Patti kainalossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ilmestyi kanssa kainaloon paise muutama vuosi taaksepäin. Oli aivan järkyttävän kipeä, kättä piti kantaa vaakatasossa ja paidasta repiä hiha pois ettei mikään vain hipaisekaan sitä. Kasvoi tosi nopeasti kananmunan kokoiseksi. Tyhjentäminen sattui aivan törkeästi, kun puudutuksena oli se suihke, joka puuduttaa vain ihon pinnan.
Jätin antibioottikuurin syömättä niin eikös se uusiutunut, ja taas viillettäväksi - sen jälkeen söin kiltisti ab-kuurin, eikä uutta pattia enää tullut.
Koitin kysyä syytä siihen, lääkäri totesi että on voinut tulla esim. siitä, että on vahingossa viiltänyt kainalokarvoja ajaessa haavan, johon on mennyt bakteereja, jotka on alkaneet aiheuttaa tulehdusta sen jälkeen kun haava on jo umpeutunut.

mulla on ollu joku outo patti aataminomenan kohdalla kurkussa useamman vuoden, se muljuu ja on kivuton sekä on noin riisin kokoinen..ja aataminomenan yläpäästä aivan kuin puuttuisi "pala", pitänee näyttää terkkarille kun koulut taas alkaa, oon liian kiireinen mennäkseni terveyskeskukseen, :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
mulla on ollu joku outo patti aataminomenan kohdalla kurkussa useamman vuoden, se muljuu ja on kivuton sekä on noin riisin kokoinen..ja aataminomenan yläpäästä aivan kuin puuttuisi "pala", pitänee näyttää terkkarille kun koulut taas alkaa, oon liian kiireinen mennäkseni terveyskeskukseen, :rolleyes:

Elä nyt säikähdä tai mitään vakavempaa... mutuiluahan tämä on. Mutta vasta muutama päivä sitten äitini kanssa juteltiin sen nuoruudesta ja sillä oli nuorena oikeassa (?!) kädessä siis ihan vastaavanlainen kivuton muljuva riisinkokonen pallero jonka se sitten tarkastutti. Se osoittautui jokskin todella pieneks kasvaimeks joka tavallaa oli harmiton, se vaan muljui siellä. :D Noh sehän oli sama leikkuutta pois eikä siinä sen kummempaa.

Mutta sulla on luultavasti varmaan joku sisäänkasvanu mikropenis tai luomi siellä vaan.:hyper:

Lääkärissä tuli käytyy kainalossa olevan patin takia. Patin aiheuttaja oli tulehtunut hikirauhanen, johon lääkäri määräsi laitettavaksi jotain rasvaa. Jollei se siitä rupee paranee niin sitten pitää ottaa antibiotti.
Sanoi myös että voi parantua myös ihan itsestään, mutta käski välttämään hikoilua ja deodoranttia :(

Mullaki oli tossa 4-5 kk sitten patti kainalossa, tulehtunut hikirauhanen kans oli ja rasvaa piti laittaa,ni meni alle viikko ni oli poissa :)

Mulla ilmestyi kanssa kainaloon paise muutama vuosi taaksepäin. Oli aivan järkyttävän kipeä, kättä piti kantaa vaakatasossa ja paidasta repiä hiha pois ettei mikään vain hipaisekaan sitä. Kasvoi tosi nopeasti kananmunan kokoiseksi. Tyhjentäminen sattui aivan törkeästi, kun puudutuksena oli se suihke, joka puuduttaa vain ihon pinnan.
Jätin antibioottikuurin syömättä niin eikös se uusiutunut, ja taas viillettäväksi - sen jälkeen söin kiltisti ab-kuurin, eikä uutta pattia enää tullut.
Koitin kysyä syytä siihen, lääkäri totesi että on voinut tulla esim. siitä, että on vahingossa viiltänyt kainalokarvoja ajaessa haavan, johon on mennyt bakteereja, jotka on alkaneet aiheuttaa tulehdusta sen jälkeen kun haava on jo umpeutunut.

Samanlainen täällä. Lääkärillä kävin eilen ja täti määräsi oitis antibioottia pillerinä ja voiteena. Jos kuuri ei tehoa, toi tyhjennetään leikkauksella. Se mikä mua alko vaivaamaan, on toi että patti alko vuotamaan mätää oikeen pitkänä norona tässä aiemmin tänään. Vuoto loppui vasta kun painelin kaiken stuffin suurimmasta pahkurasta pihalle.

Mitenköhän on, uskaltaakohan tohon puhjenneeseen pahkuraan levitellä tota voidetta? Mä jo varovasti levittelin sitä tohon vuotokohdan ympärille.

Innostuttiin kavereiden kanssa keväällä rantalomalla viskomaan monta tuntia putkeen sellaista käteen mahtuvaa kevyttä palloa. Pallon keveys ja meren tuuli teki pitkät heitot vaikeiksi, joten siellä sitten riuhdottiin niin että nivelet paukku. Seuraavana päivänä kainalossa oli sitten joku patti, mutta se hävisi yön yli nukuttuani. Patti voi siis tulla ihan ylirasituksestakin.

Missäköhän vaiheessa tollasesta kainalopatista olis hyvä mennä lääkäriin? Joskus aiemmin on ollut samassa paikassa sellane muhkura ihon alla, mutta nyt on jostain syystä tulehtunut ja eilenhän sitä piti kokeilla vähä puristella ja ihan mätäähän sieltä tuli pihalle.. Paraneeko ittestään vai pitäskö mennä lekurille jonottelemaan, ainakin se on jo ihan kohtalaisen kipeä.

Missäköhän vaiheessa tollasesta kainalopatista olis hyvä mennä lääkäriin? Joskus aiemmin on ollut samassa paikassa sellane muhkura ihon alla, mutta nyt on jostain syystä tulehtunut ja eilenhän sitä piti kokeilla vähä puristella ja ihan mätäähän sieltä tuli pihalle.. Paraneeko ittestään vai pitäskö mennä lekurille jonottelemaan, ainakin se on jo ihan kohtalaisen kipeä.

Itse menin siinä vaiheessa kun kainalo oli ollut pari päivää kipeä. En tiedä, mitenkä tuollainen paranee itsestään. Mulle lääkäri määräs antibiootit ja laitto neljäksi päiväksi saikulle.

Mul oli joskus 15-16 vuotiaana pariinkin otteeseen semmonen isohko patti kainalossa, molemmilla kerroilla se katosi parin viikon sisään.
Patit oli muistaakseni hieman kipeitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oisko todennäköisesti joku harmiton rasvapatti..

Tässä vaiheessa on yksi hyvä vaihtoehto.

Sorry vanhan aineen bumppaamisesta, mutta kuuluuko kainaloissa olla kummallakin puolella sellanen pyöreä, kova patti samassa kohdassa? Eli siinä niin kun selkälihaksen ja ojentajan taitteen vieressä kainalossa tai käden ja olkapään liiitoskohdassa, en oikein osaa selittää vissiin. Musta vähän tuntuu, että se on joku rusto/luu/tmv. mikä siinä tuntuu. Onko muilla tuollaista?

En kyllä nyt ihan hiffannut mistä kohdasta puhut tarkalleen. Mutta jos molemmilla puolilla on niin uskoisin olevan normaalia.

Meikalla just oikean jalan ylhäällä, sisäreidessä luultavasti turvonnut imusolmuke, kun tuntuu isolta (noin puolikas viini rypäle) ja muljahtelee kun painelee. Sinänsä patti ei kipeä, ja ihon alla siis kokonaan, muuten vaan tuntuu että oikea reisi ois ehkä venähtänyt treeneissä. Kurkku kyllä ollut nelisen päivää kipeä, et ehkä siihen liittyen toi imusolmuke teoria vois pitäöä paikkansa. Kellään vastaavaa? Tiedä näistä, meen salile!

Huhhuh jaksaapas jengi kuumotella turhista asioista. KYl itelläkin on joku saatanan mollukka kainalossa ehkä pari kertaa vuodessa, ja aristaa mut eipä noista jaksa ottaa mtn stressiä, että viittis 30e lekurille maksaa... relax kyl kaikki vaivat katoaa!

Huhhuh jaksaapas jengi kuumotella turhista asioista. KYl itelläkin on joku saatanan mollukka kainalossa ehkä pari kertaa vuodessa, ja aristaa mut eipä noista jaksa ottaa mtn stressiä, että viittis 30e lekurille maksaa... relax kyl kaikki vaivat katoaa!

Olet siis saanut sisäpiiritietoa, että aids ollaan parannettu?

Oot selvästi rankka tyyppi, ku ei ressaa, eikä siin mitään. Pointti oli nyt vaan ihan väärä! Ja toiseks, jos tulis fiksuu kommenttii nii ei varmaan moni menis sinne lääkäriin "varmuuden vuoks".

Nauran hiljaa itsekseni päivänä, jolloin marinadi saa sen sydänlihastulehduksen, mutta ei teitenkään menen lääkäriin, koska sehän on noloa, megakallista, homoa ja perin epäsuomalaista. Kuolema korjaa ääliöt.

Suositut

Back
Ylös Bottom