Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Myproden Carnipro lihaprotsku maustamattomana on varsin heikko maultaan.

Tämän ketjun perustamisen aikoihin 2004 löytyi vielä paljonkin oikeasti pahanmakuisia jauhoja. Väitän että nykyään vähemmän. Se FAST Whey, punainen etiketti, hydrolysoitu hera oli aivan saatanan pahaa. Tuoteselosteessa varoitettiin asiasta.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Star Nutritionin Whey80 suklaa. Maistuu ja tuoksuu niin kamalalle, että joudun palauttamaan pussin kauppaan, koska sen on pakko olla pilalla.

Myproteinen isolaateja muutamaa eri makua maistanut. Kaikki maistuneet semi-anaalilta. Myös valmistajasta riippumatta maustamaton luomu riisiproteiini maistuu aivan likavedeltä. Hörpätessä menee joka kertaa samaan ja luulee sheikkerin jääneen likaiseksi.

Myproteinin msm on aika kivan (hyi hele) makuista, kun nakkaa kauhasta suuhun ja vähän vedellä purskuttelee. Ja finnmaxin orhimax on kans melekosta, tulee ihan ruudin maku suuhun, tuhtia on.

Aika paljon eri valmistajien protskujauheita tullu siemailtua mutta joka kerta kun vetää fitfarmin vaniljan makuista isolaattia niin laatta meinaa lentää. Hyi saatana. Onneksi tuosta kurasta ei oo tarvinu maksaa mitään.

Mä olen sanonut tämän ennenkin, mutta en ikinä usko ja menen ostamaan jotain ihan ihmeellisen makuisia proteiinijauheita. Eli mulle ei kyllä sovi mikään muu kuin suklaan makuinen protsku. Mansikat ja vaniljat on jotain niin kamalaa ettei pysty. Suklaa on ainut mitä pystyy kiskomaan pussitolkulla. Joka ikinen muu maku tähän mennessä on alkanut tökkiä jo ensimmäisen pussillisen aikana. No okei, joku Cookies and cream oli ihan hyvää vielä siinäkin vaiheessa kun kilon sitä vetelin.

Nyt mulla on tuossa edessä Star Nutritionin banaani-suklaa, kun sehän on taattu makuyhdistelmä. Joo, kaikessa muussa paitsi proteiinijauheissa, ilmeisesti. Pussin pohja näkyy jo ja olen ikionnellinen kunhan tuo myrkky on saatu tuhottua. Eka sheikkerillinen oli oikeastaan jopa ihan hyvää, mutta en varsinaisesti yllättynyt, että tämänkin alkoi tökkiä hyvin pian.

Ostin myös kilon Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n suklaa-toffeeta. Eilen maistoin sitä ensimmäisen kerran ja oli ihan ok, mutta olen melkein varma, että vedän sitä lopulta naama irvessä.

Itse ratkaissut asian niin, että aukaisen useamman pussin yhtäaikaa laatikoihin ja sieltä sitten otan sitä mitä milloinkin sattuu tekemään mieli. Yleensä vaihtoehtoina on suklaa ja pari jokeria. Niitä on myös hauska sekoitella, esim vaniljan kans toimii yleensä kaikki.

Kaikki muut mitä porukka on maininnut ei oikeasti vedä paskan makuisuudessa millään lailla vertoja tuolle alkuperäiselle FAST Whey hydrolysoidulle heralle. Nykyään ei koko maailmasta löydy markkinoilta yhtä pahaa protskua. Ite maistanut yhteensä lähes 100 eri makuista protskua ja kaikki on herkullisia verrattuna siihen.

Sieltä kyseiselle jauheelle omistetusta ketjusta hauskoja kommentteja koskien makua.

https://pakkotoisto.com/threads/fastin-whey.7813/

Pitää ehdottaa FASTille että tuo tuon uudestaan markkinoille nostalgia mielessä.

Sieltä kyseiselle jauheelle omistetusta ketjusta hauskoja kommentteja koskien makua.
Aika hauskaa kommenttia löytyy tosiaan 15v takaa jos miettii nykytilaa. :D

tasxf5.png

Mutantin whey, cookies & cream, on kyllä aika kamalaa. No ei ehkä maultaan, vaikka sekin on noin tuplasti liian makeaa, kuten kaikki proteiinijauheet, vaan rakenteen takia. Joku järkipankki on mennyt sekoittamaan sinne jotain keksin muruja. Ensinnäkin tuollaiset sattumat on ihan perseestä ja toiseksi sitä ei saa perämoottorillakaan niin sekaisin, ettei sheikkerin pohjalle jäisi sakkaa. Vaikka sekoittaa kunnolla, antaa levätä 15 minuuttia, sekoittaa taas kunnolla ja heittää heti kerrasta kurkusta alas, niin lopussa suu täyttyy sellaisesta hemmetin liejusta, että meinaa palkki lentää. Siis hyi saatana.

Mutantin whey, cookies & cream, on kyllä aika kamalaa. No ei ehkä maultaan, vaikka sekin on noin tuplasti liian makeaa, kuten kaikki proteiinijauheet, vaan rakenteen takia. Joku järkipankki on mennyt sekoittamaan sinne jotain keksin muruja. Ensinnäkin tuollaiset sattumat on ihan perseestä ja toiseksi sitä ei saa perämoottorillakaan niin sekaisin, ettei sheikkerin pohjalle jäisi sakkaa. Vaikka sekoittaa kunnolla, antaa levätä 15 minuuttia, sekoittaa taas kunnolla ja heittää heti kerrasta kurkusta alas, niin lopussa suu täyttyy sellaisesta hemmetin liejusta, että meinaa palkki lentää. Siis hyi saatana.
Kenen tahansa cookies & Cream on ällöttävän makeaa. Keksinmurut kyllä kuulostaa todella nerokkaalta idealta :LOL::sick:

Hei heraa kiskovat toverit. Onko teidän heroissa sellainen ihan vähän kimalteleva efekti, ihan kuin katsoisi kupilliseen hiekkaa? En nyt kuollaksenikaan muista että miltä muiden valmistajien Hera näyttää. Mulla on tota basic nutritionin heraa neljä kiloa vielä, se oli niin sika halpaa et oon miettinyt että sitä on pakko olla jatkettu, näin jälkikäteen ajatellen. Maustamaton versio muuten maistuu aika hirveältä verrattuna muiden valmistajien maustamattomiin, mutta kyllä toi mango ihan hyvältä maistuu onneksi. Siinä maustamattomassakin on joku ihmeellinen makea imelä paha maku.

Hei heraa kiskovat toverit. Onko teidän heroissa sellainen ihan vähän kimalteleva efekti, ihan kuin katsoisi kupilliseen hiekkaa? En nyt kuollaksenikaan muista että miltä muiden valmistajien Hera näyttää. Mulla on tota basic nutritionin heraa neljä kiloa vielä, se oli niin sika halpaa et oon miettinyt että sitä on pakko olla jatkettu, näin jälkikäteen ajatellen. Maustamaton versio muuten maistuu aika hirveältä verrattuna muiden valmistajien maustamattomiin, mutta kyllä toi mango ihan hyvältä maistuu onneksi. Siinä maustamattomassakin on joku ihmeellinen makea imelä paha maku.

Siellähän on heti tokana ainesosana glysiini, eli on jatkettu. Mikäli siis oikeaa tuotetta katselen tässä.

Siellähän on heti tokana ainesosana glysiini, eli on jatkettu. Mikäli siis oikeaa tuotetta katselen tässä.
Glysiini on myös aminohappo, eli sitä ei ole tavallaan jatkettu, mutta tavallaan on, eli sitä ei ole jatkettu millään epämääräisellä mikä laskee proteiinipitoisuutta. Kyse on sellaisesta termistä kuin amino spiking, joka tarkoittaa sitä, että proteiinijauheesta osa korvataan halvemmalla aminohapolla, eli tosiaan proteiinipitoisuus säilyy, mutta tuotteesta tulee halvempi. Ja huonompi. Kyse on siis tavallaan kusetuksesta ja tavallaan ei.

Niinhän tuo näkyy. Aina tässä oppii jotain uutta kun vanhenee, olen kyllä lukenut jotain vastaavista jota @Powerhousu myös jutteli tossa, mutta jotenkin ei vaan ajatus ollut mukana tällä kerralla. Eihän halvalla saa hyvää. Hyvän makuisia kyllä nuo maustetut jauheet.

Mun aikoinaan eka lisäprode.
Rasvaton soijajauho! Hyi saatana.

Kolme ruokalusikallista jos laittoi niin tarvi jotain puoli litraa jugurttia tjms mihin sen sekoitti.

Mun aikoinaan eka lisäprode.
Rasvaton soijajauho! Hyi saatana.

Kolme ruokalusikallista jos laittoi niin tarvi jotain puoli litraa jugurttia tjms mihin sen sekoitti.
Sama. Mä sekoitin sen kyllä aina maitoon ja heitin sekaan kaakaojauhetta. Ei se mikään makuelämys ollut, mutta ei ihan hyi helvettikään. Tosin määrän kanssa sai olla tarkkana koska se muuttui hyvin herkästi lusikoitavaksi.

Liekö aikaisemmin inhokkiykkönen ollu joku SN cookies and cream proteiinisotku mulla ittellä, mutta nyt on kyllä uusi puluverien paskin ja kirkkain inhokki noussut taivaalle.

Sportlifen L-ARGINIINI joka haisee ihan spermalle tai märille vaatteille! Maistuu ihan saatanan kamalalle lääkerohdolle. Ainoa hyvä puoli on, että se sekoittuu hyvin ja on siedettävää kun sen sekottaa esim Berocan kanssa.

Hyi Jeesuksen peräaukko sentään! Mikäli l-arginiinia haluan jatkossa niin ostan sen kapseleina.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom