Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Caitlyn sanoi:
Nii, paskuusakselilla vaikuttaa vahvasti ennakko-odotukset. Erityisesti Heatin osalta ne olivat minulla tosi korkealla ja sitten sieltä tulee jotain keskinkertaista rikosdraamaa väsähtäneellä machoasenteella. Eikä machoasenteessa leffassa mitään vikaa ole, se ei vaan missään nimessä saa olla väsähtänyttä :D .

Saving Private Ryan - no Normandian maihinnousun jälkeen lassie-elokuvahenki kävi ahdistamaan. Kiva seikkailuelokuva armeijan PR-osaston operaatiosta - ei toimi.

No, paskalaatikon sijaan nämä kaksi pitäisi ehkä reiluuden vuoksi laittaa kategoriaan "yliarvostettuja leffoja"... :)

Crash oli aivan ehdottoman puhdasta BS:a. Kökköä dialogia. Oli kai tavoiteltu jotain tarantinomaista kepeyttä, josta kylläkin jäätiin valovuosien päähän. Aargh, kun ne kaverukset "heittivät keskenään läppää", teki mieli vetää pikakelauksella kohtaukset ohi (tai vaihtoehtoisesti ranteet auki). Pöydälle asetellut teemat - kuitenkin uskottavuus noissa rasismijutuissa lähestyi nollaa... ..."nää olis niinq silleen vähän rasisteja, mut oikeesti niillä on kotona vaikeeta, jooko". Se Nessu-nenäliinojen sponsoroima lapsen ampumisjuttu "taikaviittoineen", paukkupanoksineen, ennalta-arvattavuuksineen ja epäuskottavuuksineen oli kyllä vertaansa vailla. Rakenteellisestikin tuo oli kömpelö ja ne suorat Magnoliasta "lainatut" ideat panivat lähinnä itkettämään... Tiivistäen: steretyyppigalleria epäuskottavissa ja melodramaattisissa yhteensattumissa maustettuna hurskastelulla, teeman jankuttamisella ja paskalla näyttelemisellä :urjo: . Katsojien aliarviointia ja käsittämätön valinta oskupalkituksi. Toivottavasti unohtuu pian.

Aivan käsittämätöntä. Sä odotat nainen aivan liikoja, tyydy nyt johonkin:D.

Täysin ylivoimainen voittaja on ARMAGEDDON! Porauslauttamiehet lähtee vähän poksauttaa ästeroitia ja pelastaa moalimmaa.

Tosiaan, tässä ketjussa on mielestäni todella monta yliarvostettua mutta ei ylipaskinta leffaa. Basic Instinct on mielestäni yliarvostetuin elokuva ikinä. Ja myös yksi paskimmista.

Reptilian joka tulee telkkarista nyt. Narcin jälkeen ehdin vain lopun katsoa mutta sanoisin että paskin, ikinä.

sgege sanoi:
Reptilian joka tulee telkkarista nyt. Narcin jälkeen ehdin vain lopun katsoa mutta sanoisin että paskin, ikinä.

Vittu mitä huttua, tää on oikeesti aivan kamalaa kökköä :D Ei täs ole mitään järkeä, näyttelijät ei osaa mitään ja tehosteetkin on jostain kasibittisen nintendon tasolta!

Mun elämäni yksi paskin leffakokemus oli Titanic. Onneksi en sentään mennyt leffaan sitä katsomaan vaan vuokrattiin se aikoinaan himaan. Yleensä jaksan seurata leffan alusta loppuun, hieman tylsemmätkin, mutta tämä ylitti kaikki tylsyyden asteet ja sai meikäläisen jopa siivoamaan vessaa ja silittämään kasan vaatteita samaan aikaan, vähän väliä takoen pausea ja huokaillen :lol2:

Donnie darko: Siis mitä vittua? Mikä tämä leffa on? Miksi tämä on olemassa? Miksei tekijöitä ole upotettu suolahappoon? Ihan hirveää kuraa..

Ang Leen Hulk: Supersankarifanina oli melkoiset odotukset mennessä katsomaan tätä. Totuus alkoi valjeta kun näytäntöön saapui minun ja tyttöystäväni lisäksi vain puolitusinaa pikkunatiaista. Onneksi oli viinapullo matkassa, muuten ois henki lähteny..:urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Davinci code. Vetää paremmaksi kuin superpaska Magnolia.
Nyt se huutelee tätä joka theadissa. :D Mun olisi tarkoitus pomppia katsomaan toi riemusta kiljahdellen. Ja jotenkin veikkaan etten pety, vaikka pitkäveteinen olisikin. Siihen pitää asennoitua niin, koska kirjakaan ei mikään toimintapläjäys ollut. Ootko muuten lukenut kirjan?

Powerhousu sanoi:
Nyt se huutelee tätä joka theadissa. :D Mun olisi tarkoitus pomppia katsomaan toi riemusta kiljahdellen. Ja jotenkin veikkaan etten pety, vaikka pitkäveteinen olisikin. Siihen pitää asennoitua niin, koska kirjakaan ei mikään toimintapläjäys ollut. Ootko muuten lukenut kirjan?
Mä ainakin tykkäsin kovasti tosta leffasta, vaikka aika pitkä olikin...kirjakin löytyy.:thumbs:

sgege sanoi:
Hyvä kun et alkua nähnyt. :rolleyes:
Suurena paskojen leffojen ystävänä oli pakko kattoa toi.
Se oli joku F-luokan leffa. Niin paska ettei sille voinu edes nauraa.
Juonikin on niin paska etten oo vastaava nähny. Avaruusoliot herättää 50 metrisen dinosauruksen fossiilin henkiin ja yrittävät vallata maan sen avulla. :rock:
Armageddon ja Independence Day on kans näitä samanlaisia paskimpia tän aihepiirin leffoja.
Ja Anacondaa ei pilkata! Sehän on yks viihdyttävimpiä leffoja ikinä. :lol2:
Ja They Saved Hitler's Brain:in haluaisin nähdä, kenties paskin leffa koko maailmassa. http://www.imdb.com/title/tt0265870/

They Saved Hitler's brainin ohella haluaisin minäkin nähdä Hollywood Chainsaw Hookersin ja Surf Nazis Must Dien. En kyllä usko että noi paskoja on.

Ateru sanoi:
- From Dusk till Dawn

Uiii, mä oon kattonu ton leffan 2 vai 3 kertaa:haart: Siis itse leffahan oli todella paska, mutta se George Clooney siinä...:kuola: Sen takia ton leffan voin katsoa aina vaan uudestaan. Ne sen ilmeet ja pahis olemus+tatska..kurrnau:kuola: :evil:

sgege sanoi:
They Saved Hitler's brainin ohella haluaisin minäkin nähdä Hollywood Chainsaw Hookersin ja Surf Nazis Must Dien. En kyllä usko että noi paskoja on.
Hoho, mikä leffa toi Surf Nazis.:rock:
"It is recognized as one of the worst movies of all time." :lol2:
Eihän nää mitään paskoja leffoja olekaan vaan ns. rehellisesti huonoja.(=mun suosikkilaji monessa taiteenlajissa:haart: )

Meah sanoi:
Uiii, mä oon kattonu ton leffan 2 vai 3 kertaa:haart: Siis itse leffahan oli todella paska, mutta se George Clooney siinä...:kuola: Sen takia ton leffan voin katsoa aina vaan uudestaan. Ne sen ilmeet ja pahis olemus+tatska..kurrnau:kuola: :evil:

Ja Salma Santanico Pandemoniumina... :haart:
Sitä paitsi leffahan on varsin viihdyttävä muutenkin. Kävin kattoo kahdesti leffassa sen. :D Mitähän siitä on aikaa, kymmenen vuotta.

Powerhousu sanoi:
En ole lukenut vaikka se meillä onkin.

No mene katsomaan, itse odotin tosi paljon mutta voi vittu miten munaton paska se oli. Semmoista pitkäveteistä laahustamista ja loppu aivan vitun laahaava ja se jeesustelukin meni ihan överiksi jo.

Powerhousu sanoi:
mäkin luotan että se on hyvä,alkuviikosta ois tarkotus mennä tarkastamaan.
nyt en tee sitä virhettä,että luen kirjan ensin,muuten pettyy satavarmasti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom