Pari kysymystä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Akkeli
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
Tähän asti oon yleensä käyttäny palkkarin protskuna tavallista ultrasuodatettua heraa (taloudellisista syistä) ja nyt aattelin ostaa myös erikseen hydrolisoitua heraa. Niin mikäs olis hyvä sekoitus suhde näille kahdelle? Oon yrittäny apinoida valmiiden protsku-sekotusten tuoteselosteista, mut niis ei paljasteta näitä salaisia reseptejä.

Oon kyl tähän astikin pärjänny ihan hyvin näil halpis heroil mut pitäähän opiskelijankin saada vähän luxusta!

Tosi vaikea kysymys, koska hydrolysoidussakaan herassa ei ole kaikki proteiini di- ja tripeptidejä, vaan pieni osa siitä. Miksi käytät ultrasuodatettua, etkä normaalia konsentraattia?

teemupii sanoi:
Tosi vaikea kysymys, koska hydrolysoidussakaan herassa ei ole kaikki proteiini di- ja tripeptidejä, vaan pieni osa siitä. Miksi käytät ultrasuodatettua, etkä normaalia konsentraattia?

Kun toi ultrasuodatettu (Boost4you) maksaa 8,50e/900g.

Kannattaa mieluummin ottaa tuota nykyistä tavaraa vaikka tupla määrä, kuin se että laittasit rahasi kalliimpaan hydroon. Tietysti jos rahasta ei ole puutetta niin sitten niin kallista ainetta kuin vain kaupasta saa ostettua. Toisaalta voisit saada paremman tuloksen jos pitäisit nykyisen proteiinisin palautusjuomassa ja hankkisit mukaan L-Glutamiinia, ja ehkä mahdollisesti kreatiinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom