Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en jaksa miettiä kaikkien aikojen huonoimpia leffoja, mutta voin sanoa että tässä keskustelussa on tullut esiin monia kuvia joiden paikka on hyvien listalla ei huonojen. tuntuu että moni haukkuu elokuvan sen takia että se jotenkin leimaisi häntä (esim.Taru sormusten herrasta). ja toinen peruste tuntuu olevan se että ei "kapasiteetti" riitä tajuamaan elokuvasta muuta kuin lopputekstit niin elokuva on automaattisesti huono (onneks tämmöisilli ihmisille on olemassa Dolph Lungren yms. muut "näyttelijät") ja sitä pitää tulla haukkumaan.

tämän vuoden huonoin leffa on jo kuitenkin tiedossa eli DD
sitä ei pelastanut edes Jennifer (olen Alias fani) avut.... juoni oli raiskattu, taistelukohtaukset suurimmaksi osaksi mokattu ja suurimpana mokana oli musta Kingpin (lieventävänä asian haarana sanottakoon että noin isoa valkoista miestä olisi ollut vaikea löytää

Originally posted by Caane
toinen peruste tuntuu olevan se että ei "kapasiteetti" riitä tajuamaan elokuvasta muuta kuin lopputekstit niin elokuva on automaattisesti huono

No eikö nää muutenkin ole ihan mielipidejuttuja. Eli jos joku ei tajunnut leffaa niin saahan sitä paskaksi sanoa vaikka sillä perusteella että liian vaikeaselkoinen. Saa se peruste olla ihan mikä vaan eikä tarvi ottaa hernepussia nenään:rolleyes:

No ensimmäiseksi tulee mieleen Pearl Harbor joka oli todella paska leffa. Varsinkin ne hempeily kohtaukset saivat mahalaukkuni kääntymään ympäri:urjo:

Piilotettu lohikäärme hiipivä tiikeri meni yli hilseen.
Deuces Wild oli myös tosi korni leffa ja
onhan noita muitakin,mutta ei tuu mieleen.

Nyt on ihan vasta tullu nähtyä kaks todella huonoa leffaa
1. Ghost Ship DivX:nä
2. Stephen King romaaniin perustuva Dreamcatcher

Ghost Ship on todella kliseinen eikä missään vaiheessa pelottava.

Dreamcatcheristä ei ollut mitään tietoa kun menin katsomaan, piti valita nopesti kun meni suunnitelmat mönkään. Elokuva vaikutti aluksi ihan kohtuulliselta, mutta kun selvisi, että se on ufo-elokuva, kiinnostus lopahti samantien. Sekään ei onnistunut pelottamaan missään vaiheessa.

ROUTE 666 - maailman huonoin leffa. esim. keskellä autiomaata ei pitäisi olla ketään satojen kilometrien lähellä, mutta kuinka ollakaan että siellä taka-alalla vilisee valtatiellä rekkoja :) Ja muutenkin HUONO.

Originally posted by laatikko
Kuten joku jo sanoikin, tuntuu siltä, että menee "yliarvostetuimmat" ja "paskimmat" iloisesti sekaisin.

Paskin elokuva jonka olen nähnyt on Naked Space. Kannessa mainostettiin Leslie Nielseniä blah blah blah. Kertaakaan tämän "komedian" aikana yksikään neljästä katsojasta ei edes hymyillyt. Kaksi tupakoitsijaa hilpaisi kaksi kertaa tupakalle pyytämättä, että elokuvaa pausetetaan. Viimeinen 30 minuuttia mentiin 2x nopeudella.

Kukaan, ja todellakin tarkoitan KUKAAN, ei voi vakavissaan sanoa, että esim. Star Wars tai Sormusten herrat ovat huonompia kuin Naked Space.

Aamen.

Originally posted by Mike
Kubrickilla se kameran käyttö rajoittuu johonkin kivespussin kuvaamiseen minuuttitolkulla, sekö on sitten taitavaa?

Andy Warhol teki elokuvan jossa kuvattiin nukkuvaa äijää kuusi tuntia. Eiköhän Kubrick ole kuitenkin vähän taitavampi...?

Jos haluaa mainita jonkun todella surkean wannabe-taidepläjäyksen, niin kannattaa katsoa Jim Morrisonin koskaan valmistumattoman elokuvan pätkiä. Kamalaa katsella kun alkoholisoitunut rock-tähti yrittää olla vakava ja syvämielinen.

Tietysti on niitäkin joiden mielestä kaikki mitä Morrison teki oli nerokasta.

Oon kyllä huomannu että ei kannata uskoa yhteenkään elokuvakriitikkoon vaan tehdä ihan täysin omat johtopäätöksensä leffoista..
Monet dissaa leffoja ihan ihme periaatteella ja toisaalta sitten "taideleffat" on lähes poikkeuksetta aivan loistavia.
Joissain leffoissa riittää että se on viihdyttävä ja saa parit naurut (esim. dude, wheres my car) ja toisaalta toiset leffat voi herättää jotain jänniä tuntemuksia.
Siinä yhdyn täysin mikeen ja muihin että kubrikin leffat on perseestä. Moni ylistää ns. taideleffoja juuri siksi kun ne on olevinaan niin ihmeen syviä ja muut ei voi niitä tajuta.
Toki nämä on makuasioita jotain kiistely on tyyliin paraolympialaiset, mutta enivei.
All time worst b-movie EVER laittasin ehkäpä:
Toxic avenger :)
ja täytyy myöntää että oon yrittäny montakin kertaa kattoa kellopeliappelsiinin enkä ole saanut aikaiseksi kattoa sitä loppuun.. se on niin vitun huono ja ärsyttävä ettei mitään rajaa.

Originally posted by Mike
Ja semmoinen pointti vielä, että mitäs kummaa Kubrick sitten on tehnyt että saa statuksen loistavasta kameran käytöstä?

esim. Barry Lyndonia kuvattiin pelkässä kynttilän valossa ilman mitään muuta valaistusta. Se oli aika tarkkaa hommaa kun kaiken piti mennä just eikä melkein. Näyttelijät ja henkilökunta oli kaikki hermoromahduksen partaalla kun Kubrickille ei kelvannut huono jälki. Kuka muu ohjaaja/kuvaaja pystyy kuvaamaan nykyään samanlaisia kohtauksia? Tosin, en ole vielä(kään) Lyndonia nähnyt, mutta tiedän elokuvan maineen ja olen nähnyt dokumentteja ja silleen... ettäs tiedätte. Kyllä minä tiedän....

Spielberg taas yritti epätoivoisesti pelastaa Kubrickin häiriintyneen paskaa AI-tuotosta, siinä kuitenkaan onnistumatta.

No tuo on kyllä totta. Helvetin tylsä elokuva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Barry Lyndon on visuaalisesti kyllä yks hienoimpia elokuvia ja muutenkin ihan kelvollista katsottavaa... Ei tosin yllä kellopelin tasolle! :worship:

Originally posted by Hard trainer
Älkää vaa kattoko mullholland driveä!!!! Ihan jäätävää paskaa. Tulee mieleen Kubricin jättipaskat leffat.:urjo:

no huh huh.... toi on ihan sika hyvä leffa, mutta tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni. jos arvostaa elokuvassa hyvää juonta niin tämä kuva kannattaa ehdottomasti katsoa (en ole mikään Lynch fani, mutta tämä kuva osui ja uppos).

on se kiva ku joku sentään uskaltaa vielä tehdä katsomisen arvoisen leffan joka erottuu joukosta juonen avulla. nykyjään tuntuu että n.95% Suomeen leviävästä Hollywood tuotannosta tuntuu olevan pelkkää erikoistehoste paskaa, josta ei jää leffan jälkeen muuta kuin muutaman euron suuruinen lovi lompsaan.

Meni jonkun aikaa kun sain luettua teidän mielipiteitä elokuvista, ja mielikseni huomasin muidenkin olevan samaa mieltä mun kanssa. Mulla ja mun kavereilla on täysin erilaiset elokuvamaut.

Paskimmat mitä olen viimesen vuoden aikana nähnyt:

1) Taru Sormusten Herrasta - Sormuksen Ritarit

Kaikki olivat kehuneet kuinka helvetin hieno ja hyvä se elokuva on. Lainasin DVD:n kaverilta ja talsin kotiinpäin mielessäni rauhallinen ja mieluisa elokuvailta. Mutta miten kävikään?
20 minuuttia kun olin kattonu, tuli viimeis siihen tulokseen, että karmeata paskaa sitä nykyään suolletaan! Otin DVDn ulos ja rupesin kattomaan Nelosta.
Seuraavana päivä kuitenkin ajattelin, että jospa yritettäisiin uudestaan kattoa tota TSH kun se kerta muiden mielestä on hyvä, niin PAKKOHAN siinä on jotain hyvää ollakin.
Mutta TAAS toiset noin 20min ja levy ulos. ÄÄRIMMÄISEN TYLSÄ ELOKUVA!! Ei millään pysty kattomaan enempää!

2) UNBREAKBLE - Särkymätön

Siis voi vittu mitä paskaa. Elokuvalla ei ollut minkäänlaista juonta, ei mitään toimintaa, ei mitään missään. Mielestäni elokuva loppu ennen ku se edes alkoi.

Sitten muita aivan luokattomia ja tarpeettomia elokuvia

- Rocky 5
- KAIKKI Star Warsit ja Star Trekit sun muut AVARUUUUUUUUS aiheiset elokuvat:urjo:
- 8mm
- KAIKKI Kubricin elokuvat! :blow:

Siinä joitan huonoja joita en enään kattois mistään hinnasta! Mielummin katon vaikka Kauniita ja Rohkeita.

Tässä sitten vastapainoksi elokuvia jotka kyllä kolahtivat.

1) Vihreä maili
Elokuva oli kyllä mielestäni liian lyhyt.. Olisin voinu kattoa sitä vaikka toiset 3h.

2) Pelastakaa Sotamies Ryan'
Alku TODELLA hyvä, loputkin leffasta menetteli! Tämäkin elokuva oli mielestäni LIIAN lyhyt..

3) Isku Moghadishuun... :rolleyes:

Originally posted by ultravega1280

Elokuva oli kyllä mielestäni liian lyhyt.. Olisin voinu kattoa sitä vaikka toiset 3h.

2) Pelastakaa Sotamies Ryan'
Tämäkin elokuva oli mielestäni LIIAN lyhyt..

Kato "Kotiseutu II". Tykkäät varmasti. Kestää vaan pikkasen päälle päivän. :david:

Black Knight! ...http://us.imdb.com/Title?0265087
Siinä o teille elokuva mallia tosipaska!
EI edes mikään pienenbudjetin raina vaan perus budjetilla tehty TOOOSI paska comptonen grilli nepa goes middle-age pätkä!

V*ttu! :itku:

Viimeisimmät hyvät mitä on tullut katseltua:

1. Wasabi
2. Gangs Of new York
3. Sormusten Herrat! ( kannattaa luke kirja/t )

loppus jo tää duuni

Originally posted by Caane
no huh huh.... toi on ihan sika hyvä leffa, mutta tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni. jos arvostaa elokuvassa hyvää juonta niin tämä kuva kannattaa ehdottomasti katsoa (en ole mikään Lynch fani, mutta tämä kuva osui ja uppos).

on se kiva ku joku sentään uskaltaa vielä tehdä katsomisen arvoisen leffan joka erottuu joukosta juonen avulla. nykyjään tuntuu että n.95% Suomeen leviävästä Hollywood tuotannosta tuntuu olevan pelkkää erikoistehoste paskaa, josta ei jää leffan jälkeen muuta kuin muutaman euron suuruinen lovi lompsaan.

Siis juuri tossa Mulholland Drivessa ei ole mitään juonta! Ja se ei ole todellakaan mitään muuta kuin pelkkää erikoistehoste paskaa. Tai siis sarja outoja tapahtumia peräjälkeen jotka eivät liity toisiinsa mitenkään.

David Lynch on huijari. Nähtiinhän se jo Twin Peaksissa. Sarja alkoi hyvin ja mielenkiintoisesti mutta juoni hajosi pian käsiin ja sarja jäi polkemaan paikoilleen.

Ja Lynchin muutkin leffat on samaa kaavaa. Elokuvaan kun tarvitaan muutakin kuin kasa outoja kohtauksia. Kaikki Lynchin tuotokset alkaa hyvin mutta äijä ei tunnu keksivän minkäänlaista jatkoa ja lopetusta niille oudoille kohtauksille.

Kukaan muu ei saa arvostustaan yhtä helpolla kuin Lynch. Mäki osaisin tehdä yhtä hyviä leffoja.

Sarjassamme "yliarvostetut" ja paskimmat ainakin miun mielestä kohoaa ylivoimaisena itse Citizen Kane. Maailman elokuvakriitikothan ovat rankanneet sen maailman kautta aikain parhaimmaksi elokuvaksi. Onko porukka nähnyt sen? Ettekö? Ette ole menettäneet mitään, älkää surko. Uskomattoman tylsä kuva. On kai muitakin floppeja nähnyt, mutta eipä tule toista samanmoista mieleen. Elokuvissa en usein käy (pieni paikkakunta jne.) ja TV:n voi aina panna kiinni, kun ei uppoa.

Todella pettymys oli Nousukausi. Idea kyllä hyvä, mutta onko se nyt niin eksoottista asua kerrostalokaksiossa vuokralla. Aika monet asuu noin.

95% suomalaisista leffoista (kaurismäki jonossa ekana)
Kaikki leffat jotka tehdään vain 1 asian ympärille esim. huippu näyttelijä, efektit, musiikki.
(batman(it), titanic, nyt tehdyt action sankari leffat ja Woody allen)

Ja jos nimetään joitain elokuvia,
niin tässä on ehdottomasti paskimmat:

Natural Born Killers
Pulp Fiction
Fight club

Suositut

Back
Ylös Bottom