PASKIN tekosyy

Isobroidilla ei ole muka varaa salikorttiin, lainas aina multa(korttia siis), nyt sitte viimeviikolla oli ottanut tatskan, 200e, salikortti 1/2vuotta 50e.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kouluajoilta 1500m testistä poimittua: Olisin mä juossu kovempaakin jos olisin jaksanu.

Siksi.

Paskin tekosyy ikinä. V*n ärsyttävää, kun jotkut ihmiset ei viitti perustella tai edes keksiä mitään fiksumpaa, sanoo vaan siksi ihan mihin tahansa miksi kysymykseen.

Missukka sanoi:
Siksi.

Paskin tekosyy ikinä. V*n ärsyttävää, kun jotkut ihmiset ei viitti perustella tai edes keksiä mitään fiksumpaa, sanoo vaan siksi ihan mihin tahansa miksi kysymykseen.

Tavallaan joo, mutta toisinaan itseä ärsyttää kun aina pitäis jotenkin perustella kaikki. Mikä vitun tilitysvelvollinen niille olen? En tee ihan vain siksi etten tee. So?

Missukka sanoi:
Siksi.

mua ärsyttää taas se kun pitää aina muka keksiä syy. Mä ainakin hyväksyn heti jos kaveri vain sanoo, että "en tule" ...sehän on sillä selvä. Turha siihen on enään alkaa mitään itkee että "miksi?".

superpohje sanoi:
mua ärsyttää taas se kun pitää aina muka keksiä syy. Mä ainakin hyväksyn heti jos kaveri vain sanoo, että "en tule" ...sehän on sillä selvä. Turha siihen on enään alkaa mitään itkee että "miksi?".

Emmie nyt tuommosia tarkoittanut :) En minäkään halua selitellä kenellekkään miksi en halua lähteä nyt lenkille, miksi en halua vetää perseitä olalle, miksi en pyhitä elämääni toisten miellyttämiselle...
Tiettyjä kysymyksiä on joihin pitäisi osata antaa vastaus. En nyt keksi mitään järkevää esimerkkiä.

yks tuttu sanoi ettei ole käynyt salilla ku on ollut niin pitkään yskää päällä,ei oo pariin kuukauteen pahemmin reenannu mut sitäkin enemmän ryypänny :hyper: eihän sitä köhässä voi treenata mutta kyllä voi huikkaa ottaa entistäkin enemmän!

Salille menon PASKIN estäjä # 1:

"Nyt ei voi lähteä salille, kun pitää surffata pakkiksella!"

:rolleyes:

Eipä tuon nyt luulis muille kuuluvan jos jotain toista ei kiinnosta reenata, vai onko muitten reenaamattomuus jollain lailla teiltä pois?
Asia erikseen jos on etukäteen sovittu vaikka jotain menoa, ja sitten kaveri soittaa että "emmä nyt pääse tulee, kun toi muija alotti ton kitinän mun menoista..." :zzzz:

"Mä olin Töissä"

Tämän kuulin yhdeltä tytöltä kun sitä jututin ja kysyin et miks se ei vastannut lauantaina puhelimeen...

Soitin tietysti neljän aikaan yöllä aivan törkeässä humalassa, mutta.... ja se oli varmaan nukkumassa mutta... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom