Pari kysymystä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli takana on kehon painosta reilun yhden kolmasosan painon pudotus...ja nyt olen aloittanut kehittämään sekä aerobista että anaerobista kuntoani,ja ensimmäinen kysymys kuuluukin:
Missä tulee raja vastaan?Kuinka paljon lihasta voi olla henkilöllä joka pinkoo 3km 12minuuttiin?
Toinen kysymys:Mitä eroa on rasvalla ja roikkonahalla?Mitkä ovat niiden keskeiset erot,päällisin puolin vaikuttaa ihan samalta fläsältä tuossa mahan päällä(paitsi että roikkuu enemmän)tai
sitten olen vain unohtanut miltä se fläsä näyttää...toivoisin että joku vois vähän selventää niiden rakenne eroa etten lähde polttamaan lihaksistoani sen "nahan" takia.

Fläsä ja "roikkunahka" on yksilöllistä, joillakin sitä jää ja joillakin ei, se vain pitää opetella tunnistamaan. Ja tuohon että kuinka paljon lihasta voi henkilöllä joka pinkoo 3km 12minuuttiin ei naturaaleilla kannata keskittyä, hyvin isotkin kaverit ton juoksee jos vain on pitänyt huolta aerobisesta kunnostaan, vaikka tottahan se on että lihas ei ole pidemmänmatkan juoksijalle mitenkään eduksi, vaan itse en näe minkäänlaisena esteenä lihaksia tuollaiseen cooper-tulokseen.

Back
Ylös Bottom