Hys! rintafile kuulee, eikä varmasti tykkää tuosta kieliasusta... :curs:Originally posted by tommih
HAAAAAAVEEEEEEEEEEEEEEEEEET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hys! rintafile kuulee, eikä varmasti tykkää tuosta kieliasusta... :curs:Originally posted by tommih
HAAAAAAVEEEEEEEEEEEEEEEEEET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Originally posted by Tomi
Mua vituttaa se, että Suomen teinit äänestää samaa ärsyttävää Apulantaa jossain Bänd-X:ssä ykköseksi n. vuoden putkeen. Tekee mieli heittää telkkari parvekkeelta alas kun Wirtasen Toni rääkyy telkkarissa että "...reuuuuuuuuunaaaaaallaaaaaaaaa!!!" Siisti naamari muuten. Toni voisi pitää naamaria päällä koko ajan, sillä on paljon komeampi kuin Tonin oma naamataulu.

Tos on mun mielestä koko asian ydin:kippis1: Joku muuten taas hiillosti täällä suomiräppiä(eikä syyttä), mutta kun suomiräpin seassa mainittiin myös Kwan... Eihän se ole varsinaisesti suomiräppiä ku ne ei ees laula yhtään laulua suomeksOriginally posted by JJokke
Mun mielestä oikealla asenteella tehty musa voi olla hyvää musiikkityylistä riippumatta. Oikeestaan kaikki musa mistä se asenne puuttuu on sitten paskaa. Yksi juttu mikä pilaa ton asenteen on liika kaupallisuus, mutta tämä ei tarkoita sitä, että paljon myyvät levyt on aina paskoja.
Täällä jengi dissaa suomiräppiä aika paljon, ja suurin osa suomiräpistä on munkin mielestä aika säälittävää paskaa. Pikku G(se suomalainen pikkuräppäri) on aika naurettava, mutta eikai ton ikäsen tekemää musiikkia voi aikuiset kovin tosissaan ottaakaan. Pikkuskidit on varmaan ihan fiiliksissä tosta musasta eikä se mua haittaa. Mun mielestä hyvääkin suomiräppiä on olemassa esim. Kehäkettu ja Setä Koponen, jotka ei luule olevansa amerikkalaisia ghettoneekereitä vaan tekevät biisejä joissa on vitun hyvää läppää(jos siitä tykkää).
Ja toi amerikkalainen räppi on vähän eri asia. Ymmärrän hyvin ettei monet siitä tykkää ja USA:ssakin tehdään paljon kaupallista paskaa. Jos South Centralissa kasvanut USA:lainen naapuri, joka on 12-vuotiaana tappanut porukkaa jengisodissa uhoaa jotain, on se vähän eri asia kuin suomalainen wannabe-pelle joka ei ole koskaan edes lyönyt muita kuin pikkubroidiaan. Enkä tarkoita, että on jotenkin hienoa tappaa jengiä, mutta jos elää jossain ghetossa ja tekee biisejä jotka liittyvät omaan elämään, niin on ihan ymmärrettävää etteivät ne ole mitään rakkauslauluja.
Huonointa musaa on siis kaikki munaton(=asenteeton) ylikaupallinen paska. Esim. suomalaiset iskelmät, kaikki vitun sarah o`connorit ja muut teennäiset rahat-pois-teineiltä-huorat(ja vinkuvat backstreetboys homot ym. pellet), kaupallinen ja munaton R&B ja hiphop, ylipaskat kolmen soinnun hevi bändit kuten suomalainen Lordi ym. ym.
Ne laulaa kaikki englanniks ja aika hyvin sen tekeeki (=mun mielipide)Originally posted by tommih
SAVAGE GARDEN, tollanen saatanan pyllypoika, joka laulaa naisen äänellä. :curs:
Joo toi unohtu mainita. Muistan viel ku yhteen aikaan se soi yhtenään radiossa ja mä vihasin sitä:curs:Originally posted by paistijauheliha
Kuuntelepa sitä The Crush:ia, vai mikä vittu se on missä laulaa Se Teemu..teemu...teemu..mikäs se nyt olikaan. Teemu Brunila!
Suomalainen bändi missä laulaa se ukko ihan hinttiäänellä "looren khaat mai ai.."..hyyv vittu.!
Originally posted by gnut
Toinen musa mikä vituttaa on nämä kaikki saatanan iloiset ilopilleri paskanaamat! Siis voiko vituttaa enempää kun joku Maija Vilkkumajakka tai Mel C hyppii iloisesti ympäriinsä ja laulaa kun elämä on ihanaa? VITUT SE ELÄMÄ IHANAA ON VITUT SAATANA ÄÄÄÄÄÄRRR PERKELE ELÄMÄ ON PERSEESTÄ MÄ TAPAN SUT HUORAA!!! :evil: :curs: