Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ole mikään patukoiden suurkuluttaja / asiantuntija, mutta mm. PowerBarin Protein Plus patukka uppoaa mulle hyvin suklaan tai mansikan makuisena...:thumbs:

Kylläs nuo ProFx patukat nousee aika tehokkaasti kärkeen mun listalla. Ei niitä kalliimpia ole kyllä hintojensa vuoksi tullut kokeiltua kummoisemmin :o

Tuli viikonloppuna käytyä terveysmessuilla :nolo: ja ostettua muutama Herbalifen patukka :nolo: :nolo: , yllättävän hyvää oli vanilja-manteli! Melkeinpä ensimmäinen patukka, jonka rakenne ei ollut yhtään kuivakka, vaan sellanen mehevän toffeemainen. Jos noita nyt voi edes sanoa oikeiksi proteiinipatukoiksi, ~10 g protskua / taaki.

En ole ikinä syönyt proteiinipatukoita, ja jostakin syystä olen jotenkin epäileväinen niihin.. mutta kaippa se täytyy vissiin uskoa että niistä sen ja sen verran protskua saa. Mutta oletteko kokeneet saavanne hyötyä protskupatukoista?

Mutta oletteko kokeneet saavanne hyötyä protskupatukoista?
Noh saman hyödyn kuin normi ruusita tai lisäravinteista. Siis protsku patukoissa ei ole mitään muuta erikoista muuta kuin, että se on helppo, vaivoton ja nopea tapa saada vaadittava proteiini ja makukin on aivan loistava patukasta riippuen.

Noihin patukoihin saa kyllä euroja palamaan.. tai en tiedä että saako niitä jostakin halvemmallakin. Zekkasin vain jonkun mainoksen jostain proteiini patukoista. Laskin että kuukaudessa patukoille kertyy hintaa.. no riippuu tietenkin että paljonko niitä syö.

Itellä kuluu noin 1-8 patukkaa kuukaudessa. Ennen paljon vähemmän, nyt on mennyt enemmän, kun töissä tarviin välillä nopean ja helpon välipalan.

Hätävaroina ja matkaeväinä protupatukat ovat sopivia, kun ns. normaalin ruoansaanti on vaikeaa. Eli komppailen NGV:tä toteamalla, että ihan kuten moni muukin fiksu lisäravinne, niin myös protupatukat ovat vain tiivistettyä ruokaa ja siten helpottavat fiksumman ruokavalion ylläpitämistä.

Mul on mennyt nyt kokoajan niitä melkein joka päivä 1-2:nolo: Eilen olin syömättä!

No, minkä hintaisia patukoita syötte?

1,5 - 3,00€ hintasia. Riippuu vähän päivästä ja himoista. Ostin 3€ patukoita laatikollisen(oisko ollu 12kpl) ja söin ne viikossa melkein. Jeij.

Pääasiassa on mennyt Mega Pro 50 ja ProFX patukoita nyt parin vuoden aikana, satunnaisesti muitakin. Noissa on maut (erityisesti ProFX) ja hinta/ravintosisältösuhde aika hyvä.

Kohta syön Weiderin 32% patukoita. Ostin, kun olivat tarjouksessa. Ei ole niitä kohtaan mitään kummoisia himoja, kai ne menee siinä, missä muutkin ja samaan käyttötarkoitukseen sopivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom