Eniten noissa japsi karate/ninja hässäkkä meiningeissä hämää se että kaikki vaikuttavat helvetin kovilta mättämään, ja tasoeroja hieman vaikee hahmottaa --> kukaan ei saa ketään hengiltä kovin helposti, tyhmää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Caitlyn sanoi:Minä olen aina inhonnut koko Star Wars -saagaa. Silti on kaikki tullut katsottua, osa pariinkin kertaan.
Vampyyrihommat on kyllä ihan gaggaa, bladet ja bram stockerin draculat jäi kesken kaikki.
Vaikka olen tykännyt Michael Mannin leffoista yleensä niin Heat jätti kylmäksi. Ehkä odotin liikaa Niron ja Pacinon kohtaamisesta.
Juu, se Schwarzenegger-Batman on hirvee, vaikka muuten tykkäänkin Batman-sarjasta. Erityisesti kakkonen ja uusin hienoutta. Spiderman, Hulk ja Daredevil myös heikkoja supersankarileffoja. Fanitan kyllä genreä, X-menit rokkaa...
Pearl Harbour oli aivan hirveää tuubaa. Samoin se Thin Red Linen sotaromantisointi ampui aivan totaalisen yli. Ja upeaa alkukohtausta lukuunottamatta myös Saving Private Ryan oli paska. Eikä pidä vetää nopeita johtopäätöksiä mistään genren vieroksumisesta, Apocalypse Now ja Full Metal Jacket ovat aivan timanttia...
Ai niin. VIHAAN Forrest Gumpia.
Tuo tän vuoden oskuvoittaja, Crash, oli kanssa ihan paska, kepoinen Magnolia-kopio.
zahula sanoi:Kiinalasen mytologian mukaan todelliset mestarit osasivat lentää, eivätkä hyppineet. Tämä elokuva on tehty nimenomaan näyttämään siltä, ettei kavereita painovoima paljon huoleta vaan jos osataan tapella kunnolla niin silloin osataan myös lentää.
Eiköhän se ole se Matrix, joka on ottanut vaikutteita näistä honkkaripätkinnöistä, missä kavereita ei luonnonlait paljon pidättele.
sgege sanoi:http://fi.wikipedia.org/wiki/Wuxia siinä pieni selvitys tuosta mytologiasta. On kyllä se painovoiman uhmaaminen hiukan vanhempi juttu kuin Matrix. Ja Hiipivä tiikeri kirjoitettiin ennen kuin Matrixia alettiin tekemään.
Pohjoisvirta sanoi:Voi jumalauta, nyt menee jo mahdottomaksi.
Heat on paskaa
Crash on paskaa
Saving Private Ryan on paskaa.
Ei perse :D repesin ihan totaalisesti ja nyt jäin jälkikäteen miettimään iteki noitten elokuvien järkiperäisyyttä. Eihän niissä mitään järkeä oo siinä, mutta kummasti ite fanitin niitä pienenä niin ettei mitää järkeäinflames sanoi:Leffassa on herranjestas pienen maapallon kokoinen kuolemantähti, 120 senttisiä karvasia ötököitä, astmapiipulta kuulostavan kypärän läpi kommunikoiva viittaan pukeutuva pahis, koripalloilijan kokoinen hottentotti, joka ölisee ja miljoona muuta omituisuutta. Pitäisköhän ottaa vähän rennommin, eikä analysoida leffoja sen mukaan, voiko ne tapahtua oikeasti.
Jos Star Wars tehtäis realipohjaisesti, siinä olis kaljuuntuva pahis jolla on pitkä rikosrekisteri näpistyksistä ja humalassa ajoista, paska avaruusalus, johon mahtuis kaks ihmistä ja rusina ja sen kantosäde yhdellä tankkauksella olis kuuhun.

Ei helvetti. Ei toi mikään kauhuleffa ole. Kyllä se mulle upposi, vaikkei ihan huippuleffa olekaan. Lopun käänne yllätti aika hyvin, ja siitä lisäpisteitä. Pisti miettimään...hölkkääjä sanoi:Village.. olevinaan kauhu leffa tai jotai.. aivan surkea
Powerhousu sanoi:Ei helvetti. Ei toi mikään kauhuleffa ole. Kyllä se mulle upposi, vaikkei ihan huippuleffa olekaan. Lopun käänne yllätti aika hyvin, ja siitä lisäpisteitä. Pisti miettimään...
Sahaaja sanoi:.Ja ettei ihan ohi aiheen mee, niin tuli mieleen sellanen Seagalin leffa kun Exit Wounds. Se on niin paska, että se on hauska. Kannattaa katsoa.
pössö sanoi:Varmaan tullut jo esiin, en jaksa lukea koko ketjua....muistatteko semmosen leffan kun Bad Taste...se oli huono...

pössö sanoi:Varmaan tullut jo esiin, en jaksa lukea koko ketjua....muistatteko semmosen leffan kun Bad Taste...se oli huono...