paskin bändi/artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi kaikkien aikojen kauheimmista on kyllä YÖ!!! "Vain pienen hetken rakkaus on lumivalkoineeeeeen..." Ja se Joutsenlaulun loppuvenytys on ehkä tuskaisinta, mitä tästä maailmasta löytyy. Siis voi :itku:,:curs: ja:urjo:

Kyllä joku anssikela saa suonen pullistumaan. Biisien sanoitukset sellaista 13-vuotiaan maailmantuskan sekaista patetiaa ja melodiat ukkonooan tasoa.

Saksalainen musiikki ryppyotsaisuudessaan on joskus vähän hankalasti siedettävää.

Originally posted by Jones
Kuka on sun Gimmel suosikki? ...Mulla on se isohampainen blondi.

:hmmm:
Mun mielestä ykkönen on Jenni, jonka lempiruokaa vegetaarina on katkarapusalaatti.
paskin bändi: STRATOVARIUS

Ne kuvottavat Mamban ja Yön itkunpillitykset, jotka tuntuu soivan (radiossa) aina salilla.
Myös Anssi Kelan seuraavaa levyä odottelen kauhulla. Ei se musiikki sinänsä, mutta sanotuksia hävettää edes kuulla.

Yleisesti ottaen kaikki mikä poikkeaa Guns N' Roses, Aerosmith, Led Zeppelin, Queen linjasta kuuluu mun ignore-listaan, sillä oon helvetin valikoiva musiikin suhteen.

Jos nyt vähän pitäisi eritellä niin

Suomiräp: Valkoiset pohjolan pojat leikkii ghettoneekereitä heiluen ja naurettavia ja lapsellisia biisejään esittäen. Aina häpeää niiden ääliöiden puolesta. Fintelligenssin kisabiisi oli kisojen toisiksi kamalin asia, heti ruotsi tappion jälkeen

R&B: eieieieieiei...ja tätä se MTV suoltaa ja paljon.

Nirvana: Maailmankaikkeuden yliarvostetuin bändi, jolla oli yliarvostettu kitaristi. Biisit yksitoikkoisia ja soundi maailma tylsä.
Pari keskivertoa parempaa biisiä, loput silkkaa paskaa.

Sitten tietysti tämä Justintimberlakebritneyspearschristinaaguilera-sonta

Kaikki sellainen metalli jossa on vain sitä päätöntä karjumista ja tilutusta. Vähän melodisempi matsku uppoaa hyvin.

Ja viimeisenä muttei vähäisempänä, kaikki magicmusicmakeramisekstaasitabletti-disko musa.

- Suomirap (nää jätkät ei ole paljoo kehittyny sitten pääkkösten).
- Kaikki darudet sun muut du, du,du,du pellet.
- ANSSI KELA! :curs:
- kaikki suomipelle-musiikki (sliiparit, eläkeläiset, ym)
vittu mä en tajuu mikä näissä bändeissä kiehtoo.

-grunge, voi jeesuksen perse mitä "Musiikkia".
- rautalanka woggutus.

Ja noista muitten kommenteista:
-läntinen oli helvetin hyvä Boycott aikoina!
- tik takista en yhtään ihmettlis jos tulis, et ne on lipsing-bändi.

Originally posted by Jortsu
Mitä jää jäljelle? ;)

Jos kysyisit tuota joltain elitisti-puristi-ns.musadiggaripiireiltä, niin vastaus olisi todennäköisesti "tsekkiläinen punk-bändi, jonka soitantoa ei ole kuullut kuin 3 ihmistä - hekin bändin jäseniä, jotka eivät ole nähneet toisiaan sen jälkeen kun bändi hajosi ekan treeninsä jälkeen". ;)

Mutta kun kysyt minulta, niin jäljelle jää kaikkea Beatlesista Black Sabbathiin, KISSistä Karkkiautomaattiin, W.A.S.Pista Tom Waitsiin ja AC/DCstä ABBAan. :)

Ennen muinoin luulin että tekNO on paskinta mitä voi löytyä, olin väärässä, joku wannabe nigga keksi suomiräpin. Sitten on nämä kaiken maailman isolla rahalla tuotetut ja markkinoidut teinix / diskohile renkutukset jota myydään vähäpukeisilla muka hyvännäköisillä "naisilla" ja soitetaan radiossa ja televisiossa sekä amisteinien "autoista" kokoajan.
Täytyy ottaa mukaan vielä Limppi Keksi ja muut pomppumetalli bändit.

Asiaan liittyvä linkki Amis 5000

Ainiin, olen kyllä itsekkin ostanut "lista" musiikkia pari kuukautta sitten.
Tapahtui anniskelu liikkessä:
Kaveri: Minkäs levyn ostit
Minä: Moonsorrow Kivenkantaja
Kaveri: Never heard
Minä: Ihme pitkätukka jos et ole kuullut, olihan se viikon top 20:ssä pari viikkoa sitten
Kaveri: Siispä kaupallista paskaa.
:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostoskeskushevi on ihan perseestä.:curs:

Originally posted by Ban
[B- Apulanta a`la "the bodybuilder" Toni W
[/B]

off:
miten ton homman kavi? Joku lehti tarjos kaverille muistaakseni personal trainerin,ruokaohjelman ym.Muistaako kukaan?
Linkki olis kiva yllatys..:david:

Heti ekana tulee mieleen zen cafe, jos vahingossa kuulee homosivariaseistakieltäytyjäsamuliputron _helvetin_huonoja_ lyriikoita niin oksennus tulee ja tekee mieli tappaa kaikki liikkuva.

h.

WTF?

Offilla jatketaan..The administrator has specified that you can only edit messages for 30 minutes after you have posted...jaahas,no tos on
Toni W:n ohjelma ym.

Originally posted by Gillyanne
Yksi kaikkien aikojen kauheimmista on kyllä YÖ!!! "Vain pienen hetken rakkaus on lumivalkoineeeeeen..." Ja se Joutsenlaulun loppuvenytys on ehkä tuskaisinta, mitä tästä maailmasta löytyy. Siis voi :itku:,:curs: ja:urjo:

Joo...Jos mua alkaa ärsyttään joku bändi niin yleensä se on laulajan vika,menee vaan siihen laulajaan hermot.
Eli ärsyttävät laulajat,joiden myötä bändikin paska:

-yÖ
-trio niskalaukaus
-eppu normaali jossain määrin

Joku hemmetin Crash,missä nk.laulaja ei edes kuulosta mieheltä,vinkuu sietämättömällä Mikki Hiiri-äänellään kuin joku puristaisi olemattomista palleista pähkinänsärkijällä.
Joku jo mainitsi nämä tutututututu-nk.metallibändit.Ei tule kesää,sen paremmin kuin lasta taikka paskaakaan.
Lesbo-duo tatu..jokseenkin ärsyttävää muka paniikinomaista kiljuntaa.Ei hyvä.
Pauli Hanhiniemi,Gimmel,yleensä suomiräppi (paitsi erityisesti se biisi jonka kertosäe alkaa sanoilla: Toivon tätä sulle;kuole,kuole..), trance,Bomfunk MC'S...Voi luoja,on niin monia bändejä ym joita en siedä.Mutta palaten tuohon ensimmäiseen kohtaan,jos on mies ja haluaa laulaa niin laulakoon sitten niin että edes kuulostaa mieheltä.Kiitos.

Mulla tuntuu olevan vaikeeta, kun olen tällainen ipana (14) ja tykkään hevistä ja vanhemmasta rockista esim. Black Sabbath, Hurriganes, Children Of Bodom ja tottakai Jimi Hendrix uppoaa myös. Vaikeus on kun kaikki muut tuntuu kuuntelevan suomi rappia ja Linkin Parkkia ja Kinkkistä Rakkia niin mua sitten katsotaan vinoon. :itku: :itku: :itku:
No onneksi tuolla koulussa ei musiikista niin kauhean paljoa puhuta. :) Ihan kuin se mua oikeasti haittaisi, tämän viestin oli vain tarkoitus haukkua ikäisteni musiikkimakua.

Maija vilkkumaan ja Jore marjarannan kiljuminen on radiossa jatkunut sen verran pitkään että vedän kohta ranteet auki. :curs:

Originally posted by vauhti
Maija vilkkumaan ja Jore marjarannan kiljuminen on radiossa jatkunut sen verran pitkään että vedän kohta ranteet auki. :curs:

HAAAAAAVEEEEEEEEEEEEEEEEEET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, mutta sitä (munaa) nousemaan en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom