paskin bändi/artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by tommih
HAAAAAAVEEEEEEEEEEEEEEEEEET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Hys! rintafile kuulee, eikä varmasti tykkää tuosta kieliasusta... :curs:

Täst on osa jo tällasta "mä en tykkää siitä ja siitä bändistä joten se on teinibändi(tähän miljoonan miljoonaa :urjo: -hymiöö) perustelut ties missä:curs:

Originally posted by Tomi
Mua vituttaa se, että Suomen teinit äänestää samaa ärsyttävää Apulantaa jossain Bänd-X:ssä ykköseksi n. vuoden putkeen. Tekee mieli heittää telkkari parvekkeelta alas kun Wirtasen Toni rääkyy telkkarissa että "...reuuuuuuuuunaaaaaallaaaaaaaaa!!!" Siisti naamari muuten. Toni voisi pitää naamaria päällä koko ajan, sillä on paljon komeampi kuin Tonin oma naamataulu.

Niin, mäpä tiedän mistä toi biisi tulee. Tajusin sen kuin salamaniskusta eräänä päivänä Motivuksella. "Reunalla" oli juuri se sana ja ääääää-äääää-äääää se ääniala joka tuli mieleeni, kun herra Wirtanen teki hauiskääntöä ehkä HIUKAN liian isoilla painoilla. Olen kyllä kuullut takareisihauiskäännöstä, mutta harva mies sentään limboaa itsensä tangon ali.

REUNALLA - miksei se nouse? REUNALLA - entä jos heijjaan sen? REUNALLA - soittakaa sirra!

:david:

Spice girls ja erityisesti Geri, joka ei kelpaa mihinkään. Fintelligens on myös aika paska.

Ehkä olen rasisti mutta mua vituttaa aina MTV:lle kääntäessäni, kun siellä ei nykyään enää soiteta muuta kun jotain neekeriräppiä. Ja kaikissa noitten saatanan lakupekkojen musavideoissa on aina joko jotain rakkauspaskaa tai sitten uhoa kuinka kovia neekerit ovat. :)

Sitten vituttaa kun suomalaiset nuoret ottaa vaikutteita näistä vitun lakuista ja hengaavat somalien kanssa steissillä leikkien gangstoja.

Toinen musa mikä vituttaa on nämä kaikki saatanan iloiset ilopilleri paskanaamat! Siis voiko vituttaa enempää kun joku Maija Vilkkumajakka tai Mel C hyppii iloisesti ympäriinsä ja laulaa kun elämä on ihanaa? VITUT SE ELÄMÄ IHANAA ON VITUT SAATANA ÄÄÄÄÄÄRRR PERKELE ELÄMÄ ON PERSEESTÄ MÄ TAPAN SUT HUORAA!!! :evil: :curs:

Gnut, oon ihan samaa mieltä. Alkaa kyllästyttää tollaset ghettowannabeegangtzanigrouweed räppärit, jotka tuntee kolme sanaa: jou, nigga, fuck. Ja mitäs nyt on mainostettu jonkun 12 vee suomalais pojan räppi levyy. Ei saatana!

Ja toi hiphop vaate tyyli pistää kanssa vihaks.

:jahas: :curs: :evil:

Nois saatanan skidi pelleist jotka kävelee tuol kadulla oon aivan samaa mieltä ku te.Saatanan pellet vittu.Henkilökohtasesti tykkään hyvin monesta eri musiikki tyylistä ja Tupac Shakur on yks niistä.Vaikka en mitenkäään ihannoi äijien pukeutumis tyyliä.Toisaalta tollaset "gangsta"vaatteet on harvinaisen normaalin näkösiä verrattuna esim.Mike Monroen tyyliin.

Over and out:kippis1:

Mun mielestä oikealla asenteella tehty musa voi olla hyvää musiikkityylistä riippumatta. Oikeestaan kaikki musa mistä se asenne puuttuu on sitten paskaa. Yksi juttu mikä pilaa ton asenteen on liika kaupallisuus, mutta tämä ei tarkoita sitä, että paljon myyvät levyt on aina paskoja.

Täällä jengi dissaa suomiräppiä aika paljon, ja suurin osa suomiräpistä on munkin mielestä aika säälittävää paskaa. Pikku G(se suomalainen pikkuräppäri) on aika naurettava, mutta eikai ton ikäsen tekemää musiikkia voi aikuiset kovin tosissaan ottaakaan. Pikkuskidit on varmaan ihan fiiliksissä tosta musasta eikä se mua haittaa. Mun mielestä hyvääkin suomiräppiä on olemassa esim. Kehäkettu ja Setä Koponen, jotka ei luule olevansa amerikkalaisia ghettoneekereitä vaan tekevät biisejä joissa on vitun hyvää läppää(jos siitä tykkää).

Ja toi amerikkalainen räppi on vähän eri asia. Ymmärrän hyvin ettei monet siitä tykkää ja USA:ssakin tehdään paljon kaupallista paskaa. Jos South Centralissa kasvanut USA:lainen naapuri, joka on 12-vuotiaana tappanut porukkaa jengisodissa uhoaa jotain, on se vähän eri asia kuin suomalainen wannabe-pelle joka ei ole koskaan edes lyönyt muita kuin pikkubroidiaan. Enkä tarkoita, että on jotenkin hienoa tappaa jengiä, mutta jos elää jossain ghetossa ja tekee biisejä jotka liittyvät omaan elämään, niin on ihan ymmärrettävää etteivät ne ole mitään rakkauslauluja.

Huonointa musaa on siis kaikki munaton(=asenteeton) ylikaupallinen paska. Esim. suomalaiset iskelmät, kaikki vitun sarah o`connorit ja muut teennäiset rahat-pois-teineiltä-huorat(ja vinkuvat backstreetboys homot ym. pellet), kaupallinen ja munaton R&B ja hiphop, ylipaskat kolmen soinnun hevi bändit kuten suomalainen Lordi ym. ym.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JJokke
Mun mielestä oikealla asenteella tehty musa voi olla hyvää musiikkityylistä riippumatta. Oikeestaan kaikki musa mistä se asenne puuttuu on sitten paskaa. Yksi juttu mikä pilaa ton asenteen on liika kaupallisuus, mutta tämä ei tarkoita sitä, että paljon myyvät levyt on aina paskoja.

Täällä jengi dissaa suomiräppiä aika paljon, ja suurin osa suomiräpistä on munkin mielestä aika säälittävää paskaa. Pikku G(se suomalainen pikkuräppäri) on aika naurettava, mutta eikai ton ikäsen tekemää musiikkia voi aikuiset kovin tosissaan ottaakaan. Pikkuskidit on varmaan ihan fiiliksissä tosta musasta eikä se mua haittaa. Mun mielestä hyvääkin suomiräppiä on olemassa esim. Kehäkettu ja Setä Koponen, jotka ei luule olevansa amerikkalaisia ghettoneekereitä vaan tekevät biisejä joissa on vitun hyvää läppää(jos siitä tykkää).

Ja toi amerikkalainen räppi on vähän eri asia. Ymmärrän hyvin ettei monet siitä tykkää ja USA:ssakin tehdään paljon kaupallista paskaa. Jos South Centralissa kasvanut USA:lainen naapuri, joka on 12-vuotiaana tappanut porukkaa jengisodissa uhoaa jotain, on se vähän eri asia kuin suomalainen wannabe-pelle joka ei ole koskaan edes lyönyt muita kuin pikkubroidiaan. Enkä tarkoita, että on jotenkin hienoa tappaa jengiä, mutta jos elää jossain ghetossa ja tekee biisejä jotka liittyvät omaan elämään, niin on ihan ymmärrettävää etteivät ne ole mitään rakkauslauluja.

Huonointa musaa on siis kaikki munaton(=asenteeton) ylikaupallinen paska. Esim. suomalaiset iskelmät, kaikki vitun sarah o`connorit ja muut teennäiset rahat-pois-teineiltä-huorat(ja vinkuvat backstreetboys homot ym. pellet), kaupallinen ja munaton R&B ja hiphop, ylipaskat kolmen soinnun hevi bändit kuten suomalainen Lordi ym. ym.
Tos on mun mielestä koko asian ydin:kippis1: Joku muuten taas hiillosti täällä suomiräppiä(eikä syyttä), mutta kun suomiräpin seassa mainittiin myös Kwan... Eihän se ole varsinaisesti suomiräppiä ku ne ei ees laula yhtään laulua suomeks:confused: Ne laulaa kaikki englanniks ja aika hyvin sen tekeeki (=mun mielipide)

Originally posted by tommih
SAVAGE GARDEN, tollanen saatanan pyllypoika, joka laulaa naisen äänellä. :curs:

Kuuntelepa sitä The Crush:ia, vai mikä vittu se on missä laulaa Se Teemu..teemu...teemu..mikäs se nyt olikaan. Teemu Brunila!

Suomalainen bändi missä laulaa se ukko ihan hinttiäänellä "looren khaat mai ai.."..hyyv vittu.!

En tiedä oliko jo mainittu, mutta tarkistakaapas:

Janos Valmunen, esim biisi bussipysäkillä. Tämä on taidettu äänestää maailman paskimmaksi biisiksi radiomafialla tms. Ei kai tuollaista biisiä voi tosissaan tehdä :D

Originally posted by paistijauheliha
Kuuntelepa sitä The Crush:ia, vai mikä vittu se on missä laulaa Se Teemu..teemu...teemu..mikäs se nyt olikaan. Teemu Brunila!

Suomalainen bändi missä laulaa se ukko ihan hinttiäänellä "looren khaat mai ai.."..hyyv vittu.!
Joo toi unohtu mainita. Muistan viel ku yhteen aikaan se soi yhtenään radiossa ja mä vihasin sitä:curs:

Originally posted by gnut
Toinen musa mikä vituttaa on nämä kaikki saatanan iloiset ilopilleri paskanaamat! Siis voiko vituttaa enempää kun joku Maija Vilkkumajakka tai Mel C hyppii iloisesti ympäriinsä ja laulaa kun elämä on ihanaa? VITUT SE ELÄMÄ IHANAA ON VITUT SAATANA ÄÄÄÄÄÄRRR PERKELE ELÄMÄ ON PERSEESTÄ MÄ TAPAN SUT HUORAA!!! :evil: :curs:

No on sulla ongelmia ... Onko jäänyt teiniangsti päälle vai? Huoritteletko äitiäsikin jos se sattuu hymyilemään?

Justiinsss.a

Zen cafe (ei tiedä tyttö lalalalalalalalalalalalalal!!) Vittu et on rasittava bändi joka biisi samaa ärsyttävää kuraa...

Fintelligens. Älkää yrittäkö onnettomat räpätä suomeks.. ei se ole meitä varten!!!!

Näitähän löytyis vaikka kuinka, mutta kun ajatteleekin niin alkaa hiki virrata otsasta.

SuomiRap on melkolailla perseestä!!!Ne vaan matkii kunnon ghetto niggaz fatass motherfuckers rappia!!!Muuta paskaa on RASMUS,Danny,Kaikki vitun Melanie C,D,E,Ä,Ö:t ,'Gimmel on hirveintä mitä suomen musiikille on ikinä tapahtunu,Kaikki tällanen Huuudetaan täysiä mikkiin ja raiskataan kitaraa ja kukaan ei ymmärrä sanaakaan mitä huudat "musiikki",Darude,Don huonot,Apulanta...

Hyviä taas sitten Led Zeppelin,Alice Cooper,Scorpions,Europe,U2,Mighty 44,2pac, Nappy roots,Nas,Outlandish,Pink Floyd,Red hot chili peppers,Nordman,Kiss,REM,Staind,Hanoi Rocks...

:kippis1:

SuomiRap on melkolailla perseestä!!!Ne vaan matkii kunnon ghetto niggaz fatass motherfuckers rappia!!!Muuta paskaa on RASMUS,Danny,Kaikki vitun Melanie C,D,E,Ä,Ö:t ,'Gimmel on hirveintä mitä suomen musiikille on ikinä tapahtunu,Kaikki tällanen Huuudetaan täysiä mikkiin ja raiskataan kitaraa ja kukaan ei ymmärrä sanaakaan mitä huudat "musiikki",Darude,Don huonot,Apulanta...

Hyviä taas sitten Led Zeppelin,Alice Cooper,Scorpions,Europe,U2,Mighty 44,2pac, Nappy roots,Nas,Outlandish,Pink Floyd,Red hot chili peppers,Nordman,Kiss,REM,Staind,Hanoi Rocks...

:kippis1:

jore marjaranta,zen cafe,suurlähettiläät,mamba,kirka,pave maijanen,tommi läntinen,mikko kuustonen,ultra bra..vittu mä vihaan noita yli kaiken..

Suositut

Back
Ylös Bottom