Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alec sanoi:
mäkin luotan että se on hyvä,alkuviikosta ois tarkotus mennä tarkastamaan.
nyt en tee sitä virhettä,että luen kirjan ensin,muuten pettyy satavarmasti
Tän leffan kohdalla jotenkin tuntuu siltä, että kirja kannattaisi lukea ensin. Paremmin voin sanoa vasta sitten kun leffa on katsottu. Mutta kun kirjakin perustuu enemmän siihen symbologiaan ja sen sellaiseen, niin luulisi, että leffaan ei oiken voi asennoitua oikealla tavalla jos ei tiedä mitä on tulossa. Mitään isompaa toimintaahan siltä on turha odottaa. Tulen jauhamaan sitten lisää kun olen leffan nähnyt.

Paljon on paskaa tullut nähtyä, mutta tarkasti muistan vain kaksi leffaa jotka on olleet niin vitun huonoja ettei mitään rajaa:
Dead Poets Society - I've would've rather ripped my own eyes out and scullfucked myself - Käsittämätöntä paskaa.
The Ring - nukahdin teatteriin. Joku kuollut ämmä tulee kaivosta telkkarin läpi riehumaan, näytetään jotain vitun kärpäsiä ja värisevää tv-kuvaa yms. paskaa. Paskaa-paskaa-paskaa.

sgege sanoi:
They Saved Hitler's brainin ohella haluaisin minäkin nähdä Hollywood Chainsaw Hookersin ja Surf Nazis Must Dien. En kyllä usko että noi paskoja on.

Siis noiha näyttäis olevan niin sanottui camp leffoi, eli etitään hauskaa niiku jostai elokuvie huonouksist ja mauttomuuksist. Oli tapan kattoo ton tyylin leffoi kavereiden kaa, hyvii esimerkkei noist camp leffoist o esimerkiks warlock ykkönen ja kakkonen sekä wes carvenin ja john carpenterin leffat, melkei iha yleensä kaikki vähän vanhemmat kauhuelokuvat.
Kannattaa sit välttää tahallaa camp henkee tehtyi leffoi ja valita vaa ne tahattomasti paskat leffat, esimerkiks Evolutio oli jotai niin saatanallist kuraa ja noi sun mainitsemas Surf Nazis Must Diet näyttäis kuuluvan just samaan sarjaan.

Pohjoisvirta sanoi:
Aivan käsittämätöntä. Sä odotat nainen aivan liikoja, tyydy nyt johonkin:D.

No totta helvetissä tyydyn, se ei vaan kuulu tähän ketjuun ;) .

Hagakure sanoi:
Donnie darko: Siis mitä vittua? Mikä tämä leffa on? Miksi tämä on olemassa? Miksei tekijöitä ole upotettu suolahappoon? Ihan hirveää kuraa..

Ang Leen Hulk: Supersankarifanina oli melkoiset odotukset mennessä katsomaan tätä. Totuus alkoi valjeta kun näytäntöön saapui minun ja tyttöystäväni lisäksi vain puolitusinaa pikkunatiaista. Onneksi oli viinapullo matkassa, muuten ois henki lähteny..:urjo:

Donnie darko on minun mielestäni tosi hyvä. No kaikki ei tykkää.

Huonoimpia elokuvia on black cobra II, jossa yhdessä takaa-ajo kohtauksessa näyttelijällä vaihtuu housut kesken kohtauksen :) Toinen paskimmista on robocop III, ei vittu mitä paskaa...

Vasta kattoin semmosen ruotsalaisen kauhuelokuvan kun: Salaisuus (Hemligheten) IHAN HANURISTA. Rupes oikeesti vituttamaan että olin tuhlannu rahojani johonkin noin huonoon...

Paskin leffa jonka oon nähnyt on ehdottomasti Pyörryksissä..:urjo: Elisabeth Hurleyn tähdittämä. Nukahdin kesken filmin leffateatteriin..:nolo: . Normaalisti en meinaa saada unta sitten millään!

-Toxic Avenger
-21 grams

Hirveetä paskaa tuo toxic avenger. Joskus 80-luvulla tehty ö-luokan elokuva. Sedältä sain tuon videolla joskus neljä vuotta sitten. Kannessa luki jotain että "jättimenestys amerikassa" tjmsp, mutta ihan kuraa tuo elokuva. Tuo on just niitä elokuvia jotka kannattaa katsoa just sen huonouden takia.

Mitä vittua jotkut hehkuttaa tuoa 21 gramsia. Ihan paska leffa. Helvetin tylsä elokuva ja kun palaset alkaa loksahdella paikalleen, niin silti tule edes mitään "ahaa elämystä". Katsottuani tuon, tuli vaan sellanen olo että "vittu mä haluun puoltoista tuntia elämästäni takasin"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
paskimpia ovat ehdottomasti:

- Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme; kuka kerpele viitsii katsoa sellaista pitkin seiniä juoksemista ja ilmassa leijumista, haloo??
- Matrix; siinä toinen yhtä älytön läjäys
- kaikki teinihömppäleffat: Radalla, American Piet, Sekaisin Marista, Austin Powers ym, joita jaksaa katsoa max 10min alusta.
- Kellopeli Appelsiini

Vittu meikä ei tajuu??? Jengi väittää ihan oikeesti täällä jotain tziljoonan ihmisen diggaamia leffoja paskoiksi, ja vielä ihan pokalla. Mun mielestä on paskaa tyyliin "yök mä en tykkää tosta Matrixista kun se EI VOI olla totta ja mun täytyy mennä kalja koutassa tuunaamaan mun karvanoppa corollaa" ja sitten oikeesti PASKAA jota ei katso kukaan, ikinä. Esimerkkinä Travoltan Batlefield Earth jota täällä tuskin katsoo kukaan ilman raskasta lääkitystä.

Yleensä vielä joku nero haukkuu sen tyylilajin elokuvia joista ei pidä. WTF?
Onko romanttinen komedia paska sen takia että sitä katsova juntti on salaisesti rakastunut Chuck Norrisiin ja diggaa "vittu mä vedän sua pataan" toimintaelokuvia? EI OLE!!

Pitäkää tunkkinne saatana!

Kiitos.:rolleyes:

jambo sanoi:
Vittu meikä ei tajuu??? Jengi väittää ihan oikeesti täällä jotain tziljoonan ihmisen diggaamia leffoja paskoiksi, ja vielä ihan pokalla. Mun mielestä on paskaa tyyliin "yök mä en tykkää tosta Matrixista kun se EI VOI olla totta ja mun täytyy mennä kalja koutassa tuunaamaan mun karvanoppa corollaa" ja sitten oikeesti PASKAA jota ei katso kukaan, ikinä. Esimerkkinä Travoltan Batlefield Earth jota täällä tuskin katsoo kukaan ilman raskasta lääkitystä.

Onko romanttinen komedia paska sen takia että sitä katsova juntti on salaisesti rakastunut Chuck Norrisiin ja diggaa "vittu mä vedän sua pataan" toimintaelokuvia? EI OLE!!

Vähän riippuu tuokin miksi leffoja yleensä katsoo. Jotkut haluavat vaan sen puoltoistatuntisen viihdepläjäyksen, jossa ei tarvi ajatella mitään. Siihenhän se sitten menee, että elokuvat, jossa annetaan katsojalle enemmän ajateltavaa kuin että milloin Seagal aikoo muuttaa ilmettään ja potkaista pahista ninjapotkulla niskaan ovat paskoja. Jotkut ei jaksa nähdä vaivaa ymmärtää mitä elokuvalla haetaan. Tämän on huomannut monesti kun tuttujen kans leffoja lainaa. Aina ehdotetaan leffaa, jossa kannessa auto räjähtää ja mies on jumalattomassa pumpissa rasvattuna rynkky kädessä nainen kainalossaan. Jos ehdotat jotain vähänkään syvällisempää, tulee nyrpistys ja vedotaan, että varmasti on tylsä.

Toisaalta on sitten tämä makuasioista ei voi kiistellä väittämä. Esimerkiksi romanttiset leffat on jostain syystä yhtä myrkynjuontia mulle. Karvat nousee pystyyn aina kun sellaista pitäisi katsoa. Asia muuttuu kummasti, jos leffassa onkin ikävä loppu. Saan kuulla aina vittuilua, kun olen ihan täpinöissäni, jos leffassa lopussa kaikki meneekin päin vittua. Ikävät loput on loistavia.

Onhan tässä threadissa montakin sellaista leffaa mitä en pidä paskana, mutta minkäs teet. Kaikilla on mielipiteensä.

jambo sanoi:

Leffojen hyvyys ratkeaa mielipiteillä. Yleensä ei muiden, vaan omilla. Jos pidät elokuvista vaan koska Tsiljoonat muutkin pitää niistä oot aika pahasti hukassa. Jos mun mielestä esim. Memento on huono (8.6p Imdb.comissa) niin se johtuu siitä että en pitänyt siitä elokuvasta. Mutta jos sun mielestä se on hyvä, niin johtuuko se siitä että muutkin tykkäsi siitä?

Edit: Ja Battlefield Earth on ihan liian huonossa maineessa. Puhtaasti huono elokuva mutta silti ihan viihdyttävä.

sgege sanoi:
Leffojen hyvyys ratkeaa mielipiteillä. Yleensä ei muiden, vaan omilla. Jos pidät elokuvista vaan koska Tsiljoonat muutkin pitää niistä oot aika pahasti hukassa. Jos mun mielestä esim. Memento on huono (8.6p Imdb.comissa) niin se johtuu siitä että en pitänyt siitä elokuvasta. Mutta jos sun mielestä se on hyvä, niin johtuuko se siitä että muutkin tykkäsi siitä?

Edit: Ja Battlefield Earth on ihan liian huonossa maineessa. Puhtaasti huono elokuva mutta silti ihan viihdyttävä.

Memento on just hyvä leffa. Tota Battlefield Earthia en oo ees nähny, mut veikkaan et se on paska. Kyllä sen silti voi toki katsoa, on niitä paskoja leffoja ennenkin katsottu. Kelpoviihdettä yleensä noi paskat toimintaleffat.

Hei, mun mielestä Battlefield Earth oli hyvä.

Katson sen jos se tulee telkkarista uusintana ;)

T: Scifin ystävä

Ainiin joku paska leffa vai...

Wheels of Terror

Sven Hasselin kirjoista tutut sankarit taistelevat itärintamalla... Oikeasti noista kirjoista ois saanut vaikka mitä irti mutta heikko ohjaus onnistuu pilaamaan melkein kaiken. Voi miksi?

Onhan näitä vaikka muille jakaa....... random-muistihaulla nyt sanoisin vaikka Ritarin tarina (A Knight's tale, USA 2001). Semmoinen scheisse-komedia, ettei tainnut yksikään sen "vitsi" naurattaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom