FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kemialla valmennattavat naiset ovat yhtä poikkeusta lukuun ottamatta sellasia jotka jo kisanneet natuna. Mutta jokainen ollut nainen ei mikään 2 kymppinen tyttö.
Kyllä jos mun raskaimmat protokollat upotan nuoreen anorektikkoon joka ei grammaakaan ole lihasta sitä ennen saanut niin ihan varmasti turpoo, varsinkin jos ei välitä siitä että alkaa näyttää transulta.
Ja kyllä tiedän varsin hyvin mitä siellä oulussa menee ja se ei ole puolikas anavar. Ja mun mielestä vetäköön vaikka rekka autollisen se ei siitä henkilönä tee yhtään sen vähemmän oksettavaa. Ja hän tietää kyllä mun ajattelevan näin, ei ole nähdessä epäselväks jääny puolin ja toisin.
Itseä ärsyttää eniten se kun jotku pitää tapausta jotenkin ihmeellisenä näissä piireissä ja eihän sitä ole. Siitäkin huolimatta sanoisin näin vaikka en olisi itse persoonasta omaa mieltäni.

Valmennuksia (ilmeisesti) hoitavalta kaverilta hieman outo valinta lähteä antamaan irrelevantti kommentti ketjun henkilön persoonasta, hyvin halventavaan tyyliin. Muuten anonyyminä toki. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Tulee hieman mieleen se kaveri joka koki asiakseen taannoin joku la/su -välinen yö käydä Sara Backin ketjussa kommentoimassa että ei vaan Sara sytytä. Toivottavasti löysi stimuloivampaa matskua.
 
En minäkään tapaa juuri ketään. Vittumainen mies kun olen. Ilman bodylaiffia ja roinaakin.
Onhan se outoa jos parikymppinen likka heilastelee lähemmäs kuuskymppisen puoskarin kanssa eikä tapaa koskaan ikäisiään nuoria vaikka kahvittelun tms merekeissä. Noh, tämä vaan minun mielipide, teistä se on normaalia.
 
Valmennuksia (ilmeisesti) hoitavalta kaverilta hieman outo valinta lähteä antamaan irrelevantti kommentti ketjun henkilön persoonasta, hyvin halventavaan tyyliin. Muuten anonyyminä toki. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Tulee hieman mieleen se kaveri joka koki asiakseen taannoin joku la/su -välinen yö käydä Sara Backin ketjussa kommentoimassa että ei vaan Sara sytytä. Toivottavasti löysi stimuloivampaa matskua.
Eipä @salakaataja kauhean anonyymi ole, siksi arvostan että aika rehellisesti ja avoimesti ottaa kantaa ylipäätään asioihin. Ja tottahan tuo puhuu eikä paskaa, ulkonäköasiat tosin ovat subjektiivisia näkemyksiä ja niihin en tässä viestissä ottanut kantaa. Ehkäpä siellä bäkkärillä on ollut ahdas tunnelma kenties, siitä voi suhtautuminen johtua.
 
Naisen lahjakkuuden lihaksen saantiin näkee parhaiten punnerrusvoimasta ja onko tällä Paulalla sitä?
Nyt menee jutut hämäräksi 🤣 Että punnerusvoima kertoo suoraan onko mahdollisuuksia saavuttaa isot lihakset. Ei hyvää päivää 🤦‍♂️ Voima ei kerro mitään mahdollisuudesta saada isoja lihaksia. Bodypiirit ovat täynnä lihaksikkaita ihmisiä joilla on lihaksiin nähden vähän voimaa. Kuten on helevetin vahvoja joilla ei näy patti yhtään.
On sanonut ja 150kg kyykyt on todenasia. Tosin niistä ei ole todistusaineistoa storeissa. Varmaan vaan olettaa että on ne nostanut, vai mitä mieltä @Predatori on asiasta, onko vaan oletus Paulalta?
Laji on bodaus. Ei pätkääkään väliä paljonko hän kyykkää tai penkkaa. Voimanosto on eri laji.
 
Mista tiedat ettei tapaa? Moni pariskunta elaa avoimessa suhteessa.
Hänen Instalaiffia kun on seurannut yli 1,5 vuotta niin eiköhän siinä kaikki käänteet ole tullut selväksi. Ja nyt en tarkoittanut mitään miesystäviå vaan ihan normaaleita tyttökavereita mitä ton ikäisillä on, joten avoimella suhteella ei ole mitään osuutta asiaan. Kavereiksi ei lasketa esim. Sannulia jota valmensi ja kävi sen kans PTV:llä 5.00 aikaan aamuisin treenaamassa.
 
Hänen Instalaiffia kun on seurannut yli 1,5 vuotta niin eiköhän siinä kaikki käänteet ole tullut selväksi. Ja nyt en tarkoittanut mitään miesystäviå vaan ihan normaaleita tyttökavereita mitä ton ikäisillä on, joten avoimella suhteella ei ole mitään osuutta asiaan. Kavereiksi ei lasketa esim. Sannulia jota valmensi ja kävi sen kans PTV:llä 5.00 aikaan aamuisin treenaamassa.
Eli oletat instan perusteella. Taisi jo muutama muukin sinulle vinkata että insta ei ole ihmisen koko elämä. Ei sinne joka asiaa laiteta. Moniko bodari päivittää instaan juttuja että kävin tuossa Sepon tai Liisan kanssa kahvilla ? Tai imuroin eilen. Instaan pistetään asiat jotka kiinnostavat seuraajia. Olet aika syvällä Paulan instassa. Tuntuu ettet osaa käyttää omia aivojasi vaan luet sitä instaa kuin Raamattua. Niinhän Dorian Yateskin sanoi aikanaan että hän on oikeassa elämässä ihan muuta mitä lehdistä voisi kuvitella. Jopa hänelläkin oli salin ulkopuolista elämää. Niistä ei vain tehty juttuja mediaan.
 
Hänen Instalaiffia kun on seurannut yli 1,5 vuotta niin eiköhän siinä kaikki käänteet ole tullut selväksi.
Elan avoimessa suhteessa itse ja mulla on kavereita. En ole ikina laittanut omaan instaan kuvia mun kavereista enka seksipartnereista. Maailma on ihmeellinen paikka ystavani!
 
Muttakun noita stooreja tulee niin hirveellä syötöllä niin tässä nyt jengiä ihmetyttää se, että missä noiden stoorien välissä Paula ehtii nähdä ketään ystäväoletettua kun sillä on luuri koko ajan kourassa. Sinne instaankun menee aamusta iltaan abouttiarallaa kaikki paitsi paskallakäynnit :D

Mutta toisaalta mitä taas tulee noihin ystäviin, niin kaikilla niitä ei vaan ole. Eipä itsellänikään ole 20 ikävuoden jälkeen ollut ketään oikeaa ystävää tai ole juurikaan viettänyt aikaa kenenkään kanssa. Yrittänyt kyllä ystävystyä mutta erinäisistä syistä sitten tiet erkaantuneet hyvinkin nopeasti.
 
En minäkään tapaa juuri ketään. Vittumainen mies kun olen. Ilman bodylaiffia ja roinaakin.

Onhan se outoa jos parikymppinen likka heilastelee lähemmäs kuuskymppisen puoskarin kanssa eikä tapaa koskaan ikäisiään nuoria vaikka kahvittelun tms merekeissä. Noh, tämä vaan minun mielipide, teistä se on normaalia.

Eipä kyllä itsekkään tule salin ulkopuolella juuri muita ihmisiä tavattua. Äitiä noin kerran vuodessa, vaimon vanhempia muutaman kerran vuoteen ja entistä vaimoa lasten vaihdon yhteydessä aina välillä.


On sanonut ja 150kg kyykyt on todenasia. Tosin niistä ei ole todistusaineistoa storeissa. Varmaan vaan olettaa että on ne nostanut, vai mitä mieltä @Predatori on asiasta, onko vaan oletus Paulalta?

Kyllä noilla lihoilla luulisi +100kg penkki ja +150kg Kyykky liikkuvan, vaimokin nostaa nuo raudat ja lihaa on murto osa Paulan lihoista.
 
Tämä on kyllä vinoutunein ketju mitä oon Pakkiksella lukenut; toistasataa sivua verbaalista rinkirunkkausta siitä miten parikymppinen likka elää elämäänsä täysin väärin (Pakkis doesn't approve). On väärin niin kahvittelut, kaverit, treeni, parisuhde, pärstä, filtterit, doupit, nukkumiset, syömiset. Kiukkua varmaan nostaa vielä se että ketjun henkilö itse viis veisaa tästä räksytyksestä, eikä muuta mitään.

Enkä itsekään ole tuonut mitään positiivista tähän enää pitkään aikaan, lähinnä passiivis-aggressiivista vittuilua. Joten heipat toviksi, pitää tehdä raincheck vaikka sivun 150 kohdalla sitten..
 
Hänen päivärytminsä on sitä luokkaa, ettei varmaankaan monikaan kaveri mahdu päiväjärjestykseen. Jos iltatouhailut alkavat jo iltapäivä neljän aikaan, treenit ja ruokailut, kaupassakäynnit ja muut pakolliset liibandeessa olot sitä ennen. Monihan on töissä tai koulussa ja aikaa olisi juuri tuossa klo 16 jälkeen. Mutta Paula neiti on painumassa jo unille.
 
Eipä kyllä itsekkään tule salin ulkopuolella juuri muita ihmisiä tavattua. Äitiä noin kerran vuodessa, vaimon vanhempia muutaman kerran vuoteen ja entistä vaimoa lasten vaihdon yhteydessä aina välillä.
Sama myös täällä. Kavereita ja tuttavia on älyttömästi urheilun myötä, mutta käytännössä en tapaa ketään treenien ulkopuolella. Olen lapsesta asti viihtynyt parhaiten yksin. Vanhempia ja sisaruksia näen 3-4 kertaa vuoteen. Kavereita ( salin ulkopuolella ) vain kun on akuutti asia. Kuten auton korjausta tai vastaavaa. Käyn myös baarissa aina yksin.
On väärin niin kahvittelut, kaverit, treeni, parisuhde, pärstä, filtterit, doupit, nukkumiset, syömiset.
Tämä ihan käsittämätöntä kuinka pitkälle nillitys on viety. Ensin lytättiin vain treenit. Nyt vittuillaan parisuhteesta, kavereista, puolison vaatteista ja sitä rataa. Luulin jo että ketju hyytyy kun kaikki mahdollinen on haukuttu. Mutta niin vain oulunmurre keksii jostain aina lisää. Menee jo sairaaksi kuinka jaksaa käyttää aikansa toisen ihmisen lyttäykseen noin pakkomielteisesti.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom