrasta kavereiden kanssa hengailua.
Tää pitää kyllä täysin paikkaansa.Kaikkia ei kiinnosta olla vakiona jonkun kaveriporukan mukana.
 
Miksi et voi nimetä niitä sivareita ? Varmaan moni muukin haluaisi kuulla ne.

Naisen naama on muuttunut 1,5 vuodessa kauniista naisesta hyvin miehekkääksi. Niin ettei tunnista kuvista samaksi ihmiseksi. Se on nopea tahti.

Tulee mieleen jo että virilisaatiota ei olla haluttukkaan hillitä. Ihmisillä on kaikenlaisia fetissejä mistä tykkäävät. Jotkut tekee sukupuolenvaihdoksen. Jotkut on homoja ja lesbianeja. Jotkut tatuoi naaman täyteen. Jotkut taas tykkää että on naiseksi meikattu miehekäs naama, isot lihakset, mutta kuitenkin isot tissit. Kaikki tykkää mistä tykkää.
 
Naisen naama on muuttunut 1,5 vuodessa kauniista naisesta hyvin miehekkääksi. Niin ettei tunnista kuvista samaksi ihmiseksi. Se on nopea tahti.

Tulee mieleen jo että virilisaatiota ei olla haluttukkaan hillitä. Ihmisillä on kaikenlaisia fetissejä mistä tykkäävät. Jotkut tekee sukupuolenvaihdoksen. Jotkut on homoja ja lesbianeja. Jotkut tatuoi naaman täyteen. Jotkut taas tykkää että on naiseksi meikattu miehekäs naama, isot lihakset, mutta kuitenkin isot tissit. Kaikki tykkää mistä tykkää.
Tämäpä se.. Tekisi mieli postata "kehityskuva" naamasta minkä löysi netistä, mutta uskon että modet poistaisi sen.
Harmi vain että henkilö jolle vastasit ei edes omista instagramia, eikä omien sanojensa mukaan tunnekkaan Paulaa. Mutta silti tietää niin hyvin Paulan asiat että voi oikoa meidän väitteet, jotka Paulaa edes seuraa. Joten luultavasti tässä käy kuten aina. Jos joku argumentoi fiksusti ja selvästi, niin herra jättää vain huomiotta kommentin ja sama rummutus jatkuu.
 
Muutamia hyviä asiallisia postauksia välissä, mutta muuten isolta osalta epäasiallista jankkausta, tai vähintäänkin monen kuukauden raportoinnin jälkeen tullut selväksi, että Oulunmurre ei ole Rannan fani.

Jotkut tekee sukupuolenvaihdoksen. Jotkut on homoja ja lesbianeja.
Nämä on fetissejä? Ei ole. Oulunmurrelta voit kysyä fetisseistä.
 
Nämä on fetissejä? Ei ole. Oulunmurrelta voit kysyä fetisseistä.

Ei olekkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Tarkoitus oli sanoa että meitä on hitokseen erilaisia ihmisiä ja löytyy todella valtavirrasta poikkeavia mieltymyksiä myös ulkonäön suhteen. Liittyen siihen että vaikka 99,9 % ihmisistä ei tykkää tuollaisesta miltä Paula näyttää niin ehkä tuo on hänen oma mieltymyksensä ja tavoitteensa. Eli ei yritetäkkään hillitä virilisaatiota. Sillä jos on yritetty hillitä niin on epäonnistuttu surkeasti.
 
En ole selvännäkijä mutta ihme jos selviää urasta naarmutta.
Sano kilpa bodari joka selviää urasta naarmuitta ? Kaikki he antavat terveytensä lajille. Sama koskee muitakin fyysisiä urheilulajeja. Ihme saivartelua yhtä urheilijaa kohtaan.
En ole seurannut tätä hirveästi mutta naama on miehistynyt selvästi
Muilla noissa kekkereissä ei ole ? Kuuluu lajiin valitettavasti.
Kroppa kestää kyllä 1,5v tollasta touhua jos on vaan kova pää. Tosta voi vaan seurata pahimmillaan esim tätä https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/033ad696-2b75-4bb3-8465-d13affc7f7e3

Toki kemia ja isot ruokamäärät auttaa palautumaan, mut rajansa kaikella.
Ylikunto voi tulla kenellä tahansa kovaa treenaavalle. Löytyy tuhansia lenkkeilijöitäkin jotka juoksevat aamusta iltaan ja painavat 47kg. En ymmärrä miksi tässäkin nostetaan vain Paula tikun nokkaan. Mutta ei se tuosta vain tule. Ei hänen treeni määrät ole mitään super poikkeuksellisia joita ei kukaan muu tee. Ihme oletus että ilman lepopäiviä tai kevyitä viikkoja tulee automaattisesti ylikunto. Moni näistä kirjoittelijoista ei ole koskaan edes kokeillut treenata oikeasti paljon. Itse olen treenannut pisimmillään puoli vuotta ilman lepopäivää. Parhaimmillaan 12 treeniä viikkoon. Kevyitä viikkoja ei 15 vuoteen. Ylikunnosta ei merkkiäkään. Ja tämä natuna. Kannattaa kokeilla joskus rajojaan niin avartuu näkemys kuinka paljon voi treenata. Ei se palautumiskyky kehity jos ottaa aina ne samat 4 treeniä viikkoon eikä edes yritä totuttaa kroppaa suurempaan määrään. Lisäksi kun ei ole päivätöitä palautuminen on ihan eri tasoa kuin työssä käyvillä.
 
Sano kilpa bodari joka selviää urasta naarmuitta ? Kaikki he antavat terveytensä lajille. Sama koskee muitakin fyysisiä urheilulajeja. Ihme saivartelua yhtä urheilijaa kohtaan.
Adema on ihan oikeassa, hienosti sinä osaat valita viesteistä yhden kohdan, vääntää sen solmuun ja rummuttaa agendaasi.
Muilla noissa kekkereissä ei ole ? Kuuluu lajiin valitettavasti.
No ei todellakaan ole ainakaan yhtä räikeästi. Mene nyt vaan katsomaan niitä kuvia lähtötilanteesta. En edes ymmärrä mitä edes ajat tässäkin takaa? Kai nyt itsekin näet ja ymmärrät kuitenkin mistä puhutaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom