Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tänään ostettua tuota Soija90 maustamatonta,ja ei heleve..tti ku on imelän makusta!Suoraan sanottuna sama kun joisit tiskipulveria taikka joisit pesuainetta noh..Pitihä se tätä nyt sitte kokeilla ku olis toi maullinen Soija ollut vaivaset 6e kalliimpi :face:
Jos maku merkittee teille pulveriprodeis en todellakaan suosittele soijaa, maku iskee läpi varmasti mädästä kalasta ja haju hehe..
Tosiaan jos mauttomasta nyt puhutaan niin onko minkäänlaista vinkkiä mihin tota kannattais sekottaa(jos litkuna aiot kitata alas)?
Pelkästään tuon pahanmaun voimasta nousee penkistä 20kg enemmän:DL-argiini on yksi voittajaehdokas, järkyttävä ummehtuneen pesupulverin maku.
Lähetä mulle, mä oon imeny sitä jo kohta 8kg ja vielä menee lisää :DHyi hitto muuten toi Star nutrition whey-80 vanilla-pear on pahaa...Ajattelin nopeasti vetästä ton pussin loppuun, mutta tuntuu siltä, että en enään pysty...Lentää kohta roskiin koko paska...