Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eniten noissa japsi karate/ninja hässäkkä meiningeissä hämää se että kaikki vaikuttavat helvetin kovilta mättämään, ja tasoeroja hieman vaikee hahmottaa --> kukaan ei saa ketään hengiltä kovin helposti, tyhmää

Caitlyn sanoi:
Minä olen aina inhonnut koko Star Wars -saagaa. Silti on kaikki tullut katsottua, osa pariinkin kertaan :david: .

Vampyyrihommat on kyllä ihan gaggaa, bladet ja bram stockerin draculat jäi kesken kaikki.

Vaikka olen tykännyt Michael Mannin leffoista yleensä niin Heat jätti kylmäksi. Ehkä odotin liikaa Niron ja Pacinon kohtaamisesta.

Juu, se Schwarzenegger-Batman on hirvee, vaikka muuten tykkäänkin Batman-sarjasta. Erityisesti kakkonen ja uusin hienoutta. Spiderman, Hulk ja Daredevil myös heikkoja supersankarileffoja. Fanitan kyllä genreä, X-menit rokkaa...

Pearl Harbour oli aivan hirveää tuubaa. Samoin se Thin Red Linen sotaromantisointi ampui aivan totaalisen yli. Ja upeaa alkukohtausta lukuunottamatta myös Saving Private Ryan oli paska. Eikä pidä vetää nopeita johtopäätöksiä mistään genren vieroksumisesta, Apocalypse Now ja Full Metal Jacket ovat aivan timanttia...

Ai niin. VIHAAN Forrest Gumpia.

Tuo tän vuoden oskuvoittaja, Crash, oli kanssa ihan paska, kepoinen Magnolia-kopio.

Voi jumalauta, nyt menee jo mahdottomaksi.

Heat on paskaa
Crash on paskaa
Saving Private Ryan on paskaa.

Heat, Crash, saving private ryan menee kyllä kaikki tuonne :4:

Full Metal Jacket ei nyt olekaan tavallinen sotaelokuva, kun siinä ei järjettömästi ihannoida sotaa vaan keskitytään kuvaamaan sen järjettömyyttä.

zahula sanoi:
Kiinalasen mytologian mukaan todelliset mestarit osasivat lentää, eivätkä hyppineet. Tämä elokuva on tehty nimenomaan näyttämään siltä, ettei kavereita painovoima paljon huoleta vaan jos osataan tapella kunnolla niin silloin osataan myös lentää.
Eiköhän se ole se Matrix, joka on ottanut vaikutteita näistä honkkaripätkinnöistä, missä kavereita ei luonnonlait paljon pidättele.

Ensimmäisen Matrix elokuvan jälkeen näitä levitaatiokohtauksia alkoi olemaan vähän jokaisessa elokuvassa.
Matrixista et tainnut ymmärtää mitään, sillä kyseisessä elokuvassa kukaan ei oikeasti hyppinyt tai leijunut, päähenkilöt vain istuivat kytkettyinä tietokoneen virtuaalimailmaan.
Ja tosiaan, Matrix I tehtiin vähän ennen hiipivää tiikeriä.

Olen itse harrastanut taistelulajeja yli 20 vuotta ja tuo hiipivä tiikeri on ehdottomasti huonoin tekele saamaansa arvostukseen suhteuttuna.

Tiedän kyllä että kyseistä tuotosta on verrattu Kalevalaan, mutta on se silti naurettavampi kuin joku kung pow, sillä hiipivää tiikeriä ei ollut tarkoitettu komediaksi.
Toiseksi oman käsitykseni mukaan kiinalaisessa hirtoriallisessa mytologiassa naiset tekivät ruokaa, hoitivat lapsia ja miehet taistelivat.

Muutenkin itsepuolustuslajien harrastajana huvittaa toiminta elokuvien viime vuosien suuntaus, jossa 40-50 kiloiset naiset lyövät raskaansarjan hemmoja sellaisella voimalla että nämä lentelevät viiden metrin kaarilla seiniin.
Ymmärrän kyllä että buumi johtuu jenkkitutkimuksista joissa nuoret naiset käyvät 15-25% enemmän elokuvissa kuin miehet.

Jos haluatte hyvän uudemman taisteluleffan katsokaa Chok Dee

http://www.filmtown.fi/index.php?page=displaymovie&productid=32732

sgege sanoi:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wuxia siinä pieni selvitys tuosta mytologiasta. On kyllä se painovoiman uhmaaminen hiukan vanhempi juttu kuin Matrix. Ja Hiipivä tiikeri kirjoitettiin ennen kuin Matrixia alettiin tekemään.

Aidossa Wuxia perinteessa sankari ei koskaan ollut nainen, koska nainen ei olisi saanut olla samurai, soturi tai ninja.
Ang Lee on aikeissa myös tehdä Wuxia elokuvan (Piiloitettu Aisa) jossa kaikki sankarit ovat homoja tai transvesiitteja ja höyläävät toisiaan aina kun on aika panna "miekka tuppeen". ;)

Akira Kurosawan taisteluleffat ovat oikeasti upeita.
Esimerkiksi Seitsemän samuraita.

Pohjoisvirta sanoi:
Voi jumalauta, nyt menee jo mahdottomaksi.

Heat on paskaa
Crash on paskaa
Saving Private Ryan on paskaa.

Nii, paskuusakselilla vaikuttaa vahvasti ennakko-odotukset. Erityisesti Heatin osalta ne olivat minulla tosi korkealla ja sitten sieltä tulee jotain keskinkertaista rikosdraamaa väsähtäneellä machoasenteella. Eikä machoasenteessa leffassa mitään vikaa ole, se ei vaan missään nimessä saa olla väsähtänyttä :D .

Saving Private Ryan - no Normandian maihinnousun jälkeen lassie-elokuvahenki kävi ahdistamaan. Kiva seikkailuelokuva armeijan PR-osaston operaatiosta - ei toimi.

No, paskalaatikon sijaan nämä kaksi pitäisi ehkä reiluuden vuoksi laittaa kategoriaan "yliarvostettuja leffoja"... :)

Crash oli aivan ehdottoman puhdasta BS:a. Kökköä dialogia. Oli kai tavoiteltu jotain tarantinomaista kepeyttä, josta kylläkin jäätiin valovuosien päähän. Aargh, kun ne kaverukset "heittivät keskenään läppää", teki mieli vetää pikakelauksella kohtaukset ohi (tai vaihtoehtoisesti ranteet auki). Pöydälle asetellut teemat - kuitenkin uskottavuus noissa rasismijutuissa lähestyi nollaa... ..."nää olis niinq silleen vähän rasisteja, mut oikeesti niillä on kotona vaikeeta, jooko". Se Nessu-nenäliinojen sponsoroima lapsen ampumisjuttu "taikaviittoineen", paukkupanoksineen, ennalta-arvattavuuksineen ja epäuskottavuuksineen oli kyllä vertaansa vailla. Rakenteellisestikin tuo oli kömpelö ja ne suorat Magnoliasta "lainatut" ideat panivat lähinnä itkettämään... Tiivistäen: steretyyppigalleria epäuskottavissa ja melodramaattisissa yhteensattumissa maustettuna hurskastelulla, teeman jankuttamisella ja paskalla näyttelemisellä :urjo: . Katsojien aliarviointia ja käsittämätön valinta oskupalkituksi. Toivottavasti unohtuu pian.

Niin, kai puhutaan samasta Crashista, eli tuosta Haggisin oskupalkitusta? Cronenbergin Crash on kyllä kaikessa ahdistavuudessaan kelpo pätkä (sen sijaan Cronenbergin uusin, History of Violence oli kyllä huo-no).

inflames sanoi:
Leffassa on herranjestas pienen maapallon kokoinen kuolemantähti, 120 senttisiä karvasia ötököitä, astmapiipulta kuulostavan kypärän läpi kommunikoiva viittaan pukeutuva pahis, koripalloilijan kokoinen hottentotti, joka ölisee ja miljoona muuta omituisuutta. Pitäisköhän ottaa vähän rennommin, eikä analysoida leffoja sen mukaan, voiko ne tapahtua oikeasti.

Jos Star Wars tehtäis realipohjaisesti, siinä olis kaljuuntuva pahis jolla on pitkä rikosrekisteri näpistyksistä ja humalassa ajoista, paska avaruusalus, johon mahtuis kaks ihmistä ja rusina ja sen kantosäde yhdellä tankkauksella olis kuuhun.
Ei perse :D repesin ihan totaalisesti ja nyt jäin jälkikäteen miettimään iteki noitten elokuvien järkiperäisyyttä. Eihän niissä mitään järkeä oo siinä, mutta kummasti ite fanitin niitä pienenä niin ettei mitää järkeä :)

Ja mitä paskoihin leffoihin tulee, niin ylivoimasesti huonoin tuotos mitä oon nähny on Titanic. Voi helvetti sitä vitutuksen määrää ku ekaa kertaa pakotettii kattomaan sitä. 3h silkkaa sontaa. Titanicin tarina itessään on tosi kiehtova, mutta elokuva-tarina on ihan suolesta mun mielestä :jahas:

E: pari kirotusvirhettä.

hölkkääjä sanoi:
Village.. olevinaan kauhu leffa tai jotai.. aivan surkea
Ei helvetti. Ei toi mikään kauhuleffa ole. Kyllä se mulle upposi, vaikkei ihan huippuleffa olekaan. Lopun käänne yllätti aika hyvin, ja siitä lisäpisteitä. Pisti miettimään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Ei helvetti. Ei toi mikään kauhuleffa ole. Kyllä se mulle upposi, vaikkei ihan huippuleffa olekaan. Lopun käänne yllätti aika hyvin, ja siitä lisäpisteitä. Pisti miettimään...

Hyvä leffa munki mielestä. Eikä todellakaan kauhuleffa, ihme että jotkut sen sellaseks mieltää. Tän leffan ohjaajan kaikki leffat on mun mielestä ollu hyviä ja omaperäisiä.

Ja ettei ihan ohi aiheen mee, niin tuli mieleen sellanen Seagalin leffa kun Exit Wounds. Se on niin paska, että se on hauska. Kannattaa katsoa.

Sahaaja sanoi:
.Ja ettei ihan ohi aiheen mee, niin tuli mieleen sellanen Seagalin leffa kun Exit Wounds. Se on niin paska, että se on hauska. Kannattaa katsoa.

Kyllä! Toimii erityisesti kunnolla etanolihöyryissä! :rock:

You see this? This is a happy face. You'll be lucky to ever have a face as happy as this.

Seuraava leffailta meneekin sitten kaavalla Higland Reserve presents: The worst of Arnold "The Austrian Oak" Schwarzenegger! :kippis1:

siis todella kamala leffa.
sen niminen leffa ku kameli ja se on tuotettu joskus 1940 luvulla.
kokoleffassa kuvataan pelkkää kamelii, ja se kestää n.3 tuntia.
no ainakin leffan juonessa pysyy mukana, ku koko juonta ei ole:)

pössö, Bad Taste on hyvä. Ei ehkä maailman paras elokuva, mutta ei helvetissä huonoin. On muuten LotRit ohjanneen Peter Jacksonin leffa.

Tuli katottua stealth, ja oli muuten huonoin pariin vuoteen pl. joku seagalin halpispätkä, mikä olikin sitten aivan omassa ulottuvuudessaan.

pössö sanoi:
Varmaan tullut jo esiin, en jaksa lukea koko ketjua....muistatteko semmosen leffan kun Bad Taste...se oli huono...

Kulttielokuvien äiti. Ei todellakaan huono.

Jackson ohjais, kirjoitti, kuvasi, näytteli ja teki itse erikoistehosteet. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom