PASKIN tekosyy

Patalaiskalla kaverilla on yksi yyberv****mainen tapa kun se ei jaksa kertakaikkiaan mitaan tehda muiden eteen. Sita kun pyytaa jeesaamaan niin jannu vaan piersee ja toteaa, etta "Sori, ei pysty kykenee..." :curs: Jumalaut kun ton lauseen on kuullu miljoona kertaa ni pistaa hermot kireelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jpm sanoi:
Vihaan ihmisiä jotka eivät tulekkaan salille vaikka on sovittu. Jos on niin ääliö ettei voi siitä ettei pääse edes ajoissa ilmoittaa, niin rispektejä ei heru. Syy tai tekosyy, se mua ei juuri kiinnosta, mutta kai se näin kesällä on yksi surkeimmista tekosyistä: "on niin kuuma ettei jaksa salille". Tässä kohtaa täytyy kyllä mainita, että ne kaverit kenen kanssa treenaan pääsääntöisesti ovat kaikki sellaisia jotka tulevat salille, kertaakaan ei ole muistini mukaan tarvinnut kirota että kaveri ois salille ilmestynyt.

Samaa mieltä. Ja tämä pätee ihan kaikkiin sovittuihin menemisiin ja aikatauluihin. Jos ei pääse niin ilmoittaaa ajoissa, ei sitä tartte edes olla mun mielestä aina keksimässä syitä. Jos ei pääse niin sitten ei pääse.

Eniten vituttaa ne joiden kanssa on jotain sovittu ja sitten kun ei ilmaannukkaan paikalle, niin yllättäin ei puhelimeenkaan vastata yms.

Kaveri ei halunnut aloittaa saliharrastusta, koska oli työtön eli rahaton. Kapakkaan, laajakaistaan yms kyllä riitti penni poikineen. Well, asiat tärkeysjärjestykseen.

:offtopic: Sama kaveri muuten kehui joskus kapakassa, että kyllä rupeis tulosta syntymään nopeesti, jos vaan jaxais aloittaa salihommat, rasvaprosenttikin kun kuulemma oli jo valmiiksi niin pieni. Jooh. Ravintotietouttakin tuntuu löytyvän, kerran hän nimittäin eli viikon pelkillä lihapiirakoilla. Ja sama tyyppi jaksaa aina vittuilla, kun ostan kaupasta ainoastaan rasvatonta maitoa. Dude itse käyttää punaista mjölkkiä (kahviin) ja väittää, että rasvaton vaihtoehto on vain vedellä jatkettua punaista. Yms yms yms yms...

Voi tziiz. Kyllä meinaa tulla tukka kipeeks tommosten kanssa.

:wall:

ja väittää, että rasvaton vaihtoehto on vain vedellä jatkettua punaista :lol2: :lol2: :lol2:
Maistuis varmaan ihan vitun hyvältä :kippis1:

VelttoV sanoi:
Kaveri ei lähtenyt kuskiksi, koska oli juuri pessyt auton....

Eiks tää ole ihan hyvä syy? Vittumaistahan se on pestä uudemman kerran niitä laattoja yömyöhällä siitä repsikan puolen pelleistä.

IronMind sanoi:
Eiks tää ole ihan hyvä syy? Vittumaistahan se on pestä uudemman kerran niitä laattoja yömyöhällä siitä repsikan puolen pelleistä.

Mutta, koska sillä puhtaalla autolla sitten voi ajaa? Se lainasi vielä oman isän autoa muistaakseni loppujenlopuksi. Eikä niinkään nuorena laatattu autoihin. Tyttöjä kyytiin ja Haddawayn "what is love?" soimaan. :david: Tuo pesty auto tuli ihan legendaksi. Käytti usein, kun tuli vuoro... :D

Yksi tekosyy jota on käytetty on myös "mun pitää pakata". Ja käytännössä kaveri on menossa viikoksi kouluun, ei mihinkään bahamalle.

Jalisharjoituksiin menossa: "Säätiedotus lupasi sadetta..."... :david: Aurinko paistaa...

VelttoV sanoi:
Kaveri ei lähtenyt kuskiksi, koska oli juuri pessyt auton....

Ei juoppoja teinejä kannatakaan kuskailla, sen huomaat kyllä itsekin sitten kun saat pestä ovilokerot ja matot makkarasopasta ja irroitella tumpit nahkapenkistä. Tuossa tilanteessa MIKÄ TAHANSA tekosyy on uber-syy :jahas:

Juu, varmaan luit aiemman postauksen, eli kyse oli ihan vuorottelusta ja ei aina edes humallustarkoituksessa ajaminen. On se kyllä kummaa, ettei pessyllä autolla voi ajaa. Nykyään seksi vie ja taksi tuo.... :hyper:

kaveri ei kerran tullut puntille koska sitä sattui jalkoihin..sanoin että sullahan on selkä päivä tänään niin se vastas: "niin mutta ku kaikissa liikkeissä ottaa jalkoihin silleen jännästi...." lol :rolleyes:

Oltiin tangomarkkinoilla tänään ja muija heitti niiiiiiin PASKAN tekosyyn aamulla: "Pitää mennä käymään yhellä tossa bubissa, että saadaan tää raha rikottua, ku pitää antaa tolle kaverille vitonen tästä". Loppujen lopuksi myös unohti antaa sen vitosen kaverillensa. :david:

Faija sanoi kerran ku oli ottanu vähä liikaa: "En mä sen takia oksentanu, että olin liian kännissä. Viina on vaan niin pahaa, että alkaa oksettaa" :david:

haha.. muistan lapsuudestani kun mentiin koko perheen voimin kylään naapuriin. täti röyhtäisi piiitkän, hartaan ja kaljalle lemuavan röyhtäisyn ja sanoi että on tätä laktoosi-intoleranssia.. sen ukko kuittasi vaan että tokkopa tuota auta kuusi kaljaakaan. =D

Kaveri ei tullut treenaamaan viikkoon kun tyttöystävällä on flunssa. Kuulemma niin paha flunssa että kimma ei jääkaapille päässyt itse koko viikon aikana. Sit kaveri lisäs että "tiedäthänsä naiset". Ai tiedänkö?!?! Sanoin vaan että riippuu vähän naisesta. Saatanan pehmoilua...

"Emmä viiti treenata salilla, kun mun lihakset kasvaa niin nopeesti, ettei kuukauden päästä mahdu vaatteet päälle." Tämän sanoi nainen...

tää on kyllä vanha ja varmaan yleisin:
vittu en mä jaksa kun on niin väsynyt töistä,
paskin tekosyy.
itse teen kolmivuoroa ja salia en sen takia väliin jätä,
nukkuu ja syö kunnolla niin kyllä jaksaa.
työ on ihan vitun hyvä tekosyy laiskoille paskoille..
sen tajuu kyllä jos tekis joka päivä ylitöitä muuta kun kundi tekee 8h päivä ja kitisee...
ottaa päähän laiskat ihmiset... :curs:

HannaS sanoi:
"Emmä viiti treenata salilla, kun mun lihakset kasvaa niin nopeesti, ettei kuukauden päästä mahdu vaatteet päälle." Tämän sanoi nainen...

bahhahhaa, oma BROIDI sanoi joskus pari vuotta sitten kun aloitteli treeniä, että jalkoa ei tahto treenaa koska tahtoi mahtua samoihin farkkuihin :hyper:
Meni vähän offtopic, mutta oli pakko laittaa tuo. Sanottakoon, että kyykkää nyt jo melko hyvin ;)

Yksi kaveri (mallia 170/50, yllätys yllätys sählypelaaja) ei tullut salille (siis aloittanutkaan), koska sanoi ettei tahdo nolata itseään kun kaikki muut nostavat enemmän. Kyllä ainakin itse tahtoisin nähdä alottelijan, joka treenaa yhtä isoilla painoilla kuin se salin isoin kaveri.

Kuulinpa tuossa sivukorvalla joku aika sitten, kun tyttö puhu puhelimeen, ettei tänään jaksa lähteä lenkille, koska talossa on hissi rikki..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom