Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: Paskimmat leffat! :)

Originally posted by astro
no sähän just selitit ton leffan idean :D Hyvän leffan ainekset: joku superyksilö vs. ainakin 100 pahista + loppupahis ja tästä seuraa siis 90min tehosteilla brassailua. Oikeesti parhaita action-leffoja mitä oon pitkään aikaan nähny.

Heh. No en tiä onko hyvän leffan aineksia, mutta ainakin perus äksönleffan on. Meinaan vaan, että toi Blade 2 oli niin helvetin ykspuolinen, että kaikki oli nähty jo ekan 10 minuutin sisällä. Mun mielestä loistava esimerkki hyvästä action-leffasta on The Rock. Rock on! Nousee joka kerta karvat pystyyn, kun kuuntelee The Rockin Main themen :worship:

Ehdottomasti huonoin leffa, jonka oon nähny on Muumion kosketus. Kaverini oli nähnyt Muumion paluun ja hehkutti miten jännä leffa oli ollut. Vuokrasin vahingossa siis väärän leffan, tää Muumion kosketus (halpis leffa, tuhruinen, tylsä) alkoi pitkästyttämään&vituttamaan jo vartin jälkeen, en jaksanu katsoo ees loppuun asti.

Re: Re: Re: Paskimmat leffat! :)

Originally posted by rintafile
Heh. No en tiä onko hyvän leffan aineksia, mutta ainakin perus äksönleffan on. Meinaan vaan, että toi Blade 2 oli niin helvetin ykspuolinen, että kaikki oli nähty jo ekan 10 minuutin sisällä. Mun mielestä loistava esimerkki hyvästä action-leffasta on The Rock. Rock on! Nousee joka kerta karvat pystyyn, kun kuuntelee The Rockin Main themen :worship:

Joo The Rock on todella hyvä äktiönpläjäys.
Michael Bay R-U-L-E-Z!!!

Originally posted by lepex
Sehän juuri oli taitava ohjaaja joka osasi todella käyttää kameraa, valoja, näyttelijöitä ym.

Tiesikös joku sellaista triviaa, että valtaosassa Kubrickin elokuvista TV-/DVD-katsoja näkee "enemmän" kuin elokuvateatterikatsoja...

Originally posted by Tomi
Aaaaaargh... Katsoin eilen n. tunnin verran xXx:ää. Tiesin kyllä että kyseessä on erittäin perusjenkki action-hömppä, mutta ajattelin että suuren budjetin action-leffa saattaisi olla ihan siisti. Kuinka väärässä olinkaan. Alkoi nukuttamaan siinä tunnin jälkeen ja menin hyvillä mielin nukkumaan, eikä ole aikomustakaan katsoa leffaa tänään loppuun. :rolleyes:

Joo aika paska leffa täytyy myöntää. Dieseli on niin vitun sankaria että pahaa tekee :urjo: Se kohtaus missä ne helikopterit tulee ampumaan siel vitun kolumbiassa oli niin turha et oli vaikeaa pysytellä hereillä. Loppuun asti kuitenkin katoin mut se jäi viimeiseksi kerraksi se.

Näihän se on että on olemassa huonoja elokuvia joita ei voi katsoa loppuun ja on sitten huonoja elokuvia joita on pakko katsoa!

Kesken lopetettuja leffoja todella vitun ärsyttävän paskoja leffoja:

-Ritarin tarina, Kaunis poika tanssii 70-luvun diskoa tyrät rytkyen keskiajalla.

-xXx, huononpaa kliseistä dialogia ei tässä maailmankaikkeudessa ole kirjoitettu. Vi(tu)n Diesel

-Enough, älkää katsoko.

-Believer, Odotukset olivat korkealla. Petyin pahasti propagandaan.

Paskat jotka ovat niin paskoja että ne on hyviä:
-Seagalin alkuvuosien mättöleffat
-Norrisin leffat
-Commando
-yleensä kaikki 80-luvulla tehdyt KARATEEEEEEleffat

Originally posted by lepex
Mitä helvettiä? Vai että vielä paskin ohjaaja. Sehän juuri oli taitava ohjaaja joka osasi todella käyttää kameraa, valoja, näyttelijöitä ym. Onhan Kubrick saanut hieman tunnustustakin ammattitaidostaan.

Kuka sitten on hyvä ohjaaja? Joku Spielbergin särki, vai? Vai kenties Kaurismäki?

Ainoa hyvä leffa minkä Kubrick on vääntänyt on Hohto, sekin on loistava leffa vain ja ainoastaan Nicholssonin takia.
Sam Raimi rulaa!! Toki Cameron on kanssa vallan loistava.

Paskoihin leffoihin lisäisin ultrakauhean Magnolian, niin vammaista elokuvaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa.

Originally posted by Mike
Ainoa hyvä leffa minkä Kubrick on vääntänyt on Hohto, sekin on loistava leffa vain ja ainoastaan Nicholssonin takia.

Olen samaa mieltä. Useasti olen ihmetellyt, että miksi Kubrickin ohjaamia elokuvia ylistetään taivaan ja maan välillä vaikka itse elokuvat ovat aivan surkeita. Ilmeisesti joku "arvostettu" henkilö on joskus erehdyksissään kehunut jotain Kubrickin tuotosta (kuten clock work orange) ja tämän jälkeen ohjaaja on saavuttanut sellaisen kulttimaineen, että mitä omituisempi tuotos sitä enemmän sitä pitää kehua.

Televisiosta tuli juuri Eyes wide shut joka oli täyttä tuubaa, en viitsinyt katsoa loppuun.

Ehkäpä Kubrickilla on kyky käyttää kameraa poikkeuksellisen hienolla ja tyylikkäällä tavalla, mutta ei se vielä riitä tekemään huonosta elokuvasta hyvää..

Ja semmoinen pointti vielä, että mitäs kummaa Kubrick sitten on tehnyt että saa statuksen loistavasta kameran käytöstä? Nykyohjaajat tekevät mm. helvetin komeita toimintakohtauksia. Kubrickilla se kameran käyttö rajoittuu johonkin kivespussin kuvaamiseen minuuttitolkulla, sekö on sitten taitavaa?

Eyes wide shut on kyllä aika sukka elokuva, jonkinverran sitä pystyy katsomaan Kidmanin takia, mikä kompensoi uskomattoman huonoa juonta, mikä on lähes yhtä vammainen kuin Kubrick itse.
Kun mainitsit Lepex, että onko se Spielberg tai Kaurismäki sitten hyviä ohjaajia, niin ei tod ole, Kaurismäkeä ei pitäisi edes elokuvien yhteydessä mainita. Spielberg taas yritti epätoivoisesti pelastaa Kubrickin häiriintyneen paskaa AI-tuotosta, siinä kuitenkaan onnistumatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Paskoihin leffoihin lisäisin ultrakauhean Magnolian, niin vammaista elokuvaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa.

Aijai, Magnolia on yksi parhaista elokuvista koskaan. aivan loistava ja valtavan koskettava. P.T Andersonin muutkin pätkät ovat aika hyviä.

muita hyviä esim. Requiem for a Dream, Salton Sea.

olisiko nyt edelleen vain niin, että kun ymmärrys loppuu, niin solvaaminen alkaa??? :jahas:

sehän on selvää, että makuja on monenlaisia, mutta ei jotain Alienia tai Terminaattoria voi katsoa samoilla kriteereillä kuin vaikkapa Monty pythonia. luulisi olevan selvää kaikille. (ja itse jättäisin megaefektipotaskatusinatoimintapläjäytykset hyllylle anyday, jos vaihtoehtona olisi ELOKUVA)

Originally posted by total13
olisiko nyt edelleen vain niin, että kun ymmärrys loppuu, niin solvaaminen alkaa??? :jahas:

sehän on selvää, että makuja on monenlaisia, mutta ei jotain Alienia tai Terminaattoria voi katsoa samoilla kriteereillä kuin vaikkapa Monty pythonia.

JJJJJUUUURRRIIII NNNNÄINNN! :) Myöskään Ferraria ja panssarivaunua ei kannata vertailla keskenään..

Juu, Magnoliassa kiteytyy kaikkien wannabe-elokuvien ja wannabe-ohjaajien ärsyttävin piirre. Kuvataan jotain mitäänsanomatonta kohtausta minuuttitolkulla. Miksi helvetissä sitä vanhaa kuolevaa ukkoa siinä sängyssä kuvattiin törkeen kauan? Mitähän ohjaaja halusi sillä leffan väkisinvenyttämisellä kertoa, sitäkö että kaikki kriitikot kerkeisivät masturboida sen MAHTAVAN kohtauksen aikana?

"olisiko nyt edelleen vain niin, että kun ymmärrys loppuu, niin solvaaminen alkaa???"

Ei ole, se on niin, että kun elokuva on paska, niin solvaamien alkaa.

Originally posted by total13

Näinhän se on, kaikkien älykkyys ei riitä tasollesi. Älä syytä meitä siitä :worship:

Miksi helvetissä sitä vanhaa kuolevaa ukkoa siinä sängyssä kuvattiin törkeen kauan?

Minunkin mielestäni se oli ihan paska ja ylipitkä kohtaus. Se olisi ollut paljon parempi esim. jos SWAT-joukot olisivat syöksyneet ikkunan läpi kuolinvuoteeseen ja teurastaneet sen ukon konetuliaseilla. :)

Se nyt vaan on niin, että leffadiggari ei oikeasti ole leffadiggari, jos ei tunnusta Stanley Kubrickia ohjaajien ylijumalaksi. Tekopyhyyttä, sanon minä. Jos leffa on paska niin se on paska, eikä siihen auta, vaikka sen olisi ohjannut Stanley Kubrick ja Jouko Turkka.

Vittu että mua suoraan sanottuna oksettaa kaikkien wannabe-leffakriitikoiden laumasieluisuus. Jumalauta, sen pään voi ottaa välillä pois sieltä perseestä ja ajatella välillä omilla aivoillaan, eikä määkiä vain yhteen ääneen että "kaikki mihin Kubrick kusee muuttuu kullaksi!11111111!!!"

Originally posted by Hannibal
Minunkin mielestäni se oli ihan paska ja ylipitkä kohtaus. Se olisi ollut paljon parempi esim. jos SWAT-joukot olisivat syöksyneet ikkunan läpi kuolinvuoteeseen ja teurastaneet sen ukon konetuliaseilla. :)

Ai toiko olisi se vaihtoehto? Eikös sitä kohtausta kenties olisi voinut tehdä inhimillisen pituiseksi, tosin sä et silloin olisi kerinnyt mastur........saamaan siitä elokuvanautintoa.

Ai toiko olisi se vaihtoehto? Eikös sitä kohtausta kenties olisi voinut tehdä inhimillisen pituiseksi, tosin sä et silloin olisi kerinnyt mastur........saamaan siitä elokuvanautintoa.

No, makuasioitahan nämä ovat, ja me koimme tämän Magnolia-elokuvan eri tavoin. Minä pidin siitä, eikä tuon kyseisen kohtauksen pituus häirinnyt elokuvanautintoani - itseasiassa se sopi mielestäni elokuvan tunnelmaan hyvin - eikä minulle tullut myöskään tarvetta masturboida kesken elokuvan. :)

Originally posted by Tomi
Vittu että mua suoraan sanottuna oksettaa kaikkien wannabe-leffakriitikoiden laumasieluisuus. Jumalauta, sen pään voi ottaa välillä pois sieltä perseestä ja ajatella välillä omilla aivoillaan, eikä määkiä vain yhteen ääneen että "kaikki mihin Kubrick kusee muuttuu kullaksi!11111111!!!"

Off-topic, mutta sama kriitikoiden kusipäisyys näkyy osittain myös musiikki bisneksessä! Se on ihan sama millaista paska määkimistä Thom Yorke ja Radiohead levyttää, niin aina on muka vitun hyvää musaa. No makuasioitahan nämä ovat mutta toi Radioheadin palvominen kyllä paistaa läpi aika selvästi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom