Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Night Watch. Saatana mitä kusetusta sen leffan traileri. Leffa on ihan jotain muuta. Eka leffa, minkä aikana olen nähnyt useiden ihmisten kävelevän ulos teatterista. :kakka:

Joo ja kun vielä jengi hehkutti sitä "TOOOOSI HYVÄ LEFFA!!!" -asenteella, niin pakkohan tuo oli vuokrata... :urjo:

Hyvä etten pyytäny rahoja takas makuunista !

Joidenkin haukkuma/kehuma Donnie Darko oli myös sellaista tuubaa, ettei mitää tolkkua...saatanan pupu... :lol2:

Mustanaamio...

Pakko avautua tänne.

Jarhead - Merijalkaväen mies: Uskomatonta paskaa. Todella heikko esitys. Pelkkää paskan jauhamista eikä mitään muuta.

Sin City: Hohhoijaa. Pitkästä aikaa elokuva joka jäi katsomatta loppuun.

Joeux Noel - Päivä ilman sotaa: OMG. :zzzz:

Kaikille näille :0: ja :kakka:
Itse itseäni quotaten lisätään tähän listaan uusin "keskeytys."

Matti: jaksoin katsoa ehkä 25 minsaa ja sitten joutu lopettamaan. Muuten olisin vetäny ranteet auki. :wall:

- Mullholland drive ( Helvetin pitkästyttävä ja en tajunnu juonesta mitään)
- Kaikki Seagalin pätkät (äijällä on sama ilma joka leffassa)
- Kaikki Van Dammen pätkät
- Kaikki Jackie Chanin pätkät
- Kaikki Chuck Norrisin pätkät(Monta kertaa se on hakenu ne frendinsä sieltä Vietnamista?)
- Levottomat 3 (tästä ei tartte edes puhua)
- Kaikki jenkki hehkutusleffat(Independence Day...jne)
- Kaikki Yhden naisen, yhden mustan miehen, yhden meksikaanon selviytymistarinat (Men of Honor, Erin Brockovich)

Itse itseäni quotaten lisätään tähän listaan uusin "keskeytys."

Matti: jaksoin katsoa ehkä 25 minsaa ja sitten joutu lopettamaan. Muuten olisin vetäny ranteet auki. :wall:

Jooh, Matti oli aivan ylipitkä. Ekat 1,5h oli vielä ihan kivaa, mutta sitten alko kellon tuijotus...

Free Willy on kyllä hirveätä kidutusta: niin tajuttoman paska leffa, mutta kuitenkin niin "sydäntä lämmittävä" että tulee hirveät omantunnon tuskat jos vaihtaa kanavaa kun se tulee tv:stä. Ja ne lopputekstit. mitään niin tylsää ei ole mutta ei voi kanavaakaan vaihtaa kun se on olevinaan niin kaunista.

Batman Forever oli niin kuraa, että... Eiks se bättis heti alkuun lentäny jonkun hissin kanssa avaruuteen ja putos sieltä takas tjsp. En halua edes muistaa. :)
Spiderman1. Muuten olis ehkä menny, mutta pääpahis 'vihreä menninkäinen:D', joka meni tulevaisuuden skeittilaudalla ympäri stadia hajotti pään totaalisesti.
Maailmojen sota -elokuva oli melkeen loppuun asti ihan ok kun kaaosta ja tapahtumia riitti, mut sitte ku nappulan painalluksesta avaruuden serkut vaa delas. Aika jepjep.
Onhan noita vaikka kui helevetisti. Anacondat, juniorit, turbofaijat, kurkunleikkaajien saaret, drivenit jne tullu joskus katottuu tuskalla läpi. ...ainaki melkee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime viikonloppuna yritin katsoa nimekkäillä näyttelijöillä rtäytetyn "The Closerin", joka oli aivan hirveä. Tunnin jaksoin katsoa. Ihan huttua. Ei jumarra.

Viime viikonloppuna yritin katsoa nimekkäillä näyttelijöillä rtäytetyn "The Closerin", joka oli aivan hirveä. Tunnin jaksoin katsoa. Ihan huttua. Ei jumarra.

Soot niin nuori vielä, 10 vuoden päästä uudelleen niin se toimii :D

Mutta asiaan. Täällä moni luettelee ihan katsottavia leffoja kaikkein paskimpina. Mun mielestä paska on todella huono, siis aivan pohjanoteeraus. Se ettei jostain leffasta pidä tai ei ymmärrä sitä, ei musta leffasta vielä totaalisesti paskaa.
Tulee pakosti mieleen kevyt provoilu, tai sitten olen itse nähnyt ihan liikaa elokuvia elämäni aikana joten paskimmat leffat ovat aivan eri tasoa mitä täällä mainitut.
Kattokaa vaikka Cool as ice tai Glitter joissa molemmissa 'muusikot' ovat päättäneet näytellä..

On muuten yllättävän kova leffa. Owen Clive on ihan päälikkö tässä. Muutenkin loistava dialogi läpi elokuvan.

Huonoimmista pitkään aikaan ja selkeesti ylitse muiden, Superman Returns.
Kauheeta ylipitkää kuraa.

Casshern......

Itämainen versio Matrixista, just...Sellasta juonetonta shittiä että ei vielä elokuvan lopussakaan tajunnut mitä helvettiä siinä tapahtui..
Ollut kyllä niin hapoissa elokuvan käsikirjoittaja että oksat pois..

Katoin tossa ton Shaftin, ja voi vittu että on paska leffa. Senkin puolitoista tuntia (vai mitä lie kestikään) ois voinu viettää hyödyllisemmin vaikka räpläämällä piliä.

En tiedä onko :wanha: , mutta sen niminen leffa kuin "Violent Shit".

2 kertaa olen yrittänyt kyseistä leffaa katsoa. Ekan kerran kykenin katsomaan ekat 5 minuuttia, tokan kerran 10 minuuttia. 3 kertaa en yritä. Mielestäni paskin leffa ever. Muilla kokemuksia?

Todella hyvä pätkä tuo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom