paskin bändi/artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hanna Pakarinen :worship:

Antti Tuisku :down:

Jore Marjaranta. Ei helvetti. Melkeinpä ainoita artisteja, jotka saa oikeesti nostatettua vitutuksen päälle. Etenkin kun Pahojen Poikien aikaan tuli telkkaristakin niitä mainoksia, missä Jore hoilas. Aaaaargh!

Ja sitten mitä nyt näillä kaikenlaisilla pop-listoilla soitetaan. Esim. neloselta tulee pohjoismaiden lista, jota sellainen musta nainen juontaa ja huhhuh mitä paskaa siinä soitettiin.

Olen siitä onnellisessa tilanteessa että omistan omat äänentoistolaitteet joten voin valita itse mitä kuuntelen.
Siksi minulla ei ole intoa tai halua haukkua jotain artistia/bändiä paskaksi.
Liian monta kertaa on joutunut myöntämään itselleen että pitääkin jostain artistista myöhemmin jota ei aluksi voinut kuvitella kuuntelevansa kotona.
Suurin osa listabiiseistä ym. ylituotetusta musasta toimisi taustamusana vaikka salilla jos niitä ei kulutettaisi esim. radiosoitossa loppuun.
Olen itse niin paska laulamaan ja epämusikaalinen että en jaksa arvostellla muita.
Toki melkeinpä minkä tahansa biisin pystyy kuuntelemaan vaikka autoa ajaessa jos sitä soitetaan harvoin, vaikke se omaan musiikkimakuun juuri iskisikään.

oksettavin bändi

Ultra Bra :urjo: Onnekx hajos :thumbs: silti sitä tulee viel tuutista :curs: .
kaikki ns.anssi kelat / maija vilkkumaat ja niitä on paljo

80-luvun sukkahousuhevi. :wall: Vittumaisinta on se että joku Brittiläinen urpo on löytäntyt uudelleen saman tyylin, ja nyt saman kukkakepin lantionvatkauksia pyöritetään MTV:llä :down:

mun mielestä kaikki musiikki menee kunhan siinä on kitara ja rummut.
eli kaikki dance, trance, disco, hip-hop, rap ym ei iske muhun.
lisäksi mielestäni jokaisessa biisissä tulisi olla jokin sanoma, ei nyt pakko oo jokaiseen yhteiskunnan epäkohtaan ottaa kantaa, mutta ymmärrätte varmaan. tämän takia en tykkää kone musiikista. räppi onkin oma juttunsa. yleensä kun TV:ssä joku räppää niin itselle tulee niin nolo olo että on pakko vaihtaa kanavaa.
mutta on kuitenkin hyvä että on eri musiikkilajeja

joinakin päivinä klassistakin jaksaa kuunnella ja suomirock ja pop on mun mielestä hyvää. kuitenkin raskaamman musiikin ystäviä oon.
Trash metalli on sitä mun mielestä parasta

Täss listast tulis nii pitkä ni laitetaa ett mitä VOI kuunella:
Trance, Tekno, Goa, ym kone musa

Joo elikkäs Antti Tuisku ja lähes kaikki suomi hiphop aiheuttaa välittömän ranteet auki ja TV/radio parvekkeelta ulos reaktion. Toi suomi hiphop siis sisältää tähän mennessä kaikki kyseisen musaluokan artistit mihin olen törmännyt. Kaikenmaailman Pikku Geit, Raimssit, Fintelligenssit ja kumppanit. Hyi Helvetti. :evil: & :urjo:

KILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPIKILPI!!!!!!!!!!!!!!!!!VITTU MÄ V.I.H.A.A.N SITÄ SANKARI PASKAA!!!TULIKO SELVÄKSI!!? :hyper: :curs: :hyper: :curs: :wall: :david: :0:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähänasti eniten Vitutation®-käyrääni on nostanut seuraavat "artistit"

- The Crash .. vittu mitä ulinaa, pitäs sitä Brunilaa leipoa.
- Usher .. vittu mitä ulinaa, ei voi kuunnella hetkeäkään. Leipoa pitäs.
- Kelis .. aivan perseestä ne pari biisiä mitä on MTV:llä ja discobaareissa soinu.

Sitte on pari sellasta jota radiosta välillä kuulee mutta en tiedä biisien enkä bändien nimiä enkä TODELLAKAAN aio ottaa edes selvää.

Seuraavat artistit saavat pinnan kiristymään ja verisuonet pullistumaan otsassa..

- Samuli Edelman (koko tuotanto, erityisesti Mun sydämellä on kypärä -biisi joka on vaimon lempibiisi :wall: )
- Negative
- räpätys
- Suurin osa stratovariuksen tuotannosta
- Kilpi
- Iskelmä-/humppa-/tango- ym,ym Jari Sillanpää, Janne Tulkki, Arja Koriseva kastiin kuuluva
- ANTTI TUISKU :curs: :curs:
- Ultra bra
- Kaikki MTV:llä soivat ulinabiisit
.
.
.

YUP on semmonen mitä ei vihti kuunnella erkkikään. Sen ukon ääni ja tyyli laulaa on aiva über syvältä

Työn puolesta saan kuunnella lähes kahdeksan tuntia radiota päivässä. Ylivoimaiset inhokit soittolistoilla ovat:

Anastacia: Naukuva nenä-ääni ja kammottavia renkutusbiisejä.

Outkast: Naukumista tältäkin poppoolta. Ja vielä hirveämpiä renkutusbiisejä! Roses really smell like oo-o ooou :curs:

Avril Lavigne: Kiesus sentään, tyttöhän laulaa aivan päin helvettiä, mutta tuntuu keikkuvan soittolistoilla tehokkaasti.

Ylexiä tulee kuunneltua lähes aina, koska soitannan sekaan on upotettu hauskoja jutusteluosioita. Silti on joskus aivan pakko siirtyä Radio Cityn kuuntelijaksi musiikin puolelta - mm. näiden kammotuksien takia!

Minun mielestä musiikin tekijöille pitäisi pakkokuunnelluttaa heidän omia biisejään kahdeksan tuntia yhtä soittoa. Jos itsemurhavietti ei artistilla ole herännyt, saisi tämä julkaista tekeleensä.

Puterco sanoi:
En tiedä oliko jo mainittu, mutta tarkistakaapas:

Janos Valmunen, esim biisi bussipysäkillä. Tämä on taidettu äänestää maailman paskimmaksi biisiksi radiomafialla tms. Ei kai tuollaista biisiä voi tosissaan tehdä :D

BUSSIPYSÄKILLÄ

Näimme ihan ensimmäistä kertaa bussipysäkillä
Katsoimme toisiamme silmiin tosi ihastuksissamme
Olisin halunnut jututtaa, jos vaan olisin uskaltanu

Viikonloppuna menin kaupungille kavereitteni kanssa
Siellä sinä tulit minua vastaan ja sanoit: "heeiii"
Vaihdoimme muutaman sanan ja halasimme

Kouluviikkona näimme joka ilta toistemme luona
Siinä oppisin tuntemaan sinut ja sinun vanhempasi
Tiedän myös kavereitasi ja parhaat ystäväsi

Yhtenä aamuna kouluun tultaessa sanoit jotain vakavaa
Sanoit muuttavasi kauas pois - jo huomenna
Itkit olkapäähän nojaten - sanoit: "ettei kannata"
Hoo-oo-ooh, Hoo-oo-oo-oo-oooh, Hoo-oo-ooh, Hoooh, Hoooh...

Yhtenä aamuna kouluun tultaessa sanoit jotain vakavaa
Sanoit muuttavasi kauas pois - jo huomenna

Lähde: http://www.sunpoint.net/~karvis2/

:lol2:

Telkkarista tuli hetki sitten Kim Heroldin uusi biisi. Täytyy sanoa, että se oli aika uskomattoman huono. Jätkä laulaa samalla mutinalla, jolla se puhuukin, ja ääntää englanninkieliset lyriikat päin helvettiä. Mistäköhän johtuu, että kaikki mallit luulevat osaavansa laulaa?

Kaikki paskat onkin tullu aika lailla sanottua, esim antti tuisku lippa vinossa saa vitutuksen nousemaan.. Jos taas etsitään bändejä jotka todella OSAA soittaa niin Children of Bodom vaikka lauluääntä en menis kehumaan niin bändissä soittaa suomen paras kitaristi

Suositut

Back
Ylös Bottom