FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sano kilpa bodari joka selviää urasta naarmuitta ? Kaikki he antavat terveytensä lajille.
Tämän ketjun päähenkilö ei ole kilpabodari, kaukana siitä. Figuressa ei tarvitse vetää kaasu pohojasa kilpaillakseen siellä, turha verrata naista mihinkään bodariin ja varsinkaan niiden neljännen ulottuvuuden metodeihin.
 
En ole seurannut tätä hirveästi mutta naama on miehistynyt selvästi
Muilla noissa kekkereissä ei ole ? Kuuluu lajiin valitettavasti?

@Predatori

Ei se kuulu lajiin varsinaisesti, voit olla todella naisellinen ja silti lihaksikas. Kun vedetään all in, niin sitten se väistämättä tapahtuu ja jo väliaikapisteellä tulos on karmiva virilisoitumisen suhteen. Kyseessä on kuitenkin myös kauneuskilpailu, kun lajina on figure. Typeryyttä ehdoin tahdoin tehdä noin, mut tehkööt jos sille tuntuu.
 
Se on kato semmosta, että mennään ja tullaan eikä meinata vaan tehään!
Ja sehän ottaa porukkaa päähän kun mimmi treenaa vitusti mutta jaksaa silti touhuta muutakin 💪 Se on voi voi jos itse pitää treenien ulkopuolella maata sohvalla kun ei ole enää virtaa muuhun.
 
Adema on ihan oikeassa, hienosti sinä osaat valita viesteistä yhden kohdan, vääntää sen solmuun ja rummuttaa agendaasi.
Sinä olit se joka heitit neronleimauksen "tuskin selviää urasta naarmuitta". Oletitko että pitäisi selvitä ? On itsestään selvyys ettei kilpa urheilijat selviä urasta naarmuitta. Mutta kun Paula kyseessä sekin piti tulla erikseen kertomaan. Eipä kukaan huutele Sihvosille ja Colemaneille ettet varmasti selviä urastasi naarmuitta. Taitaa olla kohdehenkilön ikä ja sukupuoli se mikä saa katkerat kommentoijat kuumaksi 😉
 
Sinä olit se joka heitit neronleimauksen "tuskin selviää urasta naarmuitta". Oletitko että pitäisi selvitä ? On itsestään selvyys ettei kilpa urheilijat selviä urasta naarmuitta. Mutta kun Paula kyseessä sekin piti tulla erikseen kertomaan. Eipä kukaan huutele Sihvosille ja Colemaneille ettet varmasti selviä urastasi naarmuitta. Taitaa olla kohdehenkilön ikä ja sukupuoli se mikä saa katkerat kommentoijat kuumaksi 😉
Suhteellista. Sinähän se ilmeisesti olet sitä mieltä että tämä on täysin normaalia meininkiä. Kerro nyt edes se että mitä ajat takaa koska en oikeasti ymmärrä. Vai onko tämäkin väittelemisen ilosta?
 
Tämän ketjun päähenkilö ei ole kilpabodari, kaukana siitä. Figuressa ei tarvitse vetää kaasu pohojasa kilpaillakseen siellä, turha verrata naista mihinkään bodariin ja varsinkaan niiden neljännen ulottuvuuden metodeihin.
Treenit ja metodit täysin samat kuin kilpabodareilla. Enemmänhän se treenaa kuin kilpa bodarit. Et voi mitenkään väittää että laji on täysin eri. Eikä lajilla edes ole merkitystä tässä asiassa. Kukaan kilpa urheilija ei selviä urastaan naarmuitta. Väitätkö tosissasi ettei kilpa urheilussa kannata ja saa vetää kaasu pohjassa 🤣? Ei sitä tulosta hiimailemalla tehdä. Parhaiten kehittyvät juuri ne joilla on päätä tehdä asiat täysiä. Sekö risoo kun et itse jaksa edes kuntoilla ?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suhteellista. Sinähän se ilmeisesti olet sitä mieltä että tämä on täysin normaalia meininkiä. Kerro nyt edes se että mitä ajat takaa koska en oikeasti ymmärrä. Vai onko tämäkin väittelemisen ilosta?
Miksi urheilun tuolla tasolla pitäisi olla "normaalia" ? Systeemi toimii. Jokaisella on omat metodit. Ei se niin mene että jokaiselle lyödään sama 4 x viikossa treeni ohjelma kouraan ja kaikki kehittyvät sillä parhaiten. Mikä sinuakin risoo jos joku treenaa eri lailla kuin muut ?
 
Miksi urheilun tuolla tasolla pitäisi olla "normaalia" ? Systeemi toimii. Jokaisella on omat metodit. Ei se niin mene että jokaiselle lyödään sama 4 x viikossa treeni ohjelma kouraan ja kaikki kehittyvät sillä parhaiten. Mikä sinuakin risoo jos joku treenaa eri lailla kuin muut ?
En edelleenkään puhu treenaamisesta vaan niistä sivareista joita ei olevinaan ole, mutta kaikki kyllä näkee että on ja tavallista enemmän. Tuossa treenityylissä on pointtinsa enkä sitä kyseenalaista.

Siihen treenaamiseen liittyen tässä podcastissa on ihan hyvää juttua ja timestampeilla löytyy jos ei viitsi koko kaksituntista katsoa:
View: https://www.youtube.com/watch?v=6ITVoR2nj2I
 
Treenit ja metodit täysin samat kuin kilpabodareilla. Enemmänhän se treenaa kuin kilpa bodarit. Et voi mitenkään väittää että laji on täysin eri. Eikä lajilla edes ole merkitystä tässä asiassa. Kukaan kilpa urheilija ei selviä urastaan naarmuitta. Väitätkö tosissasi ettei kilpa urheilussa kannata ja saa vetää kaasu pohjassa 🤣? Ei sitä tulosta hiimailemalla tehdä. Parhaiten kehittyvät juuri ne joilla on päätä tehdä asiat täysiä. Sekö risoo kun et itse jaksa edes kuntoilla ?
Laji on täysin eri kun puhutaan neljännestä ulottuvuudesta, toki jos haluaa tehdä sukupuolenvaihdoksen niin voi ottaa mallia ammattibodareilta, niinhän tuo Shamaani näyttää tekevän. Edelleen fiksua olisi edetä rauhakseen eikä hölmöillä ja ottaa kaikki virilisoitumisen merkit itseensä ekan vuoden aikana. Kun ei ole päätä valmentajalla tehdä fiksusti asioita niin väliaikatulos on tämä, katsotaan mitä jatkossa.

Minua ei riso, täytän tänään 50 vuotta ja aloittelen jumpat vuoden alusta. Tänäänkin kävin tunnin aamukävelyn hyvin nukutun yön jälkeen, joten älä tärise minun kuntoiluista.
 
Sä pyysit mainita edes yhden esimerkin ja mä mainitsin sen.Tuo sun asenne on vähän omintuinen.
Millä tavalla sä liityt paulaan?
Entäpä sinä tai kukaan muukaan ketjussa oleva ? Paasaatte jatkuvasti että tiedätte paremmin miten Paulan pitäisi treenata ja elää. Ymmärrätkö miten naurettavaa se on ? Kukaan ei voi väittää tietävänsä mikä on toiselle sopivin tapa urheilla.
 
Entäpä sinä tai kukaan muukaan ketjussa oleva ? Paasaatte jatkuvasti että tiedätte paremmin miten Paulan pitäisi treenata ja elää. Ymmärrätkö miten naurettavaa se on ? Kukaan ei voi väittää tietävänsä mikä on toiselle sopivin tapa urheilla.

Väittää voi mitä haluaa.
 
Siellä on Paulan vanhemmilla joulupöytä koreana, aika hyvät pöperöt näytti olevan. Tosin Paula söi herkkupuuroa ja Paulan sisko nirsoili kanssa jouluruokien suhteen, ei kelvannut kinkku eikä kala. Jotain muroja sillä oli lautasella. Aika outoa touhua mielestäni.
Outoa kun ei syö jouluruokaa ? Sulle tuntuu olevan kaikki normaali elämä outoa. Aika pienet piirit tuntuu olevan kun olet ihan pihalla normaalista elämänkulusta. Mitäpä vaikka jos ihminen on allerginen tietyille ruuille tai ei vain tykkää niistä ? Eikö olekin outoa. En ole itsekään syönyt jouluruokia sitten ysärin lapsuuden jälkeen. Kalalle olen allerginen, kinkusta en tykkää ja muista en välitä.
 
Mä en jaksaisi vääntää Predatorin kanssa, mutta olen myös sitä mieltä, että on aika erikoista ja outoa, jos ei tuosta Paulan vanhempien joulupöydästä pysty bodari yhtä ateriaa syömään. Itsekään en perinteisistä jouluruoista välitä, mutta aina sieltä jotain syötävää löytyy eikä tarvitse omia eväitä tuoda. Friikkiä se on, jos ei yhden aterian verran voi joustaa offillaan. Mutta mä luulen, että se on tuo nuoruus. Se on niin ehdotonta aikaa. 🙂
 
Outoa kun ei syö jouluruokaa ? Sulle tuntuu olevan kaikki normaali elämä outoa. Aika pienet piirit tuntuu olevan kun olet ihan pihalla normaalista elämänkulusta. Mitäpä vaikka jos ihminen on allerginen tietyille ruuille tai ei vain tykkää niistä ? Eikö olekin outoa. En ole itsekään syönyt jouluruokia sitten ysärin lapsuuden jälkeen. Kalalle olen allerginen, kinkusta en tykkää ja muista en välitä.
Tässä tapauksessa ei ole kysessä mitkään allergiat, nämä "allergiat" ovat noilla henkilöillä korvien välissä.

Kun katsoo kokonaisuutta niin on outoa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom