Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
saliharrastuksen alussa vedin toista vuotta proteiini lisänä soijja jauhoa veteen sekoituttena. saattais olla et nykyää jäis yksikin annos vetämättä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soijajauhot toivat muistot mieleen. Joskus alkuaikoina heitin palkkariin soijat ja maltot sekaisin ja ykkösellä naamaan. Nami.

Soijajauhot toivat muistot mieleen. Joskus alkuaikoina heitin palkkariin soijat ja maltot sekaisin ja ykkösellä naamaan. Nami.

Kyllä. Muistan kun kaverit koulussa suunnillee vetivät vetoa et kuka pystyy maistaan mun keitoksia.. Paksua limaista ja vielä haaleeseen vetee tehtynä, NAM! :D

Nyt täytyy kyllä mainita ensimmäinen jauhe, joka tökkii pahasti. Tämä tökötti on Finnmaxin vihreä tee -uute. Ei hyvä helvetti tämä on pahan makuista, puhdasta pahuutta jauheen muodossa. Jokin biokemiallisten aseiden suunnittelupalkinto joutais tämän tavaran pulverisoijalle ehdottomasti.

En tiedä onko jo mainittu, mutta kyllä voiton vie Manninen GrowMax. Makuna eksoottinen hedelmä, joka todellakin oli erittäin eksoottinen.

En tiedä onko jo mainittu, mutta kyllä voiton vie Manninen GrowMax. Makuna eksoottinen hedelmä, joka todellakin oli erittäin eksoottinen.

Heh, itse olen maustanut sillä maustamattomat jogurtit koska on mielestäni hyvää.

maca jauhe on kyllä heittämällä paskinta mitä olen vetänyt :D

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 4 seconds.

Yksi ääni L-Arginiinille, mausta tulee mieleen joku spermatiiviste tai jotain yhdistettynä sissijuustoon. Täytyy kokeilla tuota sitruunahappoa jos se vaikka hieman miedontaisi makua. Treenin ehdottomasti rankin vaihe kieltämättä tulee kun on lusikallinen tätä moskaa nenänedessä ja tietää että se pitää huiviin heittää...

Hyvä kakkonen on Tribulus jauheena, toki tässä on jossainmäärin miellyttävä tupakan tai akvaariokalanruoan maku ...

Maistuu lähinnä katkaravuille.. Tosin tuo avokki kertoo katkarapujen haisevan spermalle. Spermassa toki ilmeisesti suurin osa arginiinia, liekö katkaravuissa kanssa:wtf:

Fastin Mass2 ja makuna mansikka. Oli vielä ensimmäinen palkkarini silloin neljä vuotta sitten. Tämän keissin jälkeen tullut semmonen fobia Fastin tuotteisiin etten ole enää kertaakaan erehtynyt ostamaan kyseistä merkkiä. Mielessä tosin käynyt että minkälaisia mahtaavat olla nykyään.

Vaimo osti mulle synttärilahjaks pussin hamppuproteiinia, siitä on niin hauskaa ostella tommosia kun olen ammatiltani päihdetyöntekijä. En yleensä ole kovinkaan nirso makujen suhteen mutta se hamppuprotsku oli niin pahaa että sitä ei saattanut edes sekottaa minkään muun kanssa, pienikin määrä sitä scheissea tuli maussa läpi. Se jäi syömättä vaikka olenkin luonteeltani pihi ja en mitään raaskis heittää roskiin.

Ostin tänään star nutrition whey-80 vanilla pear..Koostumukselta vaahtoa ja vettä + huono maku..

Sama täällä, menin ostamaan kun myyjä kehui fitnesstukussa kun pohdin makujen välillä. Alkuun upposi ihan hyvin, mutta nyt ei meinaa mennä edes alas tuo viimenen kilo tuosta säkistä, maistuu suoraan sanoen karsealle vaikka mihin sekottaisi, aamupuuroon kun laitoin nii meinas purjot tulla ulos...

UFS R2. Oli jääny kaapin perälle pyöriin, ja ajattelin että otetaanpas tuosta palautusjuoma. Ekan huikan jälkeen muistin taas kristallinkirkkaasti, minkä takia se jäi sinne kaappiin.

Fast banaanisuklaa, pystyivät noinkin taivaallisesta mausta (esim. karkeissa toimii ihan saakelin hyvin) tekemään niin imelän ja keinotekosen makusen että hyvä kun pussin sai tyhjäks vedettyä :(

ostin purkin finnmaxin tehomagnesiumia ja pari purkkia bcaa:ta. koska tuo magnesium on ~hartsportin makuista, niin sotkin ne kaikki samaan purkkiin ihan treenin aikaiseksi juomaksi. no, nyt mulla on sitte treenijuoma mikä maistuu samalle kun se liemi mitä oksennustaudissa tulee siinä vaiheessa ylös kun kaikki kiinteä ravinto on jo aikoja sitten palautettu. ei oo enää hartsporttia ei..

Maca jauhe on kyl ehottomasti paskinta. Oikeesti pystyn syömään lähes kaikkia vaikka pakolla, mutta jotenki tää tuntuu jo ettei oo vaivan arvosta. Ainut aine tähän asti mistä tulee oksennusrefleksiä... :D

ostin purkin finnmaxin tehomagnesiumia ja pari purkkia bcaa:ta. koska tuo magnesium on ~hartsportin makuista, niin sotkin ne kaikki samaan purkkiin ihan treenin aikaiseksi juomaksi. no, nyt mulla on sitte treenijuoma mikä maistuu samalle kun se liemi mitä oksennustaudissa tulee siinä vaiheessa ylös kun kaikki kiinteä ravinto on jo aikoja sitten palautettu. ei oo enää hartsporttia ei..

Sappineste naminami :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom