Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitin tuossa taannoin Fitnestukun kisasta 3 lootaa Goodlifen prodepatukoita, On meinaan pirun hyviä, paljon parempia kuin muut maistamani prodepatukat. Nutty Peanut :kuola:
Caramel coco myös jees

Omat lempparit ovat ehdottomana ykkösenä Fastin Recovery & Protein Creme Caramel. Jaetulla kakkostilalla saman sarjan Peanut Caramel sekä Dietmix Mint Chocolate. Iltapalalla teen kanssa namia!

Hei kertokaas mulle Helsingissä sellanen kauppa missä olisi hyvä valikoima noita Leaderin so low-carb patukoita?
normaalisti löytyy joku muutama perus maku, mutta nyt haluisin testata niitä pähkinä-, manteli- ja cappucinopatukoita

En oo Getinshapen proteiinipatukkaa maistanu, mutta saman lafkan Recovery-patukka oli kyllä niin **tun hyvän makuinen (banaani-suklaa on ainoa maku), että huhhuh. Nyt täytyy ostaa niiden protskupatukoitakin. Muut patukat on ton rinnalla ihan sontaa. Koostumuskin oli tosi pehmeä ja täyteläinen. Lidlissä oli -50 % laarissa noita :)

Mikäköhän mahtaisi olla soijan osuus proteiinista Goodlife patukoissa, ei ilmene tuoteselosteesta.
Eikös se ollut näissä leaderin lo-carb patukoissa missä saatu proteiinit ylös käyttämällä enemmän soijaa kuin heraa.
Pitäisi olla vaatimus että pitää ilmoittaa mistä proteiinilähteistä proteiinit tulee ja niiden osuudet. Jossain on lisätty liivatetta joka kyllä korottaa proteiinin kokonaismäärää mutta ei ravintona hyödytä ollenkaan.

Quest Bar omppupiirakka on taivaallista! Muutamaa eri makua oon maistanu, toi omppu tosiaan niistä ainakin ollu paras.. muun merkkisiä patukoita en oo oikeen syönykään, kerran maistoin jotain minttusuklaata (aika pieni patukka) ja oli kun pahvia jauhais. Tosin se oli mun eka protskupatukka mitä ikinä maistoin niin ehkä oli vaan oletukset ihan jossain muualla (=suklaapatukassa) :rolleyes:

uusi suosikki löytyi :kuola:

AllStars_CrispPro.jpg

Vanilla-caramel & coconut-caramel... nam-nam!

Goodlifen Nutty Peanut -patukoita tilasin yhden 15 kappaleen boksin ja voin sanoa, etten enää pistä suuhuni muita proteiinipatukoita. Aamupäivällä meni yksi testailun merkeissä ja illemmalla piti ottaa toinen, kun oli niin mahdottoman hyvänmakuista. Fastin Luxus-patukka on kakkossijalla, mutta eroa ykköseen on aika pitkä matka.

Suositut

Back
Ylös Bottom