paskin bändi/artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Puterco
En tiedä oliko jo mainittu, mutta tarkistakaapas:

Janos Valmunen, esim biisi bussipysäkillä. Tämä on taidettu äänestää maailman paskimmaksi biisiksi radiomafialla tms. Ei kai tuollaista biisiä voi tosissaan tehdä :D

imuroin just kyseisen biisin ja nauroin vedet silmissä. Voi vittu mitä ventyksiä tossa laulussa..:lol2:

Originally posted by JJokke
Huonointa musaa on siis kaikki munaton(=asenteeton) ylikaupallinen paska. Esim. suomalaiset iskelmät, kaikki vitun sarah o`connorit ja muut teennäiset rahat-pois-teineiltä-huorat(ja vinkuvat backstreetboys homot ym. pellet), kaupallinen ja munaton R&B ja hiphop, ylipaskat kolmen soinnun hevi bändit kuten suomalainen Lordi ym. ym.
Aamen :worship:

Originally posted by AKV
No on sulla ongelmia ... Onko jäänyt teiniangsti päälle vai? Huoritteletko äitiäsikin jos se sattuu hymyilemään?

Väitätkö muka itse pitäväsi Maijasta / Melistä :)

Originally posted by Puterco
En tiedä oliko jo mainittu, mutta tarkistakaapas:

Janos Valmunen, esim biisi bussipysäkillä. Tämä on taidettu äänestää maailman paskimmaksi biisiksi radiomafialla tms. Ei kai tuollaista biisiä voi tosissaan tehdä :D
Janos oli v. 89-90 hetken aikaa duunikaverina ja samaan aikaan keväällä -90 alokkaana Upinniemessä. Muistan kun kaveri hehkutti iltalomilla Hesassa, että toi biisi on päässyt Turun paikallisradion soittolistalle. Helvetin mukava kaveri, mutta musa täyttä sitä itseään. Muistelisin, että Janos menetti henkensä moottoripyöräonnettomuudessa muutamia vuosia sitten.

Originally posted by gnut
Wh00t? Mitä minun silmäni kuulevatkaan? Mel C on ihana niin monessa suhteessa. :sydän: Ja jos ei ole kuullut kuin ne radion pari, kolme biisiä, niin ei kannata vielä tuomita. Kyllähän Mel C:llä oli eniten Spice Girlseistä lahjoja. Oikeastaan Victoria ja Geri oli Spaissareiden ainoat kunnolla lahjattomat.

melanie1.jpg

mel_c.jpg

Originally posted by Tomi
Kyllähän Mel C:llä oli eniten Spice Girlseistä lahjoja.

No se ei ole paljon se. Tosin ei Mel C niin hirveä ole kun vertaa Gerin soolovimputuksiin

Niin sitten vielä topicciin liittyen sellaista että tämän hetken maailman huonoin kappale on Killer - Naughty Boy :curs:

Originally posted by Jeesus19
Muuta paskaa on RASMUS
Ok, kerrohan nyt lyhyesti, että mikä siitä Rasmuksesta tekee niin helvetin "paskan"? :confused:

Huuudetaan täysiä mikkiin ja raiskataan kitaraa ja kukaan ei ymmärrä sanaakaan mitä huudat "musiikki",Darude,Don huonot,Apulanta...
Ok, miten Darude, kitarat ja huuto liittyvät toisiinsa? Oletko kuullut Donkkareilta muuten koskaan yhtään biisiä?

Itellä menee kaikki typerätkin Gimmelit ja Tiktakit, useimmiten jos se on tarpeeksi tyhmää niin sitä jää kuuntelemaan, "pikku gee pikku gee, mitä sä oikeen teet"... :) mutta noita sillanpäitä ja muita samanlaisia mummon naurattajia ei kyllä kestä :curs:

edit. Voi hitto toi Janos Valmunen on loistava :) laulaa melkee yhtä hyvin kuin minä :worship:

Taitavia kavereita varmaan riittää moneen bändiin mitä haukutaa nyt tässäkin, mutta ehkä kohderyhmä on jotain muuta kuin normaali pakkotoistolainen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näistä viime aikoina paljon radiossa soitetuista paskimmat-lista kuuluu ehdottomasti seuraavasti:

- Anssi Kela (sanoitukset uskomattoman korneja "menin kauppaan, ostin sieltä maitoa" -tyylisiä tarinoita juuri sillä Ukko-Nooan tasoisella sävelellä!)
- Zen Café (lallattelua kuten joku jo sanoikin, argh!)
- Maija Vilkkumaaaaaaaa (joissakin biiseissä voisi olla ideaa, mutta se "laulu" :( )
- YÖ (juuri ne loppuvenytykset yhdistettynä pimpom-pianoon, auts!!)

Itse olen melko kaikki ruokainen musan suhteen. Rap, RnB ja Rock soi kyllä koviten. Voisi sanoa, että kuuntelen biisejä enkä musa tyylejä.

Lordi, Roxette, Bon Jovi, Bryan Adams, kasarihevi, iskelmät kautta linjan... Fuck 'em, Fuck' em in their stupid asses!

Originally posted by gnut

Vilkkumaalla on pari ihan hyvää biisiä, Mel C ei taas sen kummemmin kiinnosta.

Tajuan kyllä että olet nuori & teiniangsti jyllää, mutta sitten vanhempana saatat ymmärtää että naisten huoritteleminen on äärimmäisen typerää.

Originally posted by N.O.Kummonen
Itse olen melko kaikki ruokainen musan suhteen. Rap, RnB ja Rock soi kyllä koviten. Voisi sanoa, että kuuntelen biisejä enkä musa tyylejä.

Lordi, Roxette, Bon Jovi, Bryan Adams, kasarihevi, iskelmät kautta linjan... Fuck 'em, Fuck' em in their stupid asses!

Se on just toisinpäin! Itse kuuntelen noita dissaamiasi bändejä oikein mielelläni, varsinkin Bryan Adams on yksi kestosuosikkini!

Kun taas tollanen rap, RnB paska ei iske ollenkaan. Eikä kyllä mikää Elvis rokkikaan.. hyi helvetti!!!

Makuasioista ei voi kiistellä -mutta paskasta mausta voi aina huomauttaa!;)

Originally posted by Tomi
Ok, kerrohan nyt lyhyesti, että mikä siitä Rasmuksesta tekee niin helvetin "paskan"? :confused:

Ok, miten Darude, kitarat ja huuto liittyvät toisiinsa? Oletko kuullut Donkkareilta muuten koskaan yhtään biisiä?

Ei voi olla kysymättä jyrkkien mielipeteiden mieheltä... Mitä löytyy omasta levyhyllystäsi.

Kyllähän Mel C:llä oli eniten Spice Girlseistä lahjoja.

Ei nyt millään pahalla mut mun mielestä tää menee samaan kategoriaan ku jos kaveri sanoo olevansa Alaskan paras härkätaistelija....

Pakko kommentoida tota Rasmus-juttua. En tosiaan ymmärrä, miten se poppoo on saavuttanut menestystä, koska ne tekevät mun mielestä erittäin huonoa poppia. No joo, kyllä monet koukut tarttuu päähän yms. mutta musiikillisesti ei ole kyllä mitenkään hienoa..

Hyvä homma, että menestyvät, mutta ei voi vaan ymmärtää.

Mun ykkösinhokkilistalle pääsee kaikki paska mitä soitetaan radio novassa. Celine Dion Sarah Connor( varmaan terminator-ykkösestä keksitty "taiteilijanimi")ja muut sellaset hempeet ja hampaattomat esitykset.

Rasmusjuttuun viitaten, niin se on äärimmäisen loppuun asti hyvin tuotettua Ruotsissa huipputuottajien toimesta. Takuuvarmaa menestyskamaa, levykauppa käy ku siimaa, vaikka musa on täyttä sisällyksetöntä paskaa. Ovat kivasti myyneet ittensä MTV:lle. Ja Radio Nova soittaa varmaan kakssataa kertaa päivässä niitten "ykköshittejä".
Lopettasivat levyjenteon ja alkaisivat vaikka juopoiksi, siinäkin ois enemmän munaa ku nykymeiningeissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom