Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Ei varmasti paskimman makuinen pulveri, mutta Fastin mansikka-hera maistuu nykyään ihan ihmeelliselle. Erikoinen sivumaku, josta jotenkin tulee mieleen cappuccino :confused:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bcaa fx powder. siis tuota pers*eikä purnukkaa kohta vuoden päivät koittanut saada menee alas.. tuo ei sekoitu mihinkään kunnolla,vaan jää pinnalle kellumaan jauheeksi,hyi! Mikään arginiini,leusiini,krea,gluta yms. ei oo käyttäytynyt ikinä tuolleen mitä tuo jauhe. ainoa millä tuon jotenkin saa alas,on lusikoida mehukeiton kanssa klimppisoppana alas.

Ultimate Nutritionin Pre Combat -sarjan treenilaturi. Älkää hyvät ihmiset ikinä ostako, minä tuota purkin vedin ja meinasin oksentaa jo pelkästä hajusta.

313mmlIxamL.jpg

Massin Whey maustamaton maistuu ihan rasvattomalle raejuustolle :urjo: ei varmaan monen mielestä paha mutta mä en voi sietää rasvatonta raejuustoa :D

Star nutrition Banana whey, Sain kaverilta pussin mikä oli ollut auki pitkään, tuntu että siellä olisi ollut kiviä seassa ja se vaahtosi vedessä.

Hyi hitto muuten toi Star nutrition whey-80 vanilla-pear on pahaa...Ajattelin nopeasti vetästä ton pussin loppuun, mutta tuntuu siltä, että en enään pysty...Lentää kohta roskiin koko paska...
Pistä postissa tänne! Mulle kyllä maistuu.

Yli 20 kg vetäny erilaisia Star nutrition whey-80 pulvereita ja kaikki on ollu mainiota kamaa, jos vaan on sekoittanu sen maitoon

Tänään hain ison purkin Dymatizen elite whey protein isolatea (Berry blast), maistuu ihan helvetin pahalle...Ihan kuin jotain lääkettä jois, tosin tosta tulee myös paha olo..
77g prot,6.5g hh, 4.8g r /100g

Plussaa siitä,että ei vaahtoa ollenkaan ja sisältää entsyymejä.Kokeilen huomenna vielä treenin jälkeen vähemmällä veden määrällä, jospa maku paranis...(tai jos pitemmän päälle tottuis tohon :D)

Twinlabin Power Fuel.. Älkää koskaan ostako. Maku ja koostumus on jotain niin hirveetä että ei löydy edes sanoja millä niitä voisi kuvata. Yäk. :urjo:

star nutritionin whey 80 ja 100:sta tullu vedettyä mansikan makusena n. 10kg, ollut ihan ok mutta ostin nyt recovery pro:ta mansikan makusena ja on kyllä aika pahaa... ei meinaa auttaa edes maitoon sekottaminen. Ehkä tähän pitää tottua niinkun aikoinaan piti tuohon whey 80:n makuunkin, että alko maistumaan :D.

Tulin ostaneeksi ihan täältä luettujen kehujen perusteella Massin banaanisuklaata ja on kyllä aivan kuraa. Jotenkin kitkerä maku ja muutenkaan en tykkää. Ainoa plussa tulee hyvästä sekoittuvuudesta.

ironmaxx-protein-90-pistazie-pulver-2350-gramm-5371-7661-1735-1-product.jpg

Helvetin pahaa.. Vielä ois 1/3 jälellä, mutta ei jumalauta meinaa saaha alas! Riittosaa tavaraa tosin, koska semmonen 100 annosta tossa varmaan on.. Vieläku maku ois hyvä, nii ois ihan kelpo tavaraa.

Ei IronMaxxin Protein 90 pahaa ole. On edullista ja ihan hyvät ravintoarvot.

Kokeile sekoittaa raejuustoon tai maitorahkaan. Itse pidän puuromaisesta paljon enemmän kuin tavallisesta veteen tai maitoon sekoitetusta paikkarista.

Mainittakoon, että mulla on makuna pistaasi. En tiedä minkä makuisia ne muut vaihtoehdot on, mutta en rupea suosittelemaan pistaasia kellekkään, koska se ei maistu pistaasille vaan ihan joltain keinotekoiselta paskalta. Ravintoarvojen puolestahan tuo on mainiota, mutta tässä nyt vissiin oli kyse mausta.

Pistaasia ja suklaata olen kokeillut. Suklaa oli maultaan luonnollisempi ja parempi. Cookies & Creamia olen ajatellut kokeilla seuraavaksi. Siinä näyttää olevan hiilihydraattia hieman muita enemmän.

Pahimman makuisesta en tiedä, mutta itse ostin hiljan vanilja-jäätelon makuista mutant massia ja kun sitä ensimmäisen kerran maistoin tuli mieleen vain yksi ajatus "kuinka helvetin pahaa vanilja-jäätelöö ne kanukit tekee":D
Kyllähän sitä juo sen voimalla että kuvittelee siitä jotakin hyötyä olevan, mutta hyväksi en voi kutsua millään muotoa.:)

Tjaa.. Paskin varmaan ollut American ProWheyn maustamaton. Hyi helevetti, maistu ihan koiran oksennukselta ellei maustanut millään.
Kakkoena hiihtää American MassBlast minttusuklaana. Sitä nyt pystyy maidon kanssa vetään, mutta ei se kyllä yhtään minttua ole nähnytkään.

Star Nutritionin Whey80 minttusuklaana meni ihan hyvin alas 4kg setti. Nyt on menossa saman tuotteen banaaniversio, eikä sekään yhtään hassumpaa ole. Vähän ehkä makeeta, mutta ei liian.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom