"Patteja" haboissa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Duracell
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Duracell

Banned
Ikä
43
Olisin tiedustellut teiltä viisaammilta sellaista, että mikähän mun hauiksissa mahtaa olla vikana, kun niihin on tullut sellaisia isoja patteja.
Siis nämä ns. "patit" tulee näkyviin ainoastaan silloin kun jännittää habaa. Joka kerta niitä ei edes tule..
Olisko maitohapot voinut kertyä tuollaiksi möykyiksi, vai olisko kyseessä jonkinlainen tulehdus?

:confused:

Laitoin tuohon vielä mun hauberi ohjelman, niin pääsette antamaan rakentavaa kritiikkiä...

Hauiskääntö suoralla tangolla 3x10 50kg
------"--------- käsipainoilla vuorotahtiin 3x20 23kg
-----"---------- alataljassa 3x30 täysi pakka..

:offtopic:

"Vähän" vaarallinen nimimerkki,jos hauiksesi ei ole yli 50cm. :lol2:

Originally posted by Duracell
...
Olisko maitohapot voinut kertyä tuollaiksi möykyiksi, vai olisko kyseessä jonkinlainen tulehdus?
...
-----"---------- alataljassa 3x30 täysi pakka..

Onko ne isot/pienet (halkaisija cm?), milloin ne eivät tule, tulevatko vain kovan hauistreenin jälkeen?. Oletko käynyt koska viimeksi hierojalla, jos olet löysikö hieroja ne "patit". Kuonat voi joskus kertyä sellaiseksi "ryynimäiseksi" mutta tuskin "pateiksi". Onko ne "patit" kivuliaat?

Ja alataljassa täysi pakka??? Eräällä salilla on alataljassa 250 kg rautaa, joten... :whip:

...tulipa tässä mieleeni, pateista puhuttaessa että mitä helvettiä sillä Markus Ruhlilla on siinä vasemmassa olkapäässä? sellanen ihmeen muotoinen jälki. oon aina miettiny sitä että mistä juontaa perunsa se jälki. jos joku tietää niin antakaa minulle mielenrauha!

Originally posted by muffy
...tulipa tässä mieleeni, pateista puhuttaessa että mitä helvettiä sillä Markus Ruhlilla on siinä vasemmassa olkapäässä? sellanen ihmeen muotoinen jälki. oon aina miettiny sitä että mistä juontaa perunsa se jälki. jos joku tietää niin antakaa minulle mielenrauha!

Eikös tossa jossain threadissa todettu, että se on joku leikkausarpi.

Niin, ne moykyt on tosi kivuliaat ja ja niiden muoto vaihtelee paljon. Suurimmat on halkaisijaltaan n.1,5cm. Käsiä on kyllä hierottu, mut ei siitä suurempaa hyotya tunnu olevan..

Sen taljan pakan painoa en tiedä, mut kyllä siinä 10 lukee... :david:

Vielä pieni lisäys!! Onnistuin loytämään itse nuo patit ja ne tulevat näkyviin levossa ja pumpissa. Mutta ei kuitenkaan joka kerta. Niiden paikka myös vaihtelee paljon, eli tulevat näkyviin välillä eri kohdista. Alien?

Vielä pieni lisäys!! Onnistuin loytämään itse nuo patit ja ne tulevat näkyviin levossa ja pumpissa. Mutta ei kuitenkaan joka kerta. Niiden paikka myös vaihtelee paljon, eli tulevat näkyviin välillä eri kohdista. Alien?

Syöpä!! :)

Ei vaan.. Kannattaa käydä jutskailemassa doktorin kanssa. Saattaa olla ihan vaan rasvapatteja tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla tuli pari päivää sitten sormenpään kokoinen patti etureiteen, ei ollut kipeä, ei väriä, tuntui melko kovalta. Vähän jo huolestuin mutta onneksi patti lähti muutamassa tunnissa pois, ei houkuttele ajatus että synnytän pieniä kiroilevia irkkumaahisia reidestäni.

Re: Re: "Patteja" haboissa..

Originally posted by JohnnyB
Kuonat voi joskus kertyä sellaiseksi "ryynimäiseksi"

mulla on itellä tommosia ryynimäisiä "patteja", ja pelkästään haban tietämillä. Mitä tuo kuona oikein on ja miksi se tuonne tuppaantuu? Onko se vaarallista ja mistä se "tahtoo sanoa", eli onko joku asia viturallaan?

Paljon kysymyksiä, mutta tässähän tulee luulosairaaks :D

:

Ei ole maitohappoa. Maitohappo paakkuuntuu vasta pakkasen puolella, eli elävässä ihmisessä ei onnistu.

Muutama kriteeri:
1) Patin halkaisija yli 1 cm
2) Patti kasvaa tai vaihtelee kokoaan selvästi tai liikkuu
3) Patti on olemassa yli kuukauden
4) Patti on kipeä

Jos patti täyttää yhdenkin kriteerin kandee kääntyä lääkärin puoleen, ainakin oman mielenrauhan säilyttämiseksi.

uskoisin, että ne patit on selluliittia!

siis ihan oikiasti. Ainakin mulla on rasvapatteja hauiksissa ja ne saa esiin jos ottaa hauiksen kohdalta nahkasta kiinni ja vetää muutaman sentin. Tulee sellasia muutaman millin korkuisia patteja. Ne kyllä painuu näkymättömäiin heti kun ne saa "käännettyä" eri asentoon, jolloin ne ilmeisesti sujahtaa johonkin piiloon.

Testatkaapa vaikka itse. Ottakaa reilu ote nahkasta hauiksen kohdalta, kun käsivarsi on suorana ja hauis rentona. Sitten vedätte nahkaa 4cm (olettaen, että on löysää nahkaa) irti hauiksesta. Toimittakaa tämä 10 kertaa, ni ihan varmasit jollakin kerralla tulee patteja hauikseen.

Olipa :david: mainen postaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom