Patti kainalossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huhhuh jaksaapas jengi kuumotella turhista asioista. KYl itelläkin on joku saatanan mollukka kainalossa ehkä pari kertaa vuodessa, ja aristaa mut eipä noista jaksa ottaa mtn stressiä, että viittis 30e lekurille maksaa... relax kyl kaikki vaivat katoaa!

Olet siis saanut sisäpiiritietoa, että aids ollaan parannettu?

Aids liittyy turhanpäiväisiin patteihin miten?

Sanoitko erikseen patteihin? Mielestäni et.

Mulla on ollu monesti finni kainalossa, ja siellä on semmonen patti mikä muljahtelee, vähänpienempiku herne. Oon sen joskus puristanu mutta tuli uuestaa ja nyt ei puhkea millään :p Kokeillaan finninpoistokynää.

Nostaisin aihetta! Iteltä lääkäri löysi sattumalta ultraäänellä vasemmasta kainalosta turvonneen imusolmukkeen, joka leikataan ylihuomenna..kuumottelee kauheasti syy, miksi tuo imusolmuke on noin turvoksis.. Rintasyöpää minulla ei ole, sen kirurgi varmisti viimeviikolla tulosten perusteella..nyt alkaa takaraivossa pyörimään imusolmukesyöpä. Osaisko joku kertoa siitä esim, että kuinka imusolmukkeiden suureneminen on yhteydessä kovaan punttitreeniin? Itsellä siis vain vasemman kainalon imusolmukkeet turvoksissa ja leikattavana

Nyt tuli mullekki patti kainalo ekaa kertaa. se on ihon alla ja ihon päällä on pieni punainen kohta, kasvannu aika hyvää tahtia tässä 2 päivän aikana. sairaanhoitajalta tuli, että '' katsellaan viikko ja sitten jos ei oo vieläkään lähtenyt pois niin tuu uudelleen'' paskan marjat, suoraan lekurille siis. Se on arka ja kova, eikä mulju. Käden nostaminen tai kohdasta painaminen sattuu kyllä helkkaristi, vaikka tää nyt ei oliskaa mitää vakavaa niin faijan kaveri kuoli imusolmukesyöpään kolme kymppisen ni ei sitä riskiä kannata ottaa..

Turvonneet imusolmukkeet ovat yksi kroonisen ylikunnon tunnusmerkeistä..kaulalla, nivusissa, kainaloissa

Mulla on just olkapää kipeä varmaan liiasta penkistä.. Niiskassa ja kaulalla on ihonalaiset patit. Se kaulapatti muljuu kun tunnustelee ja tuntuu sormissa silleen, että "repii" sitä hiukan esille. Niskassa oleva patti ei mulju ja on kova. Molemmat patit noin samankokoisia.. Voi tätä elämää taas vaihteeksi..

Hikirauhastulehdus tekee tollasen patin monesti. Jos ei parissa kuukaudessa lähde itsestää veke niin kantsii käydä näyttää, tämä tietysti jos patista ei muuten ole haittaa / kipeä.

Oon ollu puhkomassa noita patteja ja ai että on kivaa viillellä auki ja sitten puristella sieltä litra sitä talia ja mätää :o

Suositut

Back
Ylös Bottom