Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by msj81
Blair Witch Project on mielestäni loistava elokuva.

......

Idea tossa lopussa on se, että se noita, tarun mukaan, laittoi aina yhden lapsen nurkkaan seisomaan ja tappoi toisen keskellä huonetta. Lopussahan kuvassa näkyy mies seisomassa nurkassa, odottamassa vuoroaan, ja tuo kameraa pitävä listitään keskelle huonetta.

Kiitos ja aamen! Tota mä en tajunnukaan siinä lopussa... :rolleyes: Mutta se mikä tekee mun mielestä tosta leffasta mahtavan on se, että luulin ihan oikeasti että se on totta, siis nuoret tekemässä dokkaria... Siis olin aivan järkytyksestä kankeana kun sitä yksin katoin, et ei oo tosikaan... Vasta seuraavana päivänä sain tietää et se oli vaan elokuva... joo. :rolleyes:

Originally posted by rintafile
Aattelin tehä oman threadin, koska toi elokuva-threadi on pääasiassa omien lempileffojen esittelyä, eikä kukaan juuri esittele niitä huonoimpia. Eli jos porukat pistäis niitä PASKIMPIA ja ÄRSYTTÄVIMPIÄ leffoja, mihin on törmänny. Tän on tarkotus herättää helvetillistä kinaa, väittelyä ja toisen fyysistä pahoinpitelyä. :D Eivaan... Katotaan, mitä tästä syntyy.

Tässä mun...

Yhestä leffasta oon kävelly ulos kesken näytöksen: Batmanin paluu... siis se, missä oli Arska. Voi jumalauta!!! En osaa sanoo mitään positiivista tosta leffasta. Arskakin oli tavallista enemmän kohmeessa :p Tuli vaan sellanen fiilis, että nyt pois.

Toinen leffa, josta olisin kävelly ulos, ellei olis ollu naisseuraa mukana ja ellen olis ite leffaa valinnu, on Blade 2. Siis mitä vitun järke tossa leffassa on? Tulee vitusti vampyyrejä ja sit vaan riehutaan koko leffan ajan vitusti :confused: Mä olin ainakin nähny kaiken siitä leffasta sen jälkeen, kun eka vampyyri tapettiin...

Englanniks dubattu Jet Lin Red Dragon sai kyllä sormen pikakelausnappulalle. Kommentteja muilta jotka on nähny tän leffan :rolleyes: 9v kakara hyppii etusormella ja joku Hackmanin kattila-astiastosta väännetty automobiili, joka rymähtää välillä katosta läpi ja välillä maan uumenista, toimii pääpahiksena. LOOOOOOOL!

Sitten vähän yleistettynä sellaset "Äijä menee sademetsään ja tappaa kaikki" -leffat esim. Chuck "Total Gym" Norrisin Delta Forcet. (Predator ei kuulu tähän kastiin : ))

Ensimmäisenä nous mieleen noi...

EDIT: Kaikki Chuck Norrisin leffat on muuten ihan helvetin huonoja...

Kaikista paskin leffa on Jet Li:n The one.

mr.deeds...siinä on kyllä niin surkee leffa, että heikompia hirvittää. Ois mielenkiintoista tietää mitä käsikirjoittajalla ja mahdollisesti ohjaajalla liikkuu päässä. Apinakin osaisi tehdä paremman leffan kuin mr.deeds. Jos leffa yrittää olla humoristinen, se epäonnistuu täysin tavoitteessaan, mutta leffan ideana onkin ilmeisesti masentaa ihmisiä ja saada heidät kiinnittämään köyttä kattoon...

Paskimpia leffoi mitä oon nähny niin ehdottamasti,
Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme!
Paskempaa en oo nähny.Porukat lentelee puitten latvoilla
ja miekkailee välil, Parempaaki olis ton elokuvan rahat voinu laittaa...:thumbs:

Originally posted by rintafile

Toinen leffa, josta olisin kävelly ulos, ellei olis ollu naisseuraa mukana ja ellen olis ite leffaa valinnu, on Blade 2. Siis mitä vitun järke tossa leffassa on? Tulee vitusti vampyyrejä ja sit vaan riehutaan koko leffan ajan vitusti :confused:

no sähän just selitit ton leffan idean :D Hyvän leffan ainekset: joku superyksilö vs. ainakin 100 pahista + loppupahis ja tästä seuraa siis 90min tehosteilla brassailua. Oikeesti parhaita action-leffoja mitä oon pitkään aikaan nähny.

Originally posted by tsiguela
mr.deeds...siinä on kyllä niin surkee leffa, että heikompia hirvittää. Ois mielenkiintoista tietää mitä käsikirjoittajalla ja mahdollisesti ohjaajalla liikkuu päässä. Apinakin osaisi tehdä paremman leffan kuin mr.deeds. Jos leffa yrittää olla humoristinen, se epäonnistuu täysin tavoitteessaan, mutta leffan ideana onkin ilmeisesti masentaa ihmisiä ja saada heidät kiinnittämään köyttä kattoon...

Joo mä katoin tuon kans äsken, oli oikeesti ihan paska.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tsiguela

Mun mielestä toi oli kyl ihan katottava leffa... Ihan hauskoja kohtia oli... :thumbs:

Re: Re: Paskimmat leffat! :)

Kaikista paskin leffa on Jet Li:n The one. [/QUOTE]

Täytyy kyllä sanoa että oikeassa oot.

The worst one

krhmmmhmhhmhmmmmmm.....

-FREDDY GOT FINGERED-

teki mieli potkia itseeni polvella nivusiin ekan 15 minuutin jälkeen. :curs: :curs: :curs:

Eilen tsiigattiin Slyn uusin Avenging Angelo...
ei ehkä paska, koska teknisesti suhteellisen hyvää kamaa,
mutta pettymys se ainakin oli.

Plus Sly ei ollut edes kunnossa!

Re: Re: Paskimmat leffat! :)

Originally posted by VahvaJussi
Kaikista paskin leffa on Jet Li:n The one.

Todellakin..
Huono, tai siis ihan todella olematon juoni, tehosteet ripattu Matrixista ja se ?näyttelijäntyö? oli jotain omaa luokkaansa. :urjo:

Mutta varmaan parhaimpia viretelmiä on Theodore Rex jossa Whoopi Goldberg näyttelee poliisia jonka poliisiparina on dinosaurus...
Siis mitä helvettiä tuottajat on ajatelleet, tai mitä kaikkea ovat nenäänsä/suoneensa vetäneet... :evil:

Originally posted by Eazy-E
- Vanilla Sky (ei päätä eikä häntää koko leffas)

Täytyy sanoa että mun mielestä Vanilla Sky taas on yks parhaita leffoja, muusta leffamausta kyllä poiketen. Sen katsoneista huomaa selvästi et se kolahtaa vaan niille jotka tosissaan keskittyy ja jää vielä jälkeenpäinki miettimään, se vaatii _älynkäyttöä_.

Huonoimmiksi leffoiksi mä voin suoraan listata kaikki nämä Jet Li suurkaupungissa, Jet Li esikaupungissa, Rocky tappaa kaikki, Arskalla on hauis 1 ja Arskalla on hauis 2.

Niin ja jos listaisi huonoimpia TV-sarjoja, niin ekana tulee heti Kauniiden ja Rohkeiden jälkeen mieleen PASSIONS joka neloselta tulee, se on jo täys ylilyönti jopa tossa saippuaoopperasarjassa mihin kuuluu, niin pitkäveteistä ja juonetonta että huh. Ihan fakta on että sitä voi katsoa vaikka 3-4kk välein ja olet heti taas mukana juonessa, samat jutut eri paikassa. :)

Herättää silmitöntä raivoa ne roolihahmot siinä, joskus tulee kotiin ja istahtaa nojatuoliin hetkeks ja töllöstä tulee se, sen jälkeen on hyvät kiksit lähtee treenaamaan..

Viidakon ykä

Siis jumalauta...ei tällaista roskaa pitäisi laillisesti levittää.... Yksi harvoja vuokrattuja elokuvia, jota en todellakaan voinut katsoa loppuun.

Which Blair Project

Siis se Blair Witch Projectin AIVAN VITUN HUONO parodia. Ei päätä eikä häntää koko elokuvassa... :urjo:

Huonoimpiin leffoihin lasken Yksin kotona-leffat ja kaikki muut samantyyliset "koko perheen huumorielokuvat", joiden huumori ei naurata, lähinnä nolottaa.

Niinhän se vanha sanontakin menee että se on makuasia sano koira kun muniansa nuoli.
Ite yritän katsoa leffat niin että virittäydyn sen vaatimaan mielentilaan, esim Not Another Teen movieta katteltaessa aivot narikkaan ja nauruhermot valmiiksi. Sitten taas kauhuleffat täytyy kattoo aivan pimeessä huoneessa ja ilman mitään häiriötekijöitä.

Osa näköjään haukkuu leffoja juuri sen takia ettei oo jaksanut sen katsomiseen niin paljoa keskittyä että tajuaisi sen juonen. Esim Vanlilla Skyn lopussahan ihan selvällä Englannin kielellä selostetaan mistä on kysymys. Ja Blair Witchin loppu olisi ihan selviö jos vaan olisi painannut mieleen ne haastattelut mitä ne nuoret siinä alussa teki. Paitsi meni multa iteltänikin tuo Mulhollland Drive yli hilseen, mutta en sitä silti minään huonona leffana pidä...täytyy tässä joskus katsoa se uudestaan jos pääsisi senkin leffan "sisään"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom