Patit rintalihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ramos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulle on muodostunut pikku hiljaa rintalihasten yläosaan kaksi "pattia". Onko mulla vaan kummanmuotoset rintalihakset vai oisko ne tulehtunut? Patit on aika huomattavat.

Onko patit siis rintalihaksen yläosassa siinä itse lihaksessa, vai onko ne kenties sun nännin tai nännipihan alla?

Originally posted by Tomi77
Onko patit siis rintalihaksen yläosassa siinä itse lihaksessa, vai onko ne kenties sun nännin tai nännipihan alla?

Ei mulla mitään gynoon viittaavaa oo, en oo vielä vetäny yhtään kuuria :hmmm:
Täs rintalihasten yläosassa on jotkut luut, oisko mahdollista et ne ois työntynyt/kasvanut? Patit on kohtuu kovat... Rintakehä näyttää aika hassulta sivupersvektiivistä :)

hmmm, ethän vain ajatellu käydä niitä lääkärille näyttämässä?! Meinaan vaan, että lääkäri vois ehkä kertoa, että mistä on kysymys...
Ja jos kyseessä on tulehdus tmv. voisit jopa saada siihen tulehduskipulääkettä.

ääh, käyppäs lekurilla...
kerro sitten mitä oli ja mahdollisesti mistä johtuu.
itse en ainakaan saa tuosta mitään "kuvaa".

Originally posted by Tohveli
Ei jumalauta, sulle on kasvanu ylärintalihakset!

aivan varmasti. pakko olla:hmmm: .

Onko ne kipeät? Tuntuisko, että siellä vois olla nestettä sisällä?

Ei tule mieleen kuin solisluun kiinnityskohdat, jollain ne on aika kohollaan, vaikka ne kyllä on mielestäni jo ylempänä kun rintalihakset. riisitauti?:confused:

Jos olkapäät on tullut eteenpäin rintalihasten lyhentymisen takia tai siis oikeemmin venyttelyn puutteen takia ja solisluut paistaa sillon enemmän??

Tuli väkisinkin mieleen että: Mulla on tässä tällänen outo patti keskellä jalkaa! Ja se jalka vielä taipuu siitä taaksepäin! Olenko kipeä?

Joo...vois mennä nukq.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Jesuiitta
Jos olkapäät on tullut eteenpäin rintalihasten lyhentymisen takia tai siis oikeemmin venyttelyn puutteen takia ja solisluut paistaa sillon enemmän??

Tuli väkisinkin mieleen että: Mulla on tässä tällänen outo patti keskellä jalkaa! Ja se jalka vielä taipuu siitä taaksepäin! Olenko kipeä?

Joo...vois mennä nukq.:D

Tota, koitas lyödä siihen isolla vasaralla :D , toi nimittäin ei ole kovin normaali tilanne :hmmm:

Ittelläni on tossa hauiksen vieressä, käden sisäpuolella HELVETIN ISO patti. patin halk. on noin 2 cm ja se kohoaa noin 1 cm. :eek: Lääkärit sano että se on joku rasvakertymä. Siinä se on kädessä kököttäny koko elämän. Kertokaa jotain hyviä nimiä tälle patille, esim. varatumppu:D

ei helvetti teidän kaa:D :kippis1:

joo lekurille näyttää jos ei ole oikein luonnolisen näköset, sillä se selviää

Mulla oli semmoset 18 vuotta oikeessa reidessä semmonen kananmunaa hieman isompi "varatumppu", parin viime vuoden aikana se on hävinny.

Originally posted by hurmanni
Ittelläni on tossa hauiksen vieressä, käden sisäpuolella HELVETIN ISO patti. patin halk. on noin 2 cm ja se kohoaa noin 1 cm. :eek: Lääkärit sano että se on joku rasvakertymä. Siinä se on kädessä kököttäny koko elämän. Kertokaa jotain hyviä nimiä tälle patille, esim. varatumppu:D

Oikea nimi on ainakin lipooma (hyvänlaatuinen rasvakasvain).

Suositut

Back
Ylös Bottom