Morjesta! Postaan ekaa kertaa tänne koska ajattelin että täältä saa parhaiten vastauksen. Minulla olis pari kyssäriä.. Olen aika aloittelija ja lukenut Jim Wendlerin 5 3 1 ja treenaan para aikaa tällä treeniohjelmalla koska kolahtaa iha vitun hyvin ainakin itelle. Kirjassa puhutaan kahdesta conditioning treenistä jotka ovat Wendlerin mukaan parhaat. Eka oli mäkisprintit ja toka voimareki. Itse asun etelä stadissa päin lähellä eiraa ja kysyisin että missä helvetissä on voimarekiä (joku kuntosali tms. missä voisi työntää niitä?) vai pitääkö itse ostaa semmone ja voiko sillä treenata missään? Ja onko länsisataman lähellä mäkiä missä voisi juosta vai pitääkö lähteä jonnekin kauemmas?
Olisi myös kiva tietää onko stadissa tosiaan kisahalli ja myllypuro parhaat salit voimatreenin vetämiseen vai löytyisikö hietalahti, eira, punavuori akselilta mitään hyvää treenisalia (semmoinen josta löytyisi voimareki) ja tarpeeksi tankoja ja kyykkyräkkejä jne. en tarkoita mitään aerobic saleja josta voi bongailla c-luokan julkkiksia
Kiitti etukäteen vastauksista
Olisi myös kiva tietää onko stadissa tosiaan kisahalli ja myllypuro parhaat salit voimatreenin vetämiseen vai löytyisikö hietalahti, eira, punavuori akselilta mitään hyvää treenisalia (semmoinen josta löytyisi voimareki) ja tarpeeksi tankoja ja kyykkyräkkejä jne. en tarkoita mitään aerobic saleja josta voi bongailla c-luokan julkkiksia
Kiitti etukäteen vastauksista