Originally posted by Danger
Näinhän se on, kaikkien älykkyys ei riitä tasollesi. Älä syytä meitä siitä
en syytäkään. jos kaikki olisivat yhtä fiksuja, niin eihän kukaan erottuisi... ;) :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Danger
Näinhän se on, kaikkien älykkyys ei riitä tasollesi. Älä syytä meitä siitä
Originally posted by Mike
se on niin, että kun elokuva on paska, niin solvaaminen alkaa.
Originally posted by Fatso
Vanilla Sky:ta ei haukuta perkules....parhaita leffoja pitkään aikaan.
Mutta huonoja....
-
- Natural Born Killers (Hoh hoh.....)
- Pulp Fiction (Mikä tässä hyvää??)
- Kellopeli appelsiini (sekopää elokuva)
Siinä aluksi.
Originally posted by Mike
Ja semmoinen pointti vielä, että mitäs kummaa Kubrick sitten on tehnyt että saa statuksen loistavasta kameran käytöstä? Nykyohjaajat tekevät mm. helvetin komeita toimintakohtauksia. Kubrickilla se kameran käyttö rajoittuu johonkin kivespussin kuvaamiseen minuuttitolkulla, sekö on sitten taitavaa?
Eyes wide shut on kyllä aika sukka elokuva, jonkinverran sitä pystyy katsomaan Kidmanin takia, mikä kompensoi uskomattoman huonoa juonta, mikä on lähes yhtä vammainen kuin Kubrick itse.
Kun mainitsit Lepex, että onko se Spielberg tai Kaurismäki sitten hyviä ohjaajia, niin ei tod ole, Kaurismäkeä ei pitäisi edes elokuvien yhteydessä mainita. Spielberg taas yritti epätoivoisesti pelastaa Kubrickin häiriintyneen paskaa AI-tuotosta, siinä kuitenkaan onnistumatta.
Originally posted by rintafile
Sitten se kohta, kun Tomppa tulee sinne saliin punapukusen äijän manatessa jotain. Se manaus, ja etenkin se musa, fiilis yleensä, sai mussa aikaan ainakin ihan mielettömän siistin fiiliksen.
Originally posted by stranger
Mä taas diggasin tosta punch-drunk lovesta... Kubrickin tuotannosta uppoo muut paitsi avaruusseikkailu ja eyes wide shut, joista ensin mainittu hiukka tylsä ja toinen aivan hirveetä kuraa. Kellopeli on kyllä helmi Pahin pettymys oli hiipivä tiikeri - tosin kung fu diggarilla odotukset saatto olla hiukka korkealla. Ultimate paskin näkemäni leffa on ollu, missä esitti pääosaa, mut ei nyt tuu mieleen sen nimeä. Tuli muistaakseni tv:stä viimesen vuoden sisällä.
Originally posted by Lattarinta
Oliko :n esittämällä henkilöllä silmälappu ja kova kuume lopussa?
Mukana tais olla Erica Eliniak tjmv (isorintainen blondi kuitenkin)...
Originally posted by habatus
Ainoo mistä oon kesken kävelly ulos, on Sankarit sukkahousuissa. Sen huonompaa komediaa ei voi olla olemassa.
Originally posted by Ryback
12 apinaa
.
.
.
.
Bad taste
Originally posted by Tomi
Se nyt vaan on niin, että leffadiggari ei oikeasti ole leffadiggari, jos ei tunnusta Stanley Kubrickia ohjaajien ylijumalaksi. Tekopyhyyttä, sanon minä.
Originally posted by Kraftwerk n
No huhhuh.. kaksi huippuleffaa huonoimpien elokuvien listalla? Nyt tarvitaan kyllä hieman perusteluita.
Tai no , tuskin tarvitsee perustella , jos suosikkeihisi kuuluu Sankarit sukkahousuissa... Ja toteat vielä että järjetön huumori uppoaa. No mitä helvettiä Bad Taste on , kauhuako?